cpg1251
Господарський суд Чернігівської області
Пр-т. Миру, 20, м. Чернігів, 14000 , тел. 676-311, факс 77-44-62, e-mail: inbox@cn.arbitr.gov.ua
========================================================================================================================================================================
Іменем України
Р І Ш Е Н Н Я
"28" травня 2015 р. Справа № 927/623/15
Прокурор Городнянського району Чернігівської області,
вул. Чорновуса, 40, м. Городня, Чернігівська область, 15100,
в інтересах держави в особі:
Позивача: Головного управління Держземагенства у Чернігівській області,
пр-т. Миру, 14, м. Чернігів, 14005
До відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Сілко" ,
вул. Чорноуса, 99, м. Городня, Чернігівської області, 15100
Предмет спору: про внесення змін до договору оренди землі
Суддя В.В. Шморгун
ПРЕДСТАВНИКИ СТОРІН:
від позивача: Дмитренко Н.В., головний спеціаліст юридичного відділу, довіреність №31-25-0.6-1033/2-15 від 17.01.2015;
від відповідача: не з'явився;
за участю: Мартиненко В.М., прокурор відділу прокуратури Чернігівської області, посвідчення № 032777 від 27.03.2015 (Кравченко А.А., старший прокурор відділу прокуратури Чернігівської області, посвідчення №014935 від 29.01.2013 - присутній у судовому засіданні - 06.05.2015, 19.05.2015)
У судовому засіданні на підставі ч.2 ст.85 Господарського процесуального кодексу України оголошені вступна та резолютивна частини рішення.
СУТЬ СПОРУ:
Прокурором Городянського району Чернігівської області в інтересах держави в особі Головного управління Держземагенства у Чернігівській області подано позов до товариства з обмеженою відповідальність «Сілко» про:
1.Внесення змін до договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», змінивши у тексті договору найменування орендодавця: з «Городянська районна державна адміністрація» на «Головне управління Держземагенства у Чернігівській області (пр-т Миру, 14, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 38777072) в особі начальника відділу Держземагенства у Городянському районі Зенченко Н.Ю., яка діє на згідно довіреності № 23-25-0.6-117/2-15 від 06.01.2015».
2. Внесення змін до п. 9 договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», виклавши його в наступній редакції:
«Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 3106,66 грн у рік».
В обґрунтування позовних вимог прокурор посилається на ту обставину, що сторонами в укладеному Договорі оренди землі від 17.12.2008 передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, а зміна нормативної грошової оцінки та граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору.
У своїй заяві прокурор як позивача і одночасно сторону у новій редакції спірного Договору оренди зазначає Головне управління Держземагенства у Чернігівській області, посилаючись на законодавчі зміни, відповідно до яких розпорядником орендованої відповідачем земельної ділянки є Головне управління Держземагенства у Чернігівській області.
Ухвалою господарського суду Чернігівської області від 27.04.2015 порушено провадження у справі та розгляд справи призначено на 06.05.2015.
Ухвалами суду від 06.05.2015 та 19.05.2015 розгляд справи відкладався на 19.05.2015 та 28.05.2015, відповідно.
У судове засідання 28.05.2015 з'явились представник позивача та прокурор.
Представник відповідача у судове засідання 28.05.2015 не з'явився.
Копія ухвали суду від 19.05.2015, яка направлялась відповідачу на адресу, зазначену у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців як юридична: вул. Чорноуса, 99, м. Городня, Чернігівська область, 15100, повернулась до суду не врученою адресату з позначкою оператора поштового зв'язку «за закінченням терміну зберігання».
Інші дані (адреси), за якими можна встановити місцезнаходження відповідача прокурору та позивачу невідомі.
За приписами ст. 64 Господарського процесуального кодексу України ухвала суду про порушення провадження у справі надсилається зазначеним особам за повідомленою ними господарському суду поштовою адресою. У разі ненадання сторонами інформації щодо їх поштової адреси, ухвала про відкриття провадження у справі надсилається за адресою місцезнаходження (місця проживання) сторін, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності сторін за такою адресою, вважається, що ухвала про порушення провадження вручена їм належним чином.
Пунктом 3.9.1 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.11р. № 18 "Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції" (далі - Постанова № 18) передбачено, що за змістом статті 64 ГПК, зокрема, в разі якщо ухвалу про порушення провадження у справі було надіслано за належною адресою (тобто повідомленою суду стороною, а в разі ненадання суду відповідної інформації - адресою, зазначеною в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), і не повернуто підприємством зв'язку або повернуто з посиланням на відсутність (вибуття) адресата, відмову від одержання, закінчення строку зберігання поштового відправлення тощо, то вважається, що адресат повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
З огляду на приписи ст. 64 Господарського процесуального кодексу України та п.3.9.1 Постанови № 18 суд вважає, що відповідач належним чином повідомлений про час і місце розгляду справи судом.
Від представника позивача та прокурора клопотань про фіксацію судового засідання технічними засобами не надходило.
До початку судового засідання 21.05.2015 від прокурора через засоби поштового зв'язку супровідним листом № 56-190-15 від 19.05.2015 надійшла заява про зміну предмету позову, у якій прокурор просить змінити предмет позову та викласти позовні вимоги у наступній редакції:
1.Внести зміни до договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», змінивши у тексті договору найменування орендодавця: з «Городнянська районна державна адміністрація» на «Головне управління Держземагенства у Чернігівській області (пр-т Миру, 14, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 38777072) в особі начальника відділу Держземагенства у Городнянському районі Зенченко Н.Ю., яка діє на згідно довіреності № 23-25-0.6-117/2-15 від 06.01.2015».
2. Внести зміни до п. 5 договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», виклавши його в наступній редакції:
«Нормативно грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2015 становить сто вісімдесят вісім тисяч п'ятсот тридцять дев'ять гривень дев'ятнадцять копійок (188539,19 грн)».
3. Внести зміни до п. 9 договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», виклавши його в наступній редакції:
«Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 7541,57 грн у рік».
Крім того, до заяви додано витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарських угідь (ріллі) розташованої на території Володимирської сільської ради, що перебуває в оренді ТОВ «Сілко», відповідно до якого станом на 01.01.2015 нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 188539,19 грн. До заяви додано докази надсилання копії заяви з додатками на адреси позивача та відповідача.
Представник позивача у судовому засіданні 28.05.2015 підтримав заяву прокурора.
Згідно статті 22 Господарського процесуального кодексу України до початку розгляду господарським судом справи по суті позивач має право змінити предмет або підставу позову шляхом подання письмової заяви.
Відповідно до п.3.12 Постанови № 18 право позивача на зміну предмета або підстави позову може бути реалізоване лише до початку розгляду господарським судом справи по суті та лише у суді першої інстанції шляхом подання до суду відповідної письмової заяви, яка за формою і змістом має узгоджуватися із статтею 54 ГПК з доданням до неї документів, зазначених у статті 57 названого Кодексу.
Згідно п.7 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 6 від 23.03.12р. «Про судове рішення» зміна предмета або підстав позову за заявою позивача допустима лише до початку розгляду господарським судом справи по суті та якщо при цьому не порушено процесуальних прав відповідача, передбачених статтями 22 і 23 ГПК, і відповідачеві було надано можливість подання доказів щодо нового предмета або підстав позову та наведення його доводів у судовому засіданні. Волевиявлення позивача повинно викладатись у письмовій формі.
Дослідивши матеріали справи суд дійшов висновку, що заява прокурора про зміну предмету позову, погоджена з позивачем, приймається судом до розгляду, оскільки подана заява не порушує чиї-небудь процесуальні права, та спір вирішується з її урахуванням.
У судовому засіданні представником позивача подано пояснення, у яких наведено нормативно-правове обґрунтування визначення Головного управління Держземагенства у Чернігівській області як позивача у справі, а також підстави обчислення розміру орендної плати сільськогосподарських угідь державної власності.
Судом пояснення долучено до матеріалів справи.
Відповідач явку уповноваженого представника у судові засідання не забезпечив, витребувані ухвалами суду документи не подав, причин невиконання вимог суду не повідомив.
Прокурор та представник позивача вважають за можливе розглянути справу за відсутності уповноваженого представника відповідача.
Оскільки відповідач наданим ст. 22 Господарського процесуального кодексу України правом не скористався, присутність повноважного представника відповідача обов`язковою судом не визнавалася і його нез`явлення не перешкоджає розгляду справи по суті, матеріали справи є достатніми для вирішення спору у даному судовому засіданні, господарський суд вважає за можливе розглянути даний позов за наявними у справі документами на підставі ст.75 ГПК України.
Розглянувши матеріали справи та заслухавши пояснення представників сторін, суд дійшов висновку, що позов підлягає задоволенню з таких підстав.
Як встановив суд, 17.12.2008 між Городнянською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю «Сілко» укладено договір оренди землі, який зареєстровано у Городнянському районному відділі Чернігівської регіональної філії ДП «Центр Державного Земельного Кадастру», про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 17.12.2008 № 040884000101 (надалі - Договір).
Згідно п. 1 Договору орендодавець надає, а орендар приймає, згідно частини 12 Перехідних положень Земельного кодексу України, розпорядження райдержадміністрації від 02.06.2008 № 247, в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, яка знаходиться на території Володимирської сільської ради з земель запасу за межами населених пунктів.
У оренду передається земельна ділянка загальною площею 18,5650 га (ріллі) (п.2 Договору), кадастровий номер 7421482400:04:000:0017.
Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 77666, 49 грн відповідно до витягу з технічної документації нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарських угідь Володимирської сільської ради, орендованих ТОВ «Сілко» для визначення орендної плати, виданою відділом земельних ресурсів у Городнянському районі.
Договір укладено на 15 років (п. 8 Договору).
Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі у розмірі 2% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки і становить 1553,33 грн в рік. Щомісячна орендна плата становить 129, 44 грн (сто двадцять дев'ять грн 44 коп) та вноситься на рахунок Володимирської сільської ради.
Обчислення розміру орендної плати за землю, згідно п. 10 Договору, здійснюється з урахуванням індексів інфляції.
У Договорі сторони передбачили (п. 13 Договору), що розмір орендної плати переглядається за потребою у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни умов сплати та розміру орендної плати за землю, підвищення цін, тарифів, в тому числі внаслідок інфляції; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.
Пунктом 31 Договору, зокрема, передбачено, що орендар зобов'язаний прийняти до виконання запропоновані орендодавцем зміни до даного договору з мотивів, що обумовлені п.13 даного Договору.
Відповідно до п. 43 цей Договір набирає чинності після підписання сторонами та його державної реєстрації.
Як вбачається з матеріалів справи, рішенням Городнянської районної ради (12 сесія 5 скликання) від 18.04.2008 затверджено технічну документацію по визначенню нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарських земель та визначено розмір нормативної грошової оцінки, зокрема, для ріллі 4183,49 грн за 1 га.
Розпорядженням Городнянської районної державної адміністрації від 02.06.2008 № 247, затверджено технічну документацію із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право оренди на земельні ділянки ТОВ «Сілко», надано відповідні земельні ділянки в оренду, орендна плата встановлена у розмірі 2% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок зі сплатою щомісячно Володимирській сільській раді.
Позивач звернувся до відповідача з листом від 01.07.2014 № 01-29/1377 (а.с. 18), у якому проінформував відповідача про необхідність внесення змін до існуючих договорів оренди шляхом укладання додаткової угоди.
Проте, відповідач відповіді на цей лист не надав.
Надаючи правову оцінку зазначення прокурором у якості позивача Головного управління Держземагенства у Чернігівській області та зміни орендодавця у Договорі саме на Головне управління Держземагенства у Чернігівській області суд зазначає наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 13 Конституції України, земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.
Частиною 4 ст. 122 Земельного кодексу України, зокрема, визначено, що центральний орган виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальні органи передають земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності, крім випадків, визначених частиною восьмою цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.
08 квітня 2011 року Президент України підписав Указ № 445/2011 "Про Державне агентство земельних ресурсів України", яким затверджено Положення про Державне агентство земельних ресурсів України (далі-Положення).
Відповідно до п. 1 Положення, Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.
Відповідно до п. 7 Положення, Держземагентство України здійснює свої повноваження безпосередньо і через утворені в установленому порядку територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, районах, містах, а також через міськрайонні, міжміські, міжрайонні територіальні органи.
Головне управління Держземагенства у Чернігівській області є територіальним органом Держземагенства України, який діє на підставі Положення про Головне управління Держземагенства у Чернігівській області, затвердженого наказом Державного агентства земельних ресурсів України 14.06.2013 № 267. Структурним підрозділом Головного управління Держземагенства у Чернігівській області є відділ Держземагенства у Городнянському районі Чернігівської області в особі Зенченко Н.Ю, яка діє на підставі довіреності від 06.01.2015 № 23-25-0.6-117/2-15.
Враховуючи вищевикладене, суд погоджується із необхідністю зміни сторони орендодавця у Договорі на Головне управління Держземагенства у Чернігівській області, оскільки спірні землі на час подання позову знаходяться саме у господарському віданні позивача.
Положеннями ст. 632 Цивільного кодексу України передбачено застосування у встановлених законом випадках цін (тарифів, ставок тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. При цьому зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.
Відповідно до ст. 654 Цивільного кодексу України зміна договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, який змінюється, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає зі звичаїв ділового обороту.
Згідно ст. 2 Закону України "Про оренду землі" відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються Земельним кодексом України, Цивільним кодексом України, цим Законом, законами України, іншими нормативно-правовими актами, прийнятими відповідно до них, а також договором оренди землі.
Положеннями ст. ст. 126, 206 Земельного кодексу України передбачено, що використання землі в Україні є платним, оренда землі оформляється договором, який реєструється відповідно до закону.
Статтями 15, 21 Закону України "Про оренду землі" закріплено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата; орендна плата - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою. Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).
Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" від 03.06.2008 року внесені зміни до ч. ч. 4, 5 ст. 21 Закону України "Про оренду землі", згідно з якими річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, надходить до відповідних бюджетів, розподіляється і використовується відповідно до закону і не може бути меншою: для земель сільськогосподарського призначення розміру земельного податку, що встановлюється Законом України "Про плату за землю"; для інших категорій земель трикратного розміру земельного податку, що встановлюється цим законом.
Річна орендна плата за земельні ділянки, які перебувають у державній або комунальній власності, не може перевищувати 12 відсотків їх нормативної грошової оцінки. При цьому у разі визначення орендаря на конкурентних засадах може бути встановлений більший розмір орендної плати, ніж зазначений у цій частині. Вказаний закон набрав чинності з моменту опублікування 04.06.2008.
Таким чином, орендна плата у розмірі 2% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок відповідала вимогам чинного на момент підписання Договору законодавства.
01.11.2011, у зв'язку з введенням в дію Податкового кодексу України Закон України "Про плату за землю" втратив чинність, а питання сплати податку на землю та оплати орендної плати за користування земельною ділянкою регулюється виключно Податковим кодексом України.
Приписами пункту 288.5.1. статті 288 Податкового кодексу України внормовано, що розмір орендної плати за земельну ділянку встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки, водночас, згідно з п. 288.5.2. цього ж Кодексу така сума не може перевищувати: для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки; для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом; для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки.
Відповідно до ст. 271 Податкового кодексу України базою оподаткування є нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого розділом ХІІІ Податкового кодексу, а у разі якщо нормативну грошову оцінку не проведено - площа земельних ділянок.
Правові засади проведення оцінки земель в Україні визначено Законом України "Про оцінку земель", відповідно до абзацу п'ятого статті 5 якого нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності.
Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які здійснюють управління у сфері оцінки земель, а також юридичні та фізичні особи, зацікавлені у проведенні оцінки земельних ділянок (стаття 6 Закону).
Відповідно до статті 15 Закону України "Про оцінку земель" підставою для проведення оцінки земель є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.
Згідно зі статтею 18 цього Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення проводиться не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.
Відповідно до статті 23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів, затверджується районними радами.
Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин. (частина третя статті 23 із змінами, внесеними згідно із Законом України від 16.10.2012 р. N 5462-VI)
Згідно витягу від 19.05.2015 № 8-28-0.1-1433/2-15 з технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, виданого відділом Держземагенства у Городнянському районі Головного управління Держземагенства у Чернігівській області, загальна нормативна грошова оцінка земельної ділянки, наданої за Договором відповідачу, з урахуванням індексації станом на 01.01.2015 становить188539,19 грн.
Листом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 03.04.2013 №37-13-5-13/6651 обґрунтовано доцільність встановлення орендної плати сільськогосподарських угідь державної власності у розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земель та, зокрема, зазначено, що розмір орендної плати на рівні 4% від нормативної грошової оцінки земель є цілком прийнятним для оренди сільськогосподарських угідь державної власності.
Наказом Головного управління Держземагенства у Чернігівській області від 31.03.2015 № 25-2582/14-15-сг встановлено річну орендну плату ТОВ «Сілко» за користування земельною ділянкою, зазначеною у Договорі, у розмірі 4% від її нормативної грошової оцінки.
З аналізу п. 1, 2 ст. 651 ЦК України, ст. 30 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.
Отже, нормами чинного законодавства передбачено можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом. Оскільки сторонами у договорі оренди передбачена можливість збільшення розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду встановленого умовами договору розміру орендної плати.
Разом з тим, пунктом 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17.05.2011 року № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин" передбачено, що оскільки орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати може бути підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору. При цьому надсилання відповідачеві пропозицій щодо внесення змін до договору оренди є правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання останнім вимог частини другої статті 188 ГК України щодо надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору не позбавляє його права звернутися до господарського суду з позовом про зміну умов договору.
За наведених обставин позовні вимоги про внесення змін до Договору оренди землі є правомірними та підлягають задоволенню у повному обсязі.
Судові витрати по сплаті судового збору у розмірі 1218,00 грн у відповідності до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України покладаються на відповідача.
Керуючись ст.ст. 22, 29, 32-36, 43, 49, 75, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд,-
В И Р І Ш И В :
1. Позов задовольнити повністю.
2. Внести зміни до договору оренди землі, укладеного 17.12.2008 між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», змінивши у тексті договору найменування орендодавця: з «Городнянська районна державна адміністрація» на «Головне управління Держземагенства у Чернігівській області (пр-т Миру, 14, м. Чернігів, 14000, код ЄДРПОУ 38777072) в особі начальника відділу Держземагенства у Городнянському районі Зенченко Н.Ю., яка діє на згідно довіреності № 23-25-0.6-117/2-15 від 06.01.2015».
3. Внести зміни до п. 5 договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», виклавши його в наступній редакції:
«Нормативна грошова оцінка земельної ділянки станом на 01.01.2015 становить сто вісімдесят вісім тисяч п'ятсот тридцять дев'ять гривень дев'ятнадцять копійок (188539,19 грн)».
4. Внести зміни до п. 9 договору оренди землі від 17.12.2008, укладеного між Городнянською районною державною адміністрацією та ТОВ «Сілко», виклавши його в наступній редакції:
«Орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 4% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки, що становить 7541,57 грн у рік».
5. Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю "Сілко" (вул. Чорноуса, 99, м. Городня, Городнянський район, Чернігівська область, 15100, код ЄДРПОУ 33141606) у дохід державного бюджету (р/р 31217206783002, отримувач УК у м. Чернігові /м. Чернігів/ 22030001, код ЄДРПОУ 38054398, банк ГУДКСУ в Чернігівській області, МФО 853592, код бюджетної класифікації 22030001) 1218,00 грн судового збору.
Наказ видати після набрання рішенням законної сили.
Повний текст рішення складено 02.06.2015.
Суддя В.В.Шморгун
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2015 |
Оприлюднено | 04.06.2015 |
Номер документу | 44483196 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Чернігівської області
Шморгун В.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні