Постанова
від 30.07.2009 по справі 2а-7685/09/1/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

30.07.09 Справа №2а-7685/09/1/0170

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещової О.Р. , при секр етарі Дубиніній А.В., за участю

представника позивача - К орницької В.М., довіреність 3 № 3/9/10-00 від 08.01.09 року,

представника відповідача - Іванової Л.Г., довіреність № 2 від 30.07.09 року,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Сакської об'єдн анної державної податкової і нспекції в АРК

до Товариства з обмеженою відповідальністю "Зіза"

про стягнення

ВСТАНОВИВ:

До Окружного адміністра тивного суду Автономної Рес публіки Крим звернулася з адміністративним позовом С акська ОДПІ АР Крим до ТОВ «З іза» про стягнення 12227,90 гривен ь податкової заборгованості з орендної плати за земельні ділянки державної та комуна льної власності.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 22. 06.09 року по справі було відкрит о провадження.

Ухвалою Окружного адмініс тративного суду АР Крим від 22. 06.09 року по справі було закінче но підготовче провадження та справу призначеного до судо вого розгляду.

У судовому засіданні предс тавник позивача Сакської ОД ПІ АР Крим позовні вимоги під тримав у повному обсязі та по суті справи пояснив наступн е. Відповідно до ст. 2 Закону Ук раїни "Про державну податков у службу в Україні" на органи п одаткової служби України пок ладені функції держави в зді йсненні контролю за дотриман ням податкового законодавст ва, повнотою і своєчасністю с плати до бюджетів податків і зборів, а також неподаткових доходів, встановлених закон одавством. Статус державної податкової служби як державн ого органу, уповноваженого н а виконання функцій держави, визначений ст. ст. 8 - 10 вищезгад аного Закону. При здійсненні своєї діяльності державні п одаткові інспекції виконуют ь надані законом повноваженн я органу виконавчої влади.

ТОВ «Зіза» є юридичною особ ою, зареєстроване як суб' єк т підприємницької діяльност і виконавчим комітетом Сімфе ропольської міської ради АР Крим, що підтверджується сві доцтвом про державну реєстра цію юридичної особи серії А00 № 437625, довідкою Головного управл іння статистики в АРК № 05.3-6-06/267 ві д 16.02.2006 року, витягом з ЄДРПОУ се рії АВ № 337687.

Відповідачем не було сплач ено орендну плату за земельн і ділянки державної і комуна льної власності за березень 2009 року у розмірі 5324,27 гривні, та з а квітень 2009 року - у розмірі 6 903,63 гривні. Таким чином, загало м сума наявного у ТОВ «Зіза» п одаткового боргу з орендної плати за земельні ділянки де ржавної і комунальної власно сті складає 12227,90 гривень

03.02.2009 року Сакською ОДПІ в АР К рим була складена перша пода ткова вимога від 03.02.2009 року № 1/47 н а суму податкового боргу ТОВ «Зіза» в розмірі 5193,99 гривні. По даткова вимога від 03.02.2009 року бу ла надіслана відповідачеві 0 4.02.09 року та фактично отримана відповідачем (уповноваженою особою ТОВ «Зіза») 07.02.09 року, що підтверджується підписом по садової особи ТОВ «Зіза» на п оштовому повідомленні.

10.03.09 року Сакською ОДПІ в АР К рим була складена друга пода ткова вимога від 10.03.09 року № 2/116 н а суму податкового боргу ТОВ «Зіза» в розмірі 8681,17 гривня. По даткова вимога від 10.03.09 року бу ла надіслана відповідачеві 2 0.03.09 року, та фактично ним отрим ана 24.03.09 року, що підтверджуєть ся поштовим повідомленням № 53322.

Сума боргу відповідачем не погашена у повному обсязі.

Посадовими особами Сакськ ої ОДПІ АР Крим було прийнято рішення № 43/24-00 від 27 квітня 2009 рок у про стягнення коштів та про даж інших активів платника п одатків в рахунок погашення його податкового боргу.

Однак ТОВ «Зіза» у добровіл ьному порядку погашати забор гованість відмовляється.

Таким чином, погасити забор гованість відповідача шляхо м застосування інших мір при мусового стягнення або ініці ювати процедуру банкрутства не представляється можливим , оскільки боржник знаходить ся за місцем реєстрації, а сум а податкового боргу складає менше трьохсот мінімальних з аробітних плат. Враховуючи н аступне, представник позивач а просив суд задовольнити по зов у повному обсязі.

У судовому засіданні предс тавник відповідача ТОВ «Зіза » позов визнав у повному обся зі та пояснив, що податковий б орг не сплачений повному обс язі у зв' язку з тяжкими мате ріальними обставинами.

Дослідивши матеріали спра ви, вислухавши пояснення пре дставника позивача та відпов ідача по суті справи, оцінивш и докази по справі в їх сукупн ості, суд вважає, що позовні ви моги підлягають частковому з адоволенню з наступних підст ав.

Згідно з частиною 1 статті 2 К АС України завданням адмініс тративного судочинства є зах ист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтере сів юридичних осіб у сфері пу блічно-правових відносин від порушень з боку органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, їхніх пос адових і службових осіб, інши х суб' єктів при здійсненні ними владних управлінських ф ункцій на основі законодавст ва, в тому числі на виконання д елегованих повноважень.

Відповідно до п. 4 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори за звернен ням суб' єкта владних повнов ажень у випадках, встановлен их законом.

Пунктом 7 частини 1 статті 3 К АС України дано визначення с уб' єктів владних повноваже нь, до яких належать орган дер жавної влади, орган місцевог о самоврядування, їхня посад ова чи службова особа, інший с уб' єкт, який здійснює владн і управлінські функції на ос нові законодавства, в тому чи слі на виконання делегованих повноважень.

Частиною 1,3 статті 4 Закону У країни “Про державну податко ву службу в Україні” від 04.12.1990 р оку № 509-ХІІ Державна податков а адміністрація України є це нтральним органом виконавчо ї влади. Державні податкові і нспекції у районах, містах (кр ім міст Києва та Севастополя ), районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податк ові інспекції підпорядковую ться відповідним державним п одатковим адміністраціям в А втономній Республіці Крим, о бластях, містах Києві та Сева стополі.

Відповідно до підпункту 2.1.4 п. 2.1. статті 2 Закону України “П ро порядок погашення зобов' язань платників податків пе ред бюджетами та державними цільовими фондами” № 2181-ІІІ ві д 21.12.2000 року податкові органи ви знані контролюючими органам и стосовно податків і зборів (обов' язкових платежів), які справляються до бюджетів та державних цільових фондів. О тже, вони наділені компетенц ією, визначеною підпунктом 2.2. 1 пункту 2.2. статті 2 Закону здій снювати перевірки своєчасно сті, достовірності, повноти н арахування та сплати зазначе них податків.

Отже, органи державної пода ткової служби у відносинах з суб' єктами господарювання , під час реалізації своїх зав дань та функцій, встановлени х законодавством України, є с уб' єктами владних повноваж ень.

Таким чином, судом встановл ено, що Сакська ОДПІ АР Крим є органом виконавчої влади та суб' єктом владних повноваж ень.

Відповідно до ст.2 Закону Ук раїни “Про державну податков у службу в Україні” № 3813 від 24.12.199 3 року головним завданням дер жавних податкових інспекцій є здійснення контролю за дот риманням податкового законо давства, правильністю обчисл ення, повнотою і своєчасніст ю сплати до бюджетів податкі в, зборів та інших платежів і н еподаткових доходів (далі - по датків, інших платежів) і внес ків до державних цільових фо ндів, встановлених законодав ством України.

Пунктом 11 ч. 1 ст. 11 Закону Укра їни “Про державну податкову службу в Україні” від 4 грудня 1990 року N 509-XII визначено, що подат кові органи мають право заст осовувати до платників пода тків фінансові (штрафні) санк ції, стягувати до бюджетів та державних цільових фондів с уми недоїмки, пені у випадка х, порядку та розмірах, вста новлених законами України.

Таким чином, судом встановл ено, що Сакська ОДПІ АР Крим у повноважена здійснювати кон троль за додержанням податко вого законодавства.

Відповідно до частини 1 стат ті 55 Господарського кодексу У країни суб' єктом господарю вання визнаються учасники го сподарських відносин, які зд ійснюють господарську діяль ність, реалізуючи господарсь ку компетенцію (сукупність г осподарських прав та обов' я зків), мають відокремлене май но і несуть відповідальність за своїми зобов' язаннями в межах цього майна, крім випад ків встановлених законом. Зг ідно з п. 1 частини 2 статті 55 ГК У країни юридичні особи, створ ені відповідно до Цивільного кодексу України, підприємст ва, створені відповідно до Го сподарського кодексу Україн и та зареєстровані в установ леному законом порядку визна ються суб' єктами господарю вання.

Судом встановлено, що ТОВ «З іза» є юридичною особою, заре єстроване як суб' єкт підпри ємницької діяльності викона вчим комітетом Сімферопольс ької міської ради АР Крим, що п ідтверджується свідоцтвом про державну реєстрацію юрид ичної особи серії А00 № 437625, довід кою Головного управління ста тистики в АРК № 05.3-6-06/267 від 16.02.2006 рок у, витягом з ЄДРПОУ серії АВ № 337687.

Відповідно до довідки Голо вного управління статистики в АРК № 05.3-6-06/267 від 16.02.2006 року та Ста туту ТОВ «Зіза», затверджено го загальними зборами учасни ків 16 грудня 2003 року (протокол № 13), зареєстрованого виконкомо м Сімферопольської міської р ади 21.06.2004 року, ТОВ «Зіза» здійс нює оптову торгівлю напоями, неспеціалізовану оптову тор гівлю продуктами харчування , напоями та тютюновими вироб ами, виробництво мінеральних вод та прохолодних напоїв, а т акож інші види оптової торгі влі.

Судом встановлено, що ТОВ «Зіза» перебуває на облі ку в органах державної подат кової служби з 14.02.2007 року, що під тверджується службовою запи скою Сакської ОДПІ в АР Крим в ід 10.06.2009 року.

Таким чином, судом встановл ено, що ТОВ «Зіза» є суб' єкто м господарювання, юридичною особою, платником податків, з обов' язане виконувати обов ' язки, покладені на нього за конами у зв' язку зі здійсне нням господарської діяльнос ті, у тому числі стосовно нале жного нарахування та сплати податків.

Відповідно до ст. 67 Конститу ції України, кожен зобов'язан ий сплачувати податки і збор и в порядку і розмірах, встано влених законом.

Відповідно до п.2,3 ч.1 ст.9 Закон у України “Про систему опода ткування” від 25 червня 1991 року N 1251-XII платники податків і зборі в (обов'язкових платежів) зобо в' язані подавати до державн их податкових органів та інш их державних органів відпові дно до законів декларації, бу хгалтерську звітність та інш і документи і відомості, пов'я зані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов'язков их платежів); сплачувати нале жні суми податків і зборів (об ов'язкових платежів) у встано влені законами терміни.

Судом встановлено, що відпо відач є платником орендної п лати за земельні ділянки дер жавної та комунальної власно сті.

Порядок, підстави та строки сплати орендної плати за зем лю передбачені Законом Украї ни “Про плату за землю” від 03.07. 1992 року № 2535 - ХІІ.

Відповідно до п. 4.1.1. статті 4 З акону України “Про порядок п огашення зобов'язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами” платник податків самост ійно обчислює суму податково го зобов'язання, яку зазначає у податковій декларації.

Підпунктом 4.1.4. статті 4 Закон у України “Про порядок погаш ення зобов'язань платників п одатків перед бюджетами та д ержавними цільовими фондами ” встановлено, що податкові д екларації подаються за базов ий податковий (звітний) періо д, що дорівнює: а) календарному місяцю (у тому числі при сплат і місячних авансових внесків ), - протягом 20 календарних днів , наступних за останнім кален дарним днем звітного (податк ового) місяця;

б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя).

Згідно зі ст. 14 Закону Україн и “Про плату за землю” платни ки земельного податку, а тако ж орендної плати за земельні ділянки державної або комун альної власності (крім грома дян) самостійно обчислюють с уму земельного податку та ор ендної плати щороку за стано м на 1 січня і до 1 лютого поточн ого року подають відповідном у органу державної податково ї служби за місцезнаходження м земельної ділянки податков у декларацію на поточний рік за формою, встановленою цент ральним податковим органом, з розбивкою річної суми рівн ими частками за місяцями. Под ання такої декларації звільн яє від обов'язку подання щомі сячних декларацій Платник по датків має право подавати що місячно нову звітну податков у декларацію, що не звільняє й ого від обов'язку подання под аткової декларації до 1 лютог о поточного року, у тому числі і за нововідведені земельні ділянки, що не звільняє від об ов'язку подання податкової д екларації протягом місяця з дня виникнення права на ново відведену земельну ділянку, протягом 20 календарних днів м ісяця наступного за звітним.

Нарахування громадянам ор ендної плати за земельні діл янки державної і комунальної власності проводиться орган ами державної податкової слу жби, які видають платникові д о 15 липня поточного року платі жне повідомлення про внесенн я платежу.

Відповідно до ст. 16 Закону Ук раїни “Про плату за землю” об лік громадян - платників орен дної плати за земельні ділян ки державної і комунальної в ласності і нарахування відпо відних сум проводиться щорок у станом на 1 травня.

Таким чином, ТОВ «Зіза» зобо в' язане подавати до Саксько ї ОДПІ в АР Крим протягом 20 кал ендарних днів місяця наступн ого за звітним декларацію з о рендної плати за земельні ді лянки державної та комунальн ої власності.

Згідно ст.. ст. 14, 15 Закону Укра їни «Про систему оподаткуван ня» зазначені види зборів і п одатків є податковим зобов' язанням. Згідно пп. 4.1.1. п. 4.1. ст.. 4 З акону України від 21.12.2000 року № 2181 - III «Про порядок погашення з обов' язань платників подат ків перед бюджетами та держа вними цільовими фондами» пла тник податків самостійно обч ислює суму податкового зобов ' язання, яку зазначає в пода тковій декларації.

Відповідно до п. 5.1. ст.. 5 від 21.12.2 000 року № 2181 - III «Про порядок пог ашення зобов' язань платник ів податків перед бюджетами та державними цільовими фонд ами» податкове зобов' язанн я, самостійно визначене плат ником податків у податковій декларації, вважається узгод женим з дня подання такої под аткової декларації. Зазначен е податкове зобов' язання не може бути оскаржене платник ом податків в адміністративн ому або судовому порядку.

Згідно договору оренди зем лі на 2009 рік, укладеного між кер івником ТОВ «Зіза» та Сакськ им міськвиконкомом від 30.10.2007 ро ку терміном дії до 22.02.2013 року, ТО В «Зіза» має щорічно сплачув ати орендну плату за земельн і ділянки державної і комуна льної власності у розмірі 83415,36 гривень.

Відповідно до податкової д екларації орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності від 28.0 2.2009 року № 635, якою ТОВ «Зіза» зад екларувало орендну плату за земельні ділянки державної і комунальної власності у ро змірі 83415,36 гривень (по 6951,28 гривні щомісячно).

Згідно договору оренди зем лі за лютий 2009 року, укладеного між керівником ТОВ «Зіза» та Сакським міськвиконкомом ві д 30.10.2007 року терміном дії до 22.02.2013 р оку, ТОВ «Зіза» має сплатити 13 916,18 гривень.

20.03.2009 року до Сакської ОДПІ в А Р Крим була подана уточнююча податкова декларація з орен дної плати за земельні ділян ки державної і комунальної в ласності від 20.03.2009 року № 3806, якою ТОВ «Зіза» уточнила орендну плату за землю, а саме за люти й 2009 року ТОВ «Зіза» було зазна чено орендну плату у розмірі 7005,70 гривень, а за березень 2009 рок у - 6910,43 гривень. Таким чином, рі зниця між старим значенням о рендної плати за землю за бер езень 2009 року, зазначеними у де кларації № 635 від 28.02.09 року, та уто чненими значеннями орендної плати за землю за березень 2009 р оку згідно уточнюючої деклар ації від 20.03.09 року № 3806, складає 40,8 5 гривень.

26.05.2009 року до Сакської ОДПІ в А Р Крим була подана уточнююча податкова декларація з орен дної плати за земельні ділян ки державної і комунальної в ласності від 26.05.2009 року № 12342, якою ТОВ «Зіза» уточнила орендну плату за землю, а саме за квіт ень 2009 року ТОВ «Зіза» було заз начено орендну плату у розмі рі 6903,63 гривні, а за червень 2009 рок у - 6869,58 гривень. Таким чином, рі зниця між старим значенням о рендної плати за землю за кві тень 2009 року, зазначеними у дек ларації № 635 від 28.02.09 року, та уточ неними значеннями орендної п лати за землю за квітень 2009 рок у згідно уточнюючої декларац ії від 26.05.09 року № 12342, складає 47,65 гр ивень.

Судом встановлено, згідно о блікової картки платника под атків станом на 09.06.09 року, звіту зі штрафних санкцій станом н а 09.06.09 року, розрахунку суми бор гу за період з 30.04.2009 року по 10.06.2009 р оку, відповідачем борг був по гашений частково - за берез ень 2009 року в розмірі 1586,16 гривен ь, в решті заборгованість з ор ендної плати за земельні діл янки державної і комунальної власності за березень 2009 року у розмірі 5324,27 гривні, та за квіт ень 2009 року - у розмірі 6903,63 грив ні сплачено не було. Таким чин ом, загалом сума наявного у ТО В «Зіза» податкового боргу з орендної плати за земельні д ілянки державної і комунальн ої власності складає 12227,90 гри вень.

Відповідно до підпункту 6.2.1. пункту 6.2 ст. 6 Закону України “П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами” від 21 грудня 2000 року № 2181-III у разі коли платн ик податків не сплачує узгод жену суму податкового зобов' язання в установлені строки, податковий орган надсилає т акому платнику податків пода ткові вимоги.

Відповідно до підпункту 6.2.3. пункту 6.2 ст.6 Закону України “П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами” від 21 грудня 2000 року № 2181-III податкові вимоги надсилаються:

а) перша податкова вимога - н е раніше першого робочого дн я після закінчення граничног о строку сплати узгодженої с уми податкового зобов'язання . Перша податкова вимога міст ить повідомлення про факт уз годження податкового зобов'я зання та виникнення права по даткової застави на активи п латника податків, обов'язок п огасити суму податкового бор гу та можливі наслідки непог ашення його у строк;

б) друга податкова вимога - н е раніше тридцятого календар ного дня від дня направлення (вручення) першої податкової вимоги, у разі непогашення пл атником податків суми податк ового боргу у встановлені ст роки. Друга податкова вимога додатково до відомостей, вик ладених у першій податковій вимозі, може містити повідом лення про дату та час проведе ння опису активів платника п одатків, що перебувають у под атковій заставі, а також про д ату та час проведення публіч них торгів з їх продажу.

Отже, судом встановлено, що відповідно до Закону України “Про порядок погашення зобо в'язань платників податків п еред бюджетами та державними цільовими фондами” від 21 груд ня 2000 року № 2181-III інформація про виникнення права податкової застави на активи платника п одатків, обов'язок погасити с уму податкового боргу та мож ливі наслідки непогашення йо го у строк зазначається у пер шій податковій вимозі, у друг ій податковій вимозі може зн ачиться повідомлення про дат у та час проведення опису акт ивів платника податків, що пе ребувають у податковій заста ві, а також про дату та час про ведення публічних торгів з ї х продажу.

Судом встановлено, що 03.02.2009 ро ку Сакською ОДПІ в АР Крим бул а складена перша податкова в имога від 03.02.2009 року № 1/47 на суму п одаткового боргу ТОВ «Зіза» в розмірі 5193,99 гривні. Податков а вимога від 03.02.2009 року була над іслана відповідачеві 04.02.09 року та фактично отримана відпов ідачем (уповноваженою особою ТОВ «Зіза») 07.02.09 року, що підтве рджується підписом посадово ї особи ТОВ «Зіза» на поштово му повідомленні.

Судом встановлено, що 10.03.09 рок у Сакською ОДПІ в АР Крим була складена друга податкова ви мога від 10.03.09 року № 2/116 на суму по даткового боргу ТОВ «Зіза» в розмірі 8681,17 гривня. Податкова вимога від 10.03.09 року була надіс лана відповідачеві 20.03.09 року, т а фактично ним отримана 24.03.09 ро ку, що підтверджується пошто вим повідомленням № 53322.

Судом встановлено, що стан ом на день розгляду справи ві дповідачем не погашені суми податкового зобов`язання з п одатку, вказані у першій та др угій податкових вимогах.

Згідно матеріалів справи, н аданих позивачем, встановлен о, що відповідачем не сплачен о суму наявного у нього подат кового боргу у розмірі 12227,90 гри вень, що підтверджується дан ими облікової картки платник а податків станом на 09.06.09 року, з віту зі штрафних санкцій ста ном на 09.06.09 року, розрахунку сум и боргу за період з 30.04.2009 року по 10.06.2009 року.

Таким чином, податковий бор г ТОВ «Зіза» складає 12227,90 гриве нь.

Відповідно до п. 1.3. ст.. 1 Закон у України «Про порядок погаш ення зобов' язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и» податковий борг (недоїмка ) - податкове зобов' язання (з урахуванням штрафних санк цій за їх наявності), самостій не узгоджене платником подат ків або узгоджене в адмініст ративному чи судовому порядк у, але не сплачене у встановл ений строк, а також пеня, нарах ована на суму такого податко вого зобов' язання.

Посадовими особами Сакськ ої ОДПІ в АР Крим було винесен о рішення № 43/24-00 від 27 квітня 2009 ро ку про стягнення засобів та п родаж інших активів платника податків за рахунок погашен ня його податкового боргу, як им було вирішено здійснити с тягнення засобів і продаж ін ших активів, що знаходяться у власності платника податків ТОВ «Зіза», а також тих активі в, право власності на які він н абуде у майбутньому, в рахуно к погашення узгодженої суми податкового боргу цього плат ника податків.

Суд звертає увагу на т е, що відповідно до п.1.6 ст.1 Зако ну України “Про порядок пога шення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондам и” від 21 грудня 2000 року № 2181-III при мусове стягнення - звернення стягнення на активи платник а податків у рахунок погашен ня його податкового боргу, бе з попереднього узгодження йо го суми таким платником пода тків.

Згідно з підпунктом 3.1 .1. п.3.1 ст.3 Закону України “Про по рядок погашення зобов'язань платників податків перед бюд жетами та державними цільови ми фондами” від 21 грудня 2000 рок у № 2181-III активи платника податк ів можуть бути примусово стя гнені в рахунок погашення йо го податкового боргу виключн о за рішенням суду.

Відповідно до пункту 11 част ини 1 статті 11 Закону України "П ро державну податкову службу в Україні" органи державної п одаткової служби у випадках, в межах компетенції та у поря дку, встановлених законами У країни, мають право, зокрема, з астосовувати до платників по датків фінансові (штрафні) са нкції, стягувати до бюджетів та державних цільових фонді в суми недоїмки, пені у випадк ах, порядку та розмірах, встан овлених законами України.

На підставі викладеного, су д вважає, що несплата ТОВ «Зіз а» у встановлені Законом Укр аїни “Про плату за землю” від 03.07.1992 року № 2535 - ХІІ встановлен ої плати за землю за березень - квітень 2009 року є повністю д оведеною позивачем та підтве рджується доказами, дослідже ними у судовому засіданні, то му позовні вимоги підлягають задоволенню у повному обсяз і.

Судом встановлено, що позив ачем здійснювалися заходи що до стягнення податкового бор гу з ТОВ «Зіза», що підтверджу ється складеним позивачем рі шенням № 43/24-00 від 27 квітня 2009 року про стягнення засобів та про даж інших активів платника п одатків за рахунок погашення його податкового боргу, але з дійснені заходи результатів не надали, відповідачем пода тковий борг не погашений.

Відповідно до частин и 4 статті 94 КАС України, у справ ах, в яких позивачем є суб' єк т владних повноважень, і відп овідачем - фізична чи юриди чна особа, судові витрати, зді йснені позивачем, з відповід ача не стягуються.

На підставі викладен ого, керуючись статтями 158, 159, 160, 1 63 КАС України, суд

ПОСТАНОВИВ:

1. Позовні вимоги задов ольнити у повному обсязі.

2. Стягнути з ТОВ «Зіза» (ідентифікаційний код 22322342) под аткову заборгованість з орен дної плати за земельні ділян ки державної і комунальної в ласності у розмірі 12227,90 гривен ь (призначення платежу - «по гашення податкового боргу з орендної плати з юридичних о сіб», р/р 33214812700021 в ГУ ДКУ в АР Крим , Місцевий бюджет м. Саки АР Кр им, код платежу 13050200, МФО 824026, ЗКПО 34740887).

3. Копію постанови наді слати сторонам.

Постанова набирає законн ої сили через 10 днів з дня огол ошення у разі неподання заяв и про апеляційне оскарження (апеляційної скарги).

Якщо після подачі зая ви про апеляційне оскарження апеляційна скарга не подана , постанова набуває законної сили через 20 днів після подан ня заяви про апеляційне оска рження.

Протягом 10 днів з дня оголош ення постанови через Окружни й адміністративний суд Автон омної Республіки Крим до Сев астопольського апеляційног о адміністративного суду мож е бути подана заява про апеля ційне оскарження, після пода чі якої протягом 20 днів може б ути подана апеляційна скарга .

Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання заяви про апе ляційне оскарження (10 днів).

Суддя Трещ ова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення30.07.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4401056
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7685/09/1/0170

Постанова від 30.07.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні