Постанова
від 18.05.2015 по справі 822/1371/15
ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Копія

Справа № 822/1371/15

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

18 травня 2015 року м. Хмельницький

Хмельницький окружний адміністративний суд

в складі:головуючого-суддіПетричковича А.І. при секретаріЯворській І.Ю. за участі:представника позивача Степанюк О.А. представника відповідача Гнатюк О.О. розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" до Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області, про визнання протиправним та скасування наказу, -

ВСТАНОВИВ:

Позивач 15.04.2015 року звернувся до суду з адміністративним позовом №311 від 15.04.2015 року в якому посилаючись на порушення відповідачем Конституції України і ПК України, просить визнати протиправним і скасувати наказ Дунаєвецької об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області №53 від 10.04.2015 року.

У судовому засіданні представник позивача підтримала позовні вимоги, покликаючись на ті ж докази, що у позовній заяві.

Представник відповідача позов не визнала і подала суду письмове заперечення без реєстраційного номера від 13.05.2015 року, яке підтвердила у суді.

Заслухавши учасників судового розгляду і дослідивши докази, суд прийшов до таких висновків, враховуючи наступне.

Постановою про призначення позапланової виїзної документальної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства» від 01.04.2015 року, слідчий в особливо важливих справах слідчого відділу Управління СБ України у Хмельницькій області Добровольський В.В. постановив: 1) призначити у кримінальному проваджені № 22015240000000004 виїзну документальну позапланову перевірку питань дотримання вимог податкового законодавства сільськогосподарським виробничим кооперативом "Віньковецьке молоко" (код ЄДРПОУ 36745761, юридична адреса: Хмельницька область, смт. Віньківці, вул. Відродження, 131/1, фактична адреса: смт. Віньківці, вул. Центральна, 4) в період з 1 січня 2011 року по 31 грудня 2014 року; 4) Проведення перевірки доручити спеціалістам головного управління Державної фіскальної служби в Хмельницькій області ( стор. 67 - 70 справи).

Відповідно до листа Головного управління ДФС у Хмельницькій області №3557/7/22-01-22-01-25 від 03.04.2015 року, Дунаєвецткій ОДПІ Віньковецьке відділення направлено до виконання постанови слідчого в особливо важливих справах слідчого відділу Управління СБ України у Хмельницькій області Добровольського В.В. ( стор. 53 справи).

Згідно Наказу № 53 від 10 квітня 2015 року "Про проведення документальної позапланової виїзної перевірки СВК "Віньковецьке молоко" ( далі - Спірний наказ), в зв'язку з надходженням постанови слідчого в особливо важливих справах слідчого відділу УСБУ у Хмельницькій області від 01.04.2015 року про призначення документальної позапланової виїзної перевірки з питань дотримання вимог податкового законодавства та дослідження питань, наведених в постанові, на підставі ст.20, ст.75, п.п.78.1.11 п. 78.1 ст.78 ПК України наказано провести документальну позапланову виїзну перевірку сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко", код ЄДРПОУ 36745761, смт. Віньківці, вул. Відродження, 131/1 з питань з питань дотримання вимог податкового законодавства та дослідження питань, наведених в постанові слідчого за період з 01.01.2011 року по 31.12.2014 року терміном п'ять робочих днів з 14.04.2015 року по 20.04.2015 року (стор. 9 справи).

Позивачем не допущено працівників фіскальної служби до проведення позапланової перевірки в зв'язку з чим працівниками Дунаєвецької ОДПІ складено Акт №8 від 14.04.2015 року №8/2200/36745761 про неможливість проведення документальної позапланової виїзної перевірки сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко", код ЄДРПОУ 36745761 ( стор. 66 справи).

Згідно ухвали ХОАС від 17.04.2015 року у справі №822/1383/15, яка не набрала законної сили, Дунаєвецькій ОДПІ відмовлено у прийнятті подання про підтвердження обгрунтованості адміністративного арешту Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" ( стор. 61 - 62 справи).

Відповідно до п.п.78.1.11 п.78.1. ст.78 ПК України, документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності такої обставини як отримання судового рішення суду (слідчого судді) про призначення перевірки або постанови органу, що здійснює оперативно-розшукову діяльність, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону.

Згідно з абз.1 п. 78.2. ст.78 ПК України, обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені цим Кодексом, не поширюються на перевірки, що проводяться на звернення такого платника податків, або перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження.

Положення пункту 78.2 ст.78 ПК України доповнені абзацом 2, приписи якого набули чинності 01.01.2015 року та відповідно до якого контролюючим органам забороняється проводити документальні позапланові перевірки, які передбачені підпунктами 78.1.1, 78.1.4, 78.1.8, 78.1.11 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, у разі, якщо питання, що є предметом такої перевірки, були охоплені під час попередніх перевірок платника податків.

Згідно п.81.1 ст.81 ПК України, посадові особи контролюючого органу мають право приступити до проведення документальної виїзної перевірки, фактичної перевірки за наявності підстав для їх проведення, визначених цим Кодексом, та за умови пред'явлення або надіслання у випадках, визначених цим Кодексом, таких документів: направлення на проведення такої перевірки, в якому зазначаються дата видачі, найменування контролюючого органу, реквізити наказу про проведення відповідної перевірки, найменування та реквізити суб'єкта (прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - платника податку, який перевіряється) або об'єкта, перевірка якого проводиться, мета, вид (документальна планова/позапланова або фактична), підстави, дата початку та тривалість перевірки, посада та прізвище посадової (службової) особи, яка проводитиме перевірку. Направлення на перевірку у такому випадку є дійсним за наявності підпису керівника контролюючого органу або його заступника, що скріплений печаткою контролюючого органу; копії наказу про проведення перевірки; службового посвідчення осіб, які зазначені в направленні на проведення перевірки.

Актом №0012/2200/36745761 від 26.12.2014 року (далі - Акт №0012/2200/36745761) зафіксовані результати документальної позапланової виїзної перевірки Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" з питань дотримання вимог податкового законодавства за період з 01.10.2011 року по 30.09.2014 року валютного та іншого законодавства за період з 01.10.2011 року по 30.09.2014 року ( стор. 10 - 38 справи).

Отже, суд приходить до висновку, що згідно з п. 78.2 ст. 78 ПК України обмеження у підставах проведення перевірок платників податків, визначені ПК України, не поширюються на перевірки, що проводяться у межах кримінального провадження. Однак, при цьому потрібно враховувати абзац 2 п.78.2 ст.78 ПК України, яким встановлено обмеження такої перевірки щодо питань, які були охоплені під час попередніх перевірок, що є у цьому випадку, враховуючи зміст Спірного наказу і Акту №0012/2200/36745761. На думку суду, податковий орган у Спірному наказі повинен чітко вказати питання, які вимагає перевірити слідчий в особливо важливих справах слідчого відділу Управління СБ України у Хмельницькій області у кримінальному проваджені №22015240000000004 без питань, які вже перевірялись, відповідно до Акту №0012/2200/36745761. Тобто, суд вважає, що податковий орган не може повторно перевіряти питання дотримання позивачем вимог податкового, валютного і іншого законодавства за період з 01.10.2011 року по 30.09.2014 року, які були перевірені, результати чого зафіксовані в Акті №0012/2200/36745761, а тому п.1 Спірного наказу в цій частині є протиправним і підлягає скасуванню.

Згідно частин 1 - 2 ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ч.3 ст.94 КАС України, якщо адміністративний позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Таким чином, суд приходить до висновку, що позивач і суб"єкт владних повноважень, який заперечує проти позову частково довели позовні вимоги, що підтверджено доказами, які перевірено судом, тому позов задовольняється частково.

На підставі викладеного, керуючись ПК України і ст.ст. 4-15, 70-71, 86, 94, 99, 122, 158 - 163, 167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко" за №311 від 15.04.2015 року, задовольнити частково.

Визнати протиправним і скасувати п.1 наказу №53 від 10.04.2015 року в частині перевірки та дослідження питань наведених у постанові слідчого Управління СБУ у Хмельницькій області, щодо питань які були охоплені попередньою перевіркою платника податків за період з 01.10.2011 року по 30.09.2014 року.

В решті позовних вимог відмовити.

Стягнути з Державного бюджету судовий збір у розмірі 36,55 гривень на користь Сільськогосподарського виробничого кооперативу "Віньковецьке молоко".

Копії постанови надати сторонам, повний текст якої виготовлено 22.05.2015 року.

Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.

Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.

Постанова не набрала законної сили.

Суддя /підпис/А.І. Петричкович "Згідно з оригіналом" Суддя А.І. Петричкович

СудХмельницький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.05.2015
Оприлюднено05.06.2015
Номер документу44502759
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —822/1371/15

Постанова від 02.07.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

Ухвала від 15.06.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

Ухвала від 15.06.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

Ухвала від 08.06.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

Ухвала від 08.06.2015

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Мельник-Томенко Ж. М.

Постанова від 18.05.2015

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

Ухвала від 16.04.2015

Адміністративне

Хмельницький окружний адміністративний суд

Петричкович А.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні