ХЕРСОНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 червня 2015 р.м. ХерсонСправа № 821/1638/15-а Херсонський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Василяки Д.К., розглянувши в порядку письмового провадження адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Південьпроектбуд" про стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу,
встановив:
Державна податкова інспекція у м. Херсоні Головного управління Державної фіскальної служби у Херсонській області (далі по тексту - позивач) звернулась до суду з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Південьпроектбуд" (далі по тексту - відповідач) про стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу.
Позовні вимоги обґрунтовані тим, що у відповідача наявний узгоджений податковий борг по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму1984, 00 грн., який виник в результаті несплати узгодженої суми податкових зобов'язань згідно податкового рішення від 01.10.2014 р. на суму 1020 грн. та податкового рішення від 23.01.2014 р. на суму 1020 грн. У зв'язку з наявною переплатою сума боргу складає 1984 грн. Також у відповідача наявний узгоджений податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 31, 00 грн., який виник 11.03.2015 року за рахунок несплати узгоджених податкових зобов'язань згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємства від 02.03.2015 року на суму 37, 00 грн.
Від представника позивача надійшла заява про розгляд справи в порядку письмового провадження та підтримання позову.
Відповідач в судове засідання не з'явився, про причини неявки суд не повідомив.
Відповідно до ч. 8 ст. 35 Кодексу адміністративного судочинства України, вважається, що повістку вручено юридичній особі, якщо вона доставлена за адресою, внесеною до відповідного державного реєстру, або за адресою, яка зазначена її представником, і це підтверджується підписом відповідної службової особи.
Відповідно до ч.6 ст.128 КАС України, якщо немає перешкод для розгляду справи у судовому засіданні, але прибули не всі особи, які беруть участь у справі, хоча і були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового розгляду, суд має право розглянути справу у письмовому провадженні у разі відсутності потреби заслухати свідка чи експерта.
Виходячи з вищевикладеного, суд вважає за можливе розглянути адміністративну справу в порядку письмового провадження.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов до наступного: Товариство з обмеженою відповідальністю "Південьпроектбуд" (код ЄДРПОУ 37960449) здійснює господарську діяльність на підставі Статуту, зареєстрованого розпорядженням Суворовського районного управління юстиції у м. Херсоні 18.08.2009 № 14991020000011194, взято на облік до ДПІ у м. Херсоні 19.08.2009 № 41300.
За результатами здійснення фінансово - господарської діяльності у відповідача наявний податковий борг у сумі 2015 грн. 00 коп. по податку на додану вартість з вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) на суму 1984, 00 грн., який виник в результаті несплати узгодженої суми податкових зобов'язань згідно податкового повідомлення - рішення № 0004411502 від 01.10.2014 р. на суму 1020 грн. та податкового повідомлення - рішення №0000491501 від 23.01.2014 р. на суму 1020 грн.
Судом встановлено, що з урахуванням наявної переплати інтегрованої картки платника податків по податку на додану вартість у сумі 55,00 грн., залишок несплаченого податкового боргу становить 1984,00 грн.
Крім того, у відповідача наявний податковий борг по податку на прибуток приватних підприємств у сумі 31, 00 грн., який виник 11.03.2015 року за рахунок несплати узгоджених податкових зобов'язань згідно податкової декларації з податку на прибуток підприємства № 9081376439 від 02.03.2015 року на суму 37, 00 грн.
Відповідно до п. 41.1. ст. 41 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), контролюючими органами є органи доходів і зборів - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування єдиної державної податкової, державної митної політики в частині адміністрування податків і зборів, митних платежів та реалізує державну податкову, державну митну політику, забезпечує формування та реалізацію державної політики з адміністрування єдиного внеску, забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері боротьби з правопорушеннями при застосуванні податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань сплати єдиного внеску (далі - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику), його територіальні органи.
Згідно з п. 36.1. ст.36 ПКУ податковим обов'язком визнається обов'язок платника податку обчислити, задекларувати та/або сплатити суму податку та збору в порядку і строки, визначені цим Кодексом, законами з питань митної справи.
Відповідно до п.п. 14.1.175. п.14.1 ст. 14 ПКУ податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.
Відповідно до п. 59.1. ПКУ у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.
Позивачем направлялися відповідачу податкові повідомлення - рішення за адресою, вказаною в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.
Крім того, в порядку здійснення заходів забезпечення погашення підприємством податкового боргу, позивачем 09 грудня 2014 року прийнято Рішення №699 про опис майна у податкову заставу.
Так, вжиті позивачем заходи щодо погашення податкової заборгованості, не призвели до надходження коштів з податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) до бюджету.
Відповідно до абз. 1 п. 95.3 ст. 95 ПКУ стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання органам державної податкової служби, у розмірі суми податкового боргу або його частини.
Згідно з п. 95.4. ст. 95 ПКУ орган державної податкової служби на підставі рішення суду здійснює стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу за рахунок готівки, що належить такому платнику податків. Стягнення готівкових коштів здійснюється у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
На підставі того, що заборгованість товариством з обмеженою відповідальністю "Південьпроектбуд" підтверджено матеріалами справи, суд вважає, що вказана сума коштів підлягає стягненню за рахунок готівки відповідача та з рахунків у банках, що його обслуговують.
Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.
Відтак, суд приходить до висновку, що позовні вимоги державної податкової інспекції у м. Херсоні Головного управління ДФС в Херсонській області слід задовольнити.
Відповідно до ч.4 ст.94 КАС України судові витрати з відповідача не стягуються.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 8, 9, 12, 19, 94, 122, 158-163, 167 КАС України, суд -
постановив :
Адміністративний позов задовольнити.
Стягнути кошти з рахунків TOB "Південьпроектбуд" (код 37960449) у банках, що його обслуговують та кошти за рахунок готівки в рахунок погашення податкового боргу у сумі 2015,00 (дві тисячі п'ятнадцять) грн. по податку на додану вартість із вироблених в Україні (робіт. послуг) код платежу 14010100 та по податок на прибуток приватних платежу 11021000 до державного бюджету, отримувач: УДКСУ у Херсонській області, код 37959779, банк ГУДКС, МФО 852010.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги в 10-денний строк з дня її проголошення. В разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Василяка Д.К.
кат. 8.2.3
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 11.06.2015 |
Оприлюднено | 17.06.2015 |
Номер документу | 44872128 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Василяка Д.К.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні