ДАРНИЦЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД М.КИЄВА
справа № 753/1850/13
провадження № 1-кс/753/118/13
У Х В А Л А
іменем України
"07" лютого 2013 р. слідчий суддя Дарницького районного суду м. Києва Дубас В.А., при секретарі Ридзель О.В., розглянувши старшого прокурора розглянувши клопотання старшого прокурора Дарницької прокуратури з нагляду за додержанням законів у воєнній сфері Святецького М.П. про надання дозволу на продовження строку проведення позапланової виїзної ревізії, суд, -
в с т а н о в и в :
Старший прокурор Дарницької прокуратури з нагляду за додержанням законів у воєнній сфері Святецький М.П., звернувся до суду з клопотанням про надання дозвіл фахівцям державної фінансової інспекції в м. Києві на проведення у період з 21.01.2013 року по 08.02.2013 року позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Бази виробничо-технологічної комплектації Внутрішніх військ МВС України та ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ з питань виконання договору підряду № 89 від 13.08.12. реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини 3027 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. та відповідних фінансових зобов`язань з даного приводу. В обґрунтування клопотання прокурор зазначив, що згаданою прокуратурою у порядку прокурорського нагляду за додержанням та застосуванням законів, у відповідності до постанови про проведення перевірки у порядку нагляду за додержанням і застосуванням законів № 2 від 10.12.12, на підставі заяви начальника Бази виробничо-технологічної комплектації про представництво інтересів у суді з метою недопущення нецільового використання бюджетних коштів та стягнення заборгованості за договором, проводиться перевірка. Під час перевірки виявлено факт порушень Закону України Про здійснення державних закупівель, Бюджетного кодексу України з боку службових осіб Бази виробничо-технологічної комплектації Внутрішніх військ МВС України, а також неналежного виконання службових обов`язків останніми, що призвело до невиконання зобов`язань ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯна суму понад 3 млн. грн.
Ухвалою слідчого судді Дарницького райсуду м. Києва від 16.01.2013 року надано дозвіл фахівцям державної фінансової інспекції в м. Києві на проведення у період з 21.01.2013 року по 08.02.2013 рік провести позапланову виїзну ревізію з окремих питань фінансово-господарської діяльності Бази виробничо-технологічної комплектації Внутрішніх військ МВС України та ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ з питань виконання договору підряду № 89 від 13.08.12. реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини 3027 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. та відповідних фінансових зобов`язань з даного приводу.
До Дарницького райсуду м. Києва 04.01.2013 року надійшло клопотання вказаного прокурора про надання дозволу на продовження строку виконання позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Бази виробничо-технологічної комплектації Внутрішніх військ МВС України та ТОВ «БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ» на 5 робочих днів у період з 11 по 15 лютого 2013 року включно.
Заслухавши прокурора та слідчого, які клопотання підтримали, вивчивши матеріали клопотання суд вважає за необхідне клопотання задовольнити виходячи з наступних підстав.
Відповідно до ст.ст. 2, 8, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» вказана ревізія віднесена до компетенції органів Державної фінансової інспекції України.
Згідно положень ч.ч. 6-8, 11 ст. 11 вказаного Закону позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду. Позапланова ревізія підконтрольної установи не може проводитися частіше одного разу на квартал. Позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості. Тривалість позапланової виїзної ревізії не повинна перевищувати 15 робочих днів.
Подовження термінів проведення планової або позапланової виїзної ревізії можливе лише за рішенням суду на термін, що не перевищує 15 робочих днів для планової виїзної ревізії та 5 робочих днів для позапланової виїзної ревізії.
З огляду на викладені обставини, суд приходить до висновку, що прокурором у клопотанні доведено наявність достатніх підстав для продовження строку проведення позапланової виїзної ревізії з метою встановлення чи були використані бюджетні кошти керівництвом Бази виробничо-технологічної комплектації Внутрішніх військ МВС України та ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ за цільовим призначенням та проведення звірки між наведеними юридичними особами, що є доцільним і обмежень встановлених ст. 11 вказаного Закону щодо проведення такої перевірки слідчим суддею не вбачається.
Керуючись ст. 11 Закону України Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні, -
п о с т а н о в и в :
Клопотання старшого прокурора Дарницької прокуратури з нагляду за додержанням законів у воєнній сфері Святецького М.П. про надання дозволу на продовження строку проведення позапланової виїзної ревізії задовольнити.
Надати дозвіл фахівцям державної фінансової інспекції в м. Києві на продовження строку виконання позапланової виїзної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Бази виробничо-технологічної комплектації Внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України (м. Київ, вул. Бориспільська, 40, код ЄДРПОУ 14323014) та ТОВ «БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 35919252, юридична адреса: 04107, м. Київ, вул. Татарська, 6; фактична адреса: 03126, м. Київ, бул. І. Лепсе, 50) на 5 робочих днів у період з 11 по 15 лютого 2013 року включно.
Дозволити фахівцям державної фінансової інспекції в м. Києві проведення зустрічної звірки із ТОВ «БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ».
У ході виконання контрольного заходу до його виконання залучити фахівця з будівництва державної фінансової інспекції в м. Києві.
У ході проведення позапланової виїзної ревізії на Базі виробничо-технологічної комплектації внутрішніх військ МВС України поставити на вирішення фахівцям державної фінансової інспекції в м. Києві наступні питання:
- Відповідність вимогам чинного законодавства щодо створення тендерного комітету Бази ВТК МВС України,
- Відповідність вимогам чинного законодавства річного плану закупівель та змін до нього на відповідність кошторису, державній програмі Бази ВТК МВС України,
- Відповідність вимогам чинного законодавства порядку визначення процедур закупівель Бази ВТК МВС України,
- Відповідність вимогам чинного законодавства в частині прозорості здійснення процедур закупівель Бази ВТК МВС України,
- Відповідність вимогам чинного законодавства тендерної документації (кваліфікаційної документації),
- Відповідність тендерних пропозицій (цінових пропозицій) вимогам тендерної документації (запрошенням до участі в торгах) та законодавству,
- Відповідність вимогам чинного законодавства документів, що підтверджують видачу тендерної (кваліфікаційної) документації, та реєстру отриманих тендерних пропозицій,
- Відповідність вимогам чинного законодавства протоколів розкриття тендерних пропозицій,
- Відповідність вимогам чинного законодавства порядку розгляду та оцінки тендерних пропозицій, визначення переможця, акцепту тендерних пропозицій реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини 3027 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. (в подальшому об`єкт),
- Відповідність вимогам чинного законодавства звіту про результати процедури закупівлі,
- Відповідність вимогам чинного законодавства процедури укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг на предмет дотримання законодавства та відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції ( у тому числі договір підряду на реконструкцію № 89),
- Перевірка правильності відображення операцій із закупівлі в бухгалтерському обліку,
- Чи не допущено замовником будівництва поділу предмета закупівлі на окремі частини з метою уникнення тендерних процедур,
- Чи відповідає вимогам чинного законодавства (з урахуванням методики та вимог розрахунку, обумовлених замовником у тендерній документації ) ціна тендерної пропозиції ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ,
- Чи мав замовник на момент укладання договору підряду проектно-кошторисну документацію реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв.,
- Чи відповідає вимогам чинного законодавства проектно-кошторисна документація реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв.,
- Хто є розробником проектно-кошторисної документації реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв.,
- Чи відповідає вимогам ДБН проектно-кошторисна документація реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв., а саме її склад, порядок розроблення, оформлення, погодження та затвердження.,
- Чи погоджена проектно-кошторисна документація реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. позитивним експертним висновком органами державної експертизи.,
- Чи складались та подавались до органів Держказначейства титули будов на об`єкти реконструкції реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. (постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.97 N 995 (995-97-п),
- Відповідність вимогам чинного законодавства та умовам договору стану розрахунків між замовником і підрядником та правильності відображення фінансово-господарських операцій, пов`язаних з будівництвом, у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності замовника та підрядника,
- Підстави виникнення, достовірність суми дебіторської або кредиторської заборгованості між замовником і підрядником,
- Відповідність вимогам чинного законодавства здійснення замовником попередньої оплати договору підряду на реконструкцію № 89,
- Цільове використання підрядником сум авансу, своєчасність та достовірність подачі замовнику звітів про витрачання сум авансу договору підряду на реконструкцію № 89,
- Чи не фінансувалися за виділені кошти інші об`єкти, будівництва; чи не витрачалися кошти на придбання будівельних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, які не пов`язані з проведенням запланованого обсягу робіт, та на потреби, що не стосуються будівництва взагалі,
- Встановити фактичну вартість матеріалів, придбаних підрядником за рахунок сум авансу,
- Чи у повному обсязі замовником використовувались повноваження щодо здійснення контролю за роботою підрядника, визначених договором підряду на реконструкцію № 89,
- При наявних умовах виконання договору підрядником, чи повинен замовник перераховувати кошти та чи спричинені такими діями замовника збитки державі,
- Чи наявні інші договірні відносини (за іншими господарськими договорами) між замовником та підрядником, на яку суму, що є предметом договорів,
- Чи мають місце випадки порушення Базою ВТК ВВ МВС України вимог чинного законодавства при укладанні господарських договорів, чи є факти здійснення прихованих правочинів (укладання фіктивних договорів, договорів прихованої оренди тощо), якщо так, яка сума збитків, завданих державі внаслідок їх укладання.
Під час проведення звірки із ТОВ «БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ» (код ЄДРПОУ 35919252, юридична адреса: 04107, м. Київ, вул. Татарська, 6; фактична адреса: 03126, м. Київ, б-р І. Лепсе, 50) поставити на вирішення фахівцям державної фінансової інспекції в м. Києві наступні питання:
- Загальні відомості про об`єкт,
- Виконання договору підряду від 13.08.2012 №89 реконструкції будівель і споруд навчального містечка «Виправна установа» під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 гуртожитків загальною площею 3274,92 кв. м. та відповідних фінансових зобов`язань з даного приводу,
- Відповідність тендерних пропозицій (цінових пропозицій) вимогам тендерної документації (запрошенням до участі в торгах) та законодавству,
- Відповідність вимогам чинного законодавства процедури укладання договорів на закупівлю товарів, робіт і послуг на предмет дотримання законодавства та відповідності умов укладених договорів вимогам тендерної документації, умовам тендерної пропозиції ( у тому числі договір підряду на реконструкцію № 89),
- Перевірка виконання умов договору підряду на реконструкцію № 89, наявності підстав для перерахування коштів ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ,
- Перевірка правильності відображення операцій із закупівлі в бухгалтерському обліку,
- Чи відповідає вимогам чинного законодавства (з урахуванням методики та вимог розрахунку, обумовлених замовником у тендерній документації ) ціна тендерної пропозиції ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ,
- Чи має (мало на момент укладання договору підряду) ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ ліцензії на виконання будівельних робіт відповідно до Закону,
- Чи відповідає вимогам чинного законодавства проектно-кошторисна документація реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв.,
- Хто є розробником проектно-кошторисної документації реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв.,
- Чи відповідає вимогам ДБН проектно-кошторисна документація реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв., а саме її склад, порядок розроблення, оформлення, погодження та затвердження,
- Чи погоджена проектно-кошторисна документація реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. позитивним експертним висновком органами державної експертизи,
- Чи складались та подавались до органів Держказначейства титули будов на об`єкти реконструкції реконструкції будівель і споруд навчального містечка Виправна установа під комплекс гуртожитків казарменого типу в м. Вишгород Київської області на території військової частини НОМЕР_1 внутрішніх військ МВС України, 4-ий пусковий комплекс 1, 2 секція гуртожитків загальною площею 3 274, 92 м. кв. (постанова Кабінету Міністрів України від 08.09.97 N 995 (995-97-п),
- Чи наявна у ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ ліцензія Держбуду на виконання ремонтно-будівельних робіт, дозвіл Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю на виконання будівельних робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту будинків, споруд та інших об`єктів, розширення і технічного переоснащення,
- Відповідність вимогам чинного законодавства та умовам договору стану розрахунків між замовником і підрядником та правильності відображення фінансово-господарських операцій, пов`язаних з будівництвом, у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності замовника та підрядника,
- Підстави виникнення, достовірність суми дебіторської або кредиторської заборгованості між замовником і підрядником,
- Цільове використання підрядником сум авансу, своєчасність та достовірність подачі замовнику звітів про витрачання сум авансу договору підряду на реконструкцію № 89,
- Відповідності обсягів узятих ТОВ БУДПРОЕКТ РІШЕННЯ зобов`язань затвердженим у кошторисі бюджетним асигнуванням,
- Чи не фінансувалися за виділені кошти інші об`єкти, будівництва; чи не витрачалися кошти на придбання будівельних матеріалів та інших товарно-матеріальних цінностей, які не пов`язані з проведенням запланованого обсягу робіт, та на потреби, що не стосуються будівництва взагалі,
- Чи правильно підрядником відображено у бухгалтерському обліку інформації про доходи та витрати, пов`язані з виконанням будівельних контрактів, та її розкриття у фінансовій звітності,
- Чи мають місце випадки використання підрядником матеріалів незадовільної якості, матеріалів що не мають відповідної сертифікації, матеріалів, що вже були у використанні,
- Встановити фактичну вартість матеріалів, придбаних підрядником за рахунок сум авансу,
- Встановити фактичну кількість матеріалів та їх вартість, використаних підрядником на виконання договору підряду на реконструкцію № 89,
- Чи правильно підрядником визначено вартість будівництва та будівельно-монтажних робіт,
- Встановити обсяг фактично виконаних підрядником робіт, відповідність їх вимогам чинного законодавства та вартість,
- При наявних умовах виконання договору підрядником, чи повинен замовник перераховувати кошти та чи спричинені такими діями замовника збитки державі,
- Чи завдано діями підрядника в частині належного виконання умов договору збитки державі,
- Чи наявні інші договірні відносини (за іншими господарськими договорами) між замовником та підрядником, на яку суму, що є предметом договорів.
Ухвала слідчого судді набирає законної сили з моменту її оголошення.
Відповідно до ст. 309 КПК України дана ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає.
Слідчий суддя:
Суд | Дарницький районний суд міста Києва |
Дата ухвалення рішення | 07.02.2013 |
Оприлюднено | 02.12.2022 |
Номер документу | 45313935 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Дарницький районний суд міста Києва
Дубас В. А.
Кримінальне
Дарницький районний суд міста Києва
Дубас В. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні