Рішення
від 11.06.2015 по справі 925/894/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

18005, м. Черкаси, бульвар Шевченка, 307, тел. канцелярії (0472) 31-21-49, inbox@ck.arbitr.gov.ua

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 червня 2015 року Справа № 925/894/15

Господарський суд Черкаської області у складі головуючого судді Васяновича А.В.,

секретар судового засідання - Гень С.Г.,

за участю представників сторін:

від прокуратури м. Черкаси - Різник Ю.С. - прокурор відділу прокуратури м. Черкаси,

від позивача - Житнікова Т.А. - представник за довіреністю,

від відповідача - Штейгервальд В.О. - голова правління,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

за позовом в.о. прокурора міста Черкаси в інтересах держави в особі

Черкаської міської ради, м. Черкаси

до гаражно-будівельного кооперативу "Захисник м. Черкаси",

м. Черкаси

про внесення змін до договору оренди землі,-

ВСТАНОВИВ:

До господарського суду Черкаської області з позовом звернувся в.о. прокурора міста Черкаси в інтересах держави в особі Черкаської міської ради до гаражно-будівельного кооперативу "Захисник м. Черкаси" про внесення змін до договору оренди землі від 24 травня 2006 року укладеного між сторонами, виклавши його у наступній редакції:

- "п. 2.4. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, згідно з витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 16 березня 2014 року №1185-гр.-2011 становить: 2 587 990 грн. 27 коп. (два мільйони п'ятсот вісімдесят сім тисяч дев'ятсот дев'яносто) грн. 27 коп. - за 10 432, 5 кв.м. земель транспорту, зв'язку.";

- пункт 4.1. договору доповнити підпунктом наступного змісту "Річна орендна плата за користування земельною ділянкою по вул. Оборонній, 12 встановлюється у розмірі 3% від її нормативно грошової оцінки, що становить 77 640 грн. 00 коп. (сімдесят сім тисяч шістсот сорок) грн. - за 10 432,5 кв.м земель транспорту, зв'язку.

В разі використання земельної ділянки з порушенням земельного законодавства або умов договору оренди землі, в тому числі при перевищенні термінів освоєння земельної ділянки, орендна плата становить 12% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Орендар сплачує орендну плату у вказаному розмірі за весь період часу з моменту вчинення порушення або його виявлення (якщо момент вчинення встановити неможливо) і до моменту його усунення.";

- "п. 4.2. Обчислення розміру грошової оцінки та орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням її цільового призначення, функціонального використання та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством".

Ухвалою господарського суду Черкаської області від 22 травня 2015 року було порушено провадження у справі та призначено розгляд справи на 11 червня 2015 року.

Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд позов задовольнити повністю.

Представник позивача в судовому засіданні проти позовних вимог в частині викладення п. 4.1. договору оренди землі в редакції запропонованій прокурором заперечував.

Представники відповідача в судовому засіданні вказали, що погоджувалися на внесення змін до договору оренди, проте, не з 2011 року, як було запропоновано у 2013 році орендарю орендодавцем.

Письмового відзиву на позов відповідач суду не надав.

В судовому засіданні, яке відбулося 11 червня 2015 року згідно ст. 85 ГПК України було оголошено вступну та резолютивну частини судового рішення зі справи №925/894/15.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора та представників сторін, а також дослідивши докази, що містяться в матеріалах справи, суд вважає, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню, виходячи з наступного:

Як вбачається з матеріалів справи, та було встановлено господарським судом під час її розгляду, 24 травня 2006 року між Черкаською міською радою (орендодавець) та автокооперативом "Захисник" (правонаступником якого є відповідач - гаражно-будівельний кооператив "Захисник м. Черкаси" п. 1.2. Статуту) (орендар) було укладено договір оренди землі.

Згідно умов п. 1.1. вищевказаного договору орендодавець на підставі рішення дев'ятої сесії Черкаської міської ради від 09 березня 2006 року №9-192 зобов'язався передати, а орендар - прийняти в строкове платне користування земельну ділянку, що за цільовим призначенням відноситься до категорії земель промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення, по вул. Оборонній,12.

В оренду передається земельна ділянка площею 11 706,04 кв.м. (п. 2.1. договору).

При укладенні договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки становила 1 323 251 грн. 00 коп. (п. 2.4. договору).

Згідно п. 4.1. договору за оренду земельної ділянки орендар сплачує орендну плату у грошовій формі.

Розрахунок орендної плати:

- грошова оцінка земельної ділянки під існуючі гаражі та розташування гаражів з метою розширення автокооперативу по вул. Оборонній, 12 згідно з витягом №250-гр.-2006 від 16 березня 2006 року з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель м. Черкаси на час укладення цього договору складає: земельна ділянка площею 10415,78 кв.м. - 1 177 400,00 грн., земельна ділянка площею 1290,26 кв.м. - 145 821,00 грн.;

- річна орендна плата за земельну ділянку під існуючі гаражі та розташування гаражів з метою розширення автокооперативу по вул. Оборонній, 12 встановлюється у розмірі 0,03% від її грошової оцінки і на час укладення цього договору складає:

- земельна ділянка площею 10415,78 кв.м. - 353 грн. 00 коп.;

- земельна ділянка площею 1290,26 кв.м. - 44 грн. 00 коп.

Договір оренди землі зареєстрований 30 травня 2006 року у Черкаській регіональної філії державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" при Держкомземі України за №040677500298.

Договір укладено: на земельну ділянку площею 10415,78 кв.м. до 09 березня 2055 року; на земельну ділянку площею 1290,26 кв.м. (в межах перспективних червоних ліній) - до початку планової забудови. (п. 3.1. договору).

Пунктом 4.2. договору визначено, що обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції. Розмір грошової оцінки та орендної плати не є сталим і змінюється в зв'язку з проведенням її щорічної індексації та внесенням змін на підставі вимог діючого законодавства. В таких випадках розмір грошової оцінки земельної ділянки та розмір щорічної орендної плати змінюватиметься без внесення змін та доповнень до цього договору.

Зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується в судовому порядку (п. 12.1. договору).

З матеріалів справи вбачається, що 25 червня 2014 року позивач направив на адресу відповідача лист - пропозицію від 10 червня 2014 року №1184-01-25 щодо внесення змін до договору оренди землі, з проектом змін до договору оренди (а.с. 14 -16).

Доказів, що підтверджують надання відповіді на вищевказаний лист матеріали справи не містять, змін до умов договору оренди сторонами внесено не було.

Водночас, в матеріалах справи міститься копія листа від 21 березня 2013 року, адресований позивачу на лист №352-01-25 від 04 лютого 2013 року, в якому відповідач зазначав, що пропозиції щодо зміни орендної плати будуть прийняті за умови врахування норм Податкового кодексу України починаючи з 01 січня 2013 року.

Натомість ні прокурор, ні позивач лист за №352-01-25 від 04 лютого 2013 року, що був адресований відповідачу, суду не надали.

Статтею 30 Закону України "Про оренду землі" встановлено, що зміна умов договору оренди землі здійснюється за взаємною згодою сторін. У разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору оренди землі спір вирішується в судовому порядку.

Відповідно до ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.

Рішенням Конституційного Суду України від 09 липня 2002 року N 15-рп/2002 (справа про досудове врегулювання спорів) визначено, що положення ч. 2 ст. 124 Конституції України стосовно поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Обрання певного засобу правового захисту, у тому числі і досудового врегулювання спору, є правом, а не обов'язком особи, яка добровільно, виходячи з власних інтересів, його використовує.

Отже, надсилання відповідачу пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання позивачем вимог ч. 2 ст. 188 Господарського кодексу України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору.

Аналогічний висновок також міститься в п. 2.19 постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 17 травня 2011 року № 6 "Про деякі питання практики розгляду справ у спорах, що виникають із земельних відносин".

Судом встановлено, що рішенням Черкаської міської ради від 13 травня 2010 року №5-656 "Про затвердження показників грошової оцінки земель м. Черкаси" затверджено базову вартість одного кв.м. земельної ділянки земель м. Черкаси в розмірі 127,48 грн. Дане рішення є чинним.

Згідно ст. 144 Конституції України органи місцевого самоврядування в межах повноважень, визначених законом, приймають рішення, які є обов'язковими до виконання на відповідній території.

Відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка.

Плата за землю справляється відповідно до закону.

Частиною 1 статті 15 Закону України "Про оренду землі" визначено, що однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Згідно ч. ч. 1-3 ст. 21 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Обчислення розміру орендної плати за землю здійснюється з урахуванням індексів інфляції, якщо інше не передбачено договором оренди.

Положеннями ст. 1 Закону України "Про оцінку земель" встановлено, що нормативною грошовою оцінкою земельних ділянок є капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами.

Аналогічне за змістом поняття закріплене і в п. 14.1.125 ст.14 Податкового кодексу України, проте передбачено, що капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначається відповідним центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів (в редакції станом на день набрання чинності рішенням Черкаської міської ради від 13 травня 2010 року №5-656).

Суб'єктами оціночної діяльності у сфері оцінки земель є органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які здійснюють управління у сфері оцінки земель, а також юридичні та фізичні особи, зацікавлені у проведенні оцінки земельних ділянок (стаття 6 Закону України "Про оцінку земель").

Статтею 12 Закону України "Про оцінку земель" визначено, що нормативно-методичне регулювання оцінки земель здійснюється у відповідних нормативно-правових актах, що встановлюють порядок проведення оцінки земель, організації і виконання землеоціночних робіт, склад і зміст технічної документації та звітів з експертної грошової оцінки земельних ділянок, вимоги до них, порядок їх виконання. Нормативно-правові акти з проведення оцінки земель, які розробляються з урахуванням вимог положень національних стандартів, затверджуються Кабінетом Міністрів України.

Згідно ч. ч. 1, 2 ст. 20 Закону України "Про оцінку земель" за результатами бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок складається технічна документація, а за результатами проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок складається звіт.

Дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Пункт 288.5 ст. 285 Податкового кодексу України в редакції Закону України від 27 березня 2014 року №1166-VII "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" передбачає, що розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

288.5.1. не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки;

288.5.2. не може перевищувати:

а) для земельних ділянок, наданих для розміщення, будівництва, обслуговування та експлуатації об'єктів енергетики, які виробляють електричну енергію з відновлюваних джерел енергії, включаючи технологічну інфраструктуру таких об'єктів (виробничі приміщення, бази, розподільчі пункти (пристрої), електричні підстанції, електричні мережі), - 3 відсотки нормативної грошової оцінки;

б) для земельних ділянок, які перебувають у державній або комунальній власності та надані для будівництва та/або експлуатації аеродромів - чотирикратний розмір земельного податку, що встановлюється цим розділом;

в) для інших земельних ділянок, наданих в оренду, - 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

288.5.3. може бути більшою граничного розміру орендної плати, ніж зазначений у підпункті 288.5.2, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

Підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування (ч. 1 ст. 15 Закону України "Про оцінку земель").

Відповідно до ст. 18 вказаного Закону нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться:

розташованих у межах населених пунктів незалежно від їх цільового призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років;

розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок сільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 5 - 7 років, а несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7 - 10 років.

Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України "Про оцінку земель" технічна документація з бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок у межах населених пунктів затверджується відповідною сільською, селищною, міською радою.

Частиною 2 ст. 23 Закону України "Про оренду землі" орендна плата за земельні ділянки, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, переглядається за згодою сторін.

Зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту (ст. 654 ЦК України).

Відповідно до ч.1 ст. 632 ЦК України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.

У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Таким чином, оскільки нормативна грошова оцінка земельної ділянки, якою користується відповідач затверджена Черкаською міською радою, а також в зв'язку з тим, що сторони в позасудовому порядку не внесли відповідні зміни до договору, суд вважає за необхідне умови пункту 2.4. та 4.2. договору оренди землі викласти в редакції запропонованій прокурором, а також доповнити п. 4.1. договору підпунктом наступного змісту "Річна орендна плата за користування земельною ділянкою по вул. Оборонній, 12 встановлюється у розмірі 3% від її нормативно грошової оцінки, що становить 77 640 грн. 00 коп. (сімдесят сім тисяч шістсот сорок) грн. - за 10 432,5 кв.м земель транспорту, зв'язку".

Вимога прокурора про доповнення пункту 4.1. договору підпунктом наступного змісту: "В разі використання земельної ділянки з порушенням земельного законодавства або умов договору оренди землі, в тому числі при перевищенні термінів освоєння земельної ділянки, орендна плата становить 12% від нормативної грошової оцінки земельної ділянки. Орендар сплачує орендну плату у вказаному розмірі за весь період часу з моменту вчинення порушення або його виявлення (якщо момент вчинення встановити неможливо) і до моменту його усунення" задоволенню не підлягає, оскільки в даному пункті фактично йдеться про встановлення штрафних санкцій за порушення використання земельної ділянки, в тому числі й при перевищенні термінів освоєння земельної ділянки.

Як зазначалося вище даний договір було укладено в травні 2006 року.

Строк дії договору встановлено до 09 березня 2055 року.

Умови чинної редакції договору не містять запропоновані прокурором та орендодавцем штрафні санкції.

Зі змісту позову вбачається, що пункт 1.13 рішення міської ради №5-657 (щодо встановлення в договорах оренди землі штрафних санкцій) було прийнято 13 травня 2010 року, тобто вже після укладання сторонами договору оренди землі, і даний пункт рішення не розповсюджується на правовідносини, що виникли до його прийняття.

Згідно із частиною першою статті 626 ЦК України договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов'язків.

Сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (частина перша статті 627 ЦК України).

За змістом частини другої статті 792 ЦК України майнові відносини, що виникають з договору найму (оренди) земельної ділянки, є цивільно-правовими, ґрунтуються на засадах рівності, вільного волевиявлення та майнової самостійності сторін договору.

Після закінчення строку дії договору орендодавець не позбавлений права та можливостей запропонувати орендарю новий розмір орендної плати в межах визначених чинним законодавством, а також штрафні санкції, як один із видів забезпечення виконання зобов'язання.

Зокрема, при поновленні договору оренди землі його умови можуть бути змінені за згодою сторін. У разі недосягнення домовленості щодо орендної плати та інших істотних умов договору переважне право орендаря на укладення договору оренди землі припиняється.

Слід також вказати, що прокурор в позові зазначив, що оскільки за рахунок земель наданих в оренду відповідачу, фізичній особі - підприємцю Хаткову В.К. рішенням Черкаської міської ради №4-52 від 04 жовтня 2007 року надано в оренду земельну ділянку площею 641 кв.м. по вул. Оборонній, 12 на 49 років під існуючий гараж та фізичній особі - підприємцю Мягкову О.Ю. на підставі рішення Черкаської міської ради №5-469 від 18 лютого 2010 року надано в оренду на 49 років земельну ділянку площею 653 кв.м., в тому числі 41 кв.м. в спільне користування з відповідачем, для експлуатації та обслуговування будівель для зберігання та обслуговування автотранспорту, розрахунок за користування відповідачем земельної ділянки береться із залишкової площі 10 432, 5 кв.м. і саме виходячи з цього було заявлено саме такі позовні вимоги.

Враховуючи усе вищенаведене суд дійшов висновку, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню.

Господарські витрати підлягають розподілу між сторонами відповідно до вимог ст. 49 ГПК України.

В пункті 4.1. постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 21 лютого 2013 року № 7 "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" вказано, що судовий збір у справах зі спорів, що виникають при укладанні, зміні та розірванні договорів, покладається на сторону, яка безпідставно ухиляється від прийняття обґрунтованих пропозицій другої сторони. Якщо розбіжності між сторонами вирішено частково на користь однієї із сторін і частково на користь другої сторони, то витрати, пов'язані зі сплатою судового збору, розподіляються між обома сторонами з урахуванням кількості та змісту прийнятих господарським судом пропозицій кожної із сторін (зокрема, у залежності від кількості пунктів спірного договору, прийнятих судом у редакції позивача і відповідача).

Якщо пропорції задоволення позовних вимог точно визначити неможливо (зокрема, при частковому задоволенні позову немайнового характеру), то судові витрати розподіляються між сторонами порівну.

З матеріалів справи вбачається, що в червні 2014 року орендодавець запропонував орендарю внести зміни до договору оренди землі починаючи з 2011 року (а.с.15).

Відповідач з даною пропозицією не погодився і своєму листі пропонував відповідні зміни внести за умови врахування норм Податкового кодексу України починаючи з 01 січня 2013 року, що фактично і призвело до виникнення даного спору в суді.

Натомість звертаючись до суду прокурор у своїх позовних вимогах не просив суд внести зміни до договору оренди землі починаючи з 2011 року.

Якщо зі зміною граничного розміру орендної плати таку ж зміну до договору оренди в установленому законом порядку не внесено, то застосуванню підлягає відповідна умова договору.

Таким чином суд приходить до висновку, що в даному випадку пропорції задоволення позовних вимог точно визначити неможливо, а тому судові витрати розподіляються між сторонами порівну.

В пункті 4.6. вищевказаної постанови Пленуму Вищого господарського суду України зазначено, що приймаючи рішення зі справи, провадження в якій порушено за заявою прокурора, господарський суд у разі повного або часткового задоволення позову (скарги) стягує судовий збір з відповідача (повністю або пропорційно задоволеним вимогам), якщо він не звільнений від сплати судового збору; у разі ж повної або часткової відмови в позові судовий збір стягується з визначеного прокурором позивача (так само повністю або пропорційно задоволеним вимогам), за винятком випадків, коли останнього звільнено від сплати судового збору та коли позивачем у справі є сам прокурор. Стягнення відповідних сум судового збору здійснюється в доход державного бюджету України у розмірі, визначеному згідно з частиною першою статті 4 Закону України "Про судовий збір", виходячи з розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом на 1 січня того календарного року, в якому відповідна заява або скарга подавалася до суду.

Оскільки відповідно до підпункту 11 ст. 5 Закону України "Про судовий збір" органи прокуратури звільняються від сплати судового збору, то судовий збір в розмірі 609 грн. 00 коп. стягується з відповідача, а також з урахуванням рекомендацій викладених у вищевказаній постанові Пленуму ВГСУ, вимог ст. 4 Закону України "Про судовий збір" та пропорційності задоволених вимог з позивача підлягає стягненню в доход Державного бюджету України 609 грн. 00 коп. судового збору.

На підставі викладеного, та керуючись ст. 49, ст. ст. 82-85 ГПК України суд, -

ВИРІШИВ:

1. Позов задовольнити частково.

2. Внести зміни до договору оренди землі від 24 травня 2006 року укладеного між Черкаською міською радою та гаражно-будівельним кооперативом "Захисник м. Черкаси", який зареєстрований у Черкаській регіональної філії державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" при Держкомземі України 30 травня 2006 року за №040677500298 наступні зміни:

- "п. 2.4. договору викласти в такій редакції: "Нормативна грошова оцінка земельної ділянки, згідно з витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 16 березня 2014 року №1185-гр.-2011 становить: 2 587 990 грн. 27 коп. (два мільйони п'ятсот вісімдесят сім тисяч дев'ятсот дев'яносто) грн. 27 коп. - за 10 432,5 кв.м. земель транспорту, зв'язку";

- пункт 4.1. договору доповнити підпунктом наступного змісту "Річна орендна плата за користування земельною ділянкою по вул. Оборонній, 12 встановлюється у розмірі 3% від її нормативно грошової оцінки, що становить 77 640 грн. 00 коп. (сімдесят сім тисяч шістсот сорок) грн. - за 10 432,5 кв.м земель транспорту, зв'язку"

- "п. 4.2. договору викласти в такій редакції: "Обчислення розміру грошової оцінки та орендної плати за земельну ділянку здійснюється з урахуванням її цільового призначення, функціонального використання та коефіцієнтів індексації, визначених законодавством".

3. В решті вимог - в позові відмовити.

4. Стягнути з Черкаської міської ради, вул. Б. Вишневецького, 36, м. Черкаси, ідентифікаційний код 25212542 - 609 грн. 00 коп. судового збору в доход Державного бюджету України через державну податкову інспекцію у м. Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області (вул. Хрещатик, 235, м. Черкаси) для зарахування на реєстраційний рахунок №31213206783002, отримувач - УДКСУ у м. Черкасах Черкаської області, код - 38031150, банк - ГУДКСУ у Черкаській області, МФО - 854018, код бюджетної класифікації - 22030001 за розгляд справи в господарському суді Черкаської області.

5. Стягнути з гаражно-будівельного кооперативу "Захисник м. Черкаси", вул. Оборонна, 12, м. Черкаси, ідентифікаційний код 22805566 - 609 грн. 00 коп. судового збору в доход Державного бюджету України через державну податкову інспекцію у м. Черкасах Головного управління ДФС у Черкаській області для зарахування на реєстраційний рахунок №31213206783002, отримувач - УДКСУ у м. Черкасах Черкаської області, код - 38031150, банк - ГУДКСУ у Черкаській області, МФО - 854018, код бюджетної класифікації - 22030001 за розгляд справи в господарському суді Черкаської області.

Видати відповідні накази після набрання рішення законної сили.

Рішення може бути оскаржено до Київського апеляційного господарського суду в порядку та строки передбачені розділом ХІІ ГПК України.

Повне рішення складено 16 червня 2015 року.

Суддя А.В.Васянович

СудГосподарський суд Черкаської області
Дата ухвалення рішення11.06.2015
Оприлюднено22.06.2015
Номер документу45043000
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —925/894/15

Рішення від 11.06.2015

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Васянович А.В.

Ухвала від 11.06.2015

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Васянович А.В.

Ухвала від 22.05.2015

Господарське

Господарський суд Черкаської області

Васянович А.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні