ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
10.08.09 Справа №2а-5085/09/8/0170
(15:06 год. ) м. Сімферопо ль
Окружний адміністративни й суд Автономної Республіки Крим у складі головуючого су дді Кушнової А.О. , при секрет арі Дрягіні В.П., розглянув у в ідкритому судовому засіданн іадміністративну справу
за позовом Державного під приємства "Кримські генеруюч і системи"
до Сакської об' єднаної д ержавної податкової інспекц ії в АР Крим
про визнання протиправною бездіяльність
за участю представників ст орін:
від позивача - Торосян Лол о Абдухалілівна, довіреність № 3 від 02.01.09;
від відповідача - не з' яв ився
Суть спору: Державне підпр иємство "Кримські генеруючі системи" звернулося до Окруж ного адміністративного суду АР Крим із адміністративним позовом до Сакської об' єдн аної державної податкової ін спекції в АР Крим про визнанн я протиправною бездіяльност і відповідача по ненаданню в ідповіді про результати розг ляду заяви стосовно надання розстрочки податкових зобов ' язань від 28.10.08 № 995 на суму 37 166, 00 г рн.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 03.04.09 відкри то провадження по справі.
Ухвалою Окружного адмініс тративного суду Автономної Р еспубліки Крим від 03.04.09 закінч ено підготовче провадження т а призначено справу до судов ого розгляду.
Свої вимоги позивач обґрун товує тим, що є суб' єктом пра вовідносин, що регулюються З аконом України “Про заходи, с прямовані на забезпечення с талого функціонування підпр иємств паливно-енергетично го комплексу». В зв' язку з чи м позивач згідно з ст. 54 Закону України “Про державний бюдж ет України на 2008 рік і про внесе ння змін до деяких законодав чих актів України», приписів Постанови Кабінету Міністрі в України № 440 від 25.04.08 «Про реалі зацію статті 54 Закону України “Про державний бюджет Украї ни на 2008 рік і про внесення змін до деяких законодавчих акт ів України», ст. 14 Закону Украї ни «Про порядок погашення зо бов' язань платників подат ків перед бюджетами та цільо вими фондами” та наказу ДПА У країни № 378 від 18.09.01 «Про затверд ження Порядку розстрочення т а відстрочення податкових зо бов' язань платників податк ів” має право на розстроченн я (відстрочення) податкових з обов' язань. Для реалізації зазначеного права позивач зв ернувся до Сакської ОДПІ в АР К із заявою про надання розст рочки податкових зобов' яза нь з податку на прибуток у сум і 37166,00грн., але станом на момент подачі позову зазначена заяв а відповідачем не розглянута і відповіді позивачем не отр имано.
Відповідач проти позову за перечує, посилається на п. 2.1 ро зділу 2 наказу ДПА України №378 в ід 18.09.01 «Про затвердження Поря дку розстрочення та відстроч ення податкових зобов' язан ь платників податків” та вва жає, що рішення про надання ро зстрочення або відстрочення по даному випадку може прийн яти лише Державна податкова інспекція в АРК, яка листом по відомила позивача та відпові дача про відмову в наданні ро зстрочення за недостатністю доказів загрози виникнення податкового боргу.
Позивач 10.08.09 уточнив позовні вимоги шляхом збільшення пр едмету позову, а саме просить : визнати протиправною безді яльність відповідача по не н аданню відповіді про результ ати розгляду заяви стосовно надання розстрочки податков их зобов' язань від 28.10.08 № 995 на с уму 37166,00 грн.; зобов' язати Сакс ьку ОДПІ в АРК прийняти рішен ня щодо розстрочення податко вих зобов' язань з податку н а прибуток структурного підр озділу Сакських теплових сис тем у сумі 37166,00 грн. за 3 квартал 20 08 р. згідно податковій деклара ції з податку на прибуток під приємства.
Відповідач у своєму клопот анні, яке надійшло на адресу с уду 10.06.09, просить справу розгля нути у відсутність представн ика відповідача.
Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази по спра ві в їх сукупності, вислухавш и представника позивача, суд
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до положень п. 1.1 Статуту Державного підпр иємства "Кримські генеруючі системи", зареєстрованого ро зпорядженням Сімферопольсь кого міського голови № 582-р від 21.06.2000р., Державне підприємство "Кримські генеруючі системи" засноване на базі державног о майна та підпорядковане Мі ністерству палива та енергет ики України (а. с. 33-38).
Положеннями п. 1.2 зазначеног о Статуту позивача передбаче но, що Державне підприємство "Кримські генеруючі системи " створено відповідно до Нака зу Мінпаливоенерго від 25.05.2000 р. № 120 "Про створення Державного підприємства "Кримські гене руючі системи".
Структурний підрозділ “Са кські теплові мережі” Держав ного підприємства “Кримські генеруючи системи” зареєстр ований у Єдиному Державному реєстрі підприємств і органі зацій України без права юрид ичної особи 24.07.2000, згідно довідк и Головного управління стати стики в АРК від 01.08.2000 №09/2-5-1114/310 (а.с. 47).
Державне підприємство “Кр имські генеруючи системи” є платником консолідованого п одатку на прибуток та сплачу є податок до бюджету за місце знаходженням структурного п ідрозділу у м.Сакі, що не запер ечується відповідачем.
В 2005 р. позивач прийняв рішен ня про участь в процедурі пог ашення заборгованості відпо відно до Закону України “Про заходи, спрямовані на забезп ечення сталого функціонуван ня підприємств паливно-енерг етичного комплексу”, метою я кого є сприяння поліпшенню ф інансового положення підпри ємств паливно-енергетичного комплексу, запобіганню їх ба нкрутству і підвищенню рівня інвестиційної привабливост і шляхом врегулювання процед урних питань і впровадження механізмів погашення заборг ованості, надання суб'єктам г осподарської діяльності пра ва їх застосування, визначен ня порядку взаємодії органів державної влади і органів мі сцевого самоврядування, розп орядників бюджетних коштів з суб'єктами господарської ді яльності щодо застосування м еханізмів погашення заборго ваності.
Статтею 54 Закону України "Пр о Державний бюджет України н а 2008 рік і про внесення змін до деяких законодавчих актів Ук раїни" встановлено, що перера хування субвенції з державно го бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплов у енергію, послуги з водопост ачання та водовідведення, що вироблялися, транспортували ся та постачалися населенню, яка виникла в зв'язку з невідп овідністю фактичної вартост і теплової енергії, послуг з в одопостачання та водовідвед ення тарифам, що затверджува лися та/або погоджувалися ор ганами державної влади чи ор ганами місцевого самоврядув ання, здійснюється у порядку , встановленому Кабінетом Мі ністрів України, за рахунок н адходжень від погашення пода ткової заборгованості підпр иємств до державного бюджету , а також надходжень податку н а додану вартість, не сплачен ого Національною акціонерно ю компанією "Нафтогаз Україн и" у встановлені строки за при родний газ, ввезений на митну територію України у першому кварталі 2008 року, який перебув ає під митним контролем, та до даткових податкових зобов'яз ань, які виникають у результа ті виконання цієї статті.
Постановою Кабінету Мініс трів України № 440 від 25.04.2008 р. "Про р еалізацію статті 54 Закону Укр аїни "Про Державний бюджет Ук раїни на 2008 рік і про внесення з мін до деяких законодавчих а ктів України" затверджений П орядок, яким визначений меха нізм перерахування у 2008 році с убвенції з державного бюджет у місцевим бюджетам на погаш ення заборгованості з різниц і в тарифах на теплову енергі ю, послуги з водопостачання т а водовідведення, що виробля лися, транспортувалися і пос тачалися населенню, яка вини кла у зв'язку з невідповідніс тю фактичної вартості теплов ої енергії, послуг з водопост ачання та водовідведення тар ифам, затвердженим (погоджен им) органами державної влади чи органами місцевого самов рядування, за рахунок надход жень від погашення податково ї заборгованості надавачів, виробників, виконавців послу г, інших підприємств або їх кр едиторів - учасників розраху нків до державного бюджету т а додаткових податкових зобо в'язань, які виникають у резул ьтаті виконання статті 54 Зако ну України "Про Державний бюд жет України на 2008 рік та про вне сення змін до деяких законод авчих актів України".
Відповідно до зазначеної п останови Кабінету Міністрів України № 440 від 25.04.2008 р. з метою п огашення взаємної заборгова ності позивачем були підписа ні багатосторонні договори н а загальну суму 11907158,63 грн., що під тверджується довідкою позив ача №5 від 30.11.2008р. про суму додатк ового податкового зобов' яз ання (а.с.12).
Відповідно до зазначеної П останови Кабінету Міністрів України № 440 від 25.04.2008 р. з метою п огашення взаємної заборгова ності позивачем був підписан ий багатосторонній договір про організацію взаєморозра хунків відповідно постанови КМУ від 25.04.08 № 440 за № 33/44 від 11.12.08 на з агальну суму 34 486,00 грн. (а. с. 9-11)
В результаті проведених ро зрахунків відповідно по Пост анови КМУ № 440 від 25.04.2008р., врахову ючи збиток підприємства за п ідсумками 9 місяців 2008 р., подат ок на прибуток позивача до сп лати склав 2858918,00 грн., що відобра жено в декларації з податку н а прибуток підприємства, под аній позивачем до ДПІ м. Сімфе рополя 27.10.2008р., про що свідчить в ідтиск штампу вхідної коресп онденції (а.с. 13).
Позивач є платником консол ідованого податку на прибуто к, тому податок на прибуток бу в розподілений пропорційно м іж структурними підрозділам и підприємства. До сплати под аток на прибуток позивач (код податку 11021900) склав:
- ДП “Кримські генеруючі си стеми” (код ЄДРПОУ 30909683) - 1668108,00 гр н. (а.с.14),
- структурний підрозділ «Са кські теплові мережі” (код ЄД РПОУ 24407255) - 37166,00грн. (а.с. 15).
З метою сплати податкових з обов' язань, що виникли по ро зрахунках з бюджетом, між Гол овним управлінням Державног о казначейства України АР Кр им, Міністерством фінансів А Р Крим, Міністерством житлов о-комунального господарства АР Крим та ДП “Кримські гене руючі системи” відповідно до зазначеної постанови Кабіне ту Міністрів України № 440 від 2 5.04.2008 р. з метою погашення взаєм ної заборгованості позиваче м був підписаний багатосторо нній договір про організаці ю взаєморозрахунків відпові дно постанови КМУ від 25.04.08 № 440 за № 33/44 від 11.12.08 на загальну суму 34486 ,00 грн. (а. с. 9-11).
Згідно умов цього договору Державне казначейство Украї ни перераховує кошти Головно му управлінню Державного каз начейства України в АР Крим, я ке перераховує кошти Міністе рству фінансів АР Крим, що в св ою чергу перераховує кошти М іністерству житлово-комунал ьного господарства АР Крим, я ке перераховує кошти позивач у - Державному підприємству “Кримські генеруючи системи ” для перерахування коштів д о спеціального фонду Державн ого бюджету на погашення под аткової заборгованості з под атку на прибуток підприємств а (код 11021900), який виник в результ аті проведення розрахунків з а постановою КМУ від 25.04.2008 р № 440.
Відповідно до ст.14 Закону Ук раїни № 2181 від 21.12.2000 р. “Про порядо к погашення зобов'язань плат ників податків перед бюджета ми та державними цільовими ф ондами” (далі - Закон №2181) та По рядку розстрочення та відстр очення податкових зобов`язан ь платників податків, затвер дженого наказом ДПА України № 378 від 18.09.2001 р., зареєстрованого у Мінюсті України 29.10.2001р. за № 912/61 03, позивач звернувся до Сакськ ої ОДПІ в АРК з заявою № 995 від 28.1 0.08 про надання розстрочки под аткових зобов' язань з подат ку на прибуток у сумі 37166,00 грн. (а .с. 8).
Відповіді на дану заяву від повідач не надав, що і стало пі дставою для звернення до суд у із адміністративним позово м про визнання протиправною бездіяльності відповідача п о ненаданню відповіді про ре зультати розгляду заяви стос овно надання розстрочки пода ткових зобов' язань від 28.10.08 № 995 на суму 37 166, 00 грн.
Згідно з частиною 1 статті 2 КАС України завданням адмін істративного судочинства є з ахист прав, свобод та інтерес ів фізичних осіб, прав та інте ресів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів д ержавної влади, органів місц евого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, і нших суб' єктів при здійснен ні ними владних управлінськи х функцій на основі законода вства, в тому числі на виконан ня делегованих повноважень.
Відповідно до частини 2 стат ті 2 КАС України до адміністра тивних судів можуть бути оск аржені будь-які рішення, дії ч и бездіяльність суб' єктів в ладних повноважень, крім вип адків, коли щодо таких рішень , дій чи бездіяльності Консти туцією або законами України встановлено інший порядок су дового провадження.
Відповідно до п. 1 частини 1 ст атті 17 КАС України компетенці я адміністративних судів пош ирюється на спори фізичних ч и юридичних осіб із суб' єкт ом владних повноважень щодо оскарження його рішень (норм ативно-правових актів чи пра вових актів індивідуальної д ії), дій чи бездіяльності.
Справою адміністративної юрисдикції (адміністративно ю справою) є переданий на вирі шення адміністративного суд у публічно-правовий спір, у як ому хоча б однією зі сторін є о рган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, ї хня посадова чи службова осо ба або інший суб'єкт, який здій снює владні управлінські фун кції на основі законодавства , в тому числі на виконання дел егованих повноважень (п.1 ч.1 ст .3 КАС України).
Пунктом 7 частини 1 статті 3 КА С України визначено поняття суб' єктів владних повноваж ень, до яких належать орган де ржавної влади, орган місцево го самоврядування, їхня поса дова чи службова особа, інший суб' єкт, який здійснює влад ні управлінські функції на о снові законодавства, в тому ч ислі на виконання делеговани х повноважень.
Згідно із частинами 1,3 статт і 4 Закону України «Про держав ну податкову службу в Україн і» від 04.12.1990 року № 509-ХІІ (із зміна ми та доповненнями) Державна податкова адміністрація Укр аїни є центральним органом в иконавчої влади. Державні по даткові інспекції у районах, містах (крім міст Києва та Сев астополя), районах у містах, мі жрайонні та об'єднані держав ні податкові інспекції підпо рядковуються відповідним де ржавним податковим адмініст раціям в Автономній Республі ці Крим, областях, містах Києв і та Севастополі. Відповідно до Положення про Державну по даткову адміністрацію Украї ни, затвердженого Указом Пре зидента України від 13.07.2000 № 886/2000 Д ержавна податкова адміністр ація України є центральним о рганом виконавчої влади зі с пеціальним статусом.
Виходячи з системного анал ізу вищевикладених норм, суд приходить до висновку про те , що Сакська ОДПІ в АРК є терит оріальним органом виконавчо ї влади, яка у правовідносина х з юридичними особами, в тому числі пов'язаними із контрол ем за здійсненням розрахунко вих операцій в сфері готівко вого та безготівкового обігу , реалізують владні управлін ські функції, через що належи ть до суб'єктів владних повно важень в розумінні пп.7 п.1 ст.3 К АС України.
Отже, даний спір є публічно- правовим та підлягає розгляд у в порядку адміністративног о судочинства.
Проаналізувавши матеріали справи, оцінивши докази по сп раві у їх сукупності, суд прих одить до висновку про те, що по зовні вимоги є обґрунтованим и та підлягають повному задо воленню, виходячи з наступно го.
Оцінюючи правомірність ді й відповідача, суд керувався критеріями, закріпленими у ч астині 3 статті 2 КАС України, я кі певною мірою відображають принципи адміністративної п роцедури, які повинні дотрим уватися при реалізації дискр еційних повноважень владног о суб' єкта.
Відповідно до частини 3 стат ті 2 КАС України у справах щодо оскарження рішень, дій чи без діяльності суб'єктів владних повноважень адміністративн і суди перевіряють, чи прийня ті (вчинені) вони: 1) на підставі , у межах повноважень та у спос іб, що передбачені Конституц ією та законами України; 2) з ви користанням повноваження з м етою, з якою це повноваження н адано; 3) обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, щ о мають значення для прийнят тя рішення (вчинення дії); 4) без сторонньо (неупереджено); 5)доб росовісно; 6) розсудливо; 7) з дот риманням принципу рівності п еред законом, запобігаючи не справедливій дискримінації ; 8) пропорційно, зокрема з дотр иманням необхідного балансу між будь-якими несприятливи ми наслідками для прав, свобо д та інтересів особи і цілями , на досягнення яких спрямова не це рішення (дія); 9) з урахуван ням права особи на участь у пр оцесі прийняття рішення; 10) св оєчасно, тобто протягом розу много строку.
Стаття 19 Конституції Україн и зобов' язує орган влади ді яти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, пере дбачені Конституцією та зако нами України.
Отже “на підставі” означає , що суб' єкт владних повнова жень повинний бути утворений у порядку, визначеному Конст итуцією та законами України та зобов' язаний діяти на ви конання закону, за умов та об ставин, визначених ним.
“У межах повноважень” озна чає, що суб'єкт владних повнов ажень повинен вчиняти дії, не виходячи за межі прав та обов ' язків, встановлених закона ми.
“У спосіб” означає, що суб'є кт владних повноважень зобов ' язаний дотримуватися вста новленої законом процедури в чинення дії, і повинен обират и лише встановлені законом с пособи правомірної поведінк и при реалізації своїх владн их повноважень.
Суд з' ясовує, чи використа не повноваження, надане суб' єкту владних повноважень, з н алежною метою; обґрунтовано, тобто вчинено через вмотиво вані дії; безсторонньо, тобто без проявлення неупереджено сті до особи, стосовно якої вч иняється дія; добросовісно, т обто щиро, правдиво, чесно; роз судливо, тобто доцільно з точ ки зору законів логіки і зага льноприйнятих моральних ста ндартів; з дотриманням принц ипу рівності перед законом, з апобігаючи несправедливій д искримінації, тобто з рівним ставленням до осіб; пропорці йно та адекватно; досягнення розумного балансу між публі чними інтересами та інтереса ми конкретної особи.
Відстрочення термінів спл ати узгоджених сум податкови х зобов'язань відповідно до З акону України “Про порядок п огашення зобов' язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами” від 21.12.2000 р. №2181-ІІІ (із змін ами та доповненнями) здійсню ється у порядку, передбачено му ст. 14 цього Закону, шляхом ро зстрочення (відстрочення) по даткових зобов'язань.
Процедуру розстрочення ви кладено в Порядку розстрочен ня та відстрочення податкови х зобов' язань платників под атків, затвердженому наказом ДПА України від 18.09.2001 р. № 378 (зареє стровано в Мін' юсті України 29.10.2001 р. за № 912/6103, далі за текстом - Порядок № 378), п. 3.2 розділу треть ого якого передбачено, що за р езультатами розгляду керівн ик (його заступник) органу дер жавної податкової служби в м ісячний термін від дати пода ння заяви:
- приймає рішення про розстр очення (відстрочення) податк ових зобов'язань, яке оформля ється на бланку відповідного податкового органу за формо ю згідно з додатком 1;
- відмовляє платнику в розст роченні (відстроченні) в пись мовій формі з викладенням пр ичин відмови.
Як вказує позивач у встанов лений місячний термін відпов ідь від Сакської ОДПІ ним отр имана не була.
Відповідно до п.10 ч.3 ст.2 КАС Ук раїни у справах щодо оскарже ння рішень, дій чи бездіяльно сті суб'єктів владних повнов ажень адміністративні суди п еревіряють, чи прийняті (вчин ені) вони своєчасно, тобто про тягом розумного строку. Дани й критерій-принцип зобов'язу є суб'єкта владних повноваже нь в своїх рішеннях та діях до тримуватися строків та поряд ку, встановлених законом.
Згідно ч.2 ст.71 КАС України в а дміністративних справах про протиправність рішень, дій ч и бездіяльності суб'єкта вла дних повноважень обов'язок щ одо доказування правомірнос ті свого рішення, дії чи безді яльності покладається на від повідача, якщо він заперечує проти адміністративного поз ову.
За ст.69 КАС України доказами в адміністративному судочин стві є будь-які фактичні дані , на підставі яких суд встанов лює наявність або відсутніст ь обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, як і беруть участь у справі, та ін ші обставини, що мають значен ня для правильного вирішення справи.
Суд при розгляді справи зас тосовує принцип належності т а допустимості доказів, згід но якого належними є докази, я кі містять інформацію щодо п редмету доказування, а обста вини, які за законом повинні б ути підтверджені певними зас обами доказування, не можуть підтверджуватися ніякими ін шими засобами доказування, к рім випадків, коли щодо таких обставин не виникає спору (ст .70 КАС України).
До письмових заперечень пр о ти позову, які надійшли на ад ресу суду поштою 10.06.09р., відпові дачем додано копію листа Дер жавної податкової адміністр ації в АРК від 19.11.08 за №11198/7/24-108, адре сованого ДП “Кримські генеру ючи системи” та ДПІ в м.Сімфер ополі про відмову у наданні р озстрочки (а.с.30). Про існування цього листа, яким розглянуто заяву позивача від 28.10.08р. №995, нап равлену на адресу Сакської О ДПІ, представнику позивача с тало відомо лише в судовому з асіданні 10.06.09р., представник по зивача зазначив, що листа ДПА в АРК від 19.11.08 за №11198/7/24-108 він не отр имував і йому невідомо про зм іст цього листа.
Згідно штампу вхідної коре спонденції Сакської ОДПІ, да ний лист був отриманий саме в ідповідачем 18.12.08р.
Суд з метою отримання від ві дповідача належних доказів в ручення позивачу листа ДПА в АРК від 19.11.08 за №11198/7/24-108, повісткою витребував у відповідача до кази вручення позивачу цього листа та пояснення про те, чом у відповідь на заяву позивач а від 28.10.08 №995 була надана ДПА в АР К, а не Сакською ОДПІ (а.с.46). Одна к відповідач витребуваних су дом доказів не надав, не поясн ивши суду про причини неможл ивості надання суду витребув аних доказів і в судове засід ання 10.08.09 явку свого представн ика не забезпечив.
Суд, дослідивши лист ДПА в А РК від 19.11.08 за №11198/7/24-108 прийшов до в исновку про те, що цей лист не є належним доказом по справі , який свідчить про розгляд са ме відповідачем заяви позива ча від 28.10.08р. №995, адресованої Сак ській ОДПІ., оскільки на ньому відсутня відмітка про отрим ання оригіналу листа позивач ем та інших доказів, які свідч ать про отримання цього лист а позивачем відповідачем не надано. При цьому належним до казом спрямування відповіді за допомогою засобів поштов ого зв' язка, відповідно до п . 3.1.2.2. Порядку пересилання пошт ових відправлень, затверджен ого наказом УДППЗ “Укрпошта” від 12.05.2006р. №211, має бути касовий ч ек або розрахункова квитанці я, яка надається відправнику після прийняття поштового в ідправлення.
Крім того, з листа ДПА АРК ві д 19.11.08 за №11198/7/24-108 не вбачається, в ч ому саме полягає недостатніс ть доказів позивача щодо заг рози виникнення податкового боргу, що є порушенням принци пу обґрунтованості доказів, тобто з урахуванням усіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення або не прий няття рішень (вчинення дії).
Так, згідно положень п. 3.1 Пор ядку №378, достатнім доказом дл я прийняття рішення про розс трочення або відстрочення по даткових зобов' язань вважа ється наявність аналізу фіна нсового стану платника подат ків за попередній звітний пе ріод, розрахунків прогнозних доходів такого платника, які свідчать про можливість пог ашення податкових зобов' яз ань та/або збільшення податк ових надходжень до відповідн ого бюджету внаслідок застос ування режиму розстрочення а бо відстрочення, протягом як ого відбудуться зміни політи ки управління виробництвом ч и збутом. З текста вищезаначе ного листа ДПА в АРК від 19.11.08 за №11198/7/24-108 не вказано про те, відсу тність яких саме конкретних доказів стало підставою відм ови в наданні розстрочки под аткових зобовязань.
За таких обставин суд прийш ов до висновку, що відповідач діяв упереджено, необґрунто вано, без урахування всіх обс тавин, що мають значення для п рийняття рішення, без дотрим ання розумного балансу між п ублічними інтересами та інте ресами позивача.
В судовому засіданні 10.08.2009 пр оголошено вступну та резолют ивну частини постанови, в пов ному обсязі постанову складе но 17.08.09.
Керуючись ст.ст. 94, 158-163, 167 Кодекс у адміністративного судочин ства, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Позовні вимоги задоволь нити.
2. Визнати протиправною безд іяльність Сакської ОДПІ в АР К по розгляду заяви Державно го підприємства "Кримські ге неруючі системи" від 28.10.08 № 995 сто совно надання розстрочки под аткових зобов' язань на суму 37166,00 грн.
3. Зобов' язати Сакську ОДПІ в АРК прийняти рішення щодо р озстрочення податкових зобо в' язань з податку на прибут ок структурного підрозділу Д ержавного підприємства "Крим ські генеруючі системи" Сакс ьких теплових мереж у сумі 37166,0 0 грн. за три квартали 2008 р. згідн о податкової декларації з по датку на прибуток підприємст ва.
3. Стягнути на користь Держа вного підприємства "Кримські генеруючі системи" з Державн ого бюджету України судовий збір у розмірі 3 гривні 40 копій ок.
Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення у повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набирає законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.
Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може бути подана ап еляційна скарга.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження (10 днів).
Суддя Кушн ова А.О.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 10.08.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 4436557 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Кушнова А.О.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні