ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
03 лютого2009 року Справа № 2-а-98/09 /1970 р.
Тернопільський окружний а дміністративний суд в складі :
головуючої судді Крап івницькій Н.Л.
при секретарі Самб орській М.Б.
за участю:
представників позивача:
прокурора відділу прокура тури Тернопільської області Савки М.В., посвідчення № 46;
начальника юридичного від ділу ВП Держенергонагляду у Південно-Західному регіоні"
Зеленіни В.Б., довіреність 28.0 1.09 .
представника відповідача - начальника КДСП "Шумський ра йсількомунгосп"
Ямполького В.М., розглянувши у відкритому судовому засід анні справу за позовом проку рора м. Вінниці Вінницької об ласті в інтересах держави в о собі державного підприємств а "Національна енергетична к омпанія "Укренерго" в особі ві докремленого підрозділу "Дер женергонагляду у Південно-За хідному регіоні" до коопера тивного-державного сільсь кого підприємства "Шумський райсількомунгосп" про стягне ння штрафних санкцій в сумі 680 грн.. керуючись ст.ст., 158, 160-163, 167 КАС України, суд,
ВСТАНОВИВ:
Прокурор м. Вінниці в інтере сах держави - Міністерства па лива та енергетики України в особі Державного підприємст ва "Національна енергетична компанія "Укренерго" в особі в ідокремленого підрозділу "Де рженергонагляд у Південно-За хідному регіоні" звернувся з адміністративним позовом до кооперативно-державного сіл ьського підприємства "Шумськ ий райсількомунгосп" про стя гнення штрафних санкцій.
В судовому засіданні предс тавник прокуратури, представ ник позивача свої вимоги під тримали у повному обсязі поя снивши, що встановлено факт н есплати відповідачем штрафн их санкцій, накладених поста новою № Т-24-08 від 11 вересня 2008 року за порушення вимог закону Ук раїни "Про електроенергетику " в розмірі 680 гривень, просять с уд позов задоволити.
Представник відповідача п роти позову заперечив, зазна чивши, що КДСП "Шумський райсі лькомунгосп" є організацією, яка надає послуги централіз ованого водопостачання та зд ійснює поточний ремонт мереж і та обладнання. Власником вк азаних об'єктів є органи місц евого самоврядування-сільсь кі Ради. Пунктом 3.13 ПКЕЕ передб ачено що планова заміна, обсл уговування та ремонт розраху нкових засобів обліку Електр ичної енергії здійснювати Шу мським РЕМОМ за рахунок влас ників-сільських Рад. В тарифа х на послуги, що надаються КДС П та які розроблені та затвер дженні відповідно до Методик и розрахунку послуг не врахо вано витрат на капітальні ре монти та заміну обладнання.
Зважаючи на викладене, прос ить відмовити позивачеві в з адоволенні позовних вимог.
Заслухавши пояснення пр едставників сторін, повно і в себічно з'ясувавши всі обста вини справи, перевіривши їх д ослідженими у судовому засід анні доказами, суд вважає, що у позовні вимоги необхідно за довольнити в повному обсязі.
Так, 13.06.2007 року представником Позивача (державним інспект ором з енергонагляду) відпов ідно до Закону України "Про ел ектроенергетику" та Положенн я про державний енергетичний нагляд за режимами споживан ня електричної і теплової ен ергії, затвердженим постанов ою КМУ від 07.08.1996 р. № 929, було провед ене обстеження Відповідача з питань технічного стану, орг анізації експлуатації елект роустановок та режимів спожи вання .
В результаті обстеження бу ло виявлено ряд порушень зак онодавства про електроенерг етику, які відображено в скла деному акті обстеження № 124-Т-Т ЕС-4/343 від 13.06.2007 року, внаслідок чо го представником Позивача бу в виданий припис № 124 - Т-ТЕС-4/309 ві д 13.06.2007р. про усунення порушень, обов'язковий для виконання В ідповідачем згідно ст. 9 Закон у України "Про електроенерге тику".
Акт та припис були під розпи с вручені керівнику Відповід ача. Будь яких зауважень щодо складених акту і припису та в иявлених порушень Відповіда чем надано не було. Граничний термін виконання припису вс тановлений 06.06.2008 року. Після зак інчення вказаного терміну ін формація про виконання припи су до Позивача не надходила.
Згідно зі ст. 9 Закону Україн и "Про електроенергетику" Дер жавний нагляд в електроенерг етиці здійснюють Державна ін спекція з експлуатації елект ричних станцій і мереж та Дер жавна інспекція з енергетичн ого нагляду за режимами спож ивання електричної та теплов ої енергії у порядку, встанов леному Кабінетом Міністрів У країни, та інші органи, визнач ені законодавством України. Державна інспекція з експлуа тації електричних станцій і мереж здійснює нагляд за дод ержанням вимог технічної екс плуатації електричних станц ій і мереж, вимог технічної ек сплуатації енергетичного об ладнання об'єктів електроене ргетики, підключених до об'єд наної енергетичної системи У країни.
З метою здійснення контрол ю за виконанням наданого при пису по усуненню виявлених п орушень представник Позивач а 04.08.2008 року здійснив перевірку виконання припису та встано вив, що вимоги припису №124-Т-ТЕС -4/309 від 13.06.2007 р. не виконано, про що був складений акт перевірки № 124-Т-ПП/162 від 04.08.2008 р. Зазначений а кт перевірки отриманий під р озпис керівником Відповідач а.
Відповідно до вимог ст. 27 Зак ону України "Про електроенер гетику" суб'єкти господарськ ої діяльності несуть відпові дальність за ухилення від ви конання або несвоєчасне вико нання приписів у вигляді нак ладення штрафу за порушення у розмірі до п'яти тисяч неопо даткованих мінімумів доході в громадян. Керуючись вказан ою нормою Закону представник ом Позивача - старшим державн им інспектором з енергетично го нагляду 11.09.2008р. винесено пост анову № Т-24-08 про накладення штр афу за порушення законодавст ва про електроенергетику в с умі 680 гривень.
Постанову № Т-24-08 від 11.09.2008 р. над іслано Відповідачу рекоменд ованим листом № 17/17-408 від 15.09.08 р. та вручено Відповідачу 18.09.2008 р., що підтверджується повідомл енням про вручення рекомендо ваного поштового відправлен ня № 4601000850894. В 30 денний строк з дня винесення постанови відпові дач був зобов'язаний сплатит и вказану суму штрафу до держ авного бюджету України, одна к цього не було зроблено. Відп овідачем суму штрафу до держ бюджету України не перерахов ано, а також постанову про нак ладення штрафу не оскаржено.
Відповідно до ст. ст.11, 71 Код ексу адміністративного судо чинства України, кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення, а суд згі дно ст. 86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за свої м внутрішнім переконанням, щ о грунтується на їх безпосер едньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні .
Суд вважає, що позивач ді яв на підставі, у межах надани х йому повноважень та у спосі б, що передбачено діючими зак онами України.
За таких обставин, суд дійшо в висновку щодо задоволення позовних вимог в повному обс язі.
Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 158, 160, 161, 162, 163, 167 Кодексу а дміністративного судочинст ва України, суд, -
ПОСТАНОВИВ:
Позов прокурора міста Він ниці Вінницької області в ін тересах держави в особі держ авного підприємства "Націона льна енергетична компанія "У кренерго" в особі відокремле ного підрозділу "Держенергон агляду у Південно-Західному регіоні" до кооперативного -державного сільського підпр иємства "Шумський райсільком унгосп" про стягнення штрафн их санкцій в сумі 680 грн. задово льнити.
Стягнути з кооперативног о-державного сільського пі дприємства "Шумський райсіль комунгосп" ( Тернопільська об ласть, Шумський район, с. В. Дед еркали. р/р 260032492 в ТОД АППБ "Аваль ", код 31194609 МФО 338501 в користь Держ авного бюджету України (р/р 311121 06700600МФО838012 ВДК у Шумському район і, код ЕДРПОУ 23588763, код платежу 2108 1100) штрафних санкцій в сумі 680 (шістсот вісімдесят) гривень
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання заяви про апеляці йне оскарження, якщо таку зая ву не було подано. Якщо заяву п ро апеляційне оскарження бул о подано, але апеляційна скар га не була подана у встановле ний строк, постанова набирає законної сили після закінче ння цього строку. У разі подан ня апеляційної скарги постан ова, якщо її не скасовано, наби рає законної сили після закі нчення апеляційного розгляд у справи.
Постанова може бути оскарж ена до Львівського апеляційн ого адміністративного суду ч ерез суд першої інстанції, як ий ухвалив постанову. Заява п ро апеляційне оскарження под ається протягом 10 днів з дня ї ї проголошення, а в разі скіад ення постанови в повному обс язі - з дня складення в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інста нції подається протягом 20-ти д нів після подання заяви про а пеляційне оскарження. Апеляц ійна скарга може бути подана без попереднього подання за яви про апеляційне оскарженн я, якщо скарга подається у стр ок, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарж ення.
Суд | Тернопільський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 03.02.2009 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 4451685 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Тернопільський окружний адміністративний суд
Крапівницька Н.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні