ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ
СУД
справа № 2а-2850/09/1370
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
09 червня 2009 року Львівський окружний адміністративний
суд,
у складі:
головуючого-судді Ланкевича А.З.
при секретарі Гіщинській С.Я.
за участю
представника позивача ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому
засіданні в м.Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової
інспекції у м.Червонограді до фізичної особи-підприємця ОСОБА_2про стягнення
заборгованості,-
в с т а н о в и в :
Державна податкова інспекція у м.
Червонограді звернулася з позовом, в якому просить стягнути заборгованості
перед бюджетом за порушення вимог дотримання валютного законодавства у сфері
зовнішньоекономічної діяльності на загальну суму 3358 грн. 25 коп. з фізичної
особи-підприємця ОСОБА_2.
Посилається на те, що 10 серпня 2005 року відповідач
зареєстрований, як фізична особа-підприємець, про що Червоноградським
міськвиконкомом видане відповідне свідоцтво . 11 серпня 2005 року відповідача
взято на облік у Державній податковій інспекції у м. Червонограді. З 16 серпня
2007 року по 20 серпня 2007 року позивачем була проведена планова виїзна
перевірка з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого
законодавства відповідача за період з 01.01.2007 року по 30.06.2007 року, за
наслідками якої було складено акт від 22 серпня 2007 року за №
186/17-2/3164922092. Даною перевіркою було встановлені порушення п.4 ст.14
Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян»,
відповідно до якого фізична особа - підприємець не подав декларацію про доходи,
одержані ним за ІІ квартал 2007 року; ст.ст.13, 14 вищезазначеного Декрету та
пунктів 14.3, 14.5 статті 14 «Інструкції про прибутковий податок з громадян,
пунктів 7.1 статті 7, пунктів 9.12.1. статті 9 Закону України «Про податок з
доходів фізичних осіб», в порушення якого відповідачем донараховано податку з
фізичних осіб від підприємницької діяльності в сумі 487 грн. 34 коп.; статті 7
Декрету Кабінету Міністрів України «Про систему валютного регулювання і
валютного контролю». На підставі виявлених порушень Державною податковою
інспекцією у м. Червонограді
03 вересня 2007 року було винесено рішення про застосування штрафних
(фінансових) санкцій за № 001365172/0 за порушення вимог валютного
законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності на загальну суму 3358
грн. 25 коп. Сума податкової заборгованості, на момент подання
адміністративного позову, платником не сплачена.
В судовому засіданні представник
позивача позов підтримав повністю, просить його задоволити, посилається на
підстави, викладені в позовній заяві.
Відповідач повторно не прибув в
судове засідання, а тому, суд ухвалив, провести розгляд справи у його
відсутності.
Дослідивши подані сторонами
документи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини справи, на яких
ґрунтуються позовні вимоги та заперечення сторін, об'єктивно оцінивши докази,
які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд
приходить до висновку, що позов слід
задоволити повністю з наступних підстав.
Відповідач 10 серпня 2005 року зареєстрований
виконавчим комітетом Червоноградської міської ради Львівської області як
фізична особа-підприємець з присвоєнням ідентифікаційного номера фізичної особи
- платника податків та інших обов'язкових платежів 3164922092, про що свідчить
наявне в матеріалах справи Свідоцтво про
державну реєстрацію фізичної особи-підприємця серії В00 № 434598.
Згідно довідки від 21 лютого 2008
року за № 146 про взяття на облік платника податків, фізична особа-підприємець
ОСОБА_2 взятий на облік в органах державної податкової служби 11 серпня 2005
року за № 1076 та станом на 21 лютого 2008 року перебуває на обліку у Державній
податковій інспекції у м.Червонограді.
Відповідно складеного позивачем акту
про результати виїзної планової перевірки ОСОБА_2з питань дотримання вимог
податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 січня 2007 року
по 30 червня 2007 року було встановлено порушення вимог пункту 4 статті 14
Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян», а саме
не подано декларацію про доходи одержані ним за ІІ квартал 2007 року; статей
13, 14 Декрету Кабінету Міністрів України «Про прибутковий податок з громадян»,
пунктів 14.3, 14.5 статті 14 «Інструкції про прибутковий податок з громадян»,
пункту 7.1 статті 7, пункту 9.12.1 статті 9 Закону України «Про податок з
доходів фізичних осіб» та порушення статті 7 Декрету Кабінету Міністрів України
«Про систему валютного регулювання і валютного контролю» внаслідок чого донараховано податок з доходів
фізичних осіб від підприємницької діяльності в сумі 487 грн. 34 коп .
03 вересня 2007 року Державною
податковою інспекцією у м.Червонограді, на підставі акта перевірки №
186/172/3164922092 від 22 серпня 2007 року винесено рішення про застосування
штрафних (фінансових) санкцій № 001365172/0, відповідно до якого на відповідача
- фізичну особу-підприємцяОСОБА_2, за порушення вимог валютного законодавства у
сфері зовнішньоекономічної діяльності, накладено штрафні (фінансові) санкції в
розмірі 3358 грн. 25 коп.
Згідно наявної в матеріалах справи довідки
№ 1727/172 від 23 лютого 2009 року про заборгованість з податків і зборів
(обов'язкових платежів), суб'єкт господарської діяльності ОСОБА_2, станом на 23
лютого 2009 року має заборгованість з сплати податків, зборів (обов'язкових
платежів) - штрафних (фінансових) санкцій за порушення вимог валютного
законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності на суму 3358 грн. 25 коп.
У відповідності до п.1.2 Закону
України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами
та державними цільовими фондами” податкове зобов'язання - зобов'язання платника
податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму
коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами
України.
Згідно з п.п.5.2.1 вищевказаного
Закону, податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим
органом відповідно до пунктів 4.2 та 4.3 вищевказаного Закону, вважається
узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за
винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2 Закону України „Про порядок
погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними
цільовими фондами” (процедура адміністративного оскарження).
Податковим боргом (недоїмкою), у
відповідності до п.1.3 вищевказаного Закону вважається, податкове зобов'язання
(з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене
платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але
не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого
податкового зобов'язання.
У відповідності до вимог ст.20 Закону
України „Про систему оподаткування”, контроль за правильністю та своєчасністю
справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними
податковими органами та іншими державними органами в межах повноважень,
визначених законом.
Виходячи з вимог ст.4 Закону України
„Про систему оподаткування” платниками податків, зборів є юридичні та фізичні
особи, на яких згідно із законами України покладено обов'язок сплачувати
податки і збори (обов'язкові платежі).
Відповідно до ст.9 Закону України
„Про систему оподаткування” одним із обов'язків платників податків є обов'язок
сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені
законом терміни.
Згідно п.п.10.1.1 Закону України „Про
порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними
цільовими фондами”, у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з
погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган
здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення
додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які
перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших
активів такого платника податків.
У відповідності до вимог п.п. 3.1.1
вищевказаного Закону, активи платника податків можуть бути примусово стягнені в
рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
Враховуючи вищенаведене, суд вважає,
що з відповідача слід стягнути заборгованість в користь Державного бюджету
України.
Керуючись ст.ст. 7-14, 69-71,
158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
п о с т а н о в и в :
Позов задоволити. Стягнути з фізичної
особи-підприємця ОСОБА_23358 (три тисячі триста п'ятдесят вісім) грн. 58 коп.
заборгованості в користь Державного бюджету України.
Постанова набирає законної сили після
закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не
було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна
скарга не була подана у строк, тоді постанова набирає законної сили після
закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо
його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду
справи. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що
постанова суду не набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскарження
постанови може бути подана протягом десяти днів з дня її проголошення.
Апеляційна скарга на постанову суду
може бути подано протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для
подання заяви про апеляційне оскарження.
Головуючий Ланкевич А.З.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 09.06.2009 |
Оприлюднено | 26.08.2009 |
Номер документу | 4423966 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Тертичний В.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні