Постанова
від 18.05.2015 по справі 638/6936/15-п
ДЗЕРЖИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.ХАРКОВА

Справа № 638/6936/15- П

Номер провадження 3/638/1233/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 травня 2015 року Дзержинський районний суд м. Харкова в складу головуючого судді Штих Т.В. при секретарі Кондратюк І.В., Лябах Ю.Ю., за участі прокурорів Іщенко К.Ю., Григеля А.А.,розглянувши адміністративний матеріал, що надійшов від прокуратури Дзержинського району м. Харкова про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця Чорноморське АР Крим Громадянами України Українця, одруженого З середньо-спеціальною освітою у 2000 році закінчив професійно-технічне училище за спеціальністю бухгалтер не судимий, до кримінальної відповідальності не притягався

має трое неповнолітніх дітей

Працює Олексіївська виправна колонія управління Державної пенітенціарної служби України в Харківській області (№ 25), молодший інспектор відділу охорони Мешкає Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. Комсомольська, б. 2, кв. 1

, за ст. 172 - 4 ч. 1 КУпАП,

установив:

В провадження Дзержинського районного суду м. Харкова надійшов вищевказаний матеріал.

З вказаного матеріалу вбачається, що ОСОБА_1, перебуваючи на державній службі у Олексіївській виправній колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Харківській області (№ 25) займався іншою оплачуваною діяльністю, а саме працевлаштувався 25.05.2014 до окружної виборчої комісії з виборів Президента України територіального округу № 182(ЄДРПОУ 39184006) та отримав за виконану з 25.05.2014 по 27.05.2014 роботу дохід у вигляді заробітної плати у сумі 597,68 грн., окрім цього, 26.10.2014 працевлаштувався до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 (ЄДРПОУ 39386782) та отримав за виконану з 26.10.2014 по 15.11.2014 роботу дохід у вигляді заробітної плати у сумі 1340,36 грн.

Встановлено, що згідно до наказу начальника Олексіївської виправної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Харківській області (№ 25) ОСОБА_2 за № 166 о/с від 03.05.2013 ОСОБА_1 призначено на посаду молодшого інспектора відділу охорони Олексіївської виправної колонії управління Державної пенітенціарної служби України в Харківській області (№ 25) та встановлено посадовий оклад в сумі 580 грн. на місяць, надбавку у розмірі 10 % від посадового окладу за роботу в кримінально-виконавчих установах закритого типу, де тримаються чоловіки, які раніше відбували покарання.

Відповідно до ст. 1 Закону України «Про Державну кримінально-виконавчу службу України» (далі - Закон «Про ДКВСУ») на Державну кримінально-виконавчу службу України покладається завдання щодо здійснення державної політики у сфері виконання кримінальних покарань.

Згідно ч. 1 ст. 6 Закону «Про ДКВСУ», державна кримінально-виконавча служба України відповідно до закону здійснює правозастосовні та правоохоронні функції і складається з центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері виконання кримінальних покарань, його територіальних органів управління, кримінально-виконавчої інспекції, установ виконання покарань, слідчих ізоляторів, воєнізованих формувань, навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, підприємств установ виконання покарань, інших підприємств, установ і організацій, створених для забезпечення виконання завдань Державної кримінально-виконавчої служби України.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері виконання кримінальних покарань утворюється, реорганізовується та ліквідовується Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України (ч. 1 ст. 7 Закону «Про ДКВСУ»).

Установи виконання покарань та слідчі ізолятори утворюються і ліквідуються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері виконання кримінальних покарань та виконують функції, передбачені законом та іншими нормативно-правовими актами (ст. 11 Закону «Про ДКВСУ»).

До персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України належать особи рядового і начальницького складу (далі - особи рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби) (ч. 1 ст. 14 Закону «Про ДКВСУ»).

Служба в Державній кримінально-виконавчій службі України є державною службою особливого характеру (ч. 2 ст. 14 Закону «Про ДКВСУ»).

Особам рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої служби встановлюються такі спеціальні звання:

... молодший начальницький склад:

...старший сержант внутрішньої служби... (п. 2 ч. 6 ст. 14 Закону «Про ДКВСУ»).

На осіб рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України поширюються вимоги та обмеження, встановлені Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» (п. 3 ч. 8 ст. 14 Закону «Про ДКВСУ»).

Відповідно до Указу Президента України від 09.10.2010 №1085/2010 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади», було утворено Державну пенітенціарну службу України, реорганізувавши Державний департамент України з питань виконання покарань.

Згідно п. 1 Положення про Державну пенітенціарну службу України, затвердженого Указом Президента України від 6 квітня 2011 року № 394/2011, Державна пенітенціарна служба України (ДПтС України) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якої спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра юстиції України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері виконання кримінальних покарань.

Департамент у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, Положенням. У межах своїх повноважень Департамент організовує виконання актів законодавства, здійснює систематичний контроль за їх реалізацією.

Державна служба в Україні - це професійна діяльність осіб, які обіймають посади в державних органах та їх апараті щодо практичного виконання завдань і функцій держави та одержують заробітну плату за рахунок державних коштів. Ці особи є державними службовцями і мають відповідні службові повноваження.

Посада - це визначена структурою і штатним розписом первинна структурна одиниця державного органу та його апарату, на яку покладено встановлене нормативними актами коло службових повноважень. Згідно з посадовою інструкцією ОСОБА_1 молодший інспектор відділу охорони Олексіївської ВК УДПтС України в Харківській області (№ 25) призначається на посаду та звільнюється з неї наказом начальника цієї установи з дотриманням вимог чинного законодавства.

Особа набуває статусу державного службовця з моменту прийняття рішення про зарахування її на посаду державного службовця, незалежно від того, прийняла вона присягу чи ні, а також чи присвоєно їй ранг і чи попереджено її про встановлені Законом обмеження.

ОСОБА_1, відповідно до наказу управління державної пенітенціарної служби України в Харківській області № 65 о/с від 03.06.2013 отримав звання старшого сержанта внутрішньої служби та прийняв Присягу персоналу Державної кримінально-виконавчої служби України.

Враховуючи викладене, ОСОБА_1 є особою уповноваженою на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, старшим сержантом внутрішньої служби, тобто суб'єктом відповідальності за корупційні правопорушення, визначеним у підпункті "д" п.1 ч. 1 ст. 4 Закону України "Про засади запобігання і протидії корупції".

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», особи, зазначені у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.

Перевіркою встановлено, що при прийомі на роботу до Олексіївської ВК УДПтС України в Харківській області (№ 25) 29.04.2013 ОСОБА_1 письмово під підпис доведені вимоги Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції», 03.05.2013 наказом начальника установи № 166 о/с від 03.05.2013 призначено на посаду молодшого інспектора відділу охорони, 03.06.2013 за результатами атестації від 30.05.2013 останньому було присвоєно спеціальне звання, як особі молодшого начальницького складу, а саме старший сержант внутрішньої служби, цього ж дня ним під підпис було прийнято присягу.

Опитаний заступник начальника установи - начальник сектору по роботі з особовим складом Олексіївської ВК управління Державної пенітенціарної служби України в Харківській області (№ 25) майор внутрішньої служби ОСОБА_3 пояснив, що всім службовцям установи та її підрозділів, які входять до його структури, роз'яснено та письмово доведено вимоги п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», а саме, що особам, зазначеним у пункті 1 частини першої статті 4 цього Закону, забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України.

Відповідно до відповіді на запит прокуратури району отриманої з Державної податкової інспекції у Дзержинському районі м. Харкова Головного управління Міндоходів у Харківській області № 1928/9/20-30-18-02-22 від 23.04.2015 надано дані про суми виплачених доходів ОСОБА_1, податковий номер (ідентифікаційний код) НОМЕР_1, у окружній виборчій комісії з виборів Президента України територіального округу № 182, останній отримав з 25.05.2014 до 27.05.2014 дохід у вигляді заробітної плати у сумі 597,68 грн. та сплатив податок 86 грн. 42 коп., окрім цього, у окружній виборчій комісії з виборів народних депутатів України отримав з 26.10.2014 до 15.11.2014 дохід у вигляді заробітної плати у сумі 1 340,36 грн. та сплатив податок у сумі 193 грн. 82 коп.

В своєму поясненні ОСОБА_1 повідомив, що дійсно перебуваючи на посаді молодшого інспектора відділу охорони Олексіївської ВК УДПтС України в Харківській області (№ 25) займався іншою оплачуваною діяльністю, а саме працевлаштувався 25.05.2014 до окружної виборчої комісії з виборів Президента України територіального округу № 182 та отримав за виконану з 25.05.2014 до 27.05.2014 роботу дохід у вигляді заробітної плати у сумі 597,68 грн., окрім цього, 26.10.2014 працевлаштувався до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України одномандатного виборчого округу № 179 та отримав за виконану з 26.10.2014 до 15.11.2014 роботу дохід у вигляді заробітної плати у сумі 1340,36 грн.

ОСОБА_1, усвідомлюючи вимоги закону про те, що забороняється займатися іншою оплачуваною (крім викладацької, наукової і творчої діяльності, медичної практики, інструкторської та суддівської практики із спорту) або підприємницькою діяльністю, якщо інше не передбачено Конституцією або законами України, не перебуваючи при цьому, у відпустці, в т.ч. по догляду за дитиною, порушив вимоги п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

Таким чином, своїми умисними діями, як вказує прокурор, ОСОБА_1, якому 29.04.2013 письмово під підпис були доведені вимоги Закону України «Про засади запобігання та протидії корупції», перебуваючи з 03.05.2013 відповідно до наказу начальника установи № 166 о/с на посаді молодшого інспектора відділу охорони Олексіївської ВК УДПтС України в Харківській області (№ 25), маючи з 03.06.2013 за результатами проведеної 30.05.2013 атестації спеціальне звання молодшого начальницького складу - старший сержант внутрішньої служби, прийнявши присягу, займався іншою оплачуваною діяльністю, а саме працевлаштувався 25.05.2014 до окружної виборчої комісії з виборів Президента України та отримав за виконану з 25.05.2014 до 27.05.2014 роботу дохід у вигляді заробітної плати у сумі 597,68 грн., окрім цього, 26.10.2014 працевлаштувався до окружної виборчої комісії з виборів народних депутатів України та отримав за виконану з 26.10.2014 до 15.11.2014 роботу дохід у вигляді заробітної плати у сумі 1340,36 грн., тобто вчинив дії, які містять ознаки складу адміністративного корупційного правопорушення, передбаченого п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», ч. 1 ст. 172-4 КУпАП.

Суд погоджується з таким висновком органу, який направив даний матеріал.

Відповідно до вимог ст. 280 КпАП України, при розгляді справи суд зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

В судовому засіданні ОСОБА_1 в повному обсязі визнав свою провину, та зазначив, що вимушений був працювати, так як на його утриманні малолітні діти, а те, що він отримував кошти вважав таким, що не порушує закон, та не буде відображено у податкових даних.

Прокурор, наполягав на визнання ОСОБА_1 о.А. винуватив у вчиненні даного правопорушення, та просив призначити покарання у вигляді п'ятдесяти неоподаткованих доходів громадян з конфіскацією коштів, отриманих за роботою за сумісництвом.

Дослідивши матеріали справи, вислухавши думку учасників судового розгляду, суд вважає винність ОСОБА_1 у вчиненні даного правопорушення доведеною.

Так відповідно до досліджених в судовому засіданні довідок від 23.04.2015 року № 1928\9\20-30-18-02-12 виданої міністерство доходів і зборів України ОСОБА_4 протягом 2014 року отримував заробітну плату не лише за основним місцем роботи, а і за роботу в окружній виборчій комісії, що не є викладацькою чи іншою діяльністю, яка передбачена чинним законодавством, як можлива.

В судовому засіданні доведено отримання ОСОБА_1 коштів. Дані обставини не спростовував і ОСОБА_1 Доказів невинуватості ОСОБА_1 суду не надано.

Керуючись ст. ст. 172 - 4, 221, 283 - 284 КУпАП, суддя,-

постановив:

ОСОБА_1 визнати винуватим у вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 172-4 КпАП України та призначити його адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 850 (вісімсот п'ятдесят гривен) з конфіскацією коштів, отриманих за роботу по сумісництву в розмірі 1939,04 гривни.

Стягнути з ОСОБА_1 ( податковий номер НОМЕР_1) суму судового збору в розмірі 36,54 гривни.

Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до апеляційного суду Харківської області через суд першої інстанції.

Суддя:

СудДзержинський районний суд м.Харкова
Дата ухвалення рішення18.05.2015
Оприлюднено04.06.2015
Номер документу44474677
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —638/6936/15-п

Постанова від 18.05.2015

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Харкова

Штих Т. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні