ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
П О С Т А Н О В А
і м е н е м У к р а ї н и
04 червня 2015 року Чернігів Справа № 825/1587/15-а
Чернігівський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Заяць О.В.,
за участю секретаря Прокіної А.С.,
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду справу за адміністративним позовом Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Товариства з обмеженою відповідальністю "МС-ПРО" про припинення юридичної особи, -
В С Т А Н О В И В:
Чернігівське обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів звернувся до суду з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "МС-ПРО" і просить припинити його юридичну особу. Свої вимоги мотивують тим, що згідно інформації поданої Державною податковою інспекцією у м. Чернігові листами від 30.10.2012 року № 11195/10/18-317 та від 15.01.2014 року № 487/10/25-26-15-02-19, остання, звітність відповідача була подана 26.04.2010 року про відсутність фінансово-господарської діяльності. З 2-го кварталу 2010 року подання звітності припинилося. Листом № 4060/10/25-26-11- 7 від 16.04.2015 року протягом 2014 року відповідачем податкова звітність також не подавалася.
Представник позивача в письмовому клопотанні просив розглянути справу за його відсутності.
Представник відповідача до суду не зявився, про причини неявки не повідомив та заперечень на позов не подав. За таких обставин суд вважає за можливе розглянути спір по суті на підставі наявних у справі доказів.
Дослідивши матеріали справи, суд вважає, що позовні вимоги не підлягають задоволенню, виходячи з наступного.
11.10.2006 року виконавчим комітетом Чернігівської міської ради до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців було внесено запис про державну реєстрацію новоутвореної шляхом заснування юридичної особи Товариства з обмеженою відповідальністю «МС-Про», ідентифікаційний код 34654059, за юридичною адресою (місцезнаходження) вул. Щорса, 12, м. Чернігів, Новозаводський район, 14000.
Згідно п.п. 16.1.3 п. 16.1 ст. 16 Податкового кодексу України платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів.
Відповідач до Менскьої ОДПІ фактично не звітує більше одного року, що підтверджується довідкою № 1139/9/25-12-15-019 від 22.04.2015 року (а.с.12).
Згідно інформації поданої Державною податковою інспекцією у м. Чернігові листами від 30.10.2012 року № 11195/10/18-317 та від 15.01.2014 року № 487/10/25-26-15-02-19, остання, звітність відповідача була подана 26.04.2010 року про відсутність фінансово-господарської діяльності.
Згідно із ч. 1 ст. 238 Господарського кодексу України за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.
Відповідно до ч. 1 та ч. 6 ст. 59 Господарського кодексу України припинення діяльності суб'єкта господарювання здійснюється шляхом його ліквідації за рішенням суду з підстав скасування державної реєстрації такого суб'єкта господарювання.
Відповідно до ч. 1 ст. 33 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" юридична особа припиняється в результаті передання всього свого майна, прав та обов'язків іншим юридичним особам - правонаступникам у результаті злиття, приєднання, поділу, перетворення (реорганізації) або в результаті ліквідації за рішенням, прийнятим засновниками (учасниками) юридичної особи або уповноваженим ними органом, за судовим рішенням або за рішенням державного органу, прийнятим у випадках, передбачених законом.
Частиною 2 статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" встановлено, що підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.
Згідно п. 67.2 ст. 67 Податкового кодексу України, органи державної податкової служби в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - підприємців.
Відповідно до пункту 4 Положення про Фонд соціального захисту інвалідів, основними завданнями Фонду є:
1) реалізація в межах своєї компетенції заходів щодо забезпечення зайнятості та працевлаштування інвалідів;
2) виконання програм щодо соціального захисту інвалідів.
Пунктом 6 Положення про Фонд соціального захисту інвалідів визначено, що Фонд має право:
1) здійснювати перевірку цільового та ефективного використання коштів розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачами бюджетних коштів, а також коштів, наданих підприємствам, установам, організаціям, у тому числі підприємствам, організаціям громадських організацій інвалідів, фізичним особам, які використовують найману працю, у вигляді фінансової допомоги, цільової позики та дотації в межах своєї компетенції, відповідно до законодавства, в тому числі постанови Кабінету Міністрів України від 13 серпня 2014 року N 408 "Питання запровадження обмежень на проведення перевірок державними інспекціями та іншими контролюючими органами";
2) залучати підприємства, установи та організації незалежно від форми власності для виконання завдань Фонду у сфері соціального захисту інвалідів;
3) одержувати в установленому законодавством порядку від міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій необхідні для виконання покладених завдань інформацію, документи і матеріали;
4) залучати спеціалістів органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
5) проводити конференції, семінари, наради з питань, що належать до його компетенції.
Таким чином, суд приходить до висновку, що в даному випадку у Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів не має повноважень на звернення до суду з позовом про припинення юридичної особи - Товариства з обмеженою відповідальністю "МС-ПРО".
Відповідно до частини першої статті 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.
Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
П О С Т А Н О В И В:
В задоволенні адміністративного позову Чернігівського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів відмовити.
Постанова суду набирає законної сили в порядку статей 167, 186 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена до Київського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня отримання її копії.
Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Суддя підпис О.В. Заяць
З оригіналом згідно
Суддя О.В. Заяць
Суд | Чернігівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 04.06.2015 |
Оприлюднено | 11.06.2015 |
Номер документу | 44704450 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Чернігівський окружний адміністративний суд
Заяць О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні