ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01025, м. Київ,
вул. Десятинна, 4/6, тел.
278-43-43
П О С Т А Н О
В А
І М Е Н Е
М У К Р А Ї Н И
м. Київ
18.08.2009
р. 17:57 № 2а-2885/09/2670
Окружний
адміністративний суд міста Києва у складі головуючого судді Келеберди В.І. при секретарі судового
засідання Бузінський А. В. вирішив адміністративну справу
за позовом
Київського міського центру зайнятості
до
Товариства з обмеженою відповідальністю
"Строй Партнер"
про
стягнення заборгованості в розмірі 8
300,00грн.
ОБСТАВИНИ
СПРАВИ:
Київський міський центр зайнятості
звернувся до Окружного адміністративного суду міста Києва із вимогами до
Товариства з обмеженою відповідальністю «Строй Партнер»про стягнення штрафу за
порушення п. 5 ст. 20 Закону України “Про зайнятість населення” у сумі 8 300
грн.
Позовні вимоги обґрунтовуються тим,
що відповідно до п.5 ст.20 Закону України “Про зайнятість населення”, при
вивільненні працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці,
у тому числі ліквідацією, реорганізацією або перепрофілюванням підприємств,
установ, організацій, скороченням чисельності або штату працівників,
підприємства, установи організації, незалежно від форм власності, повідомляють
про це не пізніш як за два місяці у письмовій формі державну службу зайнятості,
вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей,
кваліфікацій, розмір оплати праці, а в десятиденний строк після вивільнення
-направляють списки фактично вивільнених працівників, зазначаючи в них
інвалідів. У разі не подання або порушення строків подання цих даних,
стягується штраф у розмірі річної заробітної плати за кожного вивільненого
працівника.
Під час перевірки відповідача,
Київським міським центром зайнятості встановлено порушення вимог п.5 ст.20
Закону України “Про зайнятість населення” та накладено штраф у розмірі річної
заробітної плати ОСОБА_1, що підтверджується копією Акту про порушення
законодавства України про зайнятість населення № 02-ш від 12.01.2009р.
Відповідач явку свого повноваженого
представника в судове засідання
забезпечив, проте проти позовних вимог не заперечував.
Розглянувши подані документи,
заслухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши всі фактичні обставини,
на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне
значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, Окружний
адміністративний суд міста Києва, -
ВСТАНОВИВ:
Товариство з обмеженою
відповідальністю «Строй Партнер»є суб'єктом підприємницької діяльності,
перебуває в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України, код
Відповідно до п.2 Положення про
державну службу зайнятості затвердженого постановою Кабінету Міністрів УРСР від
24 червня 1991 р. N 47 серед основних завдань державної служби зайнятості є
контроль за дотриманням
законодавства про зайнятість населення підприємствами,
установами і організаціями усіх форм власності.
Інспекція по контролю за
додержанням законодавства про зайнятість населення, відповідно до п.1 Положення
про інспекцію по контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення
затвердженого вказаною Постановою, входить
до складу державної служби
зайнятості.
Відповідно до п.6 зазначеного
Положення Інспекція, проводить
перевірку додержання
законодавства про зайнятість
населення підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, зокрема:
забезпечення особливих гарантій працівників, вивільнюваних у зв'язку із змінами в організації виробництва
і праці, в тому
числі ліквідацією, реорганізацією або
перепрофілюванням підприємств, установ і організацій, скороченням
чисельності або штату працівників; подання державній службі зайнятості
інформації про наявність вільних
робочих місць (вакантних
посад), про всіх
прийнятих працівників, про наступне вивільнення
працівників та фактично вивільнених працівників;
забезпечує правильність і своєчасність застосування економічних санкцій за
порушення законодавства про
зайнятість населення підприємствами, установами і організаціями;
Відповідно до Акту про порушення
законодавства України про зайнятість населення № 02-ш від 12.01.2009р.
Інспекцією по контролю за додержанням законодавства про зайнятість Київського
міського центру зайнятості було встановлено порушення відповідачем вимог п. 5 ст.20 Закону України “Про
зайнятість населення” а саме: згідно наказу № 5 від 30.10.2008р. з посади
столяра, звільнено ОСОБА_1; звіти про заплановане та про фактичне вивільнення
працівників до центру зайнятості не подавались.
Пунктом 5 ст. 20 Закону України
“Про зайнятість населення”передбачено, що при
вивільненні працівників (у
тому числі працюючих пенсіонерів та інвалідів) у
зв'язку із змінами
в організації виробництва і
праці, у тому числі ліквідацією,
реорганізацією або перепрофілюванням підприємств, установ,
організацій, скороченням чисельності
або штату працівників,
підприємства, установи,
організації, незалежно від форми власності, повідомляють про це не пізніш як за
два місяці в
письмовій формі державну
службу зайнятості, вказуючи підстави і строки вивільнення, найменування професій, спеціальностей, кваліфікації, розмір оплати праці, а в
десятиденний строк після вивільнення - направляють списки фактично вивільнених працівників,
зазначаючи в них інвалідів.
Разом з тим, відповідно до частини
другої вказаного пункту, у разі неподання
або порушення строків подання цих даних стягується штраф
у розмірі річної
заробітної плати за кожного вивільненого
працівника. Ці кошти
зараховуються до Фонду загальнообов'язкового державного
соціального страхування України на
випадок безробіття і використовуються для фінансування заходів по працевлаштуванню та
соціального захисту вивільнюваних працівників.
Згідно з п. 8 вищевказаного
Положення Інспекції надано право застосовувати економічні санкції до
підприємств, установ і організацій усіх форм власності, за порушення
законодавства про зайнятість
населення, передбачені статтями 5 і 20
Закону України "Про
зайнятість населення" і за недодержання
вимог статей 8 і 18 зазначеного Закону.
Водночас, відповідно до п.10 цього
Положення, дії працівників інспекції
можуть бути оскаржені
до вищестоящого за
підпорядкованістю органу, а також до
суду в порядку, встановленому
чинним законодавством.
Інспекцією по контролю за
додержанням законодавства про зайнятість населення Київського міського центру
зайнятості накладено на відповідача штраф у розмірі річної заробітної плати
ОСОБА_1 на загальну суму 8 300,00 грн., про що свідчить припис Акту про
порушення законодавства України про зайнятість населення № 02-ш від
12.01.2009р.
Вищезазначені дії Інспекції по
контролю за додержанням законодавства про зайнятість населення Київського
міського центру зайнятості, на момент розгляду справи, відповідач до
вищестоящого за підпорядкованістю органу, а
також до суду в
порядку, встановленому чинним
законодавством не оскаржував, доказів які б спростовували доводи
позивача, відповідач суду не надав.
З метою досудового врегулювання
спору 02.02.2009р. позивачем на адресу відповідача направлено претензію №
11-989, проте відповідач її до цього часу не виконав.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу
адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті
обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків,
встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Доказів, які б спростовували доводи
позивача, відповідач суду не надав.
Оскільки спір вирішено на користь
суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за
відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із
залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий
збір) стягненню з відповідача не підлягають.
Керуючись ч. 3 ст. 160, ст.ст.
161-163 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний
адміністративний суд міста Києва,-
ПОСТАНОВИВ:
1. Задовольнити адміністративний позов.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою
відповідальністю “Строй Партнер” (04050, м. Київ, вул. Артема, 77 кв. 213 р/р
26000000014601 у ВАКБ «Київ»код 21534935, МФО 322498) на користь Київського
міського центру зайнятості штраф у розмірі 8 300 (вісім тисяч триста) грн.
Постанова суду набирає законної
сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо
заяву про апеляційне оскарження не було подано. Якщо було подано заяву про
апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк,
встановлений статтею 186 Кодексу адміністративного судочинства України,
постанова суду набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі
подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної
сили після розгляду справи апеляційним судом.
Постанова може бути оскаржена до
Київського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний
суд міста Києва шляхом подання заяви про апеляційне оскарження протягом десяти
днів з дня проголошення постанови та подання апеляційної скарги на постанову
протягом двадцяти днів з дня подачі заяви про апеляційне оскарження, або без
подання заяви про апеляційне оскарження шляхом подання апеляційної скарги на
постанову протягом десяти днів з дня проголошення постанови.
Суддя
В.І.
Келеберда
Дата складення повного тексту рішення суду -19.08.2009р.
Суд | Окружний адміністративний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 18.08.2009 |
Оприлюднено | 28.08.2009 |
Номер документу | 4449700 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Окружний адміністративний суд міста Києва
Келеберда В.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні