14/22-07/02-2а
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
21036, м. Вінниця, Хмельницьке шосе, 7 тел. 66-03-00, 66-11-31 http://vn.arbitr.gov.ua
У Х В А Л А
про повернення позовної заяви
14 лютого 2007 р. Справа № 14/22-07/02-2а
Суддя господарського суду Залімський І.Г. , розглянувши матеріали справи
за позовом:Сільськогосподарського товариства з обмеженою відповідальністю "Політанки" (код ЄДРПОУ 32213344, вул. Суворова, 1, с. Політанки, Шаргородський район, Вінницька область, 23542) до:1) Державної податкової адміністрації у Вінницькій області (вул. Хмельницьке шосе, 7, м. Вінниця, 21036)
2) Державної податкової інспекції у Шаргородському районі Вінницької області (код ЄДРПОУ 34621899, вул. Леніна, 256, Шаргород, Вінницька область, 23500)
про визнання дій неправомірними та зобов'язання вчинити певні дії
ВСТАНОВИВ :
До господарського суду Вінницької області надійшла позовна заява №14 від 12.02.07 СТОВ "Політанки" до ДПА у Вінницькій області про визнання дій неправомірними та зобов'язання утриматись від вчинення дій направлених на проведення перевірки та до ДПІ у Шаргородському районі про визнання неправомірними дій щодо зміни термінів проведення перевірки.
Розглянувши дану позовну заяву, суд дійшов висновку, що вона підлягає поверненню з наступних підстав.
Відповідно до ч. 1 ст. 89 КАС України, особа, яка звертається до адміністративного суду із позовною заявою, апеляційною чи касаційною скаргою, скаргою за винятковими обставинами, заявою про перегляд справи за нововиявленими обставинами, повинна сплатити судовий збір.
Разом з тим, позивачем не подано доказів сплати судового збору у встановленому порядку.
Так, згідно повідомлення Управління Державного казначейства у м. Вінниці, з 12.02.2007 змінено реквізити рахунку для зарахування до державного бюджету м. Вінниці за кодом класифікації доходів 22090200 "Державне мито, не віднесене до інших категорій", а саме:ШДержбюджет м. Вінниці 22090200 Шбанк: ГУ ДКУ у Вінницькій області ШМФО 802015 ШЗКПО 34701167 Шрахунок №31114095700002 "Державне мито, не віднесене до інших категорій".
Тоді як у квитанції №77_11 від 12.02.07, що додана до позовної заяви як доказ сплати державного мита, вказано інші реквізити, зокрема невірно вказаний номер рахунку та код ЗКПО.
Також, відповідно до ч.4 ст. 106 КАС України, позовна заява підписується позивачем або його представником із зазначенням дати її підписання, натомість вказана позовна заява такої дати не містить.
Відповідно до п.4 ч.1. ст.106 Кодексу адміністративного судочинства України, в позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги. Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 106 КАС України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом. В порушення вказаних норм позивачем не вказано обставин на яких ґрунтуються позовні вимоги та не подано доказів, які б підтверджували викладені в заяві обставини. Так, позивач зазначивши в якості одного з відповідачів ДПА у Вінницькій області, не вказав які саме порушення було допущено цим відповідачем та не вказав на якій правовій підставі та у зв'язку з якими обставинами взагалі заявлено позовні вимоги, викладені у пунктах першому та другому прохальної частини позовної заяви та не надав відповідних доказів. До того ж вказані вимоги у такому формулюванні не відповідають положенням ч. 3 ст. 105 КАС України.
Крім того, позивач заявив декілька вимог, які підсудні різним адміністративним судам, що не відповідає положенням ст. 21 КАС України, відповідно до частини 1 якої, позивач може заявити кілька вимог в одній позовній заяві, якщо вони пов'язані між собою і підсудні одному адміністративному суду.
Проте, першим та другим пунктом прохальної частини позовної заяви фактично оскаржуються дії посадових осіб відповідачів та висувається вимога зобов'язати головних державних податкових ревізорів-інспекторів утриматись від вчинення дій, направлених на проведення перевірки.
Згідно ж пункту 6 Прикінцевих та перехідних положень КАС України до початку діяльності окружного адміністративного суду адміністративні справи, підвідомчі господарським судам відповідно до Господарського процесуального кодексу України, вирішуються відповідним господарським судом за правилами Кодексу адміністративного судочинства.
Разом з тим, як вбачається з положень ст. ст. 1,2,12, 21 Господарського процесуального кодексу України справи щодо оскарження дій посадових осіб, господарському суду не підсудні.
Враховуючи, що усунення зазначених вище недоліків неможливе без коригування позивачем своїх позовних вимог та складу відповідачів, тобто фактично призведе до пред'явлення нового позову, що на стадії відкриття провадження нормами КАС України не передбачено, суд дійшов висновку про необхідність повернення позивачу позовної заяви, що не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в загальному порядку.
Керуючись п. 6 ч.ч.3,4 ст.ст. 108, 165 Кодексу адміністративного судочинства України суд, -
УХВАЛИВ :
Позовну заяву №14 від 12.02.07 разом з матеріалами повернути позивачу.
Повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Відповідно до ст. 186 КАС України ухвала може бути оскаржена протягом 5 днів з дня її проголошення. Якщо ухвалу було постановлено без виклику особи, яка її оскаржує, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії ухвали . Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом 10 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. При цьому апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження , якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд , який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Відповідно до ст. 254 КАС України ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений цим Кодексом, постанова або ухвала суду першої інстанції набирає сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Залімський І.Г.
Суд | Господарський суд Вінницької області |
Дата ухвалення рішення | 14.02.2007 |
Оприлюднено | 21.08.2007 |
Номер документу | 451025 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Вінницької області
Залімський І.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні