Справа №3-2097/11
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
06.07.2011 року Суддя Бердичівського міськрайонного суду Житомирської області Вдовиченко Т.М., розглянувши матеріали, які надійшли з Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженку ІНФОРМАЦІЯ_2, прож.: ІНФОРМАЦІЯ_3 а, кв.30, працюючу економістом з фінансової роботи Бердичівської центральної міської лікарні, раніше до адміністративної відповідальності не притягувався, за ст.164-14 ч.1 КУпАП,-
В с т а н о в и в :
Згідно протоколу про адміністративне правопорушення від 23.06.2011 року встановлено, що економістом з фінансової роботи Бердичівської ЦМЛ, юридична адреса: Житомирська область, м.Бердичів, вул.С.Сломницьких, 2 ОСОБА_1 допущено порушення законодавства при здійсненні закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти в частині застосування процедур закупівлі з порушенням законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти за період з 01.07.2008 року по 27.04.2011 року, а саме: здійснення оцінки тендерних пропозицій не за критеріями та методом оцінки, яка визначена в тендерній документації для визначення найкращої тендерної пропозиції, чим порушено п.2 ст.21, п.7 ст.26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні коштиВ» від 22.02.00 року №1490/ІV.Своїми діями ОСОБА_1 скоїла правопорушення, передбачене ст.164-14 ч.1 КУпАП.
Під час підготовки справи до судового розгляду встановлено, що протокол про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 не відповідає вимогам ст.256 КУпАП.
Відповідно до вимог ч.1 ст.256 КУпАП у протоколі про адміністративне правопорушення зазначається нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення. В даному випадку в протоколі зазначено, що ОСОБА_1 порушила вимоги п.2 ст.21, п.7 ст.26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні коштиВ» від 22.02.00 року №1490/ІV. Однак Законом України вiд 20.03.2008 року № 150-VI Закон України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" визнаний таким, що втратив чинність.
За таких обставин приходжу до висновку про необхідність повернення протоколу про адміністративне правопорушення про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 за ст.164-14 ч.1 КУпАП до Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області для доопрацювання.
Керуючись ст.ст.256, п.2 ст.278, 283, 284 КУпАП ,-
П о с т а н о в и в :
Адміністративний протокол відносно ОСОБА_1 про притягнення її до адміністративної відповідальності за ст.164-14 ч.1 КУпАП повернути до Контрольно-ревізійного управління в Житомирській області для належного доопрацювання.
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її винесення до Апеляційного суду Житомирської області через Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області.
Суддя :
Суд | Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області |
Дата ухвалення рішення | 06.07.2011 |
Оприлюднено | 11.06.2015 |
Номер документу | 44668588 |
Судочинство | Адмінправопорушення |
Адмінправопорушення
Овідіопольський районний суд Одеської області
Гандзій Д. М.
Адмінправопорушення
Снятинський районний суд Івано-Франківської області
Калиновський М.М. М. М.
Адмінправопорушення
Кіровський районний суд м.Дніпропетровська
Овчаренко Н. Г.
Адмінправопорушення
Волноваський районний суд Донецької області
Гальченко І. В.
Адмінправопорушення
Чорнобаївський районний суд Черкаської області
Охріменко Н. І.
Адмінправопорушення
Роздільнянський районний суд Одеської області
Бобровська І. В.
Адмінправопорушення
Білозерський районний суд Херсонської області
Сокирко Л. М.
Адмінправопорушення
Бердичівський міськрайонний суд Житомирської області
Вдовиченко Т. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні