Постанова
від 12.06.2015 по справі 813/2579/15
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (032)-261-58-10 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

12 червня 2015 року № 813/2579/15

Суддя Львівського окружного адміністративного суду Костецький Н.В., розглянувши в порядку скороченого провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області до Селянського (фермерського) господарства «Роман» про припинення юридичної особи, -

в с т а н о в и в:

Державна податкова інспекція у Жовківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області звернулася до суду з позовом до Селянського (фермерського) господарства «Роман» про припинення юридичної особи.

В обґрунтування позовних вимог покликаються на те, що відповідач не подає обов'язкової податкової звітності більш ніж протягом року, що є підставою для припинення юридичної особи відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців».

Ухвалою суду від 20 травня 2015 року відкрито скорочене провадження у даній справі.

Відповідачу надіслано судом копію ухвали про відкриття скороченого провадження разом із копією позовної заяви з додатками до неї, та запропоновано протягом десяти днів з дня одержання вказаних вище документів подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову. Згідно повідомлення про вручення поштового відправлення, направлені судом документи, отримані відповідачем 30 травня 2015 року. У встановлений строк заперечень чи пояснень відповідача щодо даного адміністративного позову до суду не надходило.

У відповідності до положень ч. 4 ст. 183-2, Кодексу адміністративного судочинства України суддя розглядає справу в порядку скороченого провадження одноособово, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі. За результатами розгляду справи у скороченому провадженні суддя, оцінивши повідомлені позивачем, відповідачем обставини, за наявності достатніх підстав приймає законне судове рішення. У разі недостатності повідомлених позивачем обставин або якщо за результатами розгляду поданого відповідачем заперечення суд прийде до висновку про неможливість ухвалення законного судового рішення без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі, суд розглядає справу за загальними правилами цього Кодексу, про що постановляє ухвалу, яка не підлягає оскарженню.

Оскільки судом належним чином виконано свій обов'язок щодо повідомлення відповідача, тому суд дійшов до висновку про наявність достатніх підстав для розгляду справи в порядку скороченого провадження, без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі.

Перевіривши матеріали справи, всебічно і повно з'ясувавши всі фактичні обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд вважає, що позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

Завданням адміністративного судочинства відповідно до ч.1 ст.2 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) є захист прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб у сфері публічно-правових відносин від порушень з боку органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їхніх посадових і службових осіб, інших суб'єктів при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень шляхом справедливого, неупередженого та своєчасного розгляду адміністративних справ.

Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративну судочинства України компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності.

Згідно з вимогами п. 1 ч. 1 ст. 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією із сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Судом встановлено, що Селянське (фермерське) господарство «Роман» зареєстровано як суб'єкт підприємницької діяльності Розпорядженням Голови Жовківської районної державної адміністрації Львівської області 12 грудня 2001 року за №984 та зареєстрований статут. Державним реєстратором Жовківської РДА 12.03.2013 року за №1 398 176 0000 002062 дане підприємство включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Згідно довідки Львівського обласного управління статистики від 20.12.2001року відповідача включено до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України за №31742090 та взято на облік платника податків до ДПІ у Жовківському районі 26.12.2001року за №284, тобто СФГ «Роман» є юридичною особою та платником податків.

Згідно Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 06.02.2015 року виданого державним реєстратором Реєстраційної служби Жовківського районного управління юстиції Львівської області внесено інформацію щодо підтвердження відомостей про юридичну особу.

Згідно акта Державної податкової інспекції у Жовківському районі Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області №53/15-04 від 14.05.2015 року про результати камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з єдиного податку юридичних осіб Селянського (фермерського) господарства «Роман» за І-ІV квартал 2014 року вбачається, що відповідач більше одного року не подає податкової звітності, що свідчить про систематичне порушення останнім діючого податкового законодавства України.

За неподання податкової звітності у строки, визначені законодавством, або її затримку відповідальність платника податку передбачена п.120.1 ст.120 розділу II Податкового кодексу України. Податкове повідомлення-рішення за неподання податкової звітності, відповідно до ст.120 ПК України, не виносилось, штраф не застосовувався.

Із наданої позивачем довідки №3939/23-0 від 16.04.2015 року вбачається, що станом на 15.04.2015 року заборгованість зі сплати податків, зборів та обов'язкових платежів перед бюджетом у Селянського (фермерського) господарства «Роман» відсутня(а.с.10).

Відповідно до ст.67 Конституції України, кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Підпунктами 16.1.3, 16.1.4 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України визначено, що платник податків зобов'язаний подавати до контролюючих органів у порядку, встановленому податковим та митним законодавством, декларації, звітність та інші документи, пов'язані з обчисленням і сплатою податків та зборів; сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом та законами з питань митної справи.

Згідно частини 2 статті 38 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» від 15.05.2003 року №755-IV, підставами для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи, зокрема, є: неподання протягом року органам доходів і зборів податкових декларацій, документів фінансової звітності відповідно до закону.

Відповідно п. 1 ст.41(«Порядок внесення до Єдиного державного реєстру судового рішення щодо припинення юридичної особи»), Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»,- підставою для внесення до Єдиного державного реєстру запису про відміну державної реєстрації припинення юридичної особи є постановлення судом рішення щодо відміни державної реєстрації припинення юридичної особи.

Згідно з п.49.2 ст. 49 Податкового Кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI платник податків зобов'язаний за кожний встановлений звітний період подавати податкові декларації щодо кожного окремого податку, платником якого він є, незалежно від того, чи провадив такий платник податку господарську діяльність у звітному періоді.

Відповідно до п. 20.1.37 ст. 20 Податкового кодексу України від 02.12.2010 року №2755-VI органи державної податкової служби мають право у випадках, встановлених законом, звертатися до суду щодо припинення юридичної особи та припинення фізичною особою - підприємцем підприємницької діяльності та/або про визнання недійсними установчих (засновницьких) документів суб'єктів господарювання.

Відповідно до пункту 67.2 статті 67 Податкового кодексу України, контролюючі органи в установленому законом порядку мають право звертатися до суду про винесення судового рішення, у тому числі, щодо припинення юридичних осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб-підприємців.

У даному випадку, відповідачем не представлено суду доказів про подання контролюючому органу передбачених законодавством документів податкової звітності.

Відповідно до ст.94 Кодексу адміністративного судочинства України судові витрати з відповідача не стягуються.

Керуючись ст.ст. 7-14, 17, 18, 49, 51, 158, 160-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити повністю.

Припинити юридичну особу Селянське (фермерське) господарство «Роман» (80351, Львівська область, Жовківський район, с. Глинськ, вул.Лісова, будинок 3, ідентифікаційний код- 31742090).

Копію постанови суду, після набрання нею законної сили, направити Державному реєстратору, за місцем реєстрації юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове рішення щодо припинення юридичної особи.

Постанову суду звернути до негайного виконання.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через Львівський окружний адміністративний суд. Апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Постанова, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної сили.

Суддя Костецький Н.В.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.06.2015
Оприлюднено18.06.2015
Номер документу44871517
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —813/2579/15

Постанова від 12.06.2015

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Костецький Назар Володимирович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні