ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
29 квітня 2015 року 12 год. 35 хв. Справа № 808/1443/15 м.Запоріжжя
Запорізький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді Р.В. Сацького,
при секретарі судового засідання А.С. Ярошенко,
за участю представників сторін :
від позивача: Щербина Є.Є.;
від відповідача: Волжина Т.Ю.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Запоріжжя адміністративну справу
за позовною заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю «Тальвар»
до: Бердянської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС у Запорізькій області
про: скасування податкових-повідомлень рішень
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов ТОВ «Тальвар» код ЄДРПОУ 37048074 (надалі - позивач) до Бердянської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області (надалі - відповідач), в якому позивач просить скасувати податкові повідомлення-рішення № 0026061702 від 08.10.2014 про донарахування податку з доходів найманих працівників та фінансових санкцій на загальну суму 24 201,01 грн., № 0001691702 від 27.01.2015 про донарахування податку з доходів найманих працівників та фінансових санкцій на загальну суму 130 634,70 грн. та № 0000042201 від 27.01.2015 про донарахування податку на додану вартість та фінансових санкцій на загальну суму 126 591,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовано тим, що рішення суб'єкта владних повноважень, про застосування фінансових санкцій, прийняті на підставі висновків актів перевірки за № 106/08-22-22-01-06/37048074 від 11.09.2014 та № 148/08-22-22-01-06/37048074 від 30.12.2014 Бердянської ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області, які суперечать діючому податковому законодавству та підлягають спростуванню.
Представник відповідача заперечив проти задоволення позовних вимог з підстав викладених в письмових запереченнях від 29.04.2015, де зазначив, що за результатами проведеної перевірки, було встановлено порушення позивачем п.п.168.1.1-168.1.4 ст.168, п.п.176.2. ст.176 Податкового кодексу України, а саме при виплаті доходів фізичній особі не утриманий податок з доходів фізичних осіб та п. 185.1. ст. 185, п. 187.1. ст. 187, п.189.1 ст.189, п.198.3, п. 198.6 ст.198 Податкового Кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість.
В судовому засіданні представник позивача підтримав свої позовні вимоги у повному обсязі та надав суду документальні докази, які їх підтверджують, а саме належним чином засвідчені копії актів закупівлі продуктів харчування, авансові звіти, товарні накладні на внутрішнє переміщення, акти на списання товарів, накази по підприємству.
Представник відповідача в судовому засіданні проти задоволення позовних вимог заперечив та просив суд відмовити у задоволенні позову.
Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представників сторін, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення по суті, суд дійшов наступного висновку.
Висновки актів перевірки, на підставі яких були прийняті спірні податкові рішення зазначають, що при перевірці позивача, було встановлено порушення норм діючого законодавства, а саме :
- п.п.168.1.1-168.1.4 ст.168; п.п.176.2. ст.176 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 при виплаті доходів фізичній особі не утриманий податок з доходів фізичних осіб в сумі 13398,15 грн.; (акт № 106/08-22-22-01-06/37048074 від 11.09.2014);
- п.п.168.1.1-168.1.4 ст.168; п.п.176.2. ст.176 Податкового кодексу України № 2755-VI від 02.12.2010 при виплаті доходів фізичній особі не утриманий податок з доходів фізичних осіб в сумі 88 046, 55 грн.;
- п. 185.1. ст. 185, п. 187.1. ст. 187, п.189.1 ст.189, п.198.3, п. 198.6 ст.198 Податкового Кодексу України №2755-VI від 02.12.2010 (із змінами та доповненнями, які діяли в перевіряємому періоді), що призвело до заниження податку на додану вартість, що підлягає сплаті до бюджету, всього на суму 115 695 грн., у тому числі: за травень 2011 року на 1374 грн., за липень 2011 року на 1530 грн., за серпень 2011 року на 1359 грн., за вересень 2011 року на 2178 грн., за грудень 2012 року на 2749 грн., березень 2013 року на 1791 грн., квітень 2013 року на 6190 грн., грудень 2013 року на 98 524 грн. (акт № 148/08-22-22-01-06/37048074 від 30.12.2014).
В актах перевірки суб'єкта владних повноважень за № 106/08-22-22-01-06/37048074 від 11.09.2014 (стр. 45-47) та № 148/08-22-22-01-06/37048074 від 30.12.2014 (стр.57-62) зазначено, що ТОВ «Тальвар» для підтвердження операцій на які виплачувались кошти фізичним особам за період 2011 - 2013 роки до перевірки були надані: акти закупки с/х продукції, накази про надання харчування, акти списання товарів на приготування харчування членів екіпажів суден. Кошти видавились на протязі 2011 - 2013 років під звіт працівникам товариства (капітанам суден): ОСОБА_3, ОСОБА_4 та ОСОБА_5, та були витрачені виключно на придбання продуктів харчування, що підтверджується наданими позивачем : видатковими ордерами, авансовими звітами та актами закупівлі. В подальшому придбанні продукти були використанні для здійснення організації харчування членів екіпажів морських суден, працівників ТОВ «Тальвар» під час їх перебування у морі, що підтверджується наданими накладними на внутрішнє переміщення товарів та актами списання.
Відповідно до пп. 14.1.54 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України дохід з джерелом їх походження з України - будь-який дохід, отриманий резидентами або нерезидентами, у тому числі від будь-яких видів їх діяльності на території України (включаючи виплату (нарахування) винагороди іноземними роботодавцями), її континентальному шельфі, у виключній (морській) економічній зоні, у тому числі, але не виключно, доходи у вигляді: а) процентів, дивідендів, роялті та будь-яких інших пасивних (інвестиційних) доходів, сплачених резидентами України; б) доходів від надання резидентам або нерезидентам в оренду (користування) майна, розташованого в Україні, включаючи рухомий склад транспорту, приписаного до розташованих в Україні портів; в) доходів від продажу рухомого та нерухомого майна, доходів від відчуження корпоративних прав, цінних паперів, у тому числі акцій українських емітентів; г) доходів, отриманих у вигляді внесків та премій на страхування і перестрахування ризиків на території України; ґ) доходів страховиків - резидентів від страхування ризиків страхувальників - резидентів за межами України; д) інших доходів від діяльності, у тому числі пов'язаних з повною або частковою переуступкою прав та обов'язків за угодами про розподіл продукції на митній території України або на територіях, що перебувають під контролем контролюючих органів (у зонах митного контролю, на спеціалізованих ліцензійних митних складах тощо); е) спадщини, подарунків, виграшів, призів; є) заробітної плати, інших виплат та винагород, виплачених відповідно до умов трудового та цивільно-правового договору; ж) доходів від зайняття підприємницькою та незалежною професійною діяльністю.
Об'єктом оподаткування резидента є: загальний місячний (річний) оподатковуваний дохід; доходи з джерела їх походження в Україні, які остаточно оподатковуються під час їх нарахування (виплати, надання); іноземні доходи - доходи (прибуток), отримані з джерел за межами України (ст. 163 Податкового кодексу України).
Згідно ст. 164 Податкового кодексу України базою оподаткування є загальний оподатковуваний дохід, з урахуванням особливостей, визначених цим розділом.
Загальний оподатковуваний дохід - будь-який дохід, який підлягає оподаткуванню, нарахований (виплачений, наданий) на користь платника податку протягом звітного податкового періоду.
До загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку включаються: дохід, отриманий платником податку як додаткове благо (крім випадків, передбачених статтею 165 цього Кодексу) у вигляді: е) вартості безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг), визначеної за правилами звичайної ціни, а також суми знижки звичайної ціни (вартості) товарів (робіт, послуг), індивідуально призначеної для такого платника податку, крім сум, зазначених у підпункті 165.1.53 пункту 165.1 статті 165 цього Кодексу. Якщо додаткові блага надаються у негрошовій формі, сума податку об'єкта оподаткування обчислюється за правилами, визначеними пунктом 164.5 цієї статті (пп. 164.2.17 п. 164.2 ст. 164 Податкового кодексу України.
Згідно пп. 14.1.47 п. 14.1 ст.14 Податкового кодексу України додаткові блага - це кошти, матеріальні чи нематеріальні цінності, послуги, інші види доходу, що виплачуються (надаються) платнику податку податковим агентом, якщо такий дохід не є заробітною платою та не пов'язаний з виконанням обов'язків трудового найму або не є винагородою за цивільно-правовими договорами (угодами), укладеними з таким платником податку (крім випадків, прямо передбачених нормами розділу IV цього Кодексу).
У відповідності до пп. 165.1.9 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку не включаються доходи у вигляді вартості безоплатного лікувально-профілактичного харчування, молока або рівноцінних йому харчових продуктів, газованої солоної води, мийних і знешкоджувальних засобів, а також спеціального одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту, якими роботодавець забезпечує платника податку відповідно до Закону України «Про охорону праці», спеціального (форменого) одягу та взуття, що надаються роботодавцем у тимчасове користування платнику податку, який перебуває з ним у трудових відносинах. Порядок забезпечення, перелік та граничні строки використання спеціального (у тому числі форменого) одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту встановлюються Кабінетом Міністрів України та/або галузевими нормами безоплатної видачі працівникам спеціального (форменого) одягу, спеціального взуття та інших засобів індивідуального захисту.
Норми забезпечення лікувально-профілактичним харчуванням, молоком або рівноцінними йому харчовими продуктами, газованою солоною водою, мийними та знешкоджувальними засобами розробляються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров'я.
Згідно з пп. 162.1.3 п. 162.1 ст. 162 Податкового кодексу України, платником податку на доходи фізичних осіб є податковий агент.
Статтею 18 Податкового кодексу України встановлено, що податковим агентом визнається особа, на яку цим Кодексом покладається обов'язок з обчислення, утримання з доходів, що нараховуються (виплачуються, надаються) платнику, та перерахування податків до відповідного бюджету від імені та за рахунок коштів платника податків. Податкові агенти прирівнюються до платників податку і мають права та виконують обов'язки, встановлені цим Кодексом для платників податків.
Відповідно до пп. 14.1.180 п. 14.1 Податкового кодексу України податковий агент щодо податку на доходи фізичних осіб - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ), самозайнята особа, представництво нерезидента - юридичної особи, які незалежно від організаційно-правового статусу та способу оподаткування іншими податками та/або форми нарахування (виплати, надання) доходу (у грошовій або не грошовій формі) зобов'язані нараховувати, утримувати та сплачувати податок, передбачений розділом IV цього Кодексу, до бюджету від імені та за рахунок фізичної особи з доходів, що виплачуються такій особі, вести податковий облік, подавати податкову звітність податковим органам та нести відповідальність за порушення його норм в порядку, передбаченому статтею 18 та розділом IV цього Кодексу.
Особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок (п. 176.2 статі 176 Податкового кодексу України).
Згідно з пп. 168.4.7 п. 168.4 ст. 168 Податкового кодексу України відповідальність за своєчасне та повне перерахування сум податку до відповідного бюджету несе юридична особа або її відокремлений підрозділ, що нараховує (виплачує) оподатковуваний дохід.
Відповідно до ст. 168 Податкового кодексу України податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов'язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок, використовуючи ставку податку, визначену в статті 167 цього Кодексу.
Якщо оподатковуваний дохід надається у негрошовій формі чи виплачується готівкою з каси податкового агента, податок сплачується (перераховується) до бюджету протягом банківського дня, що настає за днем такого нарахування (виплати, надання ).
У відповідності до положень п. 176.2 ст. 176 Податкового кодексу України, особи, які відповідно до цього Кодексу мають статус податкових агентів, зобов'язані, серед іншого, своєчасно та повністю нараховувати, утримувати та сплачувати (перераховувати) до бюджету податок з доходу, що виплачується на користь платника податку та оподатковується до або під час такої виплати за її рахунок та подавати у строки, встановлені цим Кодексом для податкового кварталу, податковий розрахунок суми доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, а також суми утриманого з них податку до контролюючого органу за місцем свого розташування. Такий розрахунок подається лише у разі нарахування сум зазначених доходів платнику податку податковим агентом протягом звітного періоду. Запровадження інших форм звітності з зазначених питань не допускається.
Згідно з пунктом 14.1.191 Податкового кодексу України постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару.
Згідно ст.166 Кодексу законів про працю України на роботах із шкідливими умовами праці працівникам видаються безоплатно за встановленими нормами молоко або інші рівноцінні харчові продукти.
Стаття 7 Закону України «Про охорону праці» визначає, що працівники, зайняті на роботах з важкими та шкідливими умовами праці, безоплатно забезпечуються лікувально-профілактичним харчуванням, молоком або рівноцінними харчовими продуктами, газованою солоною водою, мають право на оплачувані перерви санітарно-оздоровчого призначення, скорочення тривалості робочого часу, додаткову оплачувану відпустку, пільгову пенсію, оплату праці у підвищеному розмірі та інші пільги і компенсації, що надаються в порядку, визначеному законодавством. У разі роз'їзного характеру роботи працівникові виплачується грошова компенсація на придбання лікувально-профілактичного харчування, молока або рівноцінних йому харчових продуктів на умовах, передбачених колективним договором. Роботодавець може за свої кошти додатково встановлювати за колективним договором (угодою, трудовим договором) працівникові пільги і компенсації, не передбачені законодавством.
Відповідно до наказу Міністерства охорони здоров'я України № 256 від 29.12.1993, зареєстрованого 30.03.1994 у Мінюсті за № 51/260 «Про затвердження переліку важких робіт та робіт із шкідливими та небезпечними умовами праці» пункт 26: Морський транспорт, до переліку таких віднесені: Береговий боцман, береговий матрос (за винятком тих, які працюють на пасажирських причалах місцевих і приміських ліній), кочегар судна і котельний машиніст, зайняті обслуговуванням котлів на суднах і вантажопідйомних кранах незалежно від виду спалюваного у котлах палива, машиніст крана (кранівник), зайнятий на плавучому крані, кранмайстер та їхні помічники, машинний командний склад (механіки, електромеханіки та інші) і машинна команда (машиністи, мотористи, електрики, токарі, слюсарі всіх найменувань та інші) суден всіх видів флоту, палубна команда (боцман, шкіпер, помічник шкіпера і матроси всіх найменувань) суден всіх видів флоту, а також плавучих зачисних станцій, доків, плавучих перевантажувачів зерна, цементу, вугілля та інших вантажів, які виділяють пил, робітники комплексних бригад і вантажники, зайняті на вантажно-розвантажувальних роботах у портах і на пристанях, члени екіпажів усіх видів флоту, які суміщують на двох посадах палубного та машинного складу.
Протягом 2011-2013 років адміністрація ТОВ «Тальвар» забезпечувала видачу працівникам, які зайняті на роботах з важкими і шкідливими умовами праці, безоплатно лікувально-профілактичне харчування, молоко або інші рівноцінні продукту, відповідно до чинних нормативно-правових актів, що підтверджується: наказом № 12-1-0 від 25.11.2010 «Про проведення атестації робочих місць за умовами праці», наказом № 3-1-0 від 04.01.2011 «Про затвердження переліку професій і посад, працівникам яких підтверджено право на пільги та компенсації», наказами № 2-1-0 від 04.01.2011, № 8-0 від 03.01.2012 та № 9/2-0 від 02.01.2013 «Про надання харчування». Забезпечення працівників - членів екіпажем суден ТОВ «Тальвар» під час знаходження їх у морі, в межах трудових відносин та відповідно до існуючого законодавства є компенсацією за важкі та шкідливі умови праці.
Відносно встановлених суб'єктом владних повноважень порушень п. 185.1. ст. 185, п. 187.1. ст.187, п.189.1 ст.189, п.198.3, п. 198.6 ст.198 Податкового Кодексу України, що призвело до заниження податку на додану вартість, суд зазначає, відповідно до п.п. 14.1.36. п. 14.1. статті 14 Податкового кодексу господарська діяльність - діяльність особи, що пов'язана з виробництвом (виготовленням) та/або реалізацією товарів, виконанням робіт, наданням послуг, спрямована на отримання доходу і проводиться такою особою самостійно та/або через свої відокремлені підрозділи, а також через будь-яку іншу особу, що діє на користь першої особи, зокрема за договорами комісії, доручення та агентськими договорами.
Пункт 198.5.статті 198 ПК України вказує, що платник податку зобов'язаний нарахувати податкові зобов'язання виходячи з бази оподаткування, визначеної відповідно до пункту 189.1 статті 189 цього Кодексу:
г) в операціях, що не є господарською діяльністю платника податку. З метою застосування цього пункту податкові зобов'язання визначаються по товарах/послугах, необоротних активах: придбаних для використання в неоподатковуваних операціях - на дату їх придбання.
Пункт 189.12. статті 189 ПК України чітко зазначає, що у випадках, коли платник податку здійснює операції з постачання особам, які не зареєстровані як платники податку, сільськогосподарської продукції та продуктів її переробки, раніше придбаних (заготовлених) таким платником податку у фізичних осіб, які не є платниками цього податку, об'єктом оподаткування є торгова націнка (надбавка), встановлена таким платником податку.
ТОВ «Тальвар» на протязі 2011-2013 років здійснювало закупівлю у приватних осіб, які не є платниками ПДВ, сільськогосподарської продукції: овочів, м'яса, молочної продукції, фруктів для проведення безоплатного харчування своїх працівників - членів екіпажів суден, що підтвержується актами закупівлі. Будь якої торгової націнки на ці товари при їх використанні та подальшому руху, ТОВ «Тальвар» не здійснювало, в зв'язку з чим, у зазначених операціях, об'єкт оподаткування ПДВ - відсутній.
Відповідно до пп. 14.1.13 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України безоплатно надані товари - це товари, що надаються згідно з договорами дарування, іншими договорами, за якими не передбачається грошова або інша компенсація вартості таких товарів чи їх повернення, або без укладення таких договорів. Пільги і компенсації працівникам за важкі та шкідливі умови праці, які надаються роботодавцями в рамках трудового законодавства, не є поставкою товару без оплати або операцією з безоплатної поставки товару, оскільки здійснюються не в рамках цивільного або господарського обороту, а у зв'язку з врегульованими спеціальним законодавством трудовими відносинами між роботодавцем і працівником. Обґрунтування не нарахування податкових зобов'язань з ПДВ при здійсненні операції по забезпеченню працівників, зайнятих на важких і шкідливих роботах, лікувально-профілактичним харчуванням має ґрунтуватися на тому, що така операція не підпадає під поняття поставка товарів, а тому не є об'єктом обкладення ПДВ. Роботодавець зобов'язаний прагнути до мінімізації шкоди, яку може бути заподіяно здоров'ю при роботах на шкідливому та небезпечному виробництві, приводити умови праці в повну відповідність з вимогами санітарно-гігієнічних норм і правил. Тому і видачу лікувально-профілактичного харчування слід вважати заходами щодо своєчасного усунення наслідків впливу зовнішнього середовища на здоров'я працівників.
До таких самих висновків дійшов і Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд при розгляді справ № 2а-6887/11/0470 та № 804/19017/14, про визнання не чинним та скасування податкових повідомлень-рішень.
Частинами 1, 2, 3, статті 71 КАС України встановлено, що кожна сторона повинна, довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Суд приходить до висновку про недоведеність факту податкового правопорушення з боку позивача, у зв'язку з чим спірні податкові рішення є необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню.
В силу ч.1 ст.9 Кодексу адміністративного судочинства України, суд при вирішенні справи керується принципом законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого самоврядування, їхні посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно ст.86 КАС України, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.
Таким чином, суд дійшов висновку про наявність підстав для задоволення позовних вимог Товариства з обмеженою відповідальністю «Тальвар».
Відповідно до ч. 1 ст. 94 КАС України якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з державного бюджету України.
Керуючись статтями 11, 71, 94, 158-163, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний позов задовольнити повністю.
2. Скасувати прийняті Бердянською ОДПІ ГУ ДФС у Запорізькій області податкові повідомлення-рішення: № 0026061702 від 08.10.2014 про донарахування податку з доходів найманих працівників та фінансових санкцій на загальну суму 24 201, 01 грн., № 0001691702 від 27.01.2015 про донарахування податку з доходів найманих працівників та фінансових санкцій на загальну суму 130 634, 70 грн. та № 0000042201 від 27.01.2015 про донарахування податку на додану вартість та фінансових санкцій на загальну суму 126 591,00 грн.
3. Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Тальвар» витрати на сплату судового збору у сумі 487 (чотириста вісімдесят сім) грн. 20 коп.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України - з дня складення її в повному обсязі, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Суддя Р.В. Сацький
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 29.04.2015 |
Оприлюднено | 18.05.2015 |
Номер документу | 44120988 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Сацький Роман Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні