Постанова
від 17.06.2009 по справі 2а-5906/09/10/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

17.06.09 Справа №2а-5906/09/10/0170

15:41 м. Сімферополь

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки К рим у складі головуючого суд ді Кудряшової А.М. , при секрет арі судового засідання Дерюш ковій І.А., за участі представн иків сторін:

від позивача - не з'явився;

від відповідача - не з'явив ся;

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Управління Пен сійного фонду України в м. Суд ак

до Державне підприємство "Веселівське"

про стягнення заборговано сті по страховим внескам на з агальнообов'язкове державне пенсійне страхування по роз рахунку за січень 2009 року в сум і 52655грн.57коп

ВСТАНОВИВ:

Управління Пенсійного ф онду України в м. Судак АР Крим (далі - позивач) звернулось д о Окружного адміністративно го суду АР Крим із адміністра тивним позовом до Державного підприємства «Веселівське» (далі - відповідач) про стягн ення заборгованості у сумі 5265 5,57 грн. Позов мотивовано наявн істю у відповідача заборгова ності зі сплати внесків на за гальнообов'язкове державне п енсійне страхування.

Ухвалами суду від 28.04.2009 року в ідкрито провадження у справі , після закінчення підготовч ого провадження адміністрат ивну справу призначено до су дового розгляду.

Представники сторін в судо ве засідання не з'явились, про дату, час і місце судового роз гляду справи повідомлені нал ежним чином, причин неявки су ду не повідомили, клопотань п ро відкладення судового розг ляду справи не надали, предст авником позивача надано пись мову клопотання про розгляд справи за його відсутності. В раховуючи, що матеріали спра ви містять достатньо доказів для з'ясування обставин у спр аві, суд, відповідно до вимог ч . 3 ст. 122, ст. 128 КАС України, вважає можливим розглянути справу за відсутністю представникі в сторін за наявними у матері алах справи документами.

Дослідивши подані докумен ти та матеріали справи, всебі чно і повно з' ясувавши всі ф актичні обставини, на яких ґр унтуються позовні вимоги, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, судом встано влене наступне.

Згідно із ч. 1 ст. 2 КАС України завданням адміністративног о судочинства є захист прав, с вобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юриди чних осіб у сфері публічно-пр авових відносин від порушень з боку органів державної вла ди, органів місцевого самовр ядування, їхніх посадових і с лужбових осіб, інших суб'єкті в при здійсненні ними владни х управлінських функцій на о снові законодавства, в тому ч ислі на виконання делеговани х повноважень.

Відповідно до ч. 2 ст. 2 КАС Укр аїни до адміністративних суд ів можуть бути оскаржені буд ь-які рішення, дії чи бездіяль ність суб'єктів владних повн оважень, крім випадків, коли щ одо таких рішень, дій чи безді яльності Конституцією чи зак онами України встановлено ін ший порядок судового провадж ення.

Відповідно до ст. 3 КАС Украї ни справою адміністративної юрисдикції є переданий на ви рішення адміністративного с уду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орг ан місцевого самоврядування , їхня посадова чи службова ос оба або інший суб'єкт, який зді йснює владні управлінські фу нкції на основі законодавств а, в тому числі на виконання де легованих повноважень.

Компетенцію адміністратив них судів щодо вирішення адм іністративних справ визначе но ст. 17 КАС України, згідно із п . 4 ч. 1 якої компетенція адмініс тративних судів поширюється на спори за зверненням суб' єкта владних повноважень у в ипадках, встановлених законо м.

Відповідно до пункту 1 Полож ення про Пенсійний фонд Укра їни, затвердженого Указом Пр езидента України від 01.03.2001 року №121/2001 Пенсійний фонд України є центральним органом виконав чої влади, що здійснює керівн ицтво та управління солідарн ою системою загальнообов'язк ового державного пенсійного страхування, провадить збір , акумуляцію та облік страхов их внесків, призначає пенсії та готує документи для їх вип лати, забезпечує своєчасне і в повному обсязі фінансуван ня та виплату пенсій, допомог и на поховання, інших соціаль них виплат, які згідно із зако нодавством здійснюються за р ахунок коштів Пенсійного фон ду України, здійснює контрол ь за цільовим використанням коштів Пенсійного фонду Укра їни.

Згідно із п. 1.1 Положення про управління Пенсійного фонду України в районах, містах і ра йонах у містах, затвердженог о постановою правління Пенсі йного фонду України від 30.04.2002 р. N 8-2, зареєстрованої в Міністер стві юстиції України 21.05.2002 р. за N 442/6730 управління Пенсійного фо нду України (далі - Фонд) у райо нах, містах і районах у містах є органами Фонду, підвідомчи ми відповідно головним управ лінням Фонду в Автономній Ре спубліці Крим, областях, міст ах Києві та Севастополі, що ра зом з цими управліннями утво рюють систему органів Фонду. Відповідно до пп. 5 п. 2.2 цього По ложення управління Пенсійно го фонду України в районах, мі стах і районах у містах контр олює надходження страхових в несків та інших платежів до Ф онду від підприємств, устано в, організацій та громадян, зб ирає у встановленому порядку відповідну звітність, прово дить планові та позапланові перевірки фінансово-бухгалт ерських документів, звітів т а інших документів щодо прав ильності нарахування та спла ти страхових внесків, призна чення (перерахунку) і виплати пенсій, щомісячного довічно го грошового утримання суддя м у відставці та інших виплат , які згідно із законодавство м здійснюються за рахунок ко штів Фонду та інших джерел, ви значених законодавством, ціл ьового використання коштів Ф онду в організаціях, що здійс нюють виплату і доставку пен сій.

Отже контроль за правильни м нарахуванням, своєчасним т а повним перерахуванням та н адходженням страхових внеск ів, інших платежів здійснюєт ься органами Пенсійного фонд у України. Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 64, абз. 8 ч. 3 ст. 106 Закону Україн и від 09.07.2003 року №1058-IV «Про загальн ообов' язкове державне пенс ійне страхування» (далі - За кон №1058) орган Пенсійного фонд у має право звертатись до суд у з позовами про стягнення не доїмки.

Таким чином, управління Пен сійного фонду України в м. Суд ак АР Крим, реалізуючи свої за вдання та функції у правовід носинах з фізичними та юриди чними особами виступає як су б' єкт владних повноважень, який здійснює владну компете нцію.

Враховуючи викладене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено право звернення пози вача до суду із позовом про ст ягнення заборгованості, спра ву належить розглядати за пр авилами адміністративного с удочинства.

Згідно з п. 1 частини 1 статті 14 Закону №1058 страхувальниками визнаються роботодавці, в то му числі юридичні особи, які в икористовують працю фізични х осіб на умовах трудового до говору або на інших умовах, пе редбачених законодавством, а бо за договорами цивільно-пр авового характеру. Частиною 1 статті 15 Закону №1058 визначено , що платниками страхових вне сків є страхувальники, зазна чені у статті 14 Закону №1058.

Як вбачається з матеріалів справи відповідач є юридичн ою особою, державну реєстрац ію якого проведено Виконавчи м комітетом Судацької місько ї ради АР Крим 26.05.1993 року, іденти фікаційний код 00412808 (а.с. 6), є плат ником страхових внесків на загальнообов'язкове д ержавне пенсійне страхува ння і страхувальником в розу мінні Закону №1058.

Відповідно до п. п. 4, 6 ч. 2 ст. 17 За кону №1058 страхувальник зобов' язаний подавати звітність те риторіальним органам Пенсій ного фонду у строки, в порядку та за формою, встановленими П енсійним фондом; нараховуват и, обчислювати і сплачувати в установлені строки та в повн ому обсязі страхові внески.

Частиною 6 ст. 20 цього Закону передбачено обов'язок страху вальників сплачувати страхо ві внески, нараховані за відп овідний базовий звітний пері од, не пізніше ніж через 20 кале ндарних днів із дня закінчен ня цього періоду. Базовим зві тним періодом для виду страх увальника, яким є відповідач , є календарний місяць.

Як вбачається з матеріалів справи відповідачем самості йно обчислено розмір внесків на загальнообов'язкове держ авне пенсійне страхування в розрахунку за січень 2009 року у розмірі 52655,57 грн. (а.с. 8, рядок 8 роз рахунку).

Відповідачем у встановлен ому порядку не надано доказі в сплати у повному обсязі сум страхових внесків, самостій но визначених ним у поданому до органу Пенсійного фонду У країни розрахунку; матеріала ми справи підтверджується на явність заборгованості ві дповідача на суму 52655,57 грн., тому адміністративний позов підл ягає задоволенню.

Згідно із ч. 4 ст. 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юр идична особа, судові витрати , здійсненні позивачем, з відп овідача не стягуються, тому с удові витрати по справі не пі длягають стягненню з відпові дача.

В судовому засіданні 17.06.2009 ро ку оголошено вступну і резол ютивну частини постанови, по станову у повному обсязі скл адено 20.06.2009 року.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 94, 158-163 КАС України , суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Адміністративний п озов задовольнити повністю.

2. Стягнути з Державног о підприємства «Веселівське » (ідентифікаційний код 00412808, АР Крим, м. Судак, с. Веселе, вул. Ле ніна, буд. 9) на користь управлі ння Пенсійного фонду України в м Судак АР Крим (п/р 25608010048001 в КРУ ВАТ «Державний ощадний банк України», МФО 324805, ЗКПО 22300317) забор гованість у сумі 52655,57 грн.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня склад ення в повному обсязі у разі н еподання заяви про апеляційн е оскарження (апеляційної ск арги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня склада ння постанови в повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го апеляційного адміністрат ивного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може біти подана ап еляційна скарга.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження (10 днів).

Суддя Кудр яшова А.М.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення17.06.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4436566
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5906/09/10/0170

Постанова від 17.06.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Кудряшова А.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні