Ухвала
від 17.06.2015 по справі 916/2290/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, пр. Шевченка, 29


УХВАЛА

підготовчого засідання суду

про порушення провадження у справі про банкрутство

"17" червня 2015 р.Справа №916/2290/15

За заявою: Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області (65012, м. Одеса, Французький бульвар 7, код ЄДРПОУ 39565511 )

до боржника: Товариства з обмеженою відповідальністю ( надалі ТОВ ) „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 )

про визнання боржника банкрутом.

Господарський суд Одеської області у складі:

судді - РОВИНСЬКОГО О.Ю.

секретаря судового засідання - Чітакової В.О.

за участю представників сторін:

від Заявника: не з'явився, не зважаючи на те, що був повідомлений належним чином;;

від Боржника : Белоус Є.О. - представник ТОВ „Дубль А", на підставі довіреності від 26.04.2013 р., особа підтверджена паспортом;

СУТЬ СПОРУ: 04.03.2015 р. Заявник, ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області, звернувся до господарського суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ „Дубль А" в порядку передбаченому ст. 11 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", оскільки останній неспроможний виконати свої грошові зобов'язання по сплаті заборгованості на загальну суму у розмірі 2 041 842 грн. 02 коп. протягом трьох місяців після настання встановленого строку їх сплати.

Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 04.06.2015 р. заяву про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ „Дубль А" вх № 2412/15 призначено на розгляд судді Ровинському О.Ю. та присвоєно № 916/2290/15

Ухвалою господарського суду Одеської області від 08.06.2015 р. заяву ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області про порушення провадження у справі про банкрутство, прийнято до розгляду суддею Ровинським О.Ю.

Ст. 114 Закону України № 4212-VІ встановлено, що кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядникам майна визначається судом самостійно із застосування автоматизованої системи з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) України. Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна господарським судом у справі про банкрутство затверджується Пленумом Вищого господарського суду України за погодженням з державним органом з питань банкрутства. Під час прийняття заяви про порушення справи про банкрутство суд в ухвалі зобов'язує визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого надати заяву на участь у справі.

08.06.2015 р. господарським судом Одеської області, у порядку встановленому розділом 4 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справах про банкрутство здійснено відповідний запит, щодо визначення кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна ТОВ „Дубль А".

Автоматизованою системою з відбору кандидатів на призначення розпорядника майна на запит суду у порядку, визначеному п. 4.6 Положення про автоматизовану систему з відбору кандидатів на призначення арбітражного керуючого у справі про банкрутство, затвердженого Постановою Пленуму Вищого господарського суду від 16.01.2013 р. № 1, погодженою Міністерством юстиції листом від 15.01.2013 р. № 13.2-20/120, для участі у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 ) визначено кандидатуру арбітражного керуючого Дєчеву Ольгу Миколаївну, діючого на підставі свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здіснення діяльності арбітражного керуючого ( розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора ) від 08.02.2013 р. за № 86, про що свідчить довідка щодо кандидатури арбітражного керуючого від 08.06.2015 р., оформлена відповідно до п. 4.11 Положення.

Зазначеною ухвалою суду, зобов'язано визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого, відповідно до ч.1 ст. 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" надати заяву на участь у справі про банкрутство ТОВ „Дубль А" до якої додати відомості, передбачені ч.2 ст. 114 Закон України № 4212-VІ : копію ліцензії та свідоцтва на здійснення підприємницької діяльності, відомості досвід та показники роботи у попередніх справах, участь у справах про банкрутство, в яких бере участь арбітражний керуючий на час подання заяви; засвідчену копію диплому про вищу освіту, наявність організаційних та технічних можливостей виконувати обов'язки розпорядника майна; страхування відповідальності арбітражного керуючого та ін. у строк визначений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

17.06.2015 р. до господарського суду Одеської області із заявою про надання згоди на призначення розпорядником у справі про банкрутство ТОВ „Дубль А" ( вх. № 3-968/15 ) звернувся визначений автоматизованою системою арбітражний керуючий Дєчева Ольга Миколаївна, до якої додано: копію свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здіснення діяльності арбітражного керуючого ( розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора ) 08.02.2013 р. за № 86 ( Наказ Міністерства юстиції України від 25.01.2013 р. № 175/5 ); копію паспорта громадянина України та картки фізичної особи-платника податків про одержання ідентифікаційного номеру; диплому про отримання повної вищої юридичної освіти за спеціальністю „Правознавство" та здобуття кваліфікації юрист; копію договору добровільного страхування відповідальності арбітражного керуючого від 17.02.2015 р. № 3340443 та інформаційну довідку про досвід та показники роботи у попередніх справах.

Розглянувши у підготовчому засіданні суду матеріали заяви про порушення провадження у справі про банкрутство ТОВ „Дубль А" , заслухавши доводи та пояснення представника заявника, господарський суд встановив:

В обґрунтування безспірності заявлених грошових вимог ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області посилається на наявність непогашених грошових зобов'язань ТОВ „Дубль А", які виникли на підставі проведеної камеральної перевірки даних, задекларованих у податковій звітності з податку на додану вартість, за результатами якої складено акт від 19.04.2012 р. № 1119/15-2.

На підставі вищезазначеного акту ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області прийнято податкове повідомлення-рішення № 0007701502 від 08.06.2012 р., яким ТОВ „Дубль А" визначено суму грошового зобов'язання з податку на додану вартість у розмірі 2 042 212 грн. 50 коп., з яких : за основним платежем - 1 633 970 грн. 00 коп., за штрафними санкціями - 408 242 грн. 50 коп.

У зв'язку з непогашенням ТОВ „Дубль А" грошових зобов'язань, у ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області звернулось до Одеського окружного адміністративного суду з позовною з'явою про стягнення з ТОВ „Дубль А" суми податкової заборгованості по податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів ( робіт, послуг ) у загальному розмірі 2 041 851 грн. 29 коп. з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків.

Постановою Одеського окружного адміністративного суду від 12.12.2014 р. по справі № 815/5938/14 адміністративний позов ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області задоволено у повному обсязі, стягнуто з ТОВ „Дубль А" заборгованість у розмірі 2 041 851 грн. 29 коп. з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника податків.

Згідно з частиною першою ст. 1 Закону України „Про виконавче провадження" у випадках, передбачених законом, рішення судів та інших органів щодо стягнення коштів виконуються органами доходів і зборів, банками та іншими фінансовими установами. Рішення зазначених органів можуть виконуватися відповідно до закону також іншими органами, установами, організаціями, посадовими особами та громадянами.

Відповідно до п. 41.2 ст. 41 Податкового кодексу України, органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень. Стягнення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску за виконавчими написами нотаріусів не дозволяється.

Порядок стягнення податкового боргу платників податків регулюється статтями 95-99 Податкового кодексу України.

Згідно з п. 95.1 ст. 95 Податкового кодексу України, контролюючий орган здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності - шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Відповідно до абзаці першого пункту 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України, стягнення коштів з рахунків платника податків у банках, обслуговуючих такого платника податків, здійснюється за рішенням суду, яке направляється до виконання контролюючим органам, у розмірі суми податкового боргу або його частини.

Механізм виконання судових рішень про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу передбачений главою 12 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Правління національного банку України від 21.01.2004 р. № 22, який передбачає оформлення інкасового доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу. Відповідно до п. 12.4 зазначеної Інструкції, судове рішення, на підставі якого з платника податків стягуються кошти, до банку не подається. Натомість реквізити відповідного судового рішення зазначаються в самому інкасовому дорученні.

Абзацами другим та третім пункту 95.3 ст. 95 Податкового кодексу України передбачено, що контролюючий орган звертається до суду щодо надання дозволу на погашення усієї суми податкового боргу за рахунок майна платника податків, що перебуває у податковій заставі. Рішення суду щодо надання вказаного дозволу є підставою для прийняття контролюючим органом рішення про погашення усієї суми податкового боргу. Рішення контролюючого органу підписується його керівником та скріплюється гербовою печаткою контролюючого органу. Перелік відомостей, які зазначаються у такому рішенні, встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.

Отже, виходячи з вищенаведеного, доказами в підтвердження безспірності грошових вимог ініціюючого кредитора - органу доходів і зборів ( ДФС ) є рішення суду про стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу, що набрало законної сили, інкасові доручення для примусового стягнення коштів в дохід бюджету у рахунок погашення податкового боргу та докази вжиття відповідних заходів до отримання відповідної заборгованості за процедурою, визначеною Податковим кодексом України.

Таким чином, перебіг тримісячного строку, встановлений ч. 3 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" починається з моменту прийняття банком платника ( боржника ) інкасового доручення для примусового стягнення грошових коштів у рахунок погашення податкового боргу, оформленого стягувачем ( контролюючим органом ) на підставі рішення, що набрало законної сили.

Зазначена правова позиція визначена в Постанові Вищого господарського суду України від 17.02.2015 р. по справі № 925/1941/14.

Підтверджуючи проведення ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області вжиття відповідних заходів до отримання заборгованості за процедурою, визначеною Податковим кодексом України, Заявником до заяви про порушення провадження у справі про банкрутство надано інкасові доручення для примусового стягнення коштів у рахунок погашення податкового боргу № 347-25 у розмірі 1 000 000 грн. 00 коп. та № 346-25 у сумі 1 041 851 грн. 29 коп., які отримані АБ „Південний" 03.02.2015 р.

Таким чином, Заявником проведено заходи передбачені п.п. 95.1. та п.п. 95.2 ст. 95 Податкового кодексу України направлені на стягнення з ТОВ „Дубль А" грошових коштів у розмірі 2 041 842 грн. 02 коп. відповідно до постанови Одеського окружного адміністративного суду від 12.12.2014 р. по справі № 815/5938/14, зазначені грошові кошти не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, а отже є безспірними в розумінні Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ч. 2 ст. 4 1 ГПК України, господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом з врахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Відповідно до ч. ч. 1, 2, 4 ст. 2 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Цей Закон має пріоритет перед іншими законодавчими актами України у регулюванні відносин, пов'язаних з банкрутством суб'єктів підприємницької діяльності, за винятком випадків, передбачених цим Законом. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій суб'єктів підприємницької діяльності регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Згідно ч. 2 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" право на звернення до господарського суду із заявою про порушення справи про банкрутство мають боржник, кредитор.

Враховуючи вимоги ч.1 ст.16 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд здійснює перевірку обґрунтованості вимог заявника, а також з'ясування наявності підстав для порушення провадження у справі про банкрутство здійснюються господарським судом у підготовчому засіданні, для цього у порядку ч. ч. 2, 3 цієї статті Закону господарський суд розглядає подані документи, заслуховує пояснення сторін, оцінює обґрунтованість заперечень боржника, а також вирішує інші питання, пов'язані з розглядом справи. Враховуючи те, що справа порушується за заявою кредитора, господарський суд перевіряє обґрунтованість його вимог, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження.

Відповідно до ч.1 ст.7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" щодо боржника застосовуються такі судові процедури банкрутства: розпорядження майном боржника; мирова угода; санація (відновлення платоспроможності) боржника; ліквідація банкрута.

Частиною 3 ст. 7 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено, що залежно від категорії боржника, виду його діяльності та наявності у нього майна господарський суд застосовує загальний, спеціальний або спрощений порядок провадження у справі про банкрутство. Спеціальний порядок передбачає залучення до участі у справі додаткових учасників, продовження строків санації, збігу процедур розпорядження майном та санації.

Відповідно до ч.3 ст. 10 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" справа про банкрутство порушується господарським судом, якщо безспірні вимоги кредитора (кредиторів) до боржника сукупно становлять не менше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку, якщо інше не передбачено цим Законом. Безспірні вимоги кредиторів - грошові вимоги кредиторів, підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, і постановою про відкриття виконавчого провадження, згідно з яким відповідно до законодавства здійснюється списання коштів з рахунків боржника. До складу цих вимог, у тому числі щодо сплати податків, зборів (обов'язкових платежів), не включаються неустойка (штраф, пеня) та інші фінансові санкції.

Згідно зі ст. 8 Закону України „Про Державний бюджет України на 2015 рік" з 1 січня 2015 р. встановлена мінімальна заробітна плата у розмірі 1 218 грн. 00 коп., а отже станом на 04.06.2015 р. ( дата звернення ініціюючого кредитора із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство ) сума у триста мінімальних розмірів заробітної плати складає 365 400 грн. 00 коп.

Відповідно до ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" боржник це суб'єкт підприємницької діяльності (юридична особа або фізична особа - підприємець), неспроможний виконати протягом трьох місяців свої грошові зобов'язання після настання встановленого строку їх виконання, які підтверджені судовим рішенням, що набрало законної сили, та постановою про відкриття виконавчого провадження, якщо інше не передбачено цим Законом.

Згідно ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" неплатоспроможність - неспроможність суб'єкта підприємницької діяльності виконати після настання встановленого строку грошові зобов'язання перед кредиторами не інакше, як через відновлення його платоспроможності.

Статтею 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" встановлює, що грошовим зобов'язанням є зобов'язання боржника сплатити кредитору певну грошову суму відповідно до цивільно-правового правочину (договору) та на інших підставах, передбачених законодавством України. До складу грошових зобов'язань боржника, не включаються неустойка ( штраф, пеня ) та інші фінансові санкції, визначені на дату подання заяви до господарського суду, тощо. Склад і розмір грошових зобов'язань, у тому числі розмір заборгованості за передані товари, виконані роботи і надані послуги, сума кредитів з урахуванням відсотків, які зобов'язаний сплатити боржник, визначаються на день подання до господарського суду заяви про порушення справи про банкрутство, якщо інше не встановлено цим Законом.

Отже, дослідивши матеріали справи, суд встановив, що у зв'язку з непогашенням боржником заборгованості по податку на додану вартість, загальна безспірна заборгованість ТОВ „Дубль А" перед ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області складає 2 042 212 грн. 50 коп., з яких : за основним платежем - 1 633 970 грн. 00 коп., за штрафними санкціями - 408 242 грн. 50 коп.

Таким чином безспірні вимоги кредитора до боржника без врахування неустойки (штраф, пеня) та інших фінансових санкцій складають 1 633 970 грн. 00 коп. та становлять більше трьохсот мінімальних розмірів заробітної плати, які не були задоволені боржником протягом трьох місяців після встановленого для їх погашення строку.

Перевіривши обґрунтованість вимог заявника, їх безспірність, вжиття заходів щодо примусового стягнення за цими вимогами в порядку виконавчого провадження, суд вважає за необхідне визнати вимоги ДПІ у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області до ТОВ „Дубль А" відповідно до положень ст. 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" у розмірі 2 042 212 грн. 50 коп..

Приймаючи до уваги викладене, суд встановив наявність підстав для порушення провадження у справі про банкрутство, передбачених ст.ст. 10, 16, 19, 22 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", введення мораторію на задоволення вимог кредиторів, введення процедури розпорядження майном та призначення розпорядника майна, зобов'язання ініціюючого кредитора, зобов'язання кредитора подати оголошення про порушення справи про банкрутство.

Відповідно до ч. 10 ст. 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснюється офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Згідно Прикінцевих та перехідних положень цього закону вказане положення набирає чинності через два роки після опублікування цього закону. До набрання чинності цим положенням офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство здійснюється в офіційних друкованих органах (газетах „Голос України" чи „Урядовий кур'єр").

Відповідно до ч. 10 ст. 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" з метою виявлення усіх кредиторів та осіб, які виявили бажання взяти участь у санації боржника, здійснюється офіційне оприлюднення оголошення про порушення справи про банкрутство на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет. Таке оголошення має містити повне найменування боржника, його поштову адресу, банківські реквізити, найменування та адресу господарського суду, номер справи, відомості про розпорядника майна, граничний строк подання заяв конкурсних кредиторів з вимогами до боржника.

Відповідно до п.2.2. Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою пленуму Вищого господарського суду України №16 від 17.12.2013р., офіційному оприлюдненню підлягає, зокрема, оголошення про порушення справи про банкрутство.

З врахуванням вищезазначеного, господарський суд вважає за необхідне оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство ТОВ „Дубль А", текст якого додається.

Відповідно до п. 1 ст. 22 Закону (№2343-ХІІ) розпорядження майном - це система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, тощо, що потребує значного часу для належного виконання арбітражним керуючим повноваження розпорядника майном боржника.

Положення частини 9 статті 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачають встановлення у підготовчому засіданні суду розміру оплати послуг розпорядника майном боржника та джерел її сплати.

Відповідно до ч.ч.1 ст. 115 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.

За результатами дослідження заяву визначеного автоматизованою системою арбітражного керуючого Дечєвої О.М. та доданих до неї документів ( свідоцтва, договору страхування ), інформації про організаційно - технічні можливості, суд враховуючи показники роботи арбітражного керуючого у інших справах а також досвід роботи у якості розпорядника майна, керуючого санацією та ліквідатора, дійшов висновку про здатність арбітражного керуючого Дечєвої О.М. належним чином виконувати передбачені Законом обов'язки розпорядника майна. Враховуючи відповідність кандидатури арбітражного керуючого Дечєвої О.М. вимогам ст.ст. 97, 114 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд призначає її розпорядником майна боржника .

Керуючись ст.ст. 16, 18, 19, 22, 23, 114, 115 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст.ст. 64, 65, 86 Господарського процесуального кодексу України, суддя, -

У Х В А Л И В:

1. Порушити провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 );

2. Оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України оголошення про порушення справи про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 ), текст якого додається.

3. Визнати грошові вимоги Державної податкової інспекції у Приморському районі м. Одеси Головного управління Міндоходів в Одеській області (65012, м. Одеса, Французький бульвар 7, код ЄДРПОУ 39565511 ) до Товариства з обмеженою відповідальністю „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 ) у розмірі 2 041 842 грн. 02 коп.

4. Ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів (зупинення виконання боржником грошових зобов'язань і зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), термін виконання яких настав до дня введення мораторію, і припинення заходів, спрямованих на забезпечення виконання цих зобов'язань та зобов'язань щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів), застосованих до дня введення мораторію).

Протягом дії мораторію на задоволення вимог кредиторів: забороняється стягнення на підставі виконавчих та інших документів, що містять майнові вимоги, у тому числі на предмет застави, за якими стягнення здійснюється в судовому або в позасудовому порядку відповідно до законодавства, крім випадків перебування виконавчого провадження на стадії розподілу стягнутих з боржника грошових сум (у тому числі одержаних від продажу майна боржника), перебування майна н стадії продажу з моменту оприлюднення інформації про продаж, а також у разі звернення стягнення на заставлене майно та виконання рішень у немайнових спорах; забороняється виконання вимог, на які поширюється мораторій; не нараховується неустойка (штраф, пеня), не застосовуються інші фінансові санкції за невиконання чи неналежне виконання зобов'язань із задоволення всіх вимог, на які поширюється мораторій; зупиняється перебіг позовної давності на період дії мораторію; не застосовується індекс інфляції за весь час прострочення виконання грошового зобов'язання, три проценти річних від простроченої суми тощо.

Мораторій на задоволення вимог кредиторів застосовується до вимог кредиторів щодо відшкодування збитків, що виникли через відмову боржника від виконання правочинів (договорів) у процедурі санації.

Дія мораторію на задоволення вимог кредиторів не поширюється на вимоги поточних кредиторів; на виплату заробітної плати та нарахованих на ці суми страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне та інше соціальне страхування; відшкодування шкоди, заподіяної здоров'ю та життю громадян; на виплату авторської винагороди, аліментів, а також на вимоги за виконавчими документами немайнового характеру, що зобов'язують боржника вчинити певні дії чи утриматись від їх вчинення.

Дія мораторію не поширюється на задоволення вимог кредиторів у разі одночасного задоволення вимог кредиторів у процедурі розпорядження майном керуючим санацією згідно з планом санації або ліквідатором у ліквідаційній процедурі в порядку черговості, встановленому цим Законом.

Стягнення грошових коштів за вимогами кредиторів за зобов'язаннями, на які не поширюється дія мораторію, провадиться з рахунку боржника в установі банку. Контроль за такими стягненнями здійснює арбітражний керуючи (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор).

Звернення стягнення на майно боржника за вимогами, на які не поширюється дія мораторію, здійснюється виключно за ухвалою господарського суду, у провадженні якого перебуває справа про банкрутство боржника.

5. Ввести процедуру розпорядження майном боржника Товариства з обмеженою відповідальністю „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 ).

6. Розпорядником майна Товариства з обмеженою відповідальністю „Дубль А" ( 65009, м. Одеса, вул. Сонячна, буд. 5, код ЄДРПОУ 34055508 ), призначити арбітражного керуючого Дєчеву Ольгу Миколаївну, діючу на підставі свідоцтва Міністерства юстиції України про право на здіснення діяльності арбітражного керуючого ( розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора ) 08.02.2013 р. за № 86 ( Наказ Міністерства юстиції України від 25.01.2013 р. № 175/5 ); адреса для листування : 65049, м. Одеса, вул. Палубна 9/4, тел : (097) 112-90-50; факс : (048) 737-51-99, decheva@mail.ru.

7. Визначити грошову винагороду розпорядника майна арбітражного керуючого Дєчевої Ольги Миколаївни у розмірі двох мінімальних заробітних плат, що складає 2 436 грн. 00 коп. за кожен місяць виконання повноважень розпорядника майна за рахунок кредитора, шляхом авансування суми на депозитний рахунок нотаріуса та виплати за кожен місяць виконання повноважень розпорядника майна, до дня першого засідання комітету кредиторів.

8. Під час процедури розпорядження майном боржнику дозволяється задовольняти лише ті вимоги кредиторів, на які згідно з частиною п'ятою цією статті не поширюється дія мораторію.

9. Органи управління боржника не мають права до припинення процедури розпорядження майном без згоди розпорядника майна приймати рішення про: реорганізацію (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) і ліквідацію боржника; створення юридичних осіб або про участь в інших юридичних особах; створення філій і представництв; виплату дивідендів; проведення боржником емісії цінних паперів; вихід зі складу учасників боржника юридичної особи, придбавання в акціонерів раніше випущених акцій боржника; участь боржника в об'єднаннях, асоціаціях, спілках, холдингових компаніях, промислово-фінансових групах чи інших об'єднаннях юридичних осіб.

10. Керівник або орган управління боржника виключно за погодженням з розпорядником майна вчиняють правочини (укладають договори) щодо: відчуження або обтяження нерухомого майна боржника, в тому числі його передачі в оренду, заставу, внесення зазначеного майна до статутного капіталу іншого підприємства або господарського товариства, розпорядження нерухомим майном боржника у будь-який інший спосіб; одержання та видачі позик (кредитів), надання поруки, гарантій, уступки вимоги, переведення боргу, а також передачі в довірче управління майна боржника; розпорядження у будь-який спосіб іншим майном боржника, балансова вартість якого становить понад один відсоток балансової вартості активів боржника, та укладення інших значних право чинів (договорів).

11. Заборонити власнику майна (органу уповноваженому управляти майном) боржника та боржнику приймати рішення щодо ліквідації, реорганізації боржника, а також відчужувати основні засоби та предмет застави.

12. Розпоряднику майна подати до суду відомості про результати розгляду вимог кредиторів, не пізніше місяця та двадцяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду, а саме не пізніше 06.08.2015 р.

13. Розпоряднику майна скласти реєстр майнових вимог кредиторів та подати до господарського суду не пізніше двох місяців та десяти днів після дати проведення підготовчого засідання суду, а саме не пізніше 27.08.2015 р.

14. Попереднє засідання суду має відбутися не пізніше двох місяців та десяти днів, а саме не пізніше 27.08.2015 р., а в разі великої кількості кредиторів - не пізніше трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.

15. Строк проведення розпорядником майна інвентаризації майна боржника, не більше двох місяців, а в разі значного обсягу майна - трьох місяців після дати проведення підготовчого засідання суду.

16. Копію ухвали надіслати : кредитору, боржнику, Відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців реєстраційної служби Одеського міського управління юстиції, Першому Приморському ВДВС Одеського МУЮ, відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції в Одеській області, Приморському районному суду м. Одеси, Одеському окружному адміністративному суду, розпоряднику майна - арбітражному керуючому Дєчевій О.М.

Ухвала про порушення провадження у справі набирає законної сили з моменту її винесення згідно з ч.4 ст. 8, ч.13 ст. 16 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвала може бути оскаржена у порядку, встановленому ст. 91 Господарського процесуального кодексу України, ст. 8 Закону України „Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя О.Ю. Ровинський

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення17.06.2015
Оприлюднено23.06.2015
Номер документу45202523
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —916/2290/15

Ухвала від 16.12.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Зеленов Г.М.

Ухвала від 06.12.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Зеленов Г.М.

Ухвала від 22.11.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Зеленов Г.М.

Ухвала від 02.11.2016

Господарське

Господарський суд Одеської області

Зеленов Г.М.

Ухвала від 23.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 23.12.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 18.11.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 28.10.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 30.09.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

Ухвала від 17.06.2015

Господарське

Господарський суд Одеської області

Ровинський О.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні