ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
Справа №2а-8187/08/1370
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25
лютого 2009 року м.
Львів
Львівський
окружний адміністративний суд
у
складі: головуючого - судді Сакалоша
В.М.,
при
секретарі судового засідання Лоза Ю.Я.
Розглянувши
у відкритому судовому засіданні адміністративну справу
за
позовом ДПІ у Личаківському районі м. Львова
до
відповідача Львівського
міського дочірнього підприємства закритого акціонерного товариства «Український
національний будинок Селенгу»
про
припинення
юридичної особи у зв'язку з систематичним порушення податкового законодавства.
За
участю представника
позивача ОСОБА_1.
в с т а н о в и в :
ДПІ у Личаківському районі м. Львова
звернулася до суду з позовом про припинення юридичної особи у зв'язку з
систематичним порушення податкового законодавства Львівського міського
дочірнього підприємства закритого акціонерного товариства «Український
національний будинок Селенгу». В обґрунтування позову позивач стверджує, що відповідач знаходиться на обліку, як
юридична особа, в ДПІ у Личаківському районі м. Львова з 09.12.1994 року. В
порушення вимог ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування» відповідач не
звітує до податкового органу з моменту реєстрації. Заборгованості по платежах
відповідач не має. Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» підставами для постановлення судового рішення про припинення
юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством є неподання протягом року
органам державної податкової служби податкових декларацій, документів
фінансової звітності відповідно до Закону.
Ухвалою від 26 грудня 2008 року в
якості третьої особи залучено Державного реєстратора Львівської міської Ради.
Представник позивача в судовому
засіданні позовні вимоги підтримав посилаючись на обставини зазначеній у
позовній заяві та просив позов задовольнити.
Відповідач в судове засідання не
з'явився, хоча належним чином повідомлявся
про день, час та місце розгляду справи. У зв'язку із цим суд прийшов до
висновку про можливість розгляду справи
у відсутності відповідача на підставі
наявних у матеріалах справи доказів.
Третя особа, Державний реєстратор
Львівської міської Ради, в судове засідання не з'явився.
Заслухавши доводи представника
позивача, з'ясувавши обставини, на які позивач посилається як на підставу своїх
вимог, дослідивши докази, якими вони
обґрунтовуються, суд вважає, що позов
підлягає до задоволення, мотивуючи це наступним.
Відповідно до Довідки з Єдиного
державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, у ЄДР немає
запису про проведення реєстраційних дій
щодо відповідача.
Відповідно до довідки про взяття на
облік платника податків, відповідача узято на облік платника податків позивачем
09.12.1994 р. за № 2512.
Згідно із поданим позивачем Актом від
20 листопада 2008 року, відповідачем з моменту реєстрації не подається
звітність до органів державної податкової служби.
Відповідно до довідки про стан
заборгованості, відповідач
заборгованості не має.
У відповідності до довідки позивача,
у відповідача згідно бази даних відсутні відкриті рахунки в установах банків.
Відповідно до ст. 9 закону України
«Про систему оподаткування», платник податків і зборів (обов?язкових платежів) зобов?язаний подавати до державних податкових
органів декларації, бухгалтерську звітність та інші документи і відомості,
пов?язані з обчисленням і сплатою податків і зборів (обов?язкових платежів).
Частиною 2 статті 38 Закону України «Про державну
реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» передбачено, що неподання протягом року органам державної
податкової служби податкових декларацій, документів фінансової звітності є
підставою для постановлення судового рішення про припинення юридичної особи.
Відповідно до п. 3 статті 10 Закону
України «Про державну податкову службу в Україні», контроль за своєчасністю
подання платниками податків бухгалтерських звітів та балансів, податкових
декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з обчисленням податків,
інших платежів покладено на податкову інспекцію.
Відповідно до п. 17 статті 11 цього ж Закону
органи державної податкової служби у межах своєї компетенції та у встановленому
законами порядку мають право звертатися
о судових органів із заявою про скасування державної реєстрації суб'єкта
підприємницької діяльності.
Відповідно до вимог
статті 38 Закону України “ Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців ” суд, який постановив рішення щодо припинення юридичної
особи, направляє його копію державному реєстратору для вчинення відповідних дій
для проведення такого запису.
За таких обставин суд вважає, що позовні вимоги підставні і
обґрунтовані, а тому адміністративний позов належить задовольнити.
Керуючись ст. 36, 38 Закону України «Про державну реєстрацію
юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців»,
ст. 11 Закону України «Про державну
податкову службу в Україні», ст. 9 Закону України «Про систему оподаткування»,
ст. ст. 7- 14, 24, 18, 50, 71, 94, 143, 146, 158, 160, 161, 162, 163, 167
Кодексу адміністративного судочинства України, суд
П О С Т А Н О В И В :
Позов задовольнити.
Припинити юридичну особу ДП ЗАТ
«Український національний будинок Селенгу» ЄДРПОУ 20839294.
Копії постанови надіслати сторонам та
органу Державної реєстрації - Львівській міській Раді, за місцем реєстрації
юридичної особи для внесення до Єдиного державного реєстру запису про судове
рішення щодо припинення юридичної особи.
Постанова набирає законної сили після
закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження, встановленого цим
Кодексом, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне
оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим
Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі
подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає
законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи. Якщо строк апеляційного
оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова суду не набрала законної
сили.
Заява про апеляційне оскарження та
апеляційна скарга подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції
через суд першої інстанції, який ухвалив
оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно
надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Заява про
апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти
днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду першої
інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне
оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви
про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для
подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
(підпис) В.М.
Сакалош
З оригіналом згідно
Суддя В.М.
Сакалош
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.02.2009 |
Оприлюднено | 03.09.2009 |
Номер документу | 4509907 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сакалош В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні