Справа № 660/1188/14-к
Номер провадження 1-кс/660/216/14
УХВАЛА
про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії
29 серпня 2014 року смт.Нововоронцова
Слідчий суддя Нововоронцовського районного суду Херсонської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю прокурора ОСОБА_3 , розглянув внесене в кримінальному провадженні № 12014230200000290 слідчим СВ Нововоронцовського РВ УМВС України в Херсонській області ОСОБА_4 і погоджене з прокурором Нововоронцовського району ОСОБА_5 клопотання про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії, -
ВСТАНОВИВ:
Слідча СВ Нововоронцовського РВ УМВС України в Херсонській області ОСОБА_4 звернулася до суду з клопотанням про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради, код: 37715015, що знаходиться за адресою: 74200, Херсонська область, Нововоронцовський район, смт.Нововоронцовка, вул. Суворова, 4, за період діяльності об`єкта контролю з 01.01.2013 року по 02.06.2014 року включно, терміном в 15 робочих днів, в період часу з 02 вересня 2014 року по 22 серпня 2014 року.
Клопотання слідча мотивує тим, що 02.06.2014 року до ЧЧ Нововоронцовського РВ УМВС України в Херсонській області надійшла заява від жителя смт. Нововоронцовка, про те, що працівники КП «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради, всупереч прийнятому рішенню двадцять дев`ятої сесії селищної ради шостого скликання від 05.07.2013 року за № 514 та додатку № 1 до вищевказаного рішення, здійснили розтрату коштів направлених на капітальні вкладення для збільшення статутного фонду КП «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради, заподіявши матеріальні збитки понад 10000 грн. За даним фактом 02.06.2014 року СВ Нововоронцовського РВ УМВС матеріали досудового розслідування внесено до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12014230200000290, за попередньою кваліфікацією - ч. 1 ст. 191 КК України.
Досудовим слідством встановлено, що комунальне підприємство «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради є об`єктом спільної власності територіальної громади селища Нововоронцовка, входить до сфери управління Нововоронцовської селищної ради, яка і є його засновником.
На засіданні двадцять дев`ятої сесії селищної ради шостого скликання від 05.07.2013 року прийнято рішення за № 514 «Про збільшення статутного фонду КП «Комунсервіс».
Відповідно до вищевказаного рішення, керуючись ЗУ «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.78 Господарського кодексу України, Положення про порядок збільшення (зменшення) розміру статутного фонду КП «Комунсервіс», затвердженого рішенням сьомої сесії селищної ради шостого скликання від 29.04.2011 за №134, на виконання селищної Програми реформування ЖКГ на 2011-2014 роки, затвердженої рішенням четвертої сесії селищної ради шостого скликання від 05.01.2011 за №48, було прийнято про збільшення статутного фонду КП «Комунсервіс» на суму 100000 грн., кошти направити на капітальні вкладення згідно додатку № 1 до вищевказаного рішення, а саме:
- придбання автомобіля «Газель» - 20000 грн.;
- придбання трактора бульдозера - 20000 грн.;
- придбання автомобіля ВАЗ-2108(2104) 25000 грн.;
- придбання причепа легкового 5000 грн.;
- придбання моторолера 5000 грн.;
- придбання насоса ЄЦВ-6 7000 грн.;
- капітальний ремонт свердловини питної води по вул. Петровського в смт. Нововоронцовка 18000 грн.
В 2013 році кошти у сумі 100000 грн. з рахунку Нововоронцовської селищної ради перераховані через управління Державної казначейської служби України у Нововоронцовському районі на рахунок КП «Комунсервіс» в ПАТ «Ощадбанк».
При допиті свідка по даному кримінальному провадженні останній пояснив, що у 2013 році Нововоронцовською селищною радою на рахунок КП «Комунсервіс» в ПАТ «Ощадбанк» перераховані кошти у сумі 100000 грн. на капітальні вкладення для збільшення статутного фонду. Рішення №514 двадцять дев`ятої сесії селищної ради шостого скликання від 05.07.2013 року не виконано на 65000 грн., перераховані кошти відсутні.
Частину перерахованих коштів до вищевказаного рішення на капітальні вкладення для збільшення статутного фонду КП «Комунсервіс» витрачені на сплату електроенергії та заробітну плату працівників, при придбані автомобіля ВАЗ-2108 (2104) за 33600 грн. та причепа легкового за 6000 грн., шляхом перерахування коштів з рахунку КП «Комунсервіс» в ПАТ «Ощадбанк» на рахунок свого працівника в ПАТ «КБ Надра» у сумі 40000 грн. для подальшого отримання готівки та придбання вищевказаного майна.
Прокурор в судовому засіданні заявлене клопотання підтримав у повному обсязі, просив його задовольнити.
Заслухавши пояснення учасників судового провадження, вивчивши матеріали клопотання в межах наданих суду доказів, слідчий суддя приходить до висновку, що воно підлягає задоволенню з наступних підстав.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», позаплановою виїзною ревізією вважається ревізія, яка не передбачена в планах роботи органу державного фінансового контролю і проводиться за наявності хоча б однієї з таких обставин, зокрема, у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державного фінансового контролю.
Згідно частин 6, 7 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження.
Згідно п. 29 Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами» позапланова виїзна ревізія об`єкта контролю за зверненням правоохоронного органу проводиться у разі надання ним клопотання слідчого або прокурора про призначення позапланової виїзної ревізії та ухвали суду про дозвіл на її проведення, в якому зазначаються
підстави проведення, дати її початку та закінчення, а також номер кримінального провадження, орган, що здійснює досудове розслідування, дата та підстави повідомлення про підозру у вчиненні кримінального правопорушення (для ревізії суб`єкта господарської діяльності, не віднесеного Законом до підконтрольних установ).
У відповідності до ч. 6 ст. 9 КПК України у випадках, коли положення цього Кодексу не регулюють або неоднозначно регулюють питання кримінального провадження, застосовуються загальні засади кримінального провадження, визначені частиною першою ст. 7 цього Кодексу.
Керуючись ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п. 29 Постанови КМУ від 20.04.2006 року № 550 «Про затвердження Порядку проведення інспектування Державною фінансовою інспекцією, її територіальними органами», ст.ст. 7,40,131,132 КПК України, слідчий суддя, -
У Х В А Л И В :
Клопотання слідчої СВ Нововоронцовського РВ УМВС України в Херсонській області ОСОБА_4 погоджене прокурором Нововоронцовського району ОСОБА_5 про надання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради - задовольнити.
Надати дозвіл Державній фінансовій інспекції України в Херсонській області на проведення позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради, код: 37715015, що знаходиться за адресою: 74200, Херсонська область, Нововоронцовський район, смт.Нововоронцовка, вул. Суворова, 4, за період діяльності об`єкта контролю з 01.01.2013 року по 02.06.2014 року включно, терміном в 15 робочих днів, в період часу з 02 вересня 2014 року по 22 вересня 2014 року. При проведені якої ревізорам, необхідно вирішити наступні питання:
1. Повнота, достовірність і правильність визначення доходів від усіх видів діяльності Комунального підприємства «Комунсервіс» Нововоронцовської селищної ради, ефективність та раціональність їх використання.
2. Правильність ведення бухгалтерського обліку, оформлення первинних документів, складання фінансової звітності, її достовірність.
3. Оформлення відповідності документів господарської діяльності умовам Статуту та умов контракту від 21.06.2013 р. при управлінській та господарській діяльності, її достовірність.
4. Оплата комунальних та транспортних послуг, утримання транспортних та технічних засобів, видатки на ремонт та використання паливно-мастильних матеріалів.
5. Повнота оприбуткування, стан використання і збереження фінансових ресурсів, необоротних та інших активів.
6. Штатна дисципліна. Оплата праці та нарахування на заробітну плату. Операції з виплати матеріальної допомоги.
7. Ведення касових операцій. Розрахунки з підзвітними особами. Операції на розрахункових рахунках.
8. Стан збереження комунального майна, що знаходиться в оперативному управлінні підприємства.
9. Дотримання чинного законодавства при отримані та використанні бюджетних коштів.
10. Дотримання чинного законодавства при використанні коштів направлених Нововоронцовською селищною радою за рішенням двадцять дев`ятої сесії селищної ради шостого скликання №514 від 05.07.2013 року на виконання селищної Програми реформування ЖКГ на 2011-2014 роки, затвердженої рішенням четвертої сесії селищної ради шостого скликання №48 від 05.01.2011 року на капітальні вкладення за рахунок коштів направлених на збільшення статутного фонду у сумі 100 000 грн., наявність залишку коштів на рахунках КП «Комунсервіс», сума заподіяних збитків. Перелік осіб, внаслідок дій або бездіяльності яких, допущено та завдано матеріальні збитки. Допущення чи завдання матеріальних збитків, внаслідок дії чи бездіяльності розпорядника бюджетних коштів. На яку суму?
Проведення ревізії доручити спеціалістам Державної фінансової інспекції України в Херсонській області терміном 15 робочих днів, починаючи з 02 вересня 2014 року.
Контроль за виконанням ухвали покласти на слідчого у даному кримінальному провадженні.
Ухвала набирає чинності з моменту її проголошення.
Ухвала оскарженню не підлягає і заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Нововоронцовський районний суд Херсонської області |
Дата ухвалення рішення | 29.08.2014 |
Оприлюднено | 09.06.2023 |
Номер документу | 45071628 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Нововоронцовський районний суд Херсонської області
Диба Ю. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні