Ухвала
від 17.06.2015 по справі п/811/19/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

Суддя-доповідач - ОСОБА_1

Головуючий у 1 інстанції - Брегей Р.І.

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

"17" червня 2015 р.справа № П/811/19/14 Приміщення суду за адресою: м. Дніпропетровськ, проспект імені газети «Правда», 29

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Білак С.В., суддів: Олефіренко Н.А. Шальєвої В.А. , розглянувши у письмовому провадженні апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області на ухвалу Кіровоградського окружного адміністративного суду від 02 березня 2015 р. у справі №П/811/19/14 за позовом Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійський завод нестандартних конструкцій" про стягнення заборгованості,-

ВСТАНОВИВ:

19 лютого 2015 року Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з заявою, у якій управління просило суд замінити сторону виконавчого провадження - стягувача, у зв'язку з правонаступництвом, Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області на Олександрійську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управлінням державної фіскальної служби в Кіровоградській області.

Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 02.03.2015 року у задоволенні заяви Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області про заміну сторони виконавчого провадження було відмовлено.

Не погодившись з ухвалою суду позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить її скасувати та постановити нову ухвалу, якою задовольнити заяву Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області, посилаючись на необґрунтованість рішення суду першої інстанції та порушення ним норм матеріального права.

В обґрунтування апеляційної скарги зазначив, що 11.08.2013 року набрав чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку із проведенням адміністративної реформи», яким врегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від пенсійного фонду України до Міністерства доходів і зборів України, у зв'язку з чим Міністерство доходів та зборів України займається адмініструванням єдиного внеску.

З огляду на вищевикладене з 11.08.2013 року від Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області до Олександрійської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управлінням державної фіскальної служби в Кіровоградській області передано право стягувати з платників несплачені суми єдиного внеску.

Особи, які беруть участь у справі, у судове засідання не прибули, належним чином були повідомлені про дату, час і місце судового засідання. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 197 КАС України, суд апеляційної інстанції розглядає справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи і обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія суддів встановила наступне.

Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 21 січня 2014 року у справі № П/811/19/14 було задоволено позов Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області та стягнуто заборгованість з єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

03 березня 2014 року Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області одержало виконавчий лист по справі (а.с.55).

19 лютого 2015 року Управління подало заяву про заміну сторони стягувача у зв'язку з тим, що з 11 серпня 2013 року обов'язок адміністрування внеску передано до повноважень Міністерства доходів та зборів України.

19 лютого 2015 року Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області звернулось до Кіровоградського окружного адміністративного суду з заявою про заміну сторони виконавчого провадження - стягувача, у зв'язку з правонаступництвом, Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області на Олександрійську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управлінням державної фіскальної служби в Кіровоградській області.

Надаючи оцінку висновкам суду першої інстанції та доводам апелянта колегія суддів зазначає, що відповідно до частини 5 статті 8 Закону України "Про виконавче провадження" у разі вибуття однієї із сторін державний виконавець з власної ініціативи або за заявою сторони, а також сама заінтересована сторона мають право звернутися до суду із заявою про заміну сторони її правонаступником. Для правонаступника усі дії, вчинені до його вступу у виконавче провадження, обов'язкові тією мірою, якою вони були б обов'язковими для сторони, яку правонаступник замінив.

Згідно з ч. 1 ст. 264 Кодексу адміністративного судочинства України у разі вибуття однієї із сторін виконавчого провадження за поданням державного виконавця або за заявою заінтересованої особи суд може замінити сторону виконавчого провадження її правонаступником.

Законом України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" (чинний з 11.08.2013 року) внесено зміни до Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", згідно з якими, зокрема, встановлено, що адміністрування єдиного внеску шляхом його збору, ведення обліку надходжень від його сплати та здійснення контролю за сплатою єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування здійснюють органи доходів і зборів в порядку, визначеному Податковим кодексом України.

Підпунктом 14.1.1-1 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначено, що адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.

Пунктом 3 Розділу II Прикінцевих положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" визначено, що процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.

Заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи".

Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.

Відповідно до пункту 5 цього Закону суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.

Копії виписок про надходження таких коштів, надані органами Пенсійного фонду України відповідним органам доходів і зборів, є підставою для здійснення ними обліку в картках особових рахунків платників єдиного внеску.

Таким чином, на органи Пенсійного фонду України покладено обов'язок щодо завершення розпочатих процедур адміністрування єдиного внеску, що свідчить про належний статус апелянта як стягувача у виконавчому провадженні за постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 21.01.2014 року в адміністративній справі №П/811/19/14.

З огляду на вищевикладене колегія суддів погоджується з висновками суду першої інстанції з приводу того, що органи Пенсійного фонду України продовжують контролювати і виконання судових рішень (кінцевий етап адміністрування) про стягнення внеску за період до набрання чинності Законом, а тому вважає відмову суду першої інстанції у задоволенні заяви Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області обгрунтованою.

Відповідно до вимог Кодексу адміністративного судочинства України підставами для скасування рішення є порушення судом норм матеріального чи процесуального права.

Доводи апеляційної скарги не дають підстав для висновку про те, що при розгляді справи судом першої інстанції було допущено неправильне застосування норм матеріального чи процесуального права.

Судова колегія дійшла висновку про те, що підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні, а тому відхиляє апеляційну скаргу і залишає судове рішення без змін.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 160, 167, 184, 195, 197, 198, 200, 205, 206, 211, 212, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області - залишити без задоволення.

Ухвалу Кіровоградського окружного адміністративного суду від 02 березня 2015 р. у справі №П/811/19/14 за позовом Управління Пенсійного фонду України в м.Олександрії та Олександрійському районі Кіровоградської області до Товариства з обмеженою відповідальністю "Олександрійський завод нестандартних конструкцій" про стягнення заборгованості - залишити без змін.

Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, які беруть участь в справі, та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів після набрання законної сили судовим рішенням суду апеляційної інстанції.

Головуючий суддя С.В. Білак

Судді Н.А.Олефіренко

ОСОБА_2

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення17.06.2015
Оприлюднено22.06.2015
Номер документу45114555
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —п/811/19/14

Ухвала від 02.03.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. Брегей

Ухвала від 04.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 17.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 04.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Білак С.В.

Ухвала від 02.03.2015

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. Брегей

Постанова від 21.01.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. Брегей

Ухвала від 11.01.2014

Адміністративне

Кіровоградський окружний адміністративний суд

Р.І. Брегей

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні