МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
14 квітня 2015 року м. Миколаїв Справа № 814/1066/15
Суддя Миколаївського окружного адміністративного суду Марич Є.В., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу
за позовомПервомайського міжрайонного прокурора Миколаївської області, вул. К. Маркса, 18, Первомайськ, Миколаївська область, 55213
в інтересах держави в особіПівденно - Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, вул. Гайдара,13, Одеса, Одеська область, 65078
доВідкритого акціонерного товариства "Первомайське племпідприємство", пров. Спортивний, 8, Первомайськ, Миколаївська область, 55200 простягнення коштів в розмірі 5100,00 грн.,
В С Т А Н О В И В:
Первомайський міжрайонний прокурор Миколаївської області (далі-прокурор) в інтересах держави в особі Південно - Українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку (далі- позивач, комісія) звернувся до суду з позовом про стягнення з Відкритого акціонерного товариства «Первомайський племпідприємство» (далі-відповідач) штрафних санкцій в сумі 5100,00 гривень.
В обґрунтування своїх вимог прокурор зазначає, що відповідачем не сплачено штраф у сумі 5100,00грн. за постановою №431-ПУ-1-Е та постановою №432-ПУ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в сумі 5100, 00 грн.
Від позивача надійшло клопотання про розгляд справи за його відсутності в порядку письмового провадження.
Відповідач у судове засідання не прибув, про дату, час і місце судового розгляду попереджений належним чином. Ухвала про відкриття провадження направлялась на адресу відповідача.
Справу розглянуто в порядку письмового провадження.
Дослідивши всі матеріали справи, оцінивши наявні докази в їх сукупності, суд встановив наступне.
Відкрите акціонерне товариство «Первомайський племпідприємство» є юридичною особою.
Первомайською міжрайонною прокуратурою за матеріалами Південно українського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо правопорушення на ринку цінних паперів з боку відповідача встановлено, що згідно пункту 4 статті 40 Закону України «Про цінні папери та фондовий ринок» та п.п.4 п.4 Розділу II «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за № 2826 від 03.12.2013 року, розкриття річної інформації емітента здійснюється шляхом опублікування інформації в офіційному друкованому виданні Комісії у строк, не пізніше 30 квітня року, наступного за звітним.
Не розкривши регулярну (річну) інформацію за 2013 рік в термін до 30.04.2013 року шляхом опублікування її в одному з офіційних друкованих видань, відповідач вчинив правопорушення на ринку цінних паперів - не опублікування інформації, тобто порушив ч. 2 ст. 20 Закону України "Про акціонерні товариства" та п. 5 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про акціонерні товариства", про що 18.08.2014 був складений Акт № 555-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів.
04 вересня 2014 року у відношенні відповідача винесено постанову № 430- ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу у розмірі 1700,00 гривень, який підлягає сплаті до Державного бюджету України.
Оскільки на розгляд справи про правопорушення представник відповідача не з'явився, 11.09.2014 року за вих. №02/27/1990 постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів згідно реєстру поштових відправлень №5 була направлена відповідачу.
Також, відповідач вчинив правопорушення на ринку цінних паперів, а саме - не розміщення регулярної інформації (річної) за 2013 в загальнодоступній інформаційній базі даних Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, розміщення якої передбачено статтею 40 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок» та п.п.4 п.4 Розділу II «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за № 2826 від 03.12.2013, про що 18.08.2014 був складений Акт № 552-ПУ-1- Е про правопорушення на ринку цінних паперів.
04 вересня 2014 року у відношенні відповідача винесено постанову № 431 - ПУ-1-Е про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу у розмірі 1700,00 гривень, який підлягає сплаті до Державного бюджету України.
Оскільки на розгляд справи про правопорушення представник відповідача не з'явився 11.09.2.014 року за вих. №02/27/1990 постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів згідно реєстру поштових відправлень № 5 була направлена відповідачу.
Крім того, відповідач вчинено ще одне правопорушення на ринку цінних паперів, а саме - не подання інформації (річної) за 2013 до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, надання якої передбачено статтею 40 Закону України «Про цінні папери і фондовий ринок» та та п.п.4 п.4 Розділу II «Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів», затвердженого Рішенням Державної комісії з цінних паперів та фондового ринку за № 2826 від 03.12.2013, про що 18.08.2014 був складений Акт № 553-ПУ-1-Е про правопорушення на ринку цінних паперів.
04 вересня 2013 року у відношенні відповідача винесено Постанову № 432- ПУ-1-Е про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів у вигляді штрафу у розмірі, 1700,00 гривень, який підлягає сплаті до Державного бюджету України.
Оскільки на розгляд справи про правопорушення представник відповідача не з'явився, 11.09.2014 року за №02/27/1990 постанова про накладення санкції за правопорушення на ринку цінних паперів згідно реєстру поштових відправлень №5 була направлена відповідачу.
Відповідно до ст.1 Положення про Національну комісію з цінних паперів та фондового ринку, Затвердженого Указом Президента України від 23 листопада 2011 року N 1063/2011, Національна комісія з пінних паперів та фондового ринку є державним колегіальним органом, підпорядкованим Президенту України,
підзвітним Верховній Раді України, що здійснює державне регулювання ринку цінних паперів.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку є суб'єктом владних повноважень, який, відповідно до ч.5 ст.11, пункту 14 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», має право накладати на юридичних осіб штрафи за порушення чинного законодавства про цінні папери.
Пунктом 14 ст.6 Положення про Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, затвердженого рішенням Національної комісії з ціних паперів та фондового ринку від 31.01.2012 року № 213 передбачено, що Південне територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку має право звертатися до суду з позовами (заявами) про примусове стягнення штрафів, накладених уповноваженою особою Комісії.
Відповідач добровільно штраф у сумі 5100,00 грн. не сплатив, правом на оскарження постанов про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів до суду не скористався, доводів щодо необґрунтованості рішення не надав, правомірність не заперечував ні під час розгляду справи, ні раніше.
За таких обставин, Постанови № 430-ПУ-1-Е та № 431-ПУ-1-Е від 04.09.2014 року про накладення санкцій за правопорушення на ринку цінних паперів в загальній сумі 5100,00 грн. до відповідача на час розгляду справи є чинними.
Відповідно до ст.11 КАС України розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.
Позов поданий до адміністративного суду у межах строку, передбаченого ст.99 КАС України.
Право прокурора на звернення до суду в інтересах держави передбачено ст.121 Конституції України, ст.60 Кодексу адміністративного судочинства України та ст.20, 36-1 Закону України "Про прокуратуру".
За таких обставин суд вважає позовні вимоги обґрунтованими, доведеними та такими, що підлягають задоволенню в повному обсязі.
Судові витрати по справі відсутні.
Керуючись ст. 2, 7, 17, 94, 158, 161, 162, 163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
1. Позов задовольнити.
2. Стягнути з відкритого акціонерного товариства «Первомайське племпідприємство» (код ЄДРПОУ 00702328) 5100,00 гривень (п'ять тисяч сто гривень 00 копійок) до Державного бюджету України (УК у м. Первомайськ, код ЄДРПОУ 38011820, код за бюджетною класифікацією 21081100, на р/р 31112106700009, МФО 826013).
Постанова набирає законної сили після закінчення 10-денного строку з дня проголошення/отримання постанови, якщо протягом цього часу не буде подано апеляційної скарги.
У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили постанови за наслідками апеляційного провадження.
Порядок та строки апеляційного оскарження визначені ст. 186 КАС України.
Суддя Є. В. Марич
Суд | Миколаївський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 14.04.2015 |
Оприлюднено | 03.06.2015 |
Номер документу | 44431307 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Миколаївський окружний адміністративний суд
Марич Є. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні