cpg1251
ОДЕСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"28" квітня 2015 р.Справа № 916/248/15-г Одеський апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:
Головуючого судді: Бєляновського В.В.,
Суддів: Величко Т.А.
Лавриненко Л.В.
при секретарі - Альошиній Г.М.
за участю представників:
Від прокурора: Котюх С.А.
Від позивача: Асташенкова О.І.
Від відповідача: Саламаха О.В.
Від третьої особи: Польщина Т.Л.
розглянувши у відкритому судовому засіданні
апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Авто"
на рішення господарського суду Одеської області
від 02 березня 2015 року
у справі № 916/248/15-г
за позовом: заступника прокурора Суворовського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Авто"
за участю третьої особи , яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача: Департаменту комунальної власності Одеської міської ради
про внесення змін до договору оренди землі
ВСТАНОВИЛА:
У січні 2015 року заступник прокурора Суворовського району м. Одеси в інтересах держави в особі Одеської міської ради звернувся до господарського суду Одеської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Авто", за участю третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Департаменту комунальної власності Одеської міської ради, про внесення змін до договору оренди землі від 10.08.2007р., укладеного між Одеською міською радою та ТОВ «Інтер - Авто», зареєстрованого у Одеській регіональній філії ДП «ЦДЗК», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 21.08.2007р. за № 040750500117, шляхом викладення пункту 2.3 договору у наступній редакції: „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, площею 13655 кв.м (кадастровий №5110137600:35:002:0012) становить 9 840 475,75 грн. згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки № 08/С від 28.02.2013р., складеного управлінням Держземагентства у м. Одесі Одеської області"; п.4.1 договору у наступній редакції: „Оренда плата за земельну ділянку, площею 13655 кв.м, що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога 223/225, розрахована у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 295 214,27 грн. на рік".
Позовні вимоги обґрунтовувалися обставинами зміни розміру річної орендної плати за землю. При цьому, заступник прокурора посилався на приписи ст. ст. 15,16, 525, 626, 632, 651, 653, 654, 762 ЦК України, ст. 188 ГК України, ст. ст. 21, 23, 30 Закону України «Про оренду землі», ст. ст. 5, 20, 23 Закону України «Про оцінку земель», ст. 288 Податкового кодексу України.
ТОВ «Інтер - Авто» звернулось до суду з заявою про застосування строку позовної давності до пред'явлених вимог та просило відмовити в позові у зв'язку із спливом строку позовної давності на підставі ст. 267 ЦК України посилаючись на те, що Одеська міська рада довідалась і могла довідатись про порушення свого права ще 04.06.2008р., з моменту опублікування і набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 03.06.2008р. № 309-VI, яким частини четверту та п'яту статті 21 Закону України «Про оренду землі» було викладено у новій редакції: «Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають в комунальній власності … не може бути меншою трикратного розміру земельного податку, що встановлюється Законом України «Про плату за землю», у зв'язку з чим строк позовної давності необхідно обчислювати з моменту введення регульованої ціни, що відбулось 04.06.2008р.
Ухвалою господарського суду Одеської області від 13.02.2015 року до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача залучено Департамент комунальної власності Одеської міської ради.
Рішенням господарського суду Одеської області від 02 березня 2015 року (суддя - Волков Р.В.) позов задоволено повністю з мотивів обґрунтованості позовних вимог. Внесено зміни до договору оренди землі від 10.08.2007р. № 2081, зареєстрованого в Управлінні Держкомзему у м. Одеса, про що у державному реєстрі вчинено запис від 21.08.2007р. за № 040750500117, яким Одеською міською радою передано ТОВ „Інтер-Авто" (код 32093929) земельну ділянку площею 13655 кв.м, що розташована за адресою: м. Одеса, вул. миколаївська дорога 223/225 терміном на 25 років, виклавши:
- п.2.3 договору у наступній редакції: „Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, площею 13655 кв.м (кадастровий №5110137600:35:002:0012) становить 9840475,75 грн. згідно витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки №08/С від 28.02.2013р., складеного управлінням Держземагентства у м. Одесі Одеської області";
- п. 4.1 договору у наступній редакції: „Оренда плата за земельну ділянку, площею 13655 кв.м, що розташована за адресою: м. Одеса, вул. Миколаївська дорога 223/225, розрахована у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає 295 214,27 грн. на рік".
Рішення мотивовано встановленими по справі обставинами, на підставі яких господарський суд дійшов висновку про наявність правових підстав для внесення змін до спірного договору у зв'язку із зміною розміру річної орендної плати за землю та необхідністю приведення договору у відповідність до вимог чинного законодавства.
Не погоджуючись з зазначеним рішенням ТОВ «Інтер-Авто» звернулося до Одеського апеляційного господарського суду з апеляційною скаргою, в якій просить його скасувати і ухвалити нове рішення, яким відхилити позовні вимоги у повному обсязі у зв'язку зі спливом строку позовної давності. Апеляційна скарга обґрунтована неповним з'ясуванням обставин, що мають значення для справи, невідповідністю викладених у рішенні висновків суду обставинам справи та неправильним застосуванням норм матеріального і процесуального права.
Відзиви на апеляційну скаргу від позивача та третьої особи не надходили.
09.04.2015 року ТОВ «Інтер-Авто» звернулося до Одеського апеляційного господарського суду з заявою про зупинення апеляційного провадження у даній справі до набрання законної сили рішенням суду у справі за адміністративним позовом ТОВ «Інтер-Авто» до Одеської міської ради про скасування рішення Одеської міської ради від 28.12.2010р. № 41-VI "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової земель міста Одеси", що розглядається в Приморському районному суді міста Одеси.
Вказане клопотання визнано судом необґрунтованим та відхилено з огляду на те, що предмет розгляду Приморським районним судом міста Одеси адміністративної справи № 522/4928/15-а за позовом ТОВ «Інтер-Авто» до Одеської міської ради про скасування рішення Одеської міської ради від 28.12.2010р. № 41-VI, не входить до предмета доказування у даній справі. Отже, розгляд справи, що перебуває у провадженні Приморського районного суду міста Одеси, не перешкоджає розгляду даної справи в апеляційному порядку.
Обговоривши доводи апеляційної скарги та заперечення на неї, вислухавши пояснення прокурора, представників сторін та третьої особи, дослідивши матеріали справи, перевіривши правильність застосування судом норм матеріального та процесуального права при прийнятті оскаржуваного рішення, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з наступних підстав.
Як вбачається з матеріалів справи та встановлено місцевим господарським судом, 10.07.2007 року між Одеською міською радою (орендодавець) та ТОВ "Інтер-Авто" (орендар) було укладено договір оренди землі, посвідчений приватним нотаріусом Одеського міського нотаріального округу, зареєстрований в реєстрі за номером № 2081, а 21.08.2007 року у Одеській регіональній філії ДП «ЦДЗК» за № 040750500117, за умовами якого орендодавець, на підставі рішення Одеської міської ради №1286-V від 05.04.2007р. за актом приймання - передачі передав, а орендар прийняв в оренду строком на 25 років земельну ділянку площею 13655 кв.м, що знаходиться за адресою: м. Одеса, Миколаївська дорога, 223/225 для експлуатації та обслуговування будівель та споруд автобази.
На земельній ділянці розташовані нежилі будівлі та споруди, які належать ТОВ «Інтер-Авто», на підставі рішення господарського суду Одеської області від 05.05.2004р. у справі № 16/85-04-1949.
Згідно з п. 2.3 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 3 083 662,91 грн., з урахуванням індексації за 2005 рік, згідно витягу № 219/С від 07.12.2005р. з «Грошової оцінки земель м. Одеси» складеного Одеським міським управлінням земельних ресурсів Державного комітету України по земельних ресурсах.
Згідно з п. 4.1 договору орендна плата за земельну ділянку площею 13655 кв.м, розрахована у розмірі 2,5% від нормативної грошової оцінки цієї земельної ділянки та складає: 77091,57 грн. на рік. Орендна плата вноситься орендарем у грошовій безготівковій формі.
Відповідно до п. 4.2 договору розмір орендної плати встановлюється за домовленістю сторін у відповідності до розрахунку орендної плати та може збільшуватися Одеською міською радою в межах передбачених законодавством, в залежності від збільшення ринкової вартості земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні.
Пунктом 4.4 договору передбачено, що умови цього договору щодо розміру орендної плати можуть бути змінені за згодою обох сторін, шляхом укладання відповідних угод, які мають бути нотаріально посвідчені та будуть невід'ємними частинами цього договору, крім випадків: - зміни розміру земельного податку, відповідно до чинного законодавства України; - коригування "Грошової оцінки земель міста Одеси", яка затверджується рішенням Одеської міської ради; - зміни функціонального призначення будівлі або її частини. У цих випадках розмір орендної плати змінюється орендодавцем.
Пунктом 5.1 договору визначено, що земельна ділянка передається в оренду ТОВ «Інтер-Авто» для експлуатації та обслуговування будівель і споруд автобази.
Згідно з п. 14.3 договору невід'ємними частинами договору є: - план земельної ділянки, яка передається в оренду; - кадастровий план земельної ділянки з відображенням обмежень; - акт визначення меж земельної ділянки в натурі; - акт приймання - передачі об'єкта оренди.
Рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010р. № 41-VI "Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси" затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Одеси (п.1), введено в дію нормативну грошову оцінку земель міста Одеси з 01.01.2011, крім випадків визначних у п.3 цього рішення (п.2); введено в дію нормативну грошову оцінку земель міста Одеси для розрахунку річної орендної плати і плати за дольову участь у землекористуванні з 01.01.2012 (п.3).
Рішенням Одеської міської ради від 20.09.2011р. № 1268-VІ "Про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 28.12.2010р. № 41-VІ "Про затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки земель міста Одеси", п. 3 рішення викладено в наступній редакції: "Ввести в дію затверджену пунктом 1 цього рішення нормативну грошову оцінку земель міста Одеси для розрахунку річної орендної плати з 20.09.2011 року".
20.09.2011 року Одеською міською радою прийнято рішення № 1267-IV "Про затвердження фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати за земельні ділянки в м. Одесі", яким затверджено фіксовані відсотки при визначенні орендної плати за землі міста Одеси відповідно до технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Одеси, затвердженої Рішенням Одеської міської ради від 28.12.2010р. № 41-VI; введено в дію затверджені пунктом 1 цього рішення фіксовані відсотки орендної плати за землі міста Одеси з 20.09.2011р.; доручено Одеському міському управлінню земельних ресурсів Одеської міської ради вжити заходи щодо внесення відповідних змін в договори оренди земельних ділянок.
19.02.2013 року Одеською міською радою прийнято рішення № 3095- VІ «Про внесення змін до договору оренди землі укладеному між Одеською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтер-Авто», який зареєстрований 21.08.2007 року за № 040750500117», яким у зв'язку зі змінами в законодавстві України стосовно визначення орендної плати за земельні ділянки та затвердженням нової нормативної грошової оцінки земель міста вирішено внести зміни у частині нормативної грошової оцінки та розміру річної орендної плати до договору оренди землі укладеному між Одеською міською радою та Товариством з обмеженою відповідальністю «Інтер-Авто», який зареєстрований 21.08.2007 року за № 040750500117; затверджено річну орендну плату у розмірі 3 відсотків від нормативної грошової оцінки земельної ділянки; доручено Одеському міському управлінню земельних ресурсів Одеської міської ради, на підставі витягну з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки, підготувати додатковий договір до діючого договору оренди землі про зміну розміру орендної плати з урахуванням фіксованих відсотків від нормативної грошової оцінки земель міста.
Як вбачається з витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки м. Одеси від 28.02.2013р. № 08/С, наданого Управлінням Держземагенства у м. Одесі, нормативна грошова оцінка земельної ділянки площею 13655 кв.м., що знаходиться у м. Одеса, Миколаївська дорога, 223/225, користувачем якої є ТОВ «Інтер-Авто» становить 9 840 475,75 грн.
Згідно з проведеним Департаментом комунальної власності Одеської міської ради розрахунком розміру орендної плати за земельну ділянку для експлуатації та обслуговування будівель і споруд автобази на 21.03.2014 року, нормативна грошова оцінка орендованої ТОВ «Інтер-Авто» земельної ділянки станом на 28.02.2013р. становить 9 840 475,75 грн., розмір орендної плати на рік становить 295 214,27 грн.
Пропозицією від 26.03.2014 року № 01-13/2507 Департамент комунальної власності Одеської міської ради повідомив відповідача про зміну нормативної грошової оцінки земельної ділянки, яка перебуває в оренді відповідача, та направив для підпису два примірники договору про внесення змін до договору оренди землі, укладеного між Одеською міською радою та ТОВ «Інтер-Авто», зареєстрованого 21.08.2007р. за № 040750500117, разом з обчисленим розрахунком орендної плати. Доказом надходження до відповідача зазначеної пропозиції є повідомлення відділення поштового зв'язку про вручення рекомендованого поштового відправлення, яке було вручено 01.04.2014р.
Проте, відповідач залишив пропозицію позивача без відповіді і задоволення.
Посилаючись на те, що сторони не досягли згоди щодо внесення змін до спірного договору оренди землі, заступник прокурора Суворовського району м. Одеси звернувся до господарського суду з даним позовом.
Відповідно до ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.
Згідно з п. п. 34, 35 ч. 1 ст. 26 Закону України "Про місцеве самоврядування" до виключної компетенції міської ради належить вирішення на пленарних засіданнях питань регулювання земельних відносин; затвердження відповідно до закону ставок земельного податку, розмірів плати за користування природними ресурсами, що є у власності відповідних територіальних громад.
За приписами ст. 13 Закону України «Про оренду землі» договір оренди землі - це договір, за яким орендодавець зобов'язаний за плату передати орендареві земельну ділянку у володіння і користування на певний строк, а орендар зобов'язаний використовувати земельну ділянку відповідно до умов договору та вимог земельного законодавства.
Статтею 15 Закону України «Про оренду землі» визначено, що істотною умовою договору оренди землі є, зокрема, орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.
Відповідно до ст. 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.
Відповідно до статті 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Згідно зі статтею 30 Закону України "Про оренду землі" зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.
Відповідно до п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 17.05.2011 року "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин", статтею 30 Закону України "Про оренду землі" передбачено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку. Оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 Господарського кодексу України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору за наявності спору (тобто за відсутності згоди відповідача на зміну умов договору).
Відповідно ч. 2 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Законом України № 2756-VI від 02.12.10р. "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Податкового кодексу України", що набрав чинності з 01.01.11р., змінено, зокрема, ч. 2 ст. 21 Закону України "Про оренду землі": слова "до Закону України "Про плату за землю" замінено словами "до Податкового кодексу України", частини четверту, п'яту і сьому виключено.
Статтею 288.5., підпунктом 288.5.1. ПК України визначено, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення - розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших категорій земель - трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим розділом. Не може перевищувати: а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки (підпункт 288.5.2).
Розмір орендної плати за землю визначається сторонами у договорі, в т.ч. може визначатися шляхом встановлення відсоткового відношення до нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що відповідає чинному законодавству України, зокрема, приписам частини першої ст. 15, ст. 21 Закону України «Про оренду землі».
Отже, орендна плата за користування земельними ділянками державної та комунальної власності є регульованою ціною, яка розраховується від нормативної грошової оцінки земель, а її розмір встановлюється у договорі.
Статтею 18 Закону України «Про оцінку земель» передбачено, що нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться: розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років; розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5-7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років.
Судом апеляційної інстанції встановлено, що на момент звернення заступника прокурора Суворовського району міста Одеси до суду з позовом про внесення змін у спірний договір оренди щодо розміру орендної плати за земельну ділянку між сторонами не було підписано відповідних змін до договору оренди, що свідчить про наявність між сторонами відповідного спору. Більш того, змін у договір оренди щодо розміру орендної плати за земельну ділянку не було внесено сторонами і під час розгляду даної справи.
Також судом установлено, що пунктами 4.2, 4.4. договору оренди від 10.07.2007р. передбачена можливість зміни розміру орендної плати, зокрема, у разі коригування "Грошової оцінки земель міста Одеси", яка затверджується рішенням Одеської міської ради. Чинним рішенням Одеської міської ради № 1267-VI від 20.09.2011р. "Про затвердження фіксованих відсотків при визначенні ставок орендної плати за земельні ділянки в м. Одесі" відповідачу встановлено річну орендну плату у розмірі 3% від нормативної грошової оцінки орендованої земельної ділянки.
З огляду на те, що нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом, враховуючи, що орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, що сторонами у договорі оренди землі від 10.07.2007р. передбачена можливість перегляду орендної плати, суд першої інстанції дійшов правомірного висновку, що внесення змін щодо розміру орендної плати у договір оренди землі у зв'язку з проведенням нової нормативної грошової оцінки земельної ділянки відповідає вимогам чинного законодавства та обґрунтовано задовольнив позов.
Помилковим є посилання скаржника щодо обов'язковості застосування строку позовної давності до спірних правовідносин.
Позовна давність, за визначенням статті 256 ЦК України, - це строк, у межах якого особа може звернутися до суду з вимогою про захист свого цивільного права або інтересу. Отже, позовна давність є інститутом цивільного права і може застосовуватися виключно до вимог зі спорів, що виникають у цивільних відносинах, визначених у частині першій статті 1 ЦК України. З урахуванням приписів частини другої статті 1 ЦК України правила позовної давності, передбачені цим Кодексом, не застосовуються до правовідносин, заснованих на адміністративному або іншому владному підпорядкуванні однієї сторони другій стороні, а також до податкових, бюджетних відносин, якщо інше не встановлено законом.
Нормативна грошова оцінка земельних ділянок не залежить від волевиявлення сторін договору оренди землі, а є способом регулювання державою плати за користування землею. Зміна нормативної грошової оцінки земельних ділянок не може ототожнюватися як зміна розміру орендної плати, а є лише її передумовою. Таким чином, до вимог зі спорів про внесення змін до чинного договору оренду землі стосовно встановлення розміру річної орендної плати з метою приведення укладеного договору у відповідність з вимогами чинного законодавства правила позовної давності не застосовуються.
Інші доводи скаржника, що викладені в апеляційній скарзі, не заслуговують на увагу, оскільки з урахуванням всіх обставин даної справи, встановлених судом першої інстанції, не впливають на правильність вирішення спору по суті.
З урахуванням наведених правових положень та встановлених обставин даної справи, колегія суддів вважає доводи викладені скаржником в апеляційній скарзі необґрунтованими, оскільки вони спростовуються зібраними по справі доказами та не відповідають вимогам закону, що регулює спірні правовідносини. За таких обставин колегія суддів не знаходить законних підстав для повного чи часткового задоволення вимог апеляційної скарги.
Враховуючи вищевикладене колегія суддів приходить до висновку, що судом першої інстанції було повно та всебічно з'ясовано обставини, що мають значення для справи, надано їм належну правову оцінку та винесено рішення з дотриманням норм матеріального і процесуального права, що дає підстави для залишення його без змін.
При цьому колегія суддів вважає за необхідне відзначити, що допущена місцевим судом у резолютивній частині рішення описка щодо дати укладення спірного договору оренди землі, а саме від 10.08.2007р., замість правильної дати - від 10.07.2007р., може бути виправлена судом за власною ініціативою або за заявою сторони відповідно до правил ст. 89 ГПК України.
Керуючись ст. ст. 99, 101-105 ГПК України, Одеський апеляційний господарський суд
ПОСТАНОВИВ:
Рішення господарського суду Одеської області від 02 березня 2015 року у справі № 916/248/15-г залишити без змін, а апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Інтер-Авто" - без задоволення.
Постанова набирає законної сили з дня її прийняття і може бути оскаржена у касаційному порядку до Вищого господарського суду України.
Повна постанова складена 29.04.2015р.
Головуючий суддя: Бєляновський В.В.
Судді: Величко Т.А.
Лавриненко Л.В.
Суд | Одеський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 28.04.2015 |
Оприлюднено | 07.05.2015 |
Номер документу | 43856984 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Одеський апеляційний господарський суд
Бєляновський В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні