Справа № 190/369/15-к
Провадження №1-кс/190/18/15
Номер в ЄРДР 42014040550000014
УХВАЛА
04 березня 2015 року Слідчий суддя П"ятихатського районного суду
Дніпропетровської області
ОСОБА_1
за участі секретаря ОСОБА_2
прокурора ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. П`ятихатки Дніпропетровської області в порядку ст.107 КПК України клопотання прокурора прокуратури П`ятихатського району Дніпропетровської області про надання дозволу на проведення працівниками ДФІ у Дніпропетровській області позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області,-
ВСТАНОВИВ :
03.03.2015 року до П"ятихатського районного суду Дніпропетровської області надійшло клопотання прокурора прокуратури П`ятихатського району Дніпропетровської області про надання дозволу на проведення працівниками ДФІ у Дніпропетровській області позапланової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області , за фактом кримінального провадження внесеного до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 42014040550000014 від 05.11.2014р., за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 191 КК України, слідство по справі проводиться СВ П`ятихатського РВ ГУМВС України в Дніпропетровській області.
В обґрунтування вказаного клопотання прокурор посилається на те, що, при досудовому розслідуванні вищезазначеного кримінального провадження, виникла необхідність провести фактичну перевірку окремих питань фінансово-господарської діяльності Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області щодо правильності використання бюджетних коштів під час виконання відновлювально- аварійних робіт по греблі водосховища в селищі Чигринівка, П`ятихатського району, Дніпропетровської області, де службові особи Саврівської селищної ради, П`ятихатського району та ПП «Південбурводобуд» ( ЄРДГІОУ 32097420) зловживаючи службовим становищем, без виконання в повному обсязі передбачених умовам договору підряду від 18 жовтня 2012 року з аварійно-відновлювальних робіт по греблі водосховища в селі Чигринівка, П`ятихатського району внесли відомості та підписали акти приймання - передачі (форми № КБ-2в) про проведення таких робіт згідно з проектно - кошторисною документацією, чим завищили їх об`єми, за результатами чого отримано із бюджету 444,44 тис. грн., частину яких привласнено, чим державним інтересам спричинено шкоду.
В судовому засіданні прокурор підтримав вищезазначене клопотання, посилаючись на обставини, викладені у клопотанні, та на матеріали кримінального провадження.
Вислухавши прокурора, вивчивши матеріали вказаного клопотання, суд дійшов наступного висновку.
Згідно ст.2 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в бюджетних установах, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, або використовують державне чи комунальне майно, та інше.
Відповідно до п.1.3 Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України N 346/1025/685/53 від 19.10.2006р., Саврівська сільська Рада П`ятихатського району Дніпропетровської області, відносно якої прокурор просить надати дозвіл провести позапланову ревізію фінансово-господарської діяльності, є суб`єктом господарювання, який віднесено Законом до підконтрольних установ.
Згідно п.6 ст.11 Закону, позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
Також згідно ст.11 Закону - зустрічні звірки, які проводяться органами державного
фінансового контролю, не є контрольними заходами і проводяться у разі виникнення потреби у їх проведенні на підставі направлення, виписаного керівником органу державного фінансового контролю.
Згідно ст.14 Закону, посадові особи органу державного фінансового контролю вправі приступити до проведення ревізії за наявності підстав для їх проведення, визначених цим та іншими законами України, та за умови надання посадовим особам підконтрольних установ, інших суб`єктів господарської діяльності під розписку:
2) копії рішення суду про дозвіл на проведення позапланової виїзної ревізії, в якому зазначаються підстави проведення такої ревізії, дата її початку та дата закінчення, а у разі проведення ревізії щодо суб`єктів господарської діяльності, не віднесених цим Законом до підконтрольних установ, - також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення.
Згідно п.29 Постанови Кабінету Міністрів України N 550 від 20.04.2006р. «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним: клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).
Згідно п.2.4. Порядку взаємодії органів державної контрольно-ревізійної служби, органів прокуратури, внутрішніх справ, Служби безпеки України, затвердженого Наказом Головного контрольно-ревізійне управління України N 346/1025/685/53 від 19.10.2006р., позапланова виїзна ревізія на об`єкті контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним:
- постанови про призначення ревізії та відповідного рішення суду, яке є дозволом для органу ДКРС на проведення ревізії, у якому зазначаються: підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення, номер, дата та підстави порушення кримінальної справи, орган, що порушив кримінальну справу, - для ревізії у суб`єкта господарювання, який не віднесено Законом до підконтрольних установ;
- постанови про призначення ревізії, винесеної після порушення кримінальної справи проти посадових (службових) осіб об`єкта контролю - підконтрольної установи. Якщо справу порушено не проти цих осіб, а за певним фактом, що стосується діяльності підконтрольної установи, до постанови додається дозвіл суду на проведення ревізії;
- інформації про факти, що свідчать про порушення об`єктом контролю - підконтрольною установою законів, та рішення суду про дозвіл на проведення ревізії, який надає органам ДКРС право на проведення ревізії, у якому зазначаються підстави проведення ревізії, дата її початку та дата закінчення.
Як вбачається з матеріалів клопотання, справу № 42014040550000014, порушено за певним фактом, що стосується діяльності підконтрольної установи - Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області, що завдало шкоду державним інтересам у вигляді збитків.
Згідно ч.8 ст.11 Закону, орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.
Як вбачається з матеріалів клопотання, постановою прокурора від 03.03.2015р., який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, призначена позапланова виїзна ревізія фінансово-господарської діяльності Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області із зазначенням обґрунтування підстав такої ревізії.
Враховуючи вищезазначене, а також дані, наявні в матеріалах клопотання, суд вважає необхідним надати дозвіл на проведення працівниками ДФІ у Дніпропетровській області позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області.
Керуючись ст.93 КПК України, ст. ст. 2,11,14 ЗУ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»,
УХВАЛИВ:
Надати дозвіл на проведення працівниками ДФІ у Дніпропетровській області позапланової ревізії, тривалістю 15 робочих днів, з 05.03.2015 року по 25.03.2015 року, фінансово-господарської діяльності Саврівської сільської Ради П`ятихатського району Дніпропетровської області (ЄДРПОУ 04339310), розташованої за адресою Дніпропетровська область, П`ятихатський район, с. Вільне, вул. Калініна, будинок 68, з окремих питань при здійсненні фінансово-господарської діяльності за період з 18.10.2012 року по 10.10.2014 року.
В задоволені клопотання про надання права на проведення зустрічних перевірок відмовити так як зазначене питання не відносяться до компетенції суду.
Слідчий суддя
Суд | П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 04.03.2015 |
Оприлюднено | 17.03.2023 |
Номер документу | 44509516 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
П'ятихатський районний суд Дніпропетровської області
Митошоп В. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні