Ухвала
від 21.05.2015 по справі 804/163/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

21 травня 2015 рокусправа № 804/163/14

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді:                    Поплавського В.Ю.

           суддів:                     Сафронової С.В. Чепурнова Д.В.

за участю секретаря судового засідання:          Олійник Р.І.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Дніпропетровську апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Миколаївської області Державної податкової служби

на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 січня 2014 року по справі № 804/163/14 за позовом приватного підприємства «БАГВАМ» до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області про зобов'язання визнати дії неправомірними та вчинити певні дії, -

В С Т А Н О В И В :

Приватне підприємство «БАГВАМ» звернулося до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області про:

визнання неправомірними дій Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів Миколаївської області по проведенню зустрічної звірки приватного підприємства «БАГВАМ», в результаті якої було складено акт від 11.12.2013 №95/14- 02-22-03/34707698 про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «БАГВАМ» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Лейбл-Прінт» та ТОВ «Соната-Консалтинг» за жовтень 2013 року, ТОВ «Маріон» за червень 2012 року, ТОВ «ТРК Альянс» за лютий 2012 року та грудень 2011 року, ТОВ «Альфа-Плюс» за грудень 2011 року, ТОВ «Соборное-1» за жовтень - листопад 2011 року, ТОВ «Центргаз» та ПП «Нольга» за серпень 2011 року та контрагентами покупцями за відповідні періоди;

визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів Миколаївської області щодо виключення (коригування), на підставі акту №11.12.2013 №95/14-02-22-03/34707698 про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «БАГВАМ» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Лейбл-Прінт» та ТОВ «Соната-Консалтинг» за жовтень 2013 року, ТОВ «Маріон» за червень 2012 року, ТОВ «ТРК Альянс» за лютий 2012 року та грудень 2011 року, ТОВ «Альфа-Плюс» за грудень 2011 року, ТОВ «Соборное-1» за жовтень - листопад 2011 року, ТОВ «Центргаз» та ПП «Нольга» за серпень 2011 року та контрагентами покупцями за відповідні періоди, з електронної бази даних «Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України «Податковий блок» та інших електронних баз даних суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ПП «БАГВАМ» у податкових деклараціях;

зобов'язання Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів Миколаївської області відновити в електронній базі даних «Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України «Податковий блок» показники податкової звітності ПП «БАГВАМ», зазначених останнім в податкових деклараціях за період з 2011р.-2013р.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначає, що відповідачем проведена зустрічна звірка з порушенням вимог чинного законодавства, господарські операції з його контрагентами здійснювались в межах звичайної господарської діяльності підприємств та підтверджуються первинними бухгалтерськими документами, які відповідачем не було прийнято до уваги. Крім того, за наслідками зустрічної звірки податкове повідомлення-рішення не приймалось, податкові зобов'язання не узгоджувались, а відтак відповідачем безпідставно скориговано показники відповідної податкової звітності позивача з податку на додану вартість в електронній базі даних «Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України «Податковий блок» та інших електронних баз даних.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29.01.2014 адміністративний позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів Миколаївської області щодо виключення (коригування) на підставі акту №11.12.2013 №95/14-02-22-03/34707698 про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «БАГВАМ» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Лейбл-Прінт» та ТОВ «Соната-Консалтинг» за жовтень 2013 року, ТОВ «Маріон» за червень 2012 року, ТОВ «ТРК Альянс» за лютий 2012 року та грудень 2011 року, ТОВ «Альфа-Плюс» за грудень 2011 року, ТОВ «Соборное-1» за жовтень - листопад 2011 року, ТОВ «Центргаз» та ПП «Нольга» за серпень 2011 року та контрагентами покупцями за відповідні періоди, з електронної бази даних «Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України «Податковий блок» та інших електронних баз даних суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ПП «БАГВАМ» у податкових деклараціях. Зобов'язано Державну податкову інспекцію у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів Миколаївської області відновити в електронній базі даних «Автоматизована система співставлення Інформаційної системи Міністерства доходів і зборів України «Податковий блок» показники податкової звітності ПП «БАГВАМ», зазначених останнім в податкових деклараціях за період з 2011р.-2013р.

Не погодившись з постановою суду, відповідач подав апеляційну скаргу, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, просить скасувати постанову суду першої інстанції та прийняти нову постанову, якою в задоволені позовних вимог відмовити в повному обсязі.

У апеляційній скарзі відповідачем зазначено, що висновки суду першої інстанції зроблені всупереч положенням ст.. 7 та ст.. 9 КАС України щодо прийняття судового рішення за наслідками всебічного, повного та об'єктивного розгляду всіх обставин справи у їх сукупності, керуючись законом.

Перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Як встановлено судом, підтверджено матеріалами справи, приватне підприємство «БАГВАМ» отримало акт Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва від 11.12.2013 №95/14-02-22-03/34707698 про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «БАГВАМ» щодо підтвердження господарських відносин з ТОВ «Лейбл-Прінт» та ТОВ «Соната-Консалтинг» за жовтень 2013 року, ТОВ «Маріон» за червень 2012 року, ТОВ «ТРК Альянс» за лютий 2012 року та грудень 2011 року, ТОВ «Альфа-Плюс» за грудень 2011 року, ТОВ «Соборное-1» за жовтень - листопад 2011 року, ТОВ «Центргаз» та ПП «Нольга» за серпень 2011 року та контрагентами покупцями за відповідні періоди.

Як зазначено в акті, фахівцями ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєві ГУ Міндоходів у Миколаївській області на підставі п.п.20.1.6, п.20.1 ст.20, п.п.72.1.1 п.72.1 ст.72, п.п.73.2 ст.73, ст. 74 Податкового кодексу України, з метою перевірки правильності обчислення та повноти декларування ПДВ по постачальникам ТОВ «Лейбл-Прінт» та ТОВ «Соната-Консалтинг» за жовтень 2013 року було здійснено вихід на адресу ПП "БАГВАМ" та встановлено відсутність платника податків та його посадових осіб.

Внаслідок чого, у вказаному акті працівником контролюючого органу зроблено висновок про неможливість підтвердження факту реального здійснення господарських операцій ПП "БАГВАМ" з контрагентами-постачальниками та контрагентами-покупцями за відповідні періоди.

На підставі вказаних актів податковим органом проведено коригування показників податкових зобов'язань позивача в інформаційних базах податкового органу.

З огляду на фактичні обставини справи, норми законодавства, що регулюють спірні правовідносини, колегія суддів погоджується з судом першої інстанції про протиправність оскаржуваних дій відповідача щодо коригування показників податкової звітності позивача.

Отримання податкової інформації органами державної податкової служби передбачена статтею 73 Податкового кодексу України.

Відповідно до п.73.5 ст.73 ПК України з метою отримання податкової інформації контролюючі органи мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків.

Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється контролюючими органами з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232 відповідно до п.73.5 ст.73 ПК України затверджено «Порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок», який визначає чіткий механізм проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок.

Згідно п.п.4-7 наведеного вище Порядку № 1232 орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

У разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

За результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Довідка про проведення зустрічної звірки підлягає реєстрації в органах державної податкової служби (як ініціатора, так і виконавця).

Пункт 7 «Реалізація матеріалів проведеної зустрічної звірки» Методичних рекомендацій щодо організації та проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затверджених Наказом ДПА України від 22.04.2011 №236 (розроблених відповідно до п.73.5 ст.73 ПК України), визначає, що результати проведеної зустрічної звірки суб'єкта господарювання підлягають врахуванню в результатах перевірки платника податків органом ДПС - ініціатором та долучаються до матеріалів такої перевірки (п.7.1 Методичних рекомендацій).

При цьому, згідно п.7.2 Методичних рекомендацій при отриманні матеріалів зустрічної звірки після закінчення перевірки платника податків орган ДПС - ініціатор:

у разі підтвердження реальності здійснення господарських відносин із суб'єктом господарювання (їх виду, обсягу, якості, розрахунків тощо) - долучає матеріали зустрічної звірки до матеріалів перевірки;

у разі непідтвердження реальності здійснення господарських відносин із суб'єктом господарювання (їх виду, обсягу, якості, розрахунків тощо) - здійснює заходи щодо проведення документальної позапланової перевірки такого платника податків з урахуванням вимог Кодексу.

Виходячи з приписів п.73.5 ст.73 ПК України, Порядку № 1232, акт про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання є документом, який фіксує факт неможливості проведення зустрічної звірки, і законодавством України не надано право органам ДПС в акті про неможливість проведення зустрічної звірки співставляти дані первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, робити висновки щодо підтвердження (непдтвердження) реальності здійснення господарських відносин та використовувати такі акти в якості документального підтвердження господарських відносин платника податків та зборів.

В даному випадку викладені в акті про неможливість проведення зустрічної звірки ПП «БАГВАМ» щодо документального підтвердження господарських відносин із платниками податків висновки не є результатами зустрічних звірок в розумінні наведених вище правових норм через фактичне непроведення таких звірок, зафіксовані у вказаному акті дані щодо господарських відносин позивача з його контрагентами не можуть вважатися податковою інформацією, отже не можуть бути враховані і використані в подальшому податковим органом.

Крім того, слід зазначити, що норми чинного податкового законодавства, зокрема, положення Податкового кодексу України, виключають можливість застосування до платника негативних правових наслідків (зокрема, у вигляді вилучення з електронної бази даних задекларованих ним показників) до моменту донарахування платникові податкового зобов'язання в порядку статті 54 ПК України та його узгодження у передбаченому чинним законодавством порядку.

Податковий кодекс України та інші правові норми не містять повноважень податкового органу щодо коригування даних податкового кредиту та податкових зобов'язань платника податків в електронній інформаційній базі даних шляхом обнуління позитивних показників податкового кредиту та змінення сум податкових зобов'язань такого платника за результатами перевірок, зустрічних звірок, що здійснюються податковим органом, а тим більш у зв'язку з неможливістю проведення зустрічної звірки платника податків.

Згідно зі статтею 74 Податкового Кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби. Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Пунктом 8 Порядку ведення органами Міністерства доходів і зборів України оперативного обліку податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, інших платежів, які сплачуються під час митного оформлення товарів, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 05.12.2013 №765, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 за №217/24994, визначено, що супроводження єдиного технологічного процесу автоматизованої обробки інформації щодо обліку податків, зборів, митних платежів, передоплати та єдиного внеску здійснюється територіальними органами Міндоходів відповідно до функціональних повноважень.

Наказом ДПА України № 266 від 18.04.2008 «Про організацію взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів» на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 06.02.2008 № 262-р та з метою реалізації положень наказу ДПА України від 17.03.2008 № 159 «Про внесення змін до податкової звітності з податку на додану вартість» затверджено Примірний порядок взаємодії органів державної податкової служби при опрацюванні розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів.

Пунктом 1.3.3 Методичних рекомендацій щодо взаємодії органів державної податкової служби при проведенні перевірок податкових декларацій з податку на додану вартість з урахуванням інформації розшифровок податкових зобов'язань та податкового кредиту з податку на додану вартість у розрізі контрагентів (додаток до Наказу ДПА України № 266 від 18.04.2008) для реалізації Методичних рекомендацій, зокрема, створено такий програмний продукт як система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі контрагентів на рівні ДПА України.

Відповідно до п.2.14 Методичних рекомендацій інформація податкової звітності з ПДВ, надіслана до центральної бази даних податкової звітності, підлягає розподілу відповідно до вимог Методичних рекомендацій щодо порядку розподілу платників податків за категоріями уваги та співставленню засобами системи автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України.

Відповідно до п.2.21 Методичних рекомендацій підсумки перевірок за результатами автоматизованого співставлення податкової звітності з податку на додану вартість на центральному рівні відображаються в додатку до акта перевірки (камеральної, документальної невиїзної, планової, позапланової перевірки) або довідки у розрізі періодів та операцій з одним контрагентом та фіксуються в автоматизованій системі «Аудит». По мірі підписання актів перевірки та узгодження податкових зобов'язань, визначених податковим повідомленням-рішенням, прийнятим за результатами таких перевірок, уточнюються результати автоматизованого співставлення на центральному рівні податкової звітності з податку на додану вартість за поданням підрозділу, яким завершено процедуру такого узгодження та яким прийнято таке повідомлення-рішення.

Наказом Державної податкової служби України від 24 грудня 2012 року №1197 «Про введення в експлуатацію інформаційної системи «Податковий блок» з 1 січня 2013 року введено в експлуатацію ІС «Податковий блок» в органах державної податкової служби всіх рівнів.

Ані наведені положення, ані затверджені Наказом Державної податкової служби України від 31.10.2012 №948 Методичні рекомендацій щодо порядку взаємодії між підрозділами органів державної податкової служби при організації, проведенні та реалізації матеріалів перевірок платників податків не передбачають, що акти перевірок, результати зустрічних звірок (тим більше, акти про неможливість проведення перевірок, зустрічних звірок) є підставою для коригування даних податкового кредиту та податкових зобов'язань платника податків в АС «Податковий блок» шляхом зміни показників податкового кредиту та податкових зобов'язань такого платника за результатами звірок, за актами перевірок.

Виходячи в наведених норм, інформаційна система «Податковий блок» відображає фактичні задекларовані платником податків показники своєї господарської діяльності, коригування яких можливе лише за наслідками узгодження податкових зобов'язань та податкового кредиту, а органи державної податкової служби використовують вказану систему у своїй роботі, в тому числі, й для співставлення показників, які задекларовані платником податків та його контрагентами.

Процес зіставлення даних податкової звітності з податку на додану вартість у розрізі контрагентів є формальним рівнем податкового контролю, на стадії якого податковий орган фактично порівнює задекларовані контрагентами кореспондуючі суми податкових зобов'язань та податкового кредиту з метою оперативного виявлення платників, що підлягають документальній перевірці.

Зазначений етап контрольно-ревізійної роботи не передбачає здійснення податковим органом оцінки дотримання платником податків вимог податкового законодавства та аналізу змісту та характеру правовідносин, що стали підставою для формування даних податкового обліку платника, оскільки питання правильності відображення платником податків в обліку проведених господарських операцій досліджуються податковим органом при проведенні податкової перевірки платника з дослідженням фінансово-господарських документів, пов'язаних з нарахуванням і сплатою податків.

Отже, обов'язок платника податків щодо подання податкової декларації за звітний період кореспондується з обов'язком податкового органу щодо прийняття такої декларації, та, у випадку відсутності зауважень до її оформлення, відображення показників декларації у відповідних базах податкової звітності. При цьому, до електронної бази податкової звітності органу ДПС посадовими особами податкового органу вносяться задекларовані показники податкового кредиту та податкових зобов'язань конкретного платника податків.

Самостійна зміна відповідачем задекларованих платником податків показників у електронній базі даних порушує права та інтереси позивача, оскільки є фактичною зміною показників податкової декларації платника податків, здійсненою поза межами компетенції податкового органу. Позивач, як платник податків, має право розраховувати на те, що задекларовані ним в податкових деклараціях показники податкового кредиту та податкових зобов'язань відповідають показникам з централізованої бази даних податкової звітності.

Єдиною підставою для внесення змін до бази є наявність узгоджених податкових зобов'язань, які визначені податковим повідомленням-рішенням, на підставі висновків акта перевірки про порушення платником податків податкового законодавства. Висновок же щодо правильності або недостовірності задекларованих платником даних податкового обліку, як підстави для внесення змін до бази, може бути зроблений податковим органом після визначення платникові податків податкових зобов'язань та їх узгодження у встановленому законом порядку, а не лише з посиланням на акт перевірки і в будь-якому випадку не на підставі акту про неможливість проведення зустрічної звірки.

Саме прийняте за результатами перевірки та на підставі акту перевірки податкове повідомлення-рішення, яким платнику податків визначено, зокрема, податкові зобов'язання, створює юридичні наслідки для платника податків у вигляді виникнення відповідного податкового обов'язку.

Отже діючими нормами податкового законодавства не передбачено, що акти перевірок, результати зустрічних звірок (тим більше, акти про неможливість проведення перевірок, зустрічних звірок) є підставою для коригування в електронній базі податкової звітності задекларованих платником податків показників.

Наведене вище свідчить про порушення, допущені відповідачем при використанні акту про неможливість проведення зустрічних звірок, протиправність дій щодо коригування даних щодо податкового кредиту та податкових зобов'язань позивача за відповідні періоди шляхом коригування показників податкового кредиту позивача та змінення сум податкових зобов'язань на підставі акту.

Приймаючи до уваги, що показники податкового кредиту та податкових зобов'язань конкретного платника податків, які відображаються в АІС «Податковий блок» та підсистемі «Автоматизована система співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту», формуються на підставі показників поданих таким платником податків податкових декларацій з ПДВ з додатком № 5, і повинні їм відповідати, колегія суддів дійшла висновку про порушення прав позивача у спірних правовідносинах, оскільки невизнання та зняття з обліку податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість позивача, визначених при придбанні та подальшому продажу товарів (робіт, послуг) фактично є зміною показників декларації платника податків, здійсненою поза межами компетенції податкового органу з огляду на зміст ст.49 ПК України, якою визначено порядок подання декларацій до органів державної податкової служби.

Суд першої інстанції під час розгляду даної справи дослідив обставини, які мають значення для справи, дав їм правильну юридичну оцінку, застосував до правовідносин, як виникли між сторонами по справі норми права, які регулюють саме ці правовідносини, прийняв законне та обґрунтоване рішення.

Доводи апеляційної скарги не спростовують правового обґрунтування, покладеного в основу судового рішення, не можуть бути підставою для скасування оскаржуваної постанови суду першої інстанції.

Керуючись п.1 ч.1 ст.198, ст. 200 КАС України, суд, -          

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Ленінському районі м. Миколаєва Головного управління Міндоходів у Миколаївській області – залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 29 січня 2014 року – залишити без змін.

Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту проголошення та може бути оскаржена до Вищого Адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня виготовлення повного тексту.

Повний текст виготовлено 8 червня 2015 року.

Головуючий:                                                                      В.Ю. Поплавський

          Суддя:                                                                      С.В. Сафронова

          Суддя:                                                                      Д.В. Чепурнов

                                                            

                                                                      

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення21.05.2015
Оприлюднено15.06.2015
Номер документу44753786
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/163/14

Постанова від 24.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 17.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 11.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 07.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Кошіль В.В.

Ухвала від 21.05.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Поплавський В.Ю.

Ухвала від 21.03.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Поплавський В.Ю.

Ухвала від 21.03.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Поплавський В.Ю.

Постанова від 29.01.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук Наталія Віталіївна

Ухвала від 09.01.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Захарчук Наталія Віталіївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні