У Х В А Л А
30 травня 2013 р.Справа № 2-а-13970/09/2170
Категорія: 5.4 Головуючий в 1 інстанції: Ковбій О.В.
Одеський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:
Головуючого: судді Домусчі С.Д.
суддів: Скрипченка В.О., Шеметенко Л.П.
розглянувши в порядку письмового провадження питання про поновлення провадження по справі за апеляційної скаргою Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 04 травня 2011 року по справі за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області до Державного закладу «Верхньорогачицька районна санітарно-епідеміологічна станція» Міністерства охорони Здоров'я України про стягнення економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін, -
ВСТАНОВИВ:
04 травня 2011 року постановою Херсонського окружного адміністративного суду відмовлено у задоволені адміністративного позову Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області до Державного закладу «Верхньорогачицька районна санітарно-епідеміологічна станція» Міністерства охорони Здоров'я України про стягнення економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.
21 листопада 2011 року до апеляційного суду надійшло клопотання Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області про зупинення провадження в справі у зв'язку з ліквідацією управління, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 156 КАС України.
Ухвалою Одеського апеляційного адміністративного суду від 01 грудня 2011 року апеляційне провадження зупинено до встановлення правонаступника Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області.
Відповідно до Указу Президента України № 1085 від 09 грудня 2010 року «Про оптимізацію центральних органів виконавчої влади», Постанови Кабінету Міністрів України № 346 від 28 березня 2011 року «Про ліквідацію урядових органів» Державна інспекція з контролю за цінами в Херсонській області перебувала на завершальному етапі ліквідації.
Відповідно до п. 1 Указу Президента України № 1085 від 09 грудня 2010 року утворюється Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, шляхом реорганізації Міністерства економіки України, а також покладення на Міністерство, що утворюється, функції у сфері реалізації державної регуляторної політики, державної політики з питань розвитку підприємництва, регулювання цінової політики (крім питань реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).
Відповідно до додатку до Постанови Кабінету Міністрів України № 346 від 28 березня 2011 року ліквідується Державна інспекція з контролю за цінами.
Відповідно до п. 5 Указу Президента України № 1085 від 09 грудня 2010 року міністерства та інші центральні органи виконавчої влади, що утворюються шляхом реорганізації інших центральних органів виконавчої влади, є правонаступниками органів, які реорганізуються.
З урахуванням положень Указів Президента України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» від 09 грудня 2010 року № 1085/2010, зі змінами та доповненнями, «Про Державну інспекцію України з контролю за цінами» від 19 січня 2012 року № 19/2012, створена Державна інспекція України з контролю за цінами.
Розпорядженням Кабінету Міністрів України № 429-р від 04 липня 2012 року утворені територіальні органи, як структурні підрозділи апарату Державної інспекції України з контролю за цінами.
17 квітня 2013 року Президентом України видано Указ № 220/2013 «Про внесення змін до Положення про Державну інспекцію України з контролю за цінами», яким до основних завдань Державної інспекції України з контролю за цінами віднесено здійснення державного контролю (нагляду) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, запобігання порушенням у сфері ціноутворення.
Таким чином, апеляційний суд вважає, що апеляційне провадження по справі має бути поновленим.
Відповідно до ст. ст. 55, 56 Конституції України, ст. 55 КАС України, з урахуванням п. 9 Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України № 2 від 06 березня 2008 року, апеляційний суд вважає, що ліквідованого позивача - Державну інспекцію з контролю за цінами в Херсонській області необхідно замінити на процесуального правонаступника Державну інспекцію України з контролю за цінами.
Керуючись ст. ст. 55, 56 Конституції України, ст. 55, ч. 5 ст. 156, ч. 5 ст. 254 КАС України, -
УХВАЛИВ:
Поновити апеляційне провадження по справі № 2-а-13970/09/2170.
Замінити Державну інспекцію з контролю за цінами в Херсонській області на процесуального правонаступника Державну інспекцію України з контролю за цінами (вул. Арсенальна, буд. 9/11, м. Київ, 01011) в справі № 2-а-13970/09/2170 за апеляційною скаргою Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області на постанову Херсонського окружного адміністративного суду від 04 травня 2011 року по справі за позовом Державної інспекції з контролю за цінами в Херсонській області до Державного закладу «Верхньорогачицька районна санітарно-епідеміологічна станція» Міністерства охорони Здоров'я України про стягнення економічних санкцій за порушення державної дисципліни цін.
Призначити апеляційний розгляд справи у відкритому судовому засіданні в привішенні Одеського апеляційного адміністративного суду у залі судового засідання № 4 на 27 листопада 2013 року о 09:00 год.
В судове засідання викликати осіб, які беруть участь у справі та їх представників.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили з моменту її постановлення та оскарженню не підлягає.
Головуючий суддя Домусчі С.Д. Судді Скрипченко В.О. Шеметенко Л.П.
Суд | Одеський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.05.2013 |
Оприлюднено | 04.06.2015 |
Номер документу | 44492889 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський апеляційний адміністративний суд
Домусчі С.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні