Постанова
від 30.03.2015 по справі 804/4488/15
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

копія ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

30 березня 2015 р. Справа № 804/4488/15 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Лозицької І.О. розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради про стягнення заборгованості, -

ВСТАНОВИВ :

Нікопольська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області звернулась з адміністративним позовом до Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради, в якому позивач просить стягнути кошти з усіх розрахункових рахунків Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради відкритих у банківських установах, на суму податкового боргу в розмірі 50731,02 грн.

В обґрунтування позову позивач зазначив, що відповідач не сплатив самостійно визначених податкових зобов'язань, у зв'язку з чим, виникла заборгованість по податку на додану вартість в розмірі 31603,73 грн. та по земельному податку в розмірі 19127,29 грн.

Відповідно до ст.183-2 КАС України, позов прийнято до розгляду в скороченому провадженні та ухвалою суду відповідачу запропоновано у 10-тиденний строк з дня отримання ухвали про відкриття надати до суду заперечення на позов або заяву про визнання позову.

Відповідач, у встановлений судом строк, не надав до суду ні заперечень на позов, ні заяви про визнання позову, про відкриття провадження у цій справі та розгляд її у скороченому провадженні повідомлений належним чином, відповідно до вимог ст. 35 КАС України.

Відповідно до ч. 4 ст. 183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні, суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав, приймає законне та обґрунтоване судове рішення.

Згідно до п.2 ч.5 ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України, справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Дослідивши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд приходить до наступних висновків.

Згідно довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради, код 32083072 (далі - КП «Міськавтодор» або відповідач) 02.08.2002 зареєстровано юридичною особою, про що зроблено запис за № 1 230 120 0000 001008.

Згідно довідки про взяття на облік платника податків від 11.05.2012р. № 266/18-368 Відповідач перебуває на обліку в Нікопольській ОДПІ з 09.08.2002р. за № 1835.

27.01.2014р. Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради до Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області було подано податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності, код бюджетної класифікації 18010500) за 2014 рік №9002581572, згідно якої, сума податкового зобов'язання по платежу «земельний податок» до сплати в бюджет за 2014 рік складає 18 348,15 грн.

Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради у встановлені строки не сплачено суму податкових зобов'язань, зазначених у поданій ним податковій декларації, а саме: серпень 2014 року в розмірі 3669,64 грн.; вересень 2014 року в розмірі 3669,64 грн.; жовтень 2014 року в розмірі 3669,64 грн.; листопад 2014 року в розмірі 3669,64 грн.; грудень 2014 року в розмірі 3669,59грн.

27.01.2014р. Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради до Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області було подано податкову декларацію з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності, код бюджетної класифікації 1801050032) за 2014 рік №9002581662, згідно якої, сума податкового зобов'язання по платежу «земельний податок» до сплати в бюджет за 2014 рік складає 768,54 грн.

Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради у встановлені строки не сплачено суму податкових зобов'язань, зазначених у поданій ним податковій декларації, а саме: серпень 2014 року в розмірі 153,71 грн.; вересень 2014 року в розмірі 153,71 грн.; жовтень 2014 року в розмірі 153,71 грн.; листопад 2014 року в розмірі 153,71 грн.; грудень 2014 року в розмірі 153,70 грн.

Крім того, відповідачу нараховано пеню в розмірі 10,60 грн.

Таким чином, заборгованість відповідача по земельному податку складає 19127,29 грн.

Борг КП «Міськавтодор» НМР по платежу «податок на додану вартість» складається з несплачених грошових зобов'язань, які самостійно визначені відповідачем при подачі податкової звітності, а саме:

- згідно податкової декларації з податку на додану вартість за серпень 2014 року від 22.09.2014р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань становить 5621,00 грн. за серпень 2014 року;

- згідно податкової декларації з податку на додану вартість за вересень 2014 року від 20.10.2014р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань становить 5053,00 грн. за вересень 2014 року;

- згідно податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень 2014 року від 20.11.2014р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань становить 3346,00 грн. жовтень 2014 року;

- згідно податкової декларації з податку на додану вартість за листопад 2014 року від 20.12.2014р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань становить 10912,00 грн. за листопад 2014 року;

- згідно податкової декларації з податку на додану вартість за грудень 2014 року від 20.01.2015р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань, становить 6534,00 грн. за грудень 2014 року;

- згідно уточнюючого розрахунку з податку на додану вартість за жовтень 2014 року від 06.01.2015р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань становить 130,00 грн. за жовтень 2014 року;

- згідно уточнюючого розрахунку з податку на додану вартість за листопад 2014 року від 06.01.2015р. сума самостійно нарахованих та несплачених грошових зобов'язань становить 4,00 грн. за листопад 2014 року.

Крім того, відповідачу нараховано 3,73 грн.

Таким чином, заборгованість відповідача по податку на додану вартість складає 31603,73 грн.

На виконання вимог п. 59.1 ст. 59 Податкового кодексу України, КП «Міськавтодор» Нікопольської міської ради була виставлена податкова вимога від 24.10.2013 № 143-15, яка була вручена особисто головному бухгалтеру КП «Міськавтодор».

Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до пп.20.1.34 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, що обслуговують такого платника податків, на суму податкового боргу або його частини.

Відповідно до п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу.

Згідно ст. 46 Податкового кодексу України податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого, здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Згідно п. 54.1 ст. 54 Податкового кодексу України крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом. Така сума грошового зобов'язання та/або пені вважається узгодженою.

Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Відповідно до п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України у разі, коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, контролюючий орган надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

У відповідності до п.95.1 ст.95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Згідно п.95.2 ст.95 Податкового кодексу України, стягнення коштів та продаж майна платника податків провадяться не раніше ніж через 60 календарних днів з дня надіслання такому платнику податкової вимоги.

Пунктом 95.3 ст.95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Відповідно до пп. 14.1.175 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до п. п. 36.1- 36.3 ст. 36 Податкового кодексу України, податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Податковий обов'язок виникає у платника за кожним податком та збором. Податковий обов'язок є безумовним і першочерговим стосовно інших неподаткових обов'язків платника податків, крім випадків, передбачених законом.

Відповідно до ст. 69 КАС України, доказами в адміністративному судочинстві, є будь-які фактичні дані, на підставі яких, суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення осіб, які беруть участь у справі, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються судом на підставі пояснень сторін, третіх осіб та їхніх представників, показань свідків, письмових і речових доказів, висновків експертів.

Відповідно до ст. 71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч. 1 ст. 162 КАС України , при вирішені справи по суті, суд може задовольнити адміністративний позов повністю або частково чи відмовити в його задоволенні повністю, або частково.

На підставі викладеного, суд доходить висновку, що позов підлягає задоволенню.

Керуючись ст.ст. 2-10, 11, 69, 71, 163, 183-2, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Нікопольської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області до Комунального підприємства «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради про стягнення заборгованості - задовольнити повністю.

Стягнути кошти з рахунків у банках, обслуговуючих Комунальне підприємство «Міські автомобільні дороги» Нікопольської міської ради на користь бюджету податковий борг в розмірі 50731,02 грн., а саме:

- по податку на додану вартість в розмірі 31603,73 грн.

- по земельному податку в розмірі 19127,29 грн.

Постанова підлягає негайному виконанню, відповідно до ч.6 ст.183-2 та ч.1 ст. 256 КАС України.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі в десятиденний строк з дня отримання копії постанови апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі. Постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Суддя Постанова не набрала законної сили 30.03.15 Суддя З оригіналом згідно Помічник судді І.О. Лозицька І.О. Лозицька Ф.В. Рагімов

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.03.2015
Оприлюднено29.05.2015
Номер документу44370482
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/4488/15

Ухвала від 20.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Ухвала від 02.06.2017

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Сидоренко Дмитро Володимирович

Постанова від 30.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

Ухвала від 30.03.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Лозицька Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні