Постанова
від 03.02.2009 по справі 2-а-96/09/1970
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

03 лютого 2009 року Справа №2-а-96/09/1970 р.

Тернопільський окружний а дміністративний суд в складі :

головуючої судді Крап івницькій І.Й.

при секретарі Самб орській М.Б.

за участю:

прокурора відділу прокура тури Тернопільської області Стадника М.В.

представника позивача Зе леніни В.Б.

представника відповідача Мамроша Є.Д., розглянувши у відкритому судовому засіда нні справу за позовом прокур ора м. Вінниці Вінницької обл асті в інтересах держави в ос обі державного підприємства "Національна енергетична ко мпанія "Укренерго" в особі від окремленого підрозділу "Держ енергонагляду у Південно-Зах ідному регіоні" до приватног о малого підприємства "Комун екосервіс" про стягнення штр афних санкцій в сумі 850 грн., кер уючись ст.ст., 158, 160-163. 167 КАС Україн и. суд,

ВСТАНОВИВ:

Прокурор м. Вінниці в інтер есах держави - Міністерства п алива та енергетики України в особі Державного підприємс тва "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі в ідокремленого підрозділу "Де рженергонагляд у Південно-За хідному регіоні" звернувся з позовом до ПМП "Комунекосерв іс" про стягнення штрафних са нкцій.

В судовому засіданні предс тавник позивача свої вимоги підтримав у повному обсязі в казавши, що встановлено факт несплати відповідачем штраф них санкцій, накладених пост ановою № Т-34-08 від 17 вересня 2008 рок у за порушення вимог закону У країни "Про електроенергетик у" в розмірі 850 гривень.

Представник відповідача п роти позову заперечив, зазна чивши, що прокурором безпідс тавно та незаконно заявлено адміністративний позов, не м отивовано, в чому полягають і нтереси держави, тому вважає , що позов повинно заявляти Де ржавне підприємство "Націона льна енергетична компанія "У кренерго" в особі відокремле ного підрозділу "Держенергон агляд у Південно-Західному р егіоні". Крім того, ПМП "Комуне косервіс" не є власником очис них споруд, які необхідно при вести до другої категорії з н адійності електропостачанн я.

Зважаючи на викладене, прос ить відмовити позивачеві в з адоволенні позовних вимог.

Заслухавши пояснення пред ставників сторін, повно і все бічно з'ясувавши всі обстави ни справи, перевіривши їх дос лідженими у судовому засідан ні доказами, суд вважає, що у п озовні вимоги необхідно задо вольнити в повному обсязі.

Так, 17.09.2008 року представником Позивача (державним інспект ором з енергонагляду) відпов ідно до Закону України "Про ел ектроенергетику" та Положенн я про державний енергетичний нагляд за режимами споживан ня електричної і теплової ен ергії, затвердженим постанов ою КМУ від 07.08.1996 р. № 929, було провед ене обстеження Відповідача з питань технічного стану, орг анізації експлуатації елект роустановок та режимів спожи вання. В результаті обстеже ння було виявлено ряд поруш ень законодавства про електр оенергетику, які відображено в складеному акті обстеженн я № 125-Т-ППІ/599 від 17.09.2007 року, внасл ідок чого представником Поз ивача був виданий припис № 517 від 28.09.2008 р. про усунення поруше нь, обов'язковий для виконанн я Відповідачем згідно ст. 9 Зак ону України "Про електроенер гетику".

Вказаний припис був направ лений Відповідачу рекомендо ваним листом 03.10.2007 року за № 10 та отриманий Відповідачем 05.10.2007 р оку. Будь яких зауважень щодо складених акту і припису та в иявлених порушень Відповіда чем надано не було.

Граничний термін виконанн я припису встановлений 01.06.2008 ро ку. Після закінчення вказано го терміну Відповідач будь я кої інформації про виконання припису не надав.

Згідно зі ст. 9 Закону Україн и "Про електроенергетику" Дер жавний нагляд в електроенерг етиці здійснюють Державна ін спекція з експлуатації елект ричних станцій і мереж та Дер жавна інспекція з енергетичн ого нагляду за режимами спож ивання електричної та теплов ої енергії у порядку, встанов леному Кабінетом Міністрів У країни, та інші органи, визнач ені законодавством України. Державна інспекція з експлуа тації електричних станцій і мереж здійснює нагляд за дод ержанням вимог технічної екс плуатації електричних станц ій і мереж, вимог технічної ек сплуатації енергетичного об ладнання об'єктів електроене ргетики, підключених до об'єд наної енергетичної системи У країни.

З метою здійснення контрол ю за виконанням наданого при пису по усуненню виявлених п орушень представник Позивач а 05.09.2008 року здійснив перевірку виконання припису та встано вив, що вимоги припису № 517 від 2 8.09.2007 року не виконано, про що бу в складений акт перевірки № 124 -Т-ПП/184 від 05.09.2008р. Акт під розпис був вручений керівнику Відпо відача.

Відповідно з вимогою ст. 27 За кону України "Про електроене ргетику" суб'єкти господарсь кої діяльності несуть відпов ідальність за ухилення від в иконання або несвоєчасне вик онання приписів у вигляді на кладення штрафу за порушення у розмірі до п'яти тисяч неопо даткованих мінімумів доході в громадян. Керуючись вказан ою нормою Закону представник ом Позивача - старшим державн им інспектором з енергетично го нагляду 17.09.2008р. винесено пост анову №Т-34-08 про накладення штр афу за порушення законодавст ва про електроенергетику в с умі 850 гривень.

Постанову № Т-34-08 від 17.09.2008 р. над іслано Відповідачу рекоменд ованим листом № 17/17-423 від 22.09.08 р. та вручено Відповідачу 24.09.2008 р., що підтверджується повідомл енням про вручення рекомендо ваного поштового відправлен ня №4601000853621. В 30 денний строк з дня винесення постанови відпові дач був зобов'язаний сплатит и вказану суму штрафу до держ авного бюджету України, одна к цього не було зроблено. Відп овідачем суму штрафу до держ бюджету України не перерахов ано, а також постанову про нак ладення штрафу не оскаржено.

Посилання Відповідача на т е, що ПМП "Комунекосервіс" не є власником очисних споруд, як і необхідно привести до друг ої категорії з надійності ел ектропостачання, безпідстав не, оскільки згідно п.4.4 догово ру оренди майна, що належить д о комунальної власності, від 15.07.2003 р., капітальний ремонт основних фондів проводиться за кошти Орендодавця за учас тю Орендаря. Капітальний рем онт основних фондів проведен ий Орендарем за власний кошт повинен бути відшкодований Орендодавцем у повному обсяз і.

Крім того, з огляду на те. що е нергетика є провідною, страт егічно важливою галуззю наро дного господарства країни, в ід функціонування якої залеж ить національна безпека, а та кож враховуючи ту обставину, що позивач є підприємством з агальнодержавної власності , а тому правопорушення в елек троенергетиці, є порушенням загальнодержавних інтересі в, що відповідно зі ст. 121 Консти туції України та ст. 60 Кодексу адміністративного судочинс тва України є підставою для з вернення прокурора в суд.

Відповідно до ст. ст. 11, 71 Кодек су адміністративного судочи нства України, кожна сторона повинна довести ті обставин и, на яких ґрунтуються її вимо ги та заперечення, а суд згідн о ст. 86 цього Кодексу, оцінює до кази, які є у справі, за своїм в нутрішнім переконанням, що ґ рунтується на їх безпосередн ьому, всебічному, повному та о б'єктивному дослідженні.

Суд вважає, що позивач діяв на підставі, у межах наданих й ому повноважень та у спосіб, щ о передбачено діючими закона ми України.

За таких обставин, суд дійшо в висновку щодо задоволення позовних вимог в повному обс язі.

Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 158, 160, 161, 162, 163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов прокурора міста Він ниці Вінницької області в ін тересах держави в особі держ авного підприємства "Націона льна енергетична компанія "У кренерго" в особі відокремле ного підрозділу "Держенергон агляду у Південно-Західному регіоні" до приватного малог о підприємства "Комунекосерв іс" " про стягнення штрафних са нкцій в сумі 850 грн. задовольни ти.

Стягнути з приватного мало го підприємства "Комунекосер віс ( Тернопільська область, Т еребовлянський р-он, смт. Мику линці, р/р 26003055100432 в Микулинецько му відділенні Тернопільсько ї філії КБ "Приватбанк", МФО 338783. код 31877324 в користь Державного б юджету України (р/р 31116106700468 ВДК у Т еребовлянському районі, МФО 838012, код ЕДРПОУ 23588154, код платежу 21 081100) штрафних санкцій в сумі 850(в ісімсот п'ятдесят) гривень

Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо заяву п ро апеляційне оскарження бул о подано, аіе апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова набирає законної сили після закінче ння цього строку. У разі подан ня апеляційної скарги постан ова, якщо її не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.

Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез суд першої інстанції, як ий ухвалив постанову. Заява п ро апеляційне оскарження под ається протягом 10 днів з дня ї ї проголошення, а в разі склад ення постанови в повному обс язі - з дня складення в повно му обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інс танції подається протягом 20-т и днів після подання заяви пр о апеляційне оскарження. Апе ляційна скарга може бути под ана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарж ення, якщо скарга подається у строк, встановлений для пода ння заяви про апеляційне оск арження.

СудТернопільський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення03.02.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4451684
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2-а-96/09/1970

Постанова від 03.02.2009

Адміністративне

Тернопільський окружний адміністративний суд

Крапівницька Н.Л.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні