3/15-09-429
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
"27" березня 2009 р.Справа № 3/15-09-429
За позовом: Прокурора Фрунзівського району Одеської області в інтересах держави в особі Фрунзівської районної державної адміністрації Одеської області
До відповідачів:
Фрунзівської районної державної адміністрації Одеської області
Товариство з обмеженою відповідальністю "БІОЛЕНД-ОДЕСА"
про визнання недійсним договору оренди та зобов'язання звільнити зайняту земельну ділянку
Суддя Д'яченко Т.Г.
Суть спору: Ухвалою господарського суду Одеської області від 06.02.2009р. порушено провадження справі №3/15-09-429 за позовом прокурора Фрунзівського району Одеської області в інтересах держави в особі Фрунзівської районної державної адміністрації Одеської області до відповідачів Фрунзівської районної державної адміністрації Одеської області та Товариства з обмеженою відповідальністю "БІОЛЕНД-ОДЕСА" про визнання недійсним укладеного 28.03.2008р. між Фрунзівською районною державною адміністрацією Одеської області та Товариством з обмеженою відповідальністю "БІОЛЕНД-ОДЕСА" договору оренди земельної ділянки загальною площею 1456,12 га із земель резерву та запасу Мар'янівської сільської ради для ведення товарного сільськогосподарського виробництва строком на 364 дні –недійсним та зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю "БІОЛЕНД-ОДЕСА" звільнити зайняту земельну ділянку площею 1456,12 га із земель резерву та запасу Мар'янівської сільської ради та повернути її за належністю Фрунзівській районній державній адміністрації.
23.02.2009р. прокуратурою Фрунзівського району Одеської області надано письмові пояснення щодо позовних вимог і уточнено процесуальний статус Фрунзівської районної державної адміністрації Одеської області у якості позивача у справі.
Відповідно до ч. 2 п.4 Роз'яснення ВГСУ № 02-5/111 від 12.03.1999р. прокурор чи його заступник, звертаючись до господарського суду в інтересах держави з заявою про визнання договору недійсним, зазначає у ній позивачем державний орган або установу, організацію, уповноважені здійснювати відповідні функції держави у спірних правовідносинах, наприклад, управляти майном, що є предметом цього договору, і визначає відповідачами, як правило, обох контрагентів за договором. Виняток можуть становити випадки, коли одним з контрагентів є названий орган (установа, організація); у такому разі відповідачем визначається другий контрагент.
Згідно положень ч. 3 ст. 24 Господарського процесуального кодексу України господарський суд, встановивши до прийняття рішення, що позов подано не до тієї особи, яка повинна відповідати за позовом, може за згодою позивача, не припиняючи провадження у справі, допустити заміну первісного відповідача належним відповідачем.
З огляду на те, що діюче господарське процесуальне законодавство не передбачає можливості одночасного перебування однієї і тієї ж особи у якості позивача та відповідача у справі, так як дана ситуація виключає наявність спору між позивачем та відповідачем, з огляду на правову позицію Вищого господарського суду України викладену у ч. 2 п.4 Роз'ясненні № 02-5/111 від 12.03.1999р., положення ч. 3 ст. 24 Господарського процесуального кодексу України та враховуючи письмові пояснення прокуратури Фрунзівського району Одеської області надані суду 23.02.2009р., суд приходить до висновку щодо необхідності виключення Фрунзівської районної державної адміністрації Одеської області з кола відповідачів у справі.
Керуючись ст.ст. 24, 86 ГПК України, суд –
УХВАЛИВ:
Виключити Фрунзівську районну державну адміністрацію Одеської області з кола відповідачів у справі № 3/15-09-429.
Суддя Д'яченко Т.Г.
Суд | Господарський суд Одеської області |
Дата ухвалення рішення | 27.03.2009 |
Оприлюднено | 22.08.2009 |
Номер документу | 4396223 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Одеської області
Д'яченко Т.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні