cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ - 32, вул. Комінтерну 16тел. 235-24-26
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
"20" квітня 2015 р. Справа № 911/373/15
за позовом прокурора Яготинського району Київської області , смт. Яготин, в інтересах держави
до відповідачів: 1) Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області , с. Супоївка Яготинського району,
2) товариства з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація» , м. Яготин,
про визнання незаконним та скасування рішення, визнання договору недійсним та повернення майна
Суддя О.В. Конюх
представники сторін:
від прокурора: Біньковська А.В., посвідчення від 15.10.2012р. №009568;
від відповідача 1: Півак І.В., сільський голова, рішення від 17.17.11.2010р. №2-1- VI;
від відповідача 2: Лісовий А.В., адвокат, договір від 20.02.2015р.;
СУТЬ СПОРУ:
прокурор Яготинського району Київської області, смт. Яготин, звернувся до господарського суду Київської області в інтересах держави з позовом від 23.12.2014р. №3360-вих до відповідачів: 1) Супоївської сільської ради Яготинського району, с. Супоївка Яготинського району, 2) товариства з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація», м. Яготин, в якому просить суд:
1) визнати незаконним та скасувати рішення Супоївської сільської ради Яготинського району від 04.12.2013р. №301-28-VI про передачу в технічну експлуатацію та обслуговування ТОВ «Яготинводексплуатація» водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради;
2) визнати договір від 25.06.2014р. №01/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування, укладений між Супоївською сільською радою та ТОВ «Яготинводексплуатація», недійсним з моменту його укладення;
3) зобов'язати ТОВ «Яготинводексплуатація» повернути Супоївській сільській раді водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням, вартістю 403224,00 грн.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що рішення Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області від 04.12.2013р. №301-28-VI «Про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради" прийнято з порушенням вимог ст. 19 Конституції України, Закону України «Про концесії» та Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності», оскільки прийнято без дотримання конкурсного порядку щодо передачі комунального майна товариству з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація», крім того, майно всупереч вимогам закону передане не в концесію, а в експлуатацію на безоплатній основі. На твердження прокурора, зазначене є підставою для визнання незаконним та скасування рішення Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області від 04.12.2013р. №301-28-VI в порядку ст. 21 ЦК України та визнання недійсним договору від 25.06.2014р. №07/1 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування, укладений між Супоївською сільською радою та товариством з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація» в порядку ст. ст. 203, 215 ЦК України. Оскільки недійсний правочин не породжує для його сторін жодних бажаних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю, прокурор просить суд зобов'язати відповідача 2 повернути Супоївській сільській раді водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням.
Ухвалою господарського суду Київської області від 05.02.2015р. позовну заяву прокурора Яготинського району Київської області прийнято до розгляду, порушено провадження у справі №911/373/15 та призначено справу до розгляду в засіданні господарського суду на 24.02.2015р.
До господарського суду 24.02.2015р. від відповідача 2 надійшло клопотання, в якому відповідач 2 просить суд припинити провадження у справі. В поданому клопотанні відповідач 2 зазначає про те, що згідно п. 1 рішення сесії Супоївської сільської ради від 20.02.2015р. №395-40- VI відмінено оскаржуване рішення від 04.12.2013р. №301-28- VI "Про передачу на технічне обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради", крім того, за Актом прийому-передачі від 20.02.2015р. відповідач 2 комісійно повернув відповідачу 1 об'єкти експлуатації - обладнання та споруди спірних водогонів, за таких обставин відповідач 2 вважає, що між сторонами відсутній предмет спору.
Ухвалою господарського суду Київської області від 24.02.2015р. розгляд справи відкладено на 10.03.2015р.
Представниками відповідачів подано спільне клопотання від 10.03.2015р. про продовження строку розгляду справи №911/373/15 на п'ятнадцять днів. Ухвалою господарського суду Київської області від 10.03.2015р. клопотання судом задоволено, продовжено строк розгляд справи №911/373/15 на п'ятнадцять днів та відкладено розгляд справи до 20.04.2015р. для надання сторонам часу привести свої відносини у відповідність до законодавства.
В судове засідання 20.04.2015р. з'явились прокурор та представники відповідачів. Сторонами та прокурором подано пояснення по суті позовних вимог.
Розглянувши позов прокурора Яготинського району Київської області, м. Яготин (далі по тексту - прокурор), в інтересах держави до відповідачів: 1) Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області, с. Супоївка Яготинського району (далі по тексту - Супоївська сільрада), 2) товариства з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація», м. Яготин (далі по тексту - ТОВ «Яготинводексплуатація»), вислухавши пояснення прокурора та відповідачів, всебічно та повно вивчивши зібрані у справі докази, господарський суд
ВСТАНОВИВ:
частиною другою ст. 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно приписів частини 3 ст. 24 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування та їх посадові особи діють лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією і законами України, та керуються у своїй діяльності Конституцією і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а в Автономній Республіці Крим - також нормативно-правовими актами Верховної Ради і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, прийнятими у межах їхньої компетенції.
Відповідно до пункту 19 частини 1 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях районної, обласної ради вирішуються за дорученням відповідних рад питання про продаж, передачу в оренду, концесію або під заставу об'єктів комунальної власності, які забезпечують спільні потреби територіальних громад і перебувають в управлінні районних, обласних рад, а також придбання таких об'єктів в установленому законом порядку.
Відповідно до частини 5 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад відповідно до закону здійснюють правоможності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, в тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Згідно положень частини 8 ст. 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» право комунальної власності територіальної громади захищається законом на рівних умовах з правами власності інших суб'єктів. Об'єкти права комунальної власності не можуть бути вилучені у територіальних громад і передані іншим суб'єктам права власності без згоди безпосередньо територіальної громади або відповідного рішення ради чи уповноваженого нею органу, за винятком випадків, передбачених законом.
Відповідно до пункту 30 частини 1 ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання про прийняття рішень щодо надання у концесію об'єктів права комунальної власності, про створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади.
Рішенням Супоївської сільради від 04.12.2013р. №301-28-VI «Про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради» вирішено передати на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогони, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради з 02.02.2014р.
Згідно визначення ст. 1 Закону України "Про концесії" концесія - надання з метою задоволення громадських потреб уповноваженим органом виконавчої влади чи органом місцевого самоврядування на підставі концесійного договору на платній та строковій основі юридичній або фізичній особі (суб'єкту підприємницької діяльності) права на створення (будівництво) та (або) управління (експлуатацію) об'єкта концесії (строкове платне володіння), за умови взяття суб'єктом підприємницької діяльності (концесіонером) на себе зобов'язань по створенню (будівництву) та (або) управлінню (експлуатації) об'єктом концесії, майнової відповідальності та можливого підприємницького ризику;
Статтею 3 Закону України «Про концесії» визначено об'єкти, які можуть надаватися у концесію.
Відповідно до абзацу 2 частини 2 ст. 3 зазначеного Закону у концесію можуть надаватися об'єкти права державної чи комунальної власності, які використовуються для здійснення діяльності у таких сферах господарської діяльності (крім видів підприємницької діяльності, які відповідно до законодавства можуть здійснюватися виключно державними підприємствами і об'єднаннями): водопостачання та водовідведення у порядку, визначеному Законом України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності», забезпечення функціонування зрошувальних і осушувальних систем.
Відповідно до частин 2, 4 ст. 6 Закону України «Про концесії», затвердження переліку об'єктів права комунальної власності, які можуть надаватися в концесію, здійснюється виключно на пленарних засіданнях відповідних рад. Рішення про надання концесії на об'єкт права комунальної власності за результатами концесійного конкурсу приймає уповноважений орган місцевого самоврядування.
Згідно частини 4 ст. 5 Закону України «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності», у разі прийняття відповідною радою, визначеною статтею 3 цього Закону, рішення про пропозицію передачі в оренду чи концесію об'єкта централізованого водо-, теплопостачання і водовідведення, що перебуває у комунальній власності, здійснюється організаційно-технічна підготовка цього об'єкта до передачі відповідно в оренду чи концесію. Після завершення такої підготовки оголошується конкурс на право отримання об'єкта в оренду чи концесію.
Таким чином, передача Супоївською сільрадою вказаної водопровідної мережі в технічну експлуатацію ТОВ «Яготинводопостачання» могла бути здійснена лише на умовах концесії та в порядку, визначеному Законами України «Про концесії» та «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності».
Як вбачається з матеріалів справи, підтверджено прокурором та відповідачами не спростовано, конкурс на право отримання ТОВ «Яготинводексплуатація» об'єкта в концесію не проводився.
Таким чином, суд приходить до висновку, що рішення Супоївської сільради від 04.12.2013р. №301-28-VI «Про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради» прийнято з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно до частини 10 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідності Конституції або законам України визнаються незаконними в судовому порядку. Відповідно до частини 1 ст. 21 Цивільного кодексу України суд визнає незаконним та скасовує правовий акт індивідуальної дії, виданий органом державної влади, органом влади Автономної республіки Крим або органом місцевого самоврядування, якщо він суперечить актам цивільного законодавства і порушує цивільні права або інтереси.
Суду подано рішення Супоївської сільської ради від 20.02.2015р. №395-40-VІ "Про відміну рішення №301-28-VІ від 04.12.2013р. "Про передачу на технічне обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради", яким відмінено рішення від 04.12.2013р. №301-28-VІ "Про передачу на технічне обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради" та, в порядку виключення, з метою належного забезпечення водопостачання населення та установ, до моменту проведення конкурсу на обслуговування та оформлення договору концесії згідно чинного законодавства, надано дозвіл ТОВ "Яготинводексплуатація" обслуговувати сільські водопровідні мережі.
Проте зазначене рішення Супоївської сільради від 20.02.2015р. №395-40-VІ не спростовує факту того, що спірне рішення Супоївської сільської ради від 04.12.2013р. №301-28-VI про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів прийнято з порушенням вимог Законів України, порушує суспільний порядок та суперечить інтересам держави та суспільства, що є підставою для визнання даного рішення незаконним та скасування в судовому порядку. Крім того, чинним законодавством України органам місцевого самоврядування - місцевим радам не надано повноважень «відміняти» власні рішення.
Абзацом 1 пункту 2 роз'яснень Президії Вищого арбітражного суду України від 26.01.2000р. №02-5/35 «Про деякі питання практики вирішення спорів, пов'язаних з визнання недійсними актів державних чи інших органів» із змінами та доповненням до них Вищим господарським судом України зазначено, що підставами для визнання акта недійсним є невідповідність його вимогам чинного законодавства та/або визначеній законом компетенції органу, який видав цей акт. Обов'язковою умовою визнання акта недійсним є також порушення у зв'язку з прийняттям відповідного акта прав та охоронюваних законом інтересів підприємства чи організації - позивача у справі.
За таких обставин, вимога прокурора про визнання незаконним та скасування рішення Супоївської сільради від 04.12.2013р. №301-28-VI «Про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради» є обґрунтованою законною та такою, що підлягає задоволенню.
Крім того, прокурор просить також суд визнати недійсним договір від 25.06.2014р. №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування, як такий, що не відповідає чинному законодавству України.
Судом встановлено, що 25.06.2014р. між Супоївською сільрадою (замовник) та ТОВ «Яготинводексплуатація» (підрядник) укладено договір №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування , згідно якого замовник передає, а підрядник приймає в технічну експлуатацію та обслуговування водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням (об'єкт експлуатації). Основні фонди, що передаються підряднику в технічну експлуатацію, вказані акті прийому-передачі, який додається до договору (пункт 1.2. договору).
Пунктом 4.1. зазначеного договору визначено, що об'єкти експлуатації вважаються переданими підряднику з 01.07.2014р. Пунктом 1.3. спірного договору сторони погодили, що об'єкт експлуатації передається підряднику без встановлення орендної плати, але за умови утримання його протягом дії договору в належному стані.
01.07.2014р. комісійно складено акт прийому-передачі водопровідної мережі Супоївської сільської ради в технічну експлуатацію та обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація", згідно якого Супоївською сільрадою на підставі спірного рішення та зідно договору від 25.06.2014р. №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування було передано в технічну експлуатацію та обслуговування ТОВ «Яготинводексплуатація» водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням - основні засоби вартістю 403 224,00 грн.
Згідно умов договору (пункт 4.7) строк дії договору 1 рік; по закінченні терміну дії договору, якщо одна із сторін за 1 місяць до закінчення дії договору не повідомила про його розірвання, він автоматично продовжується на один рік. Також, термін дії договору вважається автоматично продовженим, якщо підрядником було збільшено протяжність магістральних трубопроводів не менш як на 500 метрів за попередній час дії договору.
Доказів припинення дії договору матеріали справи не містять. Відповідні обставини свідчать про пролонгацію дії договору та те, що станом на час розгляду справи спірний договір є діючим.
Згідно умов пункту 2.1. договору метою договору є технічна експлуатація та обслуговування об'єктів за прямим господарським призначенням та відпуск води громадянам, евакуйованим та потерпілим від аварії на ЧАЕС, та іншим споживачам.
Відповідно до ст. 202 ЦК України правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
Частиною 1 ст. 203 ЦК України визначено загальні вимоги, додержання яких є необхідним для дійсності правочину, зокрема: зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також моральним засадам суспільства.
Як встановлено судом, згідно чинного законодавства передача Супоївською сільрадою водопровідної мережі ТОВ «Яготинводопостачання» могла бути здійснена лише на умовах концесії та в порядку, визначеному Законами України «Про концесії» та «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності».
За змістом ст. 5 Закону України "Про концесії" відносини щодо надання в концесію об'єктів права державної чи комунальної власності регулюються концесійним договором, цим законом та іншими нормативно-правовими актами України.
Відповідно до визначення ст. 1 Закону України "Про концесії" договір концесії (концесійний договір) - договір, відповідно до якого уповноважений орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування (концесієдавець) надає на платній та строковій основі суб'єкту підприємницької діяльності (концесіонеру) право створити (побудувати) об'єкт концесії чи суттєво його поліпшити та (або) здійснювати його управління (експлуатацію) відповідно до цього закону з метою задоволення громадських потреб.
Згідно положень пункту 5 частини 2 ст. 69 Бюджетного кодексу України до надходжень спеціального фонду місцевих бюджетів належать, зокрема, концесійні платежі щодо об'єктів комунальної власності (які мають цільове спрямування згідно із законом).
Разом з тим, у договорі від 25.06.2014р. №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування сторони визначили, що підрядник (ТОВ «Яготинводексплуатація») має право отримувати плату з водокористувачів, в свою чергу будь-якої оплати на користь Супоївської сільради за використання комунального майна договором не визначено та відповідно здійснено не було.
Таким чином, всупереч вимогам Законів України «Про концесії», «Про особливості передачі в оренду чи концесію об'єктів у сферах теплопостачання, водопостачання та водовідведення, що перебувають у комунальній власності», сторонами при укладенні договору не дотримано конкурсного порядку щодо передачі вказаного майна в концесію, не дотримано обов'язку щодо обов'язкової державної реєстрації та нотаріального посвідчення вказаного договору, а також не дотримано істотних умов договору в частині визначення: об'єкту концесії (склад і вартість майна); умов встановлення, зміни цін (тарифів); строку дії договору концесії; умов та обсягів поліпшення об'єкта концесії та порядку компенсації зазначених поліпшень; умов, розмірів і порядку внесення концесійних платежів; порядку використання амортизаційних відрахувань тощо. Фактично укладений між відповідачами договір за правовим змістом взагалі не є концесійним договором, на основі якого водопровідні мережі могли бути передані відповідачем 1 відповідачу 2 (з одночасним дотриманням порядку його укладення).
Згідно зі ст. 215 ЦК України підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою-третьою, п'ятою та шостою ст. 203 ЦК України. Якщо недійсність правочину прямо не встановлена законом, але одна із сторін або інша заінтересована особа заперечує його дійсність на підставах, встановлених законом, такий правочин може бути визнаний судом недійсним (оспорюваний правочин). Згідно частини першої ст. 236 ЦК України, нікчемний правочин або правочин, визнаний судом недійсним, є недійсним з моменту його вчинення.
За таких обставин, договір від 25.06.2014р. №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування, укладений між Супоївською сільрадою та ТОВ «Яготинводексплуатація», підлягає визнанню недійсним на підставі ст. ст. 203, 215 ЦК України.
Відповідно до частини 1 ст. 216 ЦК України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, а в разі неможливості такого повернення, зокрема тоді, коли одержане полягає у користуванні майном, виконаній роботі, наданій послузі, - відшкодувати вартість того, що одержано, за цінами, які існують на момент відшкодування.
Разом із тим, як встановлено судом згідно представленого акту прийому-передачі водопровідної мережі, ТОВ «Яготинводексплуатація» передало, а Супоївська сільрада прийняла водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням - основні засоби загальною вартістю 403 224,00 грн.
Згідно роз'яснень та рекомендацій Вищого господарського суду України, викладених в постанові Пленуму Вищого господарського суду України від 26.11.2011р. №18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" (пункт 4.4) господарський суд припиняє провадження у справі у зв'язку із відсутністю предмета спору (пункт 1-1 частини першої статті 80 ГПК України), зокрема у випадку припинення існування предмета спору (наприклад, сплата суми боргу, знищення спірного майна, скасування оспорюваного акта державного чи іншого органу) в процесі розгляду справи, якщо між сторонами у зв'язку з цим не залишилось неврегульованих питань.
Таким чином, відповідно до пункту 1-1 частини першої ст. 80 ГПК України, провадження у справі №911/373/15 в частині зобов'язання ТОВ «Яготинводексплуатація» повернути Супоївській сільраді водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням належить припинити у зв'язку із відсутністю предмета спору (припинення існування предмета спору в процесі розгляду справи).
Таким чином, повно та ґрунтовно дослідивши наявні у справі докази, суд вважає вимоги прокурора обґрунтованими, законними, задовольняє позов частково та приймає рішення про визнання незаконним та скасування рішення Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області від 04.12.2013р. №301-28-VI «Про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради» та визнання недійсним укладеного між Супоївською сільрадою та ТОВ «Яготинводексплуатація» договору від 25.06.2014р. №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування.
В частині позову про зобов'язання ТОВ «Яготинводексплуатація» повернути Супоївській сільраді водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням суд припиняє провадження у справі.
Крім того, відповідно до ст. 49 ГПК України, положень пункту 4.6 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 21.02.2013р. №7 "Про деякі питання практики застосування розділу VІ Господарського процесуального кодексу України" приймаючи рішення зі справи, провадження у якій порушено за заявою прокурора, господарський суд у разі повного або часткового задоволення позову стягує судовий збір з відповідача (повністю або пропорційно задоволеним вимогам), якщо він не звільнений від сплати судового збору. Стягнення відповідних сум судового збору здійснюється в доход державного бюджету України.
Відповідно до ст. 49 ГПК України суд покладає на відповідача 1 (1218,00 грн. за немайнову вимогу про визнання незаконним та скасування рішення та 609,00 грн. за немайнову вимогу про визнання недійсним договору) та відповідача 2 (609,00 грн. за немайнову вимогу про визнання недійсним договору) сплату судового збору до державного бюджету.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. ст. 33, 34, 49, 69, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України суд
ВИРІШИВ:
1. Позов прокурора Яготинського району Київської області до Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області та товариства з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація» задовольнити частково.
2. Визнати незаконним та скасувати рішення Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області від 04.12.2013р. №301-28-VI «Про передачу на обслуговування ТОВ "Яготинводексплуатація" водогонів, що перебувають у комунальній власності територіальної громади Супоївської сільської ради».
3. Визнати недійсним з моменту укладення укладений між Супоївською сільською радою Яготинського району Київської області та товариством з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація» договір від 25.06.2014р. №1/7 про передачу водопровідної мережі в технічну експлуатацію та обслуговування .
4. Стягнути з Супоївської сільської ради Яготинського району Київської області (07710, Київська обл., Яготинський район, с. Супоївка, вул. Вітовецька, буд. 90, код ЄДРПОУ 04360528)
на користь державного бюджету України (отримувач: ГУ ДКСУ у Київській області, код ЄДРПОУ: 37955989, банк отримувача: ГУ ДКСУ у Київській області, рахунок: 31214206783001, МФО: 821018)
1 827,00 грн. (одну тисячу вісімсот двадцять сім гривень нуль копійок) судового збору.
5. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація» (07700, Київська обл., м. Яготин, вул. Трудових резервів, буд. 9-А, код ЄДРПОУ 30846316)
на користь державного бюджету України (отримувач: ГУ ДКСУ у Київській області, код ЄДРПОУ: 37955989, банк отримувача: ГУ ДКСУ у Київській області, рахунок: 31214206783001, МФО: 821018)
609,00 грн. (шістсот дев'ять гривень нуль копійок) судового збору.
Накази видати після набрання рішенням законної сили.
6. В частині вимог про зобов'язання товариства з обмеженою відповідальністю «Яготинводексплуатація» повернути Супоївській сільській раді Яготинського району Київської області водопровідні мережі з інженерними комунікаціями та необхідним обладнанням, вартістю 403 224,00 грн., провадження у справі №911/373/15 припинити.
Дане рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. Апеляційна скарга може бути подана протягом десяти днів з дня підписання рішення, оформленого відповідно до статті 84 ГПК України.
Повний текст рішення підписано 18.05.2015р.
Суддя О.В. Конюх
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 20.04.2015 |
Оприлюднено | 21.05.2015 |
Номер документу | 44212337 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Київської області
Конюх О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні