Ухвала
від 22.04.2009 по справі 10996/08/2070
ХАРКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

      

Харківський окружний адміністративний суд   61004  м. Харків 

вул. Мар'їнська, 18-Б-3  

У Х В А Л А

про закриття провадження у справі

 

22.04.2009  р.                                                                                    

№ 2а-10996/08/2070 

Харківський окружний

адміністративний суд у складі:

Головуючий суддя: П'янова Я.В.

При секретарі: Подосокорської А.О.

За участю представників сторін:

Позивача:ОСОБА_1

Відповідача:  не

прибув.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні

Харківського окружного адміністративного суду адміністративний позов Державної

податкової інспекції у Зміївському районі у Харківської області до Ліквідатора

Товариства з обмеженою відповідальністю «Про-Будмонтаж»ОСОБА_2 про зобов'язання

надати документи, -

встановив:

 

Позивач, Державна податкова інспекція у Зміївському

районі у Харківської області, звернувся до Харківського окружного

адміністративного суду з позовною заявою, в якій просить суд зобов'язати

ліквідатора ОСОБА_2 надати ДПІ у Зміївському районі документи необхідні для

проведення позапланової документальної перевірки своєчасності, достовірності

повноти нарахування і сплати податків та зборів (обов'язкових платежів),

додержання валютного законодавства за період з 27.04.07р. по 26.09.08 р., а

саме:

•         

Статутні документи, зареєстровані зміни до статуту, свідоцтво про

реєстрацію, протоколи зборів засновників, відповідні дозволи та ліцензії (у

разі необхідності їх отримання);

•          Накази

про облікову політику підприємства;

•          Накази

про призначення та звільнення з посад керівного складу підприємства, паспортні

дані;

•          Форми

фінансової звітності підприємства, включаючи баланс, звіт про фінансові

результати, звіт про рух грошових засобів, звіт про власний капітал і додатки

до звітів;

•          Накази

та результати проведення згідно до ст.10 Закону України «Про бухгалтерський

облік і фінансову звітність в Україні»від 16.07.99р.та Інструкцією №69 від

11.08.94р. «Про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів,

товарно-матеріальних цінностей, грошових засобів, документів і розрахунків»;

•          Всі

укладені та діючі договори та додаткові угоди до них оперативної (фінансової,

зворотної) оренди (суборенди) приміщень, транспортних засобів, господарських приміщень

інших основних засобів, обладнання матеріальних та нематеріальних активів.

Угоди фінансової допомоги, позик, доручень, комісій, взаємозаліків;

•          Обігові

відомості включаючи дані синтетичного та аналітичного обліку по рахункам

бухгалтерського обліку у відповідності Плану рахунків бухгалтерського обліку,

затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 30.11.99р. №291 з

змінами та доповненнями 101-109, 111-117, 121-127, 131-133, 141-143, 151-155,

161-163, 17, 18, 19, 201-209, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 301-302, 311-314,

331-334, 341-342, 351-352, 361-362, 371-377, 38, 39, 40, 41, 421-425,

441-443-451-453-46, 471-474, 48, 501-506, 511-512, 521-523, 531-532, 54, 55,

601-606, 611, 612, 621-622, 631-632, 641-644, 651-655, 661-662, 681-685, 69,

701-719, 721-723, 731-733-741-746, 751-752, 791-791, 801-809, 811-816, 821-824,

831-833, 84, 85, 901-903, 91, 92, 93, 941-949, 951-952, 961-963, 971-979,

981-982, 991-993, збалансовані рахунки: 01, 021-025, 03, 041-042, 05, 06,

071-072, 08.

•          Книги

обліку продажу товарів  (робіт, послуг),

реєстри виданих податкових накладних;

•          Книги

обліку придбання товарів (робіт, послуг), реєстри отриманих податкових

накладних;

•         

Податкові накладні по придбанню товарів (робіт, послуг);

•          Податкові накладні з продажу ТМЦ (робіт,

послуг);

•         

Угоди,  рахунки-фактури  з 

продажу товарів робіт,  послуг),  цінних паперів  з резидентами та нерезидентами, діючі в

перевіряємому періоді;

•          Угоди,

рахунки-фактури з придбання товарів (робіт, послуг), цінних паперів резидентами

та нерезидентами - діючі в перевіряємому періоді;

•         

Первинні   документи   з  

придбання   товарів   (робіт,  

послуг),   цінних   паперів резидентами;

•         

Первинні документи з продажу товарів (робіт, послуг) цінних паперів

резидентам;

•         

Вантажно-митні декларації та акти виконаних робіт (отриманих) робіт

(послуг) з нерезидентами;

•         

Первинні касові документи;

•         

Первинні банківські документи;

•          Касові

книги;

•          Наказ

(розпорядження) про встановлення ліміту каси;

•         

Авансові звіти;

•         

Відомості нарахування заробітної плати;

•          Табелі

обліку робочого часу;

•         

Подорожні листи легкового (вантажного транспорту);

•          Картки

обліку основних засобів;

•          Накази

по підприємству про встановлення трудового тижня та режиму роботи підприємства;

• Векселі, акти прийому-передачі векселів, акти

пред'явлення до сплати векселів, акти купівлі-продажу векселів тощо.

В обґрунтування позову орган податкової служби

посилається на те, що на підставі направлення №177 від 26.08.2008 року фахівці

ДПІ у Зміївському районі здійснили вихід для проведення позапланової перевірки

ТОВ "Про-Будмонтаж" за юридичною адресою: м.Зміїв, вул.Гагаріна, 9/9.

За даною адресою керівник та працівники ТОВ "Про-Будмонтаж" не

знаходилися, про що було складено акт про відсутність суб'єкта господарювання

за юридичною адресою від 26.08.2008 року №57/23-029/34713078.

Також, позивач зазначив, що стало відомо про визнання

банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури ТОВ "Про-Будмонтаж"

(код 34713078) шляхом отримання газети "Голос України" за номером 171

від 10.09.2008 року, в якій зазначалося, що постановою господарського суду

Харківської області від 27.08.2008 року визнано банкрутом та відкрито

ліквідаційну процедуру ТОВ "Про-Будмонтаж".

Ліквідатор -ОСОБА_2 був запрошений до ДПІ у Зміївському

районі на 25.09.2008 року для надання документів ТОВ "Про-Будмонтаж"

для перевірки, але у вказаний не з'явився, причини не повідомив, та документів

для проведення позапланової документальної перевірки не надав.

Розглянувши позовну заяву та додані до неї документи,

суд дійшов висновку про таке.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи

державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи

зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що

передбачені Конституцією України та законами України.

Згідно з п.1 ч. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного

судочинства України справа адміністративної юрисдикції -це переданий на

вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією

зі сторін є суб'єкт,  який здійснює

владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання

делегованих повноважень.

Відповідно до ст. 104 Кодексу адміністративного

судочинства України до адміністративного суду має право звернутися з

адміністративним позовом особа, яка вважає, що порушені її права, свободи чи

інтереси у сфері публічно-правових відносин. Суб'єкт владних повноважень має

право звернутися до адміністративного суду у випадках, встановлених законом.

Згідно з ч. 4 ст. 50 Кодексу адміністративного

судочинства України громадяни України, 

іноземці чи особи без громадянства, їх об'єднання, юридичні особи, які

не є суб'єктами владних повноважень, 

можуть бути відповідачами лише за адміністративним позовом суб'єкта

владних повноважень: 1) про тимчасову заборону (зупинення) окремих видів або

всієї діяльності об'єднання громадян; 2) про примусовий розпуск (ліквідацію)

об'єднання громадян; 3) про примусове видворення іноземця чи особи без

громадянства з України; 4) про обмеження щодо реалізації права на мирні

зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо); 5) в інших випадках,

встановлених законом.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного

судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється на: 1) спори

фізичних чи  юридичних осіб із суб'єктом

владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи

правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності; 2) спори з приводу

прийняття  громадян на публічну службу,

її проходження, звільнення з публічної служби; 3) спори між суб'єктами владних

повноважень з приводу реалізації їхньої компетенції у сфері  управління, 

у  тому  числі делегованих  повноважень, 

а також спори,  які виникають з

приводу укладання та виконання адміністративних договорів; 4) спори за

зверненням суб'єкта владних   повноважень

у випадках, встановлених законом; 5) спори щодо правовідносин, пов'язаних з

виборчим процесом чи процесом референдуму.

Суд звертає увагу, що статус Державної податкової служби

в Україні, її функції та правові основи діяльності передбачені Законом України

«Про державну податкову службу України».

Проте, ні вказаним Законом, ні іншими законами України

не встановлено право органів державної податкової служби на пред'явлення

адміністративних позовів до громадян України, іноземців чи осіб без

громадянства, їх об'єднань, юридичних осіб, які не є суб'єктами владних

повноважень про зобов'язання вчинити певні дії, зокрема надати документи.

Таким чином, суд приходить до висновку, що жодним

законом не передбачено право звернення суб'єкта владних повноважень щодо

зобов'язання надати документи необхідні для проведення позапланової

документальної перевірки, а отже зазначену заяву не належить розглядати в

порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 157 Кодексу

адміністративного судочинства України суд закриває провадження у справі якщо

справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

З огляду на викладене, керуючись ст.ст. 2-4, 17, 50,

157, 165, 186 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

                                                            

У Х В А Л И В:

Провадження у справі №2а-10996/08/2070 за

адміністративним позовом Державної податкової інспекції у Зміївському районі у

Харківської області до Ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю

«Про-Будмонтаж»ОСОБА_2 про зобов'язання ліквідатора ОСОБА_2 надати ДПІ у

Зміївському районі документи необхідні для проведення позапланової

документальної перевірки своєчасності, достовірності повноти нарахування і

сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), додержання валютного

законодавства за період з 27.04.07р. по 26.09.08 р., а саме: статутні

документи, зареєстровані зміни до статуту, свідоцтво про реєстрацію, протоколи

зборів засновників, відповідні дозволи та ліцензії (у разі необхідності їх

отримання); накази про облікову політику підприємства; накази про призначення

та звільнення з посад керівного складу підприємства, паспортні дані; форми

фінансової звітності підприємства, включаючи баланс, звіт про фінансові

результати, звіт про рух грошових засобів, звіт про власний капітал і додатки

до звітів; накази   та   результати  

проведення   згідно   до  

ст.10   Закону   України «Про бухгалтерський облік і

фінансову звітність в Україні»від 16.07.99р.та Інструкцією №69 від 11.08.94р.

«Про інвентаризацію основних засобів, нематеріальних активів,

товарно-матеріальних цінностей, грошових засобів, документів і розрахунків»;

всі укладені та діючі договори та додаткові угоди до них оперативної

(фінансової, зворотної) оренди (суборенди) приміщень, транспортних засобів,

господарських приміщень інших основних засобів, обладнання матеріальних та

нематеріальних активів. Угоди фінансової допомоги, позик, доручень, комісій,

взаємозаліків; обігові   відомості   включаючи  

дані   синтетичного   та  

аналітичного   обліку   по рахункам бухгалтерського обліку у

відповідності Плану рахунків бухгалтерського обліку, затвердженого наказом

Міністерства фінансів України від 30.11.99р. №291 з змінами та доповненнями

101-109, 111-117, 121-127, 131-133, 141-143, 151-155, 161-163, 17, 18, 19,

201-209, 22, 23, 24, 25, 26, 28, 301-302, 311-314, 331-334, 341-342, 351-352, 361-362,

371-377, 38, 39, 40, 41, 421-425, 441-443-451-453-46, 471-474, 48, 501-506,

511-512, 521-523, 531-532, 54, 55, 601-606, 611, 612, 621-622, 631-632,

641-644, 651-655, 661-662, 681-685, 69, 701-719, 721-723, 731-733-741-746,

751-752, 791-791, 801-809, 811-816, 821-824, 831-833, 84, 85, 901-903, 91, 92,

93, 941-949, 951-952, 961-963, 971-979, 981-982, 991-993, збалансовані рахунки:

01, 021-025, 03, 041-042, 05, 06, 071-072, 08; книги обліку продажу товарів

(робіт,   послуг), реєстри виданих

податкових накладних; книги обліку придбання товарів (робіт, послуг), реєстри

отриманих податкових накладних; податкові накладні по придбанню товарів (робіт,

послуг); податкові накладні з продажу ТМЦ (робіт, послуг); угоди,

рахунки-фактури  з  продажу товарів робіт,  послуг), 

цінних паперів з резидентами та нерезидентами, діючі в перевіряємому

періоді; угоди, рахунки-фактури з  

придбання товарів (робіт, послуг), цінних паперів резидентами та

нерезидентами - діючі в перевіряємому періоді; первинні документи з придбання

товарів (робіт, послуг), цінних паперів резидентами; первинні документи з

продажу товарів (робіт, послуг) цінних паперів резидентам; вантажно-митні

декларації та акти виконаних робіт (отриманих) робіт (послуг) з нерезидентами;

первинні касові документи; первинні банківські документи; касові книги; наказ

(розпорядження) про встановлення ліміту каси; авансові звіти; відомості

нарахування заробітної плати; табелі обліку робочого часу; подорожні листи

легкового (вантажного транспорту); картки обліку основних засобів; накази по

підприємству про встановлення трудового тижня та режиму роботи підприємства;

векселі, акти прийому-передачі векселів, акти пред'явлення до сплати векселів,

акти купівлі-продажу векселів тощо - закрити.

Ухвала може бути оскаржена протягом п'яти днів з дня її

проголошення шляхом подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга

на ухвалу суду першої інстанції подається протягом десяти днів після подання

заяви про апеляційне оскарження  або у строк,

встановлений ч.5 ст.186 КАС України. Заява про апеляційне оскарження та

апеляційна скарга подаються до Апеляційного адміністративного суду через суд

першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

 

Суддя                                                                                                                  П'янова

Я.В.

 

 

 

СудХарківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.04.2009
Оприлюднено26.08.2009
Номер документу4423381
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —10996/08/2070

Ухвала від 22.04.2009

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

П'янова Я.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні