Постанова
від 10.08.2009 по справі 2а-8091/09/1/0170
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД

АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М

вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493

ПОСТАНОВА

Іменем України

10.08.09 Справа №2а-8091/09/1/0170

Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим у складі головуючо ї судді Трещовоъ О.Р. , при секр етарі судового засідання Дуб ініной А.В., за участю представ ників сторін:

від позивача - Бора І.Ю.,

від відповідача - не з' яв ився,

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу

за позовом Державноої под аткової інспекції у м. Сімфер ополі АР Крим

до Товариства з обмеженою відповідальністю "АТП № 579360"

про стягнення,

Суть спору: Державна податк ова інспекція у м. Сімферопол і АР Крим (далі - позивач) зве рнулась до адміністративног о суду із позовом до Товарист ва з обмеженою відповідальні стю «АТП № 579360» (далі - відпові дач) про стягнення суми подат кового боргу з комунального податку в розмірі 326, 40 гривень.

Ухвалами суду від 06.07.2009 відкр ито провадження у справі, зак інчено підготовче проваджен ня і справу призначено до суд ового розгляду.

У судовому засіданні предс тавник позивача позовні вимо ги підтримав у повному обсяз і, пояснив, що заборгованість відповідачем на день розгля ду справи не сплачена, що підт верджується довідкою про ста н розрахунків з бюджетом.

У судове засідання предста вник відповідача не з' явивс я, повідомлений належним чин ом про час та дату розгляду сп рави, будь-яких клопотань та п ояснень по суті позову не над силав.

Приймаючи до уваги, що в мат еріалах справи достатньо док азів для з' ясування обстави н по справі, суд вважає можлив им на підставі статті 128 КАС Ук раїни розглядати справу у ві дсутності представника відп овідача.

Заслухавши пояснення пози вача, дослідивши матеріали с прави та оцінивши докази по с праві в їх сукупності, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 К АС України до компетенції ад міністративного суду віднес ено спори за зверненням суб'є кта владних повноважень у ви падках, встановлених законом .

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 року №509-ХІІ « Про державну податкову служб у в Україні» (далі - Закон №509) державні податкові інспекці ї в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), района х у містах входять до складу о рганів державної податкової служби і є органами виконавч ої влади.

Згідно із п. 11 ст. 10 Закону №509 де ржавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.

Враховуючи зазначене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено його право звернення до суду із позовом про стягне ння заборгованості перед бюд жетом, спір належить розгляд ати за правилами адміністрат ивного судочинства.

Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 17 КАС У країни до компетенції адміні стративного суду віднесено с пори за зверненням суб'єкта в ладних повноважень у випадка х, встановлених законом.

Пунктом 7 ч. 1 ст. 3 КАС України в изначено поняття суб' єктів владних повноважень, до яких належать орган державної вл ади, орган місцевого самовря дування, їхня посадова чи слу жбова особа, інший суб' єкт, я кий здійснює владні управлін ські функції на основі закон одавства, в тому числі на вико нання делегованих повноваже нь.

Відповідно до ст. ст. 1, 4 Закон у України від 04.12.1990 року №509-ХІІ « Про державну податкову служб у в Україні» (далі - Закон №509) державні податкові інспекці ї в районах, містах (крім міст Києва та Севастополя), района х у містах входять до складу о рганів державної податкової служби і є органами виконавч ої влади.

Згідно із п. 11 ст. 10 Закону №509 де ржавні податкові інспекції в районах, містах без районног о поділу, районах у містах, між районні та об'єднані державн і податкові інспекції подают ь до судів позови до підприєм ств, установ, організацій та г ромадян про стягнення заборг ованості перед бюджетом і де ржавними цільовими фондами з а рахунок їх майна.

Враховуючи зазначене, пози вач у справі є суб'єктом владн их повноважень, законом пере дбачено право звернення пози вача до суду із позовом про ст ягнення заборгованості пере д бюджетом, спір належить роз глядати за правилами адмініс тративного судочинства.

Суд встановив, що Товариств о з обмеженою відповідальніс тю "АТП № 579360" є юридичною особою , зареєстрованою 22.12.2005 року вико навчим комітетом Сімферопол ьської міської ради АРК згід но з свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи серія А00 № 437310.

Згідно з довідкою Головног о управління статистики Укра їни в АРК від 28.12.2005 року № 05/3-6-06/2761 ві дповідач здійснює наступні в иди діяльності за КВЕД: функц іонування автомобільного тр анспорту, діяльність автомоб ільного вантажного транспор ту, інші автомобільні пасажи рські перевезення, інші види оптової торгівлі, роздрібна торгівля з лотків, роздрібна торгівля пальним.

Таким чином, ТОВ «АТП № 579360» я вляється платником комуналь ного податку, а тому згідно із законодавством України, від повідач зобов' язаний сплач увати комунальний податок до Державного бюджету України.

Згідно із статтею 5 Закону У країни від 21.12.2000 року №2181-ІІІ «Пр о порядок погашення зобов' я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» (далі - Зак он №2181) податкове зобов' язан ня, самостійно визначене пла тником податків у податковій декларації, вважається узго дженим з дня подання такої по даткової декларації.

Відповідно до п. п. 1.2, 1.3 ст. 1 Зак ону №2181 податкове зобов'язанн я - зобов'язання платника пода тків сплатити до бюджетів аб о державних цільових фондів відповідну суму коштів у пор ядку та у строки, визначені ци м Законом або іншими законам и України; податковий борг (н едоїмка) - податкове зобов'яза ння (з урахуванням штрафних с анкцій за їх наявності), самос тійно узгоджене платником по датків або узгоджене в адмін істративному чи судовому пор ядку, але не сплачене у встано влений строк, а також пеня, нар ахована на суму такого подат кового зобов'язання.

Відповідно до пп. 5.3.1 п. 5.3 ст. 5 За кону №2181 платник податків зоб ов'язаний самостійно сплатит и суму податкового зобов'яза ння, зазначену у поданій ним п одатковій декларації, протяг ом десяти календарних днів, н аступних за останнім днем ві дповідного граничного строк у, передбаченого підпунктом 4.1.4 пункту 4.1 статті 4 цього Закон у для подання податкової дек ларації. Згідно із пп. 4.1.4 п. 4.1 ст. 4 Закону №2181 податкові деклара ції подаються за базовий под атковий (звітний) період, що до рівнює:

а) календарному місяцю (у то му числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним дне м звітного (податкового) міся ця;

б) календарному кварталу аб о календарному півріччю (у то му числі при сплаті кварталь них або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календар них днів, наступних за останн ім календарним днем звітного (податкового) кварталу (піврі ччя);

в) календарному року, крім в ипадків, передбачених підпун ктом "г" підпункту 4.1.4 цього пун кту, - протягом 60 календарних д нів за останнім календарним днем звітного (податкового) р оку;

г) календарному року для пла тників податку на доходи фіз ичних осіб (прибуткового под атку з громадян), - до 1 квітня ро ку, наступного за звітним.

Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три квар тали або рік розраховується наростаючим підсумком на під ставі показників базових под аткових періодів, з яких скла даються такі квартал, півріч чя, три квартали або рік (без у рахування авансових внесків ) згідно з відповідним законо м з питань оподаткування, так а декларація подається у стр оки, визначені цим пунктом дл я такого базового податковог о періоду. що дорівнює календ арному кварталу або календар ному півріччю (у тому числі пр и сплаті квартальних або пів річних авансових внесків), - пр отягом 40 календарних днів, нас тупних за останнім календарн им днем звітного (податковог о) кварталу (півріччя).

Базовим податковим період ом за розрахунками з комунал ьного податку, наданих відпо відачем до податкового орган у є календарний квартал, про щ о свідчить відмітка в податк ових розрахунках.

Обов' язок Товариства з об меженою відповідальністю "АТ П № 579360" сплачувати комунальний податок передбачений Декрет ом Кабінету Міністрів Україн и “Про місцеві податки і збор и”N 56-93 від 20.05.1993 року.

Відповідно до статті 15 Декр ету Кабінету Міністрів Украї ни “Про місцеві податки і збо ри”комунальний податок спра вляється з юридичних осіб, кр ім бюджетних установ, органі зацій, планово-дотаційних та сільськогосподарських підп риємств. Його граничний розм ір не повинен перевищувати 10 в ідсотків річного фонду оплат и праці, обчисленого виходяч и з розміру неоподатковувано го мінімуму доходів громадян .

Судом встановлено, що у ТОВ «АТП № 579360» станом на 22 квітня 2009 року є заборгованість з кому нального податку у сумі 326, 40 гр ивень, підставою виникнення якої є несвоєчасно сплачені податкові зобов' язання, виз начені у податкових розрахун ках комунального податку, а с аме:

- Згідно з податкового розрахунку комунального под атку за 2 квартал 2008 року № 134645 ТОВ «АТП № 579360» самостійно нарахов ано податку у розмірі 108, 80 грив ень, на день розгляду справи з аборгованість не погашена;

- Згідно з податкового розрахунку комунального под атку за 3 квартал 2008 року № 209261 ТОВ « АТП № 579360» самостійно нарахо вано податку у розмірі 115, 60 гри вень, на день розгляду справи заборгованість не погашена;

- Згідно з податкового розрахунку комунального под атку за 4 квартал 2008 року № 295000 ТОВ « АТП № 579360» самостійно нарахо ване податку у розмірі 102, 00 гри вень, на день розгляду справи заборгованість не погашена.

Таким чином, загальна забор гованість відповідача з кому нального податку

складає 326, 40 гривень,є обґрун тованою та підлягає стягненн ю.

Відповідно до норм З акону України « 2161 «Про порядо к погашення зобов' язань пла тників податків перед бюджет ом і державними цільовими фо ндами» Державною податковою інспекцією у м. Сімферополі з астосовані наступні заходи д ля примусового погашення под аткового боргу.

Відповідно до п.п. 6.2.1, 6. 2.3 ст. 6 Закону України № 2181 відпо відачеві направлені перша по даткова вимога № 1/1275 від 08.05.2008 рок у, яка була отримана відповід ачем 16.05.2008 року, що підтверджуєт ься поштовим повідомленням № 2710396 та друга податкова вимога № 2/1693 від 17.06.2008 року, яка була отри мана відповідачем 03.07.2008 року, що підтверджується поштовим по відомлень № 3384786.

Відповідно до пп. 3.1.1 п. 3.1 ст. 3 За кону №2181 активи платника пода тків можуть бути примусово с тягнені в рахунок погашення його податкового боргу виклю чно за рішенням суду.

При цьому, суд зазначає, що с ума, яка стягується, є безспір ною, оскільки визначена відп овідачем самостійно в подани х ним документах податкової звітності.

Відповідно до частини 4 стат ті 94 КАС України, у справах, в як их позивачем є суб' єкт влад них повноважень, і відповіда чем - фізична чи юридична ос оба, судові витрати, здійснен і позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі викладеного, ке руючись ст. ст. 158-163 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1. Позов задовольнити .

2. Стягнути з Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «АТП № 579360» (ідентифікаційни й код 33979880, м. Сімферополь, вул. Ки ївська, б.5/2)

суму податкового боргу з ко мунального податку у дохід м ісцевого бюджету м. Сімфероп оль (код платежу 16010202, р/р 33214828700004 в Г У ДКУ в АР Крим, м. Сімферополь , МФО 824026, ЄДРПОУ 34740709) у розмірі 326, 40 гривень.

3.Копію постанови над іслати сторонам.

Постанова набирає законно ї сили через 10 днів з дня прого лошення постанови у разі неп одання заяви про апеляційне оскарження (апеляційної скар ги).

Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набуває законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.

Протягом 10 днів з дня прогол ошення постанови через Окруж ний адміністративний суд Авт ономної Республіки Крим до С евастопольського апеляційн ого адміністративного суду м оже бути подана заява про апе ляційне оскарження, після по дачі якої протягом 20 днів може бути подана апеляційна скар га.

Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження (10 днів).

Суддя Трещ ова О.Р.

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення10.08.2009
Оприлюднено06.11.2009
Номер документу4478712
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-8091/09/1/0170

Постанова від 10.08.2009

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Трещова О.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні