Постанова
від 28.08.2009 по справі 2а-3955/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

   ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа

2а- 3955/09/1370

      П О С Т А Н О В А

    І М Е Н Е М    У К Р А Ї Н И

   

28 серпня

2009  року                  Львівський окружний  адміністративний суд в складі:

 

головуючої - судді  Хоми О.П.,

при секретарі    Янчак П.О.,

 

з участю  прокурора Лящука Т.І.,

 

розглянувши у відкритому судовому

засіданні адміністративну справу за позовом 

прокурора Галицького району м. Львова в інтересах держави в особі

Міністерства палива та енергетики Державного підприємства «Національна

енергетична компанія Укренерго» ВП «Держенергонагляд у Західному регіоні» ДП

НЕК «Укренерго»  до

сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю «Золотий колос»

про стягнення штрафу,

 

в

с т а н о в и в :

 

Прокурор

Галицького району м. Львова в інтересах держави в особі Міністерства палива та

енергетики Державного підприємства «Національна енергетична компанія Укренерго»

ВП «Держенергонагляд у Західному регіоні» ДП НЕК «Укренерго» звернув ся до суду  з позовом 

до сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю

«Золотий колос» про стягнення 1020 грн. штрафу. 

Свої вимоги обґрунтовує тим, що за 

невиконання відповідачем Припису Державної інспекції з енергетичного

нагляду у Львівській області № 23/04-90 від 06.03.2008 р. винесено постанову №

50 про накладення на нього 1020 грн. штрафу за порушення законодавства про

електроенергетику. Постанова відповідачем не оскаржена, у встановлений законом

термін штраф не сплачено, тому просить 

винести постанову про стягнення вказаного штрафу.

Прокурор   в судовому засіданні  позовні вимоги підтримав з мотивів,

викладених у позовній заяві.  

Відповідач

сільськогосподарське ТзОВ «Золотий колос» в судове засідання не з'явився, про

дату, час і місце розгляду справи був повідомлений належним чином.   

Суд,

заслухавши думку прокурора, з'ясувавши обставини, на які він посилається як на

підставу своїх вимог, дослідивши докази, якими вони обґрунтовуються, приходить

до висновку про задоволення позовних вимог, виходячи з наступного.        

Частина 2

статті 19 Конституції України закріпила обов'язок органів державної влади та їх

посадових осіб діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що

передбачені Конституцією України та Законами України.

Згідно

статті 9 Закону України «Про електроенергетику» № 575/97-ВР від 16.10.1997 року

( з наступними змінами і доповненнями) державний нагляд в

електроенергетиці,  зокрема, за

електричними і тепловикористовуючими 

установками та тепловими мережами споживачів та суб'єктів електроенергетики,  здійснює Державна інспекція з енергетичного

нагляду за режимами споживання електричної та теплової енергії.

 Державні інспектори з енергетичного нагляду за

режимами споживання електричної та теплової енергії мають право давати  приписи про приведення засобів обліку,

контролю та регулювання споживання електричної і теплової енергії  у відповідність з нормами, правилами і

стандартами в електроенергетиці, а також застосовувати у встановленому законодавством

України порядку санкції до суб'єктів господарської діяльності за порушення

нормативно-правових актів.

Судом

встановлено, що в результаті проведеної державним інспектором Державної

інспекції з енергетичного нагляду у Львівській області 06 березня 2008 року

перевірки сільськогосподарського ТзОВ «Золотий колос», останньому цього ж числа

дано припис № 23/04-90, виконати який відповідач повинен був до 05 травня 2008

року.

З акту

перевірки від 24 липня 2008 року вбачається, що жоден з дванадцяти пунктів

припису № 23/04-90 від 06.03.2008 року сільськогосподарським  ТзОВ «Золотий колос» не виконано.

Відповідно

до ст. 27 Закону України «Про електроенергетику» за ухилення суб'єктом

господарської діяльності від виконання 

приписів Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами

споживання електричної та теплової енергії передбачена відповідальність у

вигляді штрафу.

Згідно

пункту 6  Положення про порядок

накладення на суб'єктів господарської діяльності штрафів за порушення

законодавства в галузі електроенергетики та сфері теплопостачання, затвердженого

постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 1999 року № 1312, державний

інспектор вправі за вищевказане правопорушення накласти на суб'єкта

господарської діяльності штраф у розмірі до трьохсот неоподаткованих мінімумів

доходів громадян.

Як

вбачається з постанови № 50 від 24 серпня 2008 року, державним інспектором

Державної інспекції з енергетичного нагляду у Львівській області відповідно до

ст. 27 Закону України «Про електроенергетику» прийнято рішення про накладення

на сільськогосподарське ТзОВ «Золотий колос» штрафу розмірі шістдесяти

неоподаткованих мінімумів доходів громадян, що становить 1020 грн.

Судом не

здобуто доказів щодо сплати відповідачем вказаної суми.

Ураховуючи

наведене, суд приходить до висновку про те, що позивач діяв на підставі, у

межах повноважень та у спосіб, що передбачені законами та іншими нормативними

актами України, застосував до відповідача штрафні санкції у встановленому

законодавством порядку та розмірі.

Оскільки

відповідач сільськогосподарське ТзОВ «Золотий колос» не сплатив розмір  накладеного на нього штрафу, ця сума підлягає

стягненню в судовому порядку, тому позов є обґрунтованим і його слід

задовольнити.

   

В ідповідно до ч.4 ст.94 КАС України, у справах, в яких позивачем є

суб'єкт владних повноважень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові

витрати, здійснені позивачем, з відповідача не стягуються.

   Керуючись ст.ст. 7-14, 50, 71, 86, 94, 143,

158, 160-163, 167  Кодексу

адміністративного  судочинства України,

суд

 

                                                       п о с т а н

о в и в :

   Позов задовольнити.

   Стягнути з сільськогосподарського товариства

з обмеженою відповідальністю «Золотий колос» (с. Заріччя Жидачівського району

Львівської області, 81730 ЄДРПОУ 30772119) 1020 (одну тисячу двадцять) гривень

штрафу до Державного бюджету України в  

банк ГУДКУ у Львівській області р/р 

31117106700157 МФО 825014, ЄДРПОУ 23949563, код бюджетної

класифікації  21081100.              

Постанова

може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного

адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд шляхом

подачі в десятиденний строк з дня складення 

постанови у повному обсязі заяви про апеляційне оскарження і подання

після цього протягом двадцяти днів апеляційної скарги, або в порядку ч. 5 ст.

186 КАС України.

Постанова

набирає законної сили в строк та в порядку, передбаченому ст.254 Кодексу

адміністративного судочинства України.

Повний текст

постанови виготовлений  30 серпня 2009

року.

 

Суддя                                                            

Хома О.П.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.08.2009
Оприлюднено01.09.2009
Номер документу4481826
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3955/09/1370

Постанова від 28.08.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Хома О.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні