ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ
АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа
№ 2-а-12477/08
УХВАЛА
про
відмову у відкритті провадження
20 листопада
2008 року
м. Дніпропетровськ
Суддя
Дніпропетровського окружного адміністративного суду Турлакова Н.В., перевіривши матеріали адміністративного позову ОСОБА_1до
Відділу Держкомзему у Межівському районі Дніпропетровської області, третя особа
- Товариство з обмеженою відповідальністю «Перемога»
про скасування висновку та зобов'язання вчинити
певні дії, -
в
с т а н о в и в:
19 листопада
2008р. ОСОБА_1 звернувся до суду із адміністративним позовом до Відділу
Держкомзему у Межівському районі Дніпропетровської області, третя особа -
Товариство з обмеженою відповідальністю «Перемога» в якому просить:
- скасувати Висновок відповідача № 121
від 28.10.2008р. про відмову в державній реєстрації Договору оренди земельної
ділянки кадастровий № 1222682200-01-002-0215, загальною площею 5,383га, в тому
числі рілля 5,383га, яка належить йому згідно Державного акта на право
власності на землюНОМЕР_1, виданого 26.08.2008р. та зареєстрованого в Книзі
записів державних актів на право власності на землю за НОМЕР_2, укладеного
23.09.2008р.;
- зобов'язати відповідача видати
Висновок про державну реєстрацію договору оренди земельної ділянки кадастровий
№ 1222682200-01-002-0215, загальною площею 5,383га, в тому числі рілля 5,383га,
яка належить йому згідно Державного акта на право власності на землюНОМЕР_1,
виданого 26.08.2008р. та зареєстрованого в Книзі записів державних актів на
право власності на землю за НОМЕР_2, укладеного 23.09.2008р., та забезпечити
здійснення державної реєстрації даного Договору оренди земельної ділянки.
Згідно п.4
ч.1 ст.107 КАС України, суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи
належить позовну заяву розглядати в порядку адміністративного судочинства і чи
підсудна позовна заява даному адміністративному суду.
Статтею 17
КАС України, передбачено, що компетенція
адміністративних судів поширюється на: 1) спори фізичних та юридичних
осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень ( нормативно
- правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи
бездіяльності; 2) спори з приводу прийняття
громадян на публічну службу, її проходження, звільнення з публічної
служби; 3) спори між суб'єктами владних повноважень с приводу реалізації їхньої
компетенції у сфері управління, у тому числі делегованих повноважень, а також
спори, які виникають з приводу укладання та виконання адміністративних
договорів; 4)спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випадках
встановлених законом; 5) спори щодо правовідносин, пов'язаних з виборчим
процесом чи процесом референдуму.
Відповідно до
ч.2 ст.2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які
рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків,
коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України
встановлено інший порядок судового провадження.
Як вбачається
з матеріалів позову, позивач просить здійснити реєстрацію договору оренди
земельної ділянки та в обґрунтування заявлених позовних вимог посилається на
Закон України «Про оренду землі», тобто предметом спору між позивачем та
Відділом Держкомзему у Межівському районі Дніпропетровської області є спір про
право користування земельної ділянкою кадастровий № 1222682200-01-002-0215,
загальною площею 5,383га, в тому числі рілля 5,383га, що в свою чергу виключає
його розгляд в порядку адміністративного судочинства.
Згідно зі
ст.15 ЦПК України справи про захист порушених, невизнаних або оспорюваних прав,
свобод чи інтересів, що виникають із цивільних, житлових, земельних, сімейних,
трудових відносин розглядаються в порядку цивільного судочинства.
Частиною 2
статті 4 КАС України встановлено, що юрисдикція адміністративних судів
поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом
встановлений інший порядок судового вирішення.
За таких
обставин, вважаю, що даний спір між позивачем та Відділом Держкомзему у
Межівському районі Дніпропетровської області не має встановлених нормами КАС України
ознак справи адміністративної юрисдикції і тому він повинен вирішуватись в
порядку цивільного судочинства.
На підставі
наведеного та керуючись ст.ст.2-4, 17, п.1 ч.1 ст.109 КАС України, суддя, -
у
х в а л и в:
Відмовити у
відкритті провадження в адміністративній справі за позовом ОСОБА_1до Відділу
Держкомзему у Межівському районі Дніпропетровської області, третя особа -
Товариство з обмеженою відповідальністю «Перемога» про скасування висновку та
зобов'язання вчинити певні дії.
Копію ухвали
надіслати позивачу разом із позовною заявою та усіма доданими до неї
матеріалами.
Ухвала суду
першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано.
Якщо було
подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у
строк, ухвала суду набирає законної сили після закінчення цього строку.
Ухвала суду
може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду
шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження через Дніпропетровський окружний
адміністративний суд протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали, а
апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом десяти днів після подання
заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
Н.В.
Турлакова
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 20.11.2008 |
Оприлюднено | 28.08.2009 |
Номер документу | 4447514 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Турлакова Н.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні