Постанова
від 02.06.2015 по справі 817/1288/15
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/1288/15

02 червня 2015 року м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Нор У.М. розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом

Костопільської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області

доТовариства з обмеженою відповідальністю "Лісопільський завод керамічних виробів"

про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ :

Костопільська об'єднана податкова інспекція Головного управління ДФС у Рівненській області звернулася до Рівненського окружного адміністративного суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Лісопільський завод керамічних виробів", відповідно до якого, просить суд стягнути з відповідача податкову заборгованість по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 2210,00 грн.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, подав клопотання в якому просив розглянути справу без його участі,позовнв вимоги підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача, Товариства з обмеженою відповідальністю"Лісопільський завод керамічних виробів" у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив. Про дату, час і місце судового розгляду, з урахуванням вимог ст.ст. 33,35 Кодексу адміністративного судочинства України, повідомлений належним чином.

У відповідності до вимог ч.6 ст.128 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, визначених цією статтею, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому проваджені у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.

За наведених обставин, суд вважає за можливе здійснити розгляд справи за відсутності представника відповідача в порядку письмового провадження.

Розглянувши позовну заяву по суті, дослідивши наявні у справі матеріали, оцінивши їх в сукупності, перевіривши їх дослідженими доказами, у відповідності до норм чинного законодавства, суд дійшов до висновку, що позов підлягає до задоволення з наступних підстав.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лісопільський завод керамічних виробів" зареєстроване як юридична особа Костопільською районною державною адміністрацією 23.06.2004 року (а.с.6-7), як платник податків перебуває на обліку в Костопільській об'єднаній державній податковій інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області 07.07.2004 року(а.с.5).

Судом встановлено, що за Товариством з обмеженою відповідальністю "Лісопільський завод керамічних виробів" рахується податковий борг по сплаті штрафних санкцій за порушення термінів подання податкової звітності по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 2210,00 грн. (а.с.4).

Дана заборгованість виникла на підставі:

-податкового повідомленнь рішення форми "Р" №0001251500 від 26.08.2014 по наслідкам камеральної перевірки акту №358/15/32922812 від 11.08.2014,яким застосовано 170 грн., штрафної санкції за неподання податкової звітності (а.с.10,12);

-податкового повідомленнь рішення форми "Р" №0000812200 від 02.09.2014 по наслідкам камеральної перевірки акту №57/22/32922812 від 12.08.2014 яким застосовано 1020 грн., штрафної санкції за повторне неподання податкової звітності протягом року (а.с.14-15);

-податкового повідомленнь рішення форми "Р" №0004831500 від 09.04.2015 по наслідкам камеральної перевірки акту №315/15/32922812 від 27.03.2015 яким застосовано 1020 грн., штрафної санкції за повторне неподання податкової звітності протягом року (а.с.17-19).

Відповідно до пп.4 п.1 ст. 16, ст. 57 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи, проте відповідач у строк, встановлений Податковим кодексом України, заборгованість не сплатив.

Відповідно до п.59.1 ст. 59 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

В зв'язку з несплатою боргу Костопільською об'єднананою податковою інспекцією Головного управління ДФС у Рівненській області було надіслано Товариству з обмеженою відповідальністю "Лісопільський завод керамічних виробів" податкову вимогу форми "Ю" №189 від 05.09.2011 року, відповідно до якої визначено суму податкових зобов'язань, однак відповідач належним чином не відреагував, на даний час борг не сплатив (а.с.8).

Відповідно до п.5 ст.59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Якщо, згідно з нормами статті 54 Податкового кодексу України, сума грошового зобов'язання розраховується контролюючим органом, платник податків не несе відповідальності за своєчасність, достовірність і повноту нарахування такої суми, проте несе відповідальність за своєчасне та повне погашення нарахованого узгодженого грошового зобов'язання і має право оскаржити зазначену суму в порядку, встановленому цим Кодексом (п. 54.5 ст. 54 Податкового кодексу України).

Податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи. Виконанням податкового обов'язку визнається сплата в повному обсязі платником відповідних сум податкових зобов'язань у встановлений податковим законодавством строк (п.36.1 ст. 36, п. 38.1. ст. 38 ПК України).

Згідно п.п.20.1.18 п.20.1. ст.20 ПК України, позивач наділений повноваженнями на звернення до суду з позовом про стягнення суми податкового боргу платника податку. Пункт 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України передбачає, що стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду.

Відповідно до пп.41.1.1 п.41.1 ст.41 ПК України органи державної податкової служби є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи державної податкової служби.

Підпунктом 41.5 статті 41 ПК України передбачено, що органами стягнення є виключно органи державної податкової служби, які уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу в межах їх повноважень, а також державні виконавці в межах своїх повноважень.

Як вбачається з довідки про заборгованість платежів до бюджету станом на 28.04.2015року відповідачем не виконано обов'язок щодо сплати боргу (а.с.4).

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Судові витрати по справі згідно ч.4 ст.94 КАС України з відповідача не стягуються.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Лісопільський завод керамічних виробів" (35065, Рівненська область, Костопільський район, с.Лісопіль, вул.Кузнєцова, 4,код ЄДРПОУ 32922812) на користь Костопільської об'єднананої податкової інспекції Головного управління ДФС у Рівненській області заборгованість по податку на прибуток приватних підприємств на загальну суму 2210 (дві тисячі двісті десять) гривень.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя                                                   Нор У.М.

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.06.2015
Оприлюднено08.06.2015
Номер документу44502453
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1288/15

Постанова від 02.06.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

Ухвала від 08.05.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Нор У.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні