Рішення
від 08.06.2015 по справі 922/4669/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"08" червня 2015 р.Справа № 922/4669/14

Господарський суд Харківської області у складі:

головуючий суддя Хотенець П.В.

судді: Аюпова Р.М. , Жигалкін І.П.

при секретарі судового засідання Гаврильєву О.В.

розглянувши справу

за позовом Прокурора Дергачівського району Харківської області м. Дергачі до 1. Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс 67", м. Харків , 2. Дергачівської районної державної адміністрації, м. Дергачі 3-я особа, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - 1. Головне управління Держземагенства у Харківській області, м. Харків, 2. Харківська обласна державна адміністрація, м. Харків про визнання недійсним розпорядження, визнання недійсним договору оренди земельної ділянки та зобов*язання повернути земельну ділянку за участю представників сторін:

прокурора - Хряк О.О., посвідчення № 028256 від 15.08.2014 року

відповідачів - 1. не з*явився, 2. не з*явився

третіх осіб - 1. не з*явився, 2. не з*явився

ВСТАНОВИВ:

Розглядається позовна вимога про визнання недійсним розпорядження Дергачівської районної державної адміністрації № 1383 від 24 грудня 2009 "Про передачу в оренду земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67"", визнання недійсним договору оренди земельної ділянки водного фонду площею 48,6478 га., кадастровий номер 6322081500170000001, укладений між Дергачівською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" від 01 грудня 2009 року та зареєстрований 31 березня 2010 року за № 041069300001 та зобов*язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" повернути Дергачівській районній державній адміністрації земельну ділянку водного фонду площею 48,6478 га., кадастровий номер 6322081500170000001.

Враховуючи, що заяв та клопотань представниками сторін не заявлено, колегія суддів починає розгляд справи по суті.

Прокурор у судовому засіданні та у наданих письмових поясненнях підтримує заявлені позовні вимоги і просить їх задовольнити у повному обсязі.

Представник першого відповідача у судове засідання не з*явився, відзив на позовну заяву суду не надав.

Представник другого відповідача у судове засідання не з*явився, у наданому відзиві на позовну заяву проти заявлених позовних вимог заперечує, просить відмовити у задоволенні позову.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Головного управління Держземагенства у Харківській області у судове засідання не з*явився, у наданому відзиві на позовну заяву проти заявлених позовних вимог не заперечує.

Представник третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідачів - Харківської обласної державної адміністрації у судове засідання не з*явився, у наданих письмових пояснення підтримує заявлені позовні вимоги.

Приймаючи до уваги принципи змагальності та диспозитивності господарського процесу, закріплені пунктом 4 частини 3 статті 129 Конституції України, статтями 4-3 та статті 33 Господарського процесуального кодексу України, суд вважає, що господарським судом в межах наданих йому повноважень сторонам створені усі належні умови для надання доказів у справі та є підстави для розгляду справи за наявними у справі матеріалами у відповідності до статті 75 Господарського процесуального кодексу України.

Розглянувши надані учасниками судового процесу документи і матеріали, всебічно та повно з'ясувавши обставини, на яких ґрунтуються позовні вимоги та заперечення, об'єктивно оцінивши в сукупності докази, які мають значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, вислухавши пояснення прокурора, колегією суддів встановлено наступне.

Прокуратурою Дергачівського району на виконання пункту 7 рішення розширеного засідання колегії прокуратури Харківської області від 22 липня 2014 року про стан додержання вимог Земельного кодексу України, антикорупційного та іншого законодавства в діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування при прийнятті рішень у сфері земельних відносин, у тому числі щодо розпорядження землями лісового та водного фондів, земельними ділянками рекреаційною, оздоровчого, заповідного призначення, землями житлової та громадської забудови проведено перевірку додержання вимог Земельного кодексу України в діяльності органів виконавчої влади та місцевою самоврядування щодо законності розпорядження землями державної і комунальної власності, здійснення контролю за використанням та охороною земель, що підтверджується винесеною постановою.

У зв'язка з проведенням перевірки, прокуратурі Дергачівського району стало відомо про порушення земельного законодавства з боку Дергачівської районної державної адміністрації (другого відповідача) під чає розпорядження земельною ділянкою загальною площею 48.6478 га. на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" (першого відповідача).

Розпорядженням Дергачівської районної державної адміністрації від 28 липня 2005 року № 343 було надано дозвіл на розробку проекту відведення земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" загальною площею 52.0 га. на території Проходівської сільської ради за межами населеного пункту для товарного риборозведення та надання в оренду.

Розпорядженням Дергачівської районної державної адміністрації про передачу в оренду земельної ділянки водного фонд Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" від 24 грудня 2009 року №1383 було затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а також пунктом 2 зазначено про передачу в оренду на 50 років першому відповідачу земельної ділянки водного фонду загальною площею 48.6478 га. на території Проходівської сільської ради за межами населеного пункту для товарного риборозведення.

01 грудня 2010 року між Дергачівською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" строком на 50 років було укладено договір оренди земельної ділянки загальною площею 48.6478 га., в тому числі під водою 31.9299 га., під болотами 2.3624 га., під чагарниками 0.6193 га., під гідротехнічними спорудами 1.6919 га., під ярами 0.8968 га. та під пасовищами 11.1475 га.

Земельній ділянці, що передана в оренду першому відповідачу присвоєно кадастровий номер 6322081500170000001, який зареєстрований 31 березня 2010 року за №041069300001.

Відповідно до статті 14 Конституції України земля є основним національним багатством, що знаходиться під особливою охороною держави. Право на землю набувається і реалізується громадянами і суб'єктами господарської діяльності (юридичними і фізичними особами) виключно відповідно до закону.

Згідно статті 116 Земельного кодексу України (у редакції, чинній на час виникнення спірних правовідносин) громадяни та юридичні особи набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування в межах їх повноважень, визначених цим Кодексом або за результатами аукціону.

Частиною 4 статті 59 Земельного кодексу України передбачено, що громадянам та юридичним особам органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування із земель водного фонду можуть передаватися на умовах оренди земельні ділянки прибережних захисних смуг, смуг відведення і берегових смуг водних шляхів, а також озера, водосховища, інші водойоми, болота та острови для сінокосіння, рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт тощо.

Відповідно до частини 3 статті 122 Земельного кодексу України районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності, крім випадків, визначених частинами 4 і 8 цієї статті, у власність або користування у межах сіл, селищ, міст районного значення для всіх потреб та за межами населненних пунктів зокрема для ведення водного господарства.

Класифікація видів цільового призначення земель, в тому числі і земель водного фонду затверджена Наказом державного комітету України із земельних ресурсів № 548 від 23 липня 2010 року, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 листопада 2010 року за № 1011/18306.

Згідно частини 4 статті 122 Земельного кодексу України обласні державні адміністрації передають земельні ділянки на їх території із земель державної власності у власність або у користування у межах міст обласного значення та за межами населенних пунктів для всіх потреб, крім випадків, визначених частинами 3, 7 цієї статті.

Пунктом 1 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 445 (зі змінами), встановлено, що Державне агентство земельних ресурсів України (Держземагентство України) є центральним органом виконавчої влади з питань земельних ресурсів та топографо-геодезичної і картографічної діяльності, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Міністра аграрної політики та продовольства України, входить до системи органів виконавчої влади і забезпечує реалізацію державної політики у сфері земельних відносин та топографо-геодезичної і картографічної діяльності.

Відповідно до підпункту "6-1" пункту 4 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого Указом Президента України від 08 квітня 2011 року № 445 (зі змінами), Дерземагентство України відповідно до покладених на нього завдань передає відповідно до закону безпосередньо або через визначені в установленому порядку територіальні органи земельні ділянки сільськогосподарського призначення державної власності у власність або користування для всіх потреб.

Згідно пункту 2 роз*яснення Державного агентства водних ресурсів України (листи № 4158/9/11-13 від 13 серпня 2013 року та № 3427/9/11-13 від 09 липня 2013 року) відповідно до статті 122 Земельного кодексу України повноваження щодо надання водних об*єктів у користування на умовах оренди у межах населенних пунктів належать сільськиим, селищним та міським радам, а за межами населенних пунктів - Раді міністрів Автономної республіки Крим та обласним державним адміністраціям.

Абзацем 2 пункту 2 роз*яснення Державного агентства водних ресурсів України передбачено, що відповідно до статті 59 Земельного кодексу України та статті 51 Водного кодексу України водні об*єкти (дно та водний простір) надаються лише для рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, лікувальних, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, проведення науково-дослідних робіт можуть надаватися водосховища (крім водосховищ комплексного призначення), ставки, озера та замкнені природні водойоми, а відповідно до частини 2 статті 122 Земельного кодексу України районні державні адміністрації на їхній території передають земельні ділянки із земель державної власності у власність або у користування за межами населенних пунктів для обмеженого переліку потреб (ведення водного господарства, будівництва об*єктів, пов*язаних з обслуговуванням жителів територіальної громади району (шкіл, закладів культури, лікарень, підприємств торгівлі, тощо) індивідуального дачного будівництва), у зв*язку з цим районні державні адміністрації не мають повноважень щодо передачі в оренду водних об*єктів.

Таким чином, у відповідності до вказаних норм органом, уповноваженим державою здійснювати функції щодо розпорядження земельними ділянками державної власності водного фонду за межами населенного пункту є Харківська обласна державна адміністрація.

Статтею 124 Земельного кодексу України встановлено, що передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Таке положення узгоджується з вимогами статті 16 Закону України "Про оренду землі", згідно з якими укладення договору оренди земельної ділянки із земель державної власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади - орендодавця, прийнятого у порядку, передбаченому Земельним кодексом України, або за результатами аукціону.

Отже, необхідною умовою укладення договору оренди земельної ділянки, яка перебуває у державній власності, є наявність рішення відповідного органу про надання земельної ділянки.

В той же час, Харкіською обласною державною адмвністрацією рішень про надання в оренду земельної ділянки водного фонду площею 48,6478 га., кадастовий номер: 6322081500170000001 не приймалося.

Відповідно до частини 1 статті 124 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних відносин), передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Згідно частини 1 статті 134 Земельною кодекса України (в редакції на момент виникнення спірних відносин), земельні ділянки державної чи комунальної власності або права на них (оренда, суперфіцій, емфітевзис), у тому числі з розташованими на них об'єктами нерухомого майна державної або комунальної власності підлягають продажу окремими лотами на конкурсних засадах (земельних торгах), крім випадків, встановлених частиною 2 цієї статті.

Земельна ділянка, що передана в оренду першому відповідачу відповідно до частини 2 статті 134 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних відносин) до земель, які можуть передаватися без проведення земельних торгів на конкурентних засадах, не відноситься.

Дергачівська районна державна адміністрація в інформації на запит прокуратури Дергачівського району від 08 серпня 2014 року №04-34-3276 вих-14 зазначила, що земельні торги стосовно земельної ділянки водного фонду переданої на праві оренди Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" не проводились.

Відповідно до абзацу 3 частини 3 Перехідних положень Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних відносин), яка кореспондується з абзацом 3 підпункту 17 пункту 2 розділу 1 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву", у разі прийняття відповідними органами рішення про погодження місця розташування об'єкта або про надання дозволу на розроблення проекту відведення земельної ділянки до 01 січня 2008 року передача в оренду таких земельних ділянок із земель державної та комунальної власності здійснюється без проведення земельних торгів (аукціонів).

Згідно частини 2 Перехідних положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву" абзац 3 підпункту 17 пункту 2 розділу 1 Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву", діє протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом (чинний від 16 вересня 2008 року).

Таким чином, без проведення земельних торгів можливо було передати земельну ділянку Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" виключно у строк до 16 вересня 2009 року, передача земельної ділянки розпорядженням Дергачівської районної державної адміністрації від 24 грудня 2009 суперечить вимогам Земельного законодавства України.

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державного регулювання у сфері будівництва житла" від 29 червня 2010 року збільшено термін дії рішень та розпоряджень про надання дозволу на розробку проекту землеустрою, які прийняті до 01 січня 2008 року та вказано що до вказаних земель не застосовується положення про проведення земельних торгів.

Разом з цим, спірне розпорядження Дергачівської районної державної адміністрації №1383 від 24 грудня 2009 року прийняте в проміжуток часу, коли втратив свою дію Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву" від 16 вересня 2008 року та в час, коли ще не набрав законної сили Закон України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державного регулювання у сфері будівництва житла" від 29 червня 2010 року.

В проміжуток часу між 16 вересня 2009 року та 29 червня 2010 року (всього 9 місяців) положення Земельного кодексу України про відстрочення земельних торгів строком на 2 роки, для суб*єктів, які отримати дозвіл на розроблення проектів землеустрою до 01 січня 2008 року не діяло, у зв'язку з чим Дергачівська районна державна адміністрація перевищила власні повноваження та розпорядилася земельною ділянкою без дотримання процедури земельних торгів.

Незаконність розпорядження Дергачівської районної державної адміністрації від 24 грудня 2000 року №1383 пов'язано із закінченням строку дії відповідної норми Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сприяння будівництву".

Згідно статті 180 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних відносин), прогнозовані матеріали використання і охорони земель, проекти землеустрою, матеріали державною земельною каластру, проекти з питань використання і охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко- економічні матеріали обґрунтувань використання і охорони земель підлягають державній експертизі, яка здійснюється органом по земельних ресурсах відповідно до закону.

Відповідно до частини 6 статті 123 Земельного кодексу України (в редакції на момент виникнення спірних відносин), відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи землевпорядної докуметації згідно із законом - після отримання позитивною висновку такої експертизи приймає рішення про надання земельної ділянки у користування.

Згідно статті 9 Закону України "Про держану експертизу землевпорядної документації" (в редакції на момент виникнення спірних відносин), обов'язковій державній експертизі підлягають проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок особливо цінних земель, земель лісогосподарського призначення, а також земель водного фонду, природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення.

Державним комітетом України по земельним ресурсам згідно висновку державної експертизи землевпорядної документації від 18 вересня 2006 року №1285-06 погоджено проект землеустрою відведення земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67".

Відповідно до статті 62 Закону України "Про землеустрій" (в редакції на момент виникнення спірних відносин), документація із землеустрою підлягає державній експертизі з метою забезпечення її відповідності вихідним даним та технічним умовам, вимогам Законів України, іншим нормативно-правовим актам.

Згідно пункту 10.11 Постанови Кабінету Міністрів України №677 від 26 травня 2004 року "Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок", погоджений проект відведення земельної ділянки підлягає державній експертизі, яка проводиться органом земельних ресурсів відповідно до законодавства. Після одержання позитивного висновку державної експертизи проект відведення земельної ділянки розглядається сільською, селищною, міською радою, районною, Київською та Севастопольською міською державною адміністрацією, затверджується ними або в установленому порядку подається до інших органів, до повноважень яких належить надання у користування або передача у власність земельних ділянок.

Відповідно до статті 26 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" (в редакції на момент виникнення спірних відносин), позитивний висновок державної експертизи дійсний протягом строку дії об'єкта державної експертизи, але не більше трьох років від дня його видачі. Якщо у строк, встановлений частиною 1 цієї статті, не розпочато реалізацію заходів, передбачених об'єктом державної експертизи, то він підлягає повторній державній експертизі.

З матеріалів справи вбачається, що повторна державна експертиза Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" відповідно до законодавства, яке діяло на той час не проведена.

Враховуючи вищевикладене Дергачівська районна державна адміністрація ухвалила розпорядження про передачу в оренду земельної ділянки, водного фонду Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" від 24 грудня 2009 року №1383, в якому затвердила проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки без державної експертизи землевпорядної документації (оскільки екепертиза від 18 вересня 2006 втратила свою силу станом на 24 грудня 2009 року, так як сплинуло понад 3 роки).

Визнання недійсним розпорядження про передавання земельної ділянки тягне за собою те, що неправомірне розпорядження не могло бути підставою для укладення договору оренди земельної ділянки.

Згідно правової позиції Верховного Суду України (постанова Судової палати у цивільних справах Верховного Суду України від 22 травня 2012 року № 6-11цс-13), видання головою державної адміністрації розпорядження про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки без висновку державної експертизи зазначеного проекту землеустрою суперечить положенням Законів України, зокрема частині 6 статті 122 Земельного кодекс) України (в редакції на момент виникнення спірних відносин) та статті 9 Закону України "Про державну експертизу землевпорядної документації" (в редакції на момент виникнення спірних відносин).

Відповідно до частини 1 статті 34 Закону України "Про оренду землі" у разі припинення або розірвання договору оренди землі орендар зобов'язаний повернути орендодавцеві земельну ділянку, на умовах, визначених договором, орендар не має права утримувати земельну ділянка для задоволення своїх вимог до орендодавця.

Згідно частини 2 статті 31 Закону України "Про оренду землі" договір оренди землі припиняється у випадках передбачених законом.

Відповідно до статті 216 Цивільного кодексу України недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю. У разі недійсності правочину кожна із сторін зобов'язана повернути другій стороні у натурі все, що вона одержала на виконання цього правочину, Вимога про застосування наслідків недійсності нікчемного правочину може бути пред*явлена будь-якою заінтересованою особою.

Згідно статтей 55 Конституції України, статей 15, 16 Цивільного кодексу України кожна особа має право звернутись до суду за захистом свого цивільного права у разі його порушення, невизнання або оспорювання.

Відповідно до статті 32 Господарського процесуального кодексу України: доказами у справі є будь-які фактичні дані, на підставі яких господарський суд у визначеному законом порядку встановлює наявність чи відсутність обставин, на яких ґрунтуються вимоги і заперечення сторін, а також інші обставини, які мають значення для правильного вирішення господарського спору.

Згідно статті 33 Господарського процесуального кодексу України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.

Відповідно до частини 1 статті 43 Господарського процесуального кодексу України господарський суд оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному та об'єктивному розгляді в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.

З огляду на викладене, колегія суддів вважає, що позовні вимоги прокурора є обґрунтованими, законними, підтвердженими матеріалами справи і такими, що підлягають задоволенню.

Відповідно до статті 44 та статті 49 Господарського процесуального кодексу України витрати по сплаті судового збору, у разі задоволення позовних вимог, покладаються на відповідачів.

На підставі викладеного та керуючись статтями 6, 8, 124, 129 Конституції України, статтями 123, 134, 122, 140, 186, 211 Земельного кодексу України, статтями 1, 4, 12, 22, 33-34, 38 43, 47-49, 75, 82-85, Господарського процесуального кодексу України, -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити повністю.

Визнати недійсним розпорядження Дергачівської районної державної адміністрації № 1383 від 24 грудня 2009 "Про передачу в оренду земельної ділянки Товариству з обмеженою відповідальністю "Шанс 67"".

Визнати недійсним договір оренди земельної ділянки водного фонду площею 48,6478 га., кадастровий номер 6322081500170000001, укладений між Дергачівською районною державною адміністрацією та Товариством з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" від 01 грудня 2009 року та зареєстрований 31 березня 2010 року за № 041069300001.

Зобов*язати Товариство з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" (61121, м. Харків, вул. Героїв Праці, 70-А, код ЄДРПОУ 33410374) повернути Дергачівській районній державній адміністрації (62300, Харківська область, м. Дергачі, майдан Перемоги, 5 А, код ЄДРПОУ 24129939) земельну ділянку водного фонду площею 48,6478 га., кадастровий номер 6322081500170000001.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Шанс 67" (61121, м. Харків, вул. Героїв Праці, 70-А, код ЄДРПОУ 33410374) на користь державного бюджету України (одержувач коштів - Управління державної казначейської служби у Дзержинському районі м. Харкова, вул. Бакуліна, 18, м. Харків, 61166, код ЄДРПОУ 37999654, рахунок 31215206783003, банк одержувач - Головне управління державної казначейської служби України у Харківській області, МФО 851011, код бюджетної класифікації 22030001) 1218,00 грн. судового збору.

Стягнути з Дергачівської районної державної адміністрації (62300, Харківська область, м. Дергачі, майдан Перемоги, 5 А, код ЄДРПОУ 24129939) на користь державного бюджету України (одержувач коштів - Управління державної казначейської служби у Дзержинському районі м. Харкова, вул. Бакуліна, 18, м. Харків, 61166, код ЄДРПОУ 37999654, рахунок 31215206783003, банк одержувач - Головне управління державної казначейської служби України у Харківській області, МФО 851011, код бюджетної класифікації 22030001) 1218,00 грн. судового збору.

Видати накази після набрання рішенням законної сили.

Повне рішення складено 09.06.2015 р.

Головуючий суддя Суддя Суддя П.В. Хотенець Р.М. Аюпова І.П. Жигалкін

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення08.06.2015
Оприлюднено22.06.2015
Номер документу45113263
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/4669/14

Ухвала від 22.12.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 10.12.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 10.11.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 22.12.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 23.03.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 11.03.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 25.02.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 24.02.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 11.02.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

Ухвала від 27.01.2015

Господарське

Господарський суд Харківської області

Хотенець П.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні