Постанова
від 12.10.2009 по справі 2а-5271/09/0870
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

12 жовтня 2009 року Справа № 2а-5271/09/0870

Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого - судді І.В.Батрак,

при секретарі судового засідання Д.В.Полтавець

за участю представників:

позивача - ОСОБА_1

відповідача - ОСОБА_2

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Шевченківському районі м. Запоріжжя звернулась до суду із адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Віпом», в якому просить суд припинити юридичну особу Товариства з обмеженою відповідальністю «Віпом». Позивач обґрунтовує позовні вимоги тим, що у Єдиному державному реєстрі наявний запис про відсутність відповідача за вказаним місцезнаходженням, що є підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи.

Представник позивача у судовому засіданні позовні вимоги підтримав у повному обсязі, просив їх задовольнити та дав пояснення в обґрунтування позову аналогічні викладеним у позовній заяві.

Представник відповідача проти позову заперечував і просив у його задоволенні відмовити, посилаючись на те, що ТОВ « Вілон» зареєстроване за юридичною адресою в АДРЕСА_1 , що підтверджується довідкою про включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Пояснив, що підприємство знаходиться за вказаною юридичною адресою, звітує до податкового органу,і має намір продовжувати здійснення підприємницької діяльності.

Вислухавши пояснення представників сторін, з'ясувавши обставини справи та перевіривши їх доказами, суд приходить до висновку, що позов не підлягає задоволенню з наступних підстав.

Виконавчим комітетом Запорізької міської ради від 05.02.2003р. за № 11031020000017604 було зареєстроване Товариство з обмеженою відповідальністю «Віпом» (код ЄДРПОУ 35345606) за адресою АДРЕСА_2 , що підтверджується довідкою про включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Згідно довідки державного реєстратора Виконкому Запорізької міської ради з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб підприємців «запис 3» від 09.01.2009р. за номером запису №11031020000017604 внесено інформацію щодо відсутності юридичної особи за вказаною адресою.

Довідкою позивача від 01.10.2009 р. за №13055/10/24-020 підтверджується відсутність у відповідача заборгованості перед бюджетом.

Згідно довідки ДПІ в Шевченківському районі підтверджується, що ТОВ «Віпол» звітує про свою діяльність перед податковим органом постійно.

Відповідно до витягу з ЄДР статус відомостей про юридичну особу : не підтверджено - відсутність за місцезнаходженням.

Згідно із п. 17 абзацу 1 ст. 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні» № 509-ХІІ від 04.12.1990 органи державної податкової служби у випадках, в межах компетенції та у порядку, встановлених законами України, мають право звертатися у передбачених законом випадках до судових органів із заявою (позовною заявою) про скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

За правилами ч. 2 ст. 38 Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» № 755-IV, підставою для постановлення судового рішення щодо припинення юридичної особи, що не пов'язано з банкрутством юридичної особи є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

Пунктами 7 та 8 ст. 19 зазначеного Закону встановлено:

7. Не пізніше тринадцяти місяців з дня подачі (надіслання рекомендованим листом) останньої реєстраційної картки, що містить відомості про юридичну особу, юридична особа зобов'язана подати (надіслати рекомендованим листом) державному реєстратору реєстраційну картку встановленого зразка про підтвердження відомостей про юридичну особу.

8. Якщо до Єдиного державного реєстру не внесено запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, то в разі неодержання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу в установлений частиною сьомою цієї статті строк, а також у разі одержання державним реєстратором від органу державної податкової служби повідомлення встановленого зразка про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням державний реєстратор зобов'язаний у строк, що не перевищує десяти робочих днів з дати, яка встановлена для подання реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу, або з дати одержання повідомлення від органу державної податкової служби, направити рекомендованим листом юридичній особі повідомлення про необхідність подання державному реєстратору реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу. У разі повернення до державного реєстратора рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за вказаною адресою або неподання юридичною особою протягом місяця з дати направлення їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу державний реєстратор повинен внести до Єдиного державного реєстру запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням або запис про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу.

Таким чином, Закон розрізняє обидві вказані реєстраційні дії та не ототожнює їх. Внесення запису про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням пов'язано з поверненням до державного реєстратора рекомендованого листа з відміткою відділення зв'язку про відсутність юридичної особи за вказаною адресою, в той же час внесення запису про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу здійснюється у разі неподання юридичною особою протягом місяця з дати направлення їй відповідного повідомлення реєстраційної картки про підтвердження відомостей про юридичну особу.

Крім того, суд вважає за необхідне зазначити наступне:

Зокрема, Наказ Державної податкової адміністрації України 19.02.98 N 80 (в редакції наказу Державної податкової адміністрації України від 17.11.98 N 552) затверджено "Порядок обліку платників податків, зборів (обов'язкових платежів)", який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 березня 1998 р. за N 172/2612, яким встановлено наступне

11.3. Якщо підрозділом з оподаткування юридичних/фізичних осіб, підрозділом примусового стягнення податків, підрозділом податкового аудиту або іншим підрозділом органу державної податкової служби встановлено відсутність платника податків за його місцезнаходженням (місцем проживання), то акт перевірки місцезнаходження платника податків, інформація про вжиті заходи щодо з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, всі отримані відомості про платника податків (у тому числі й про фактичне місцезнаходження) та про допущені порушення податкового законодавства й суму податкового боргу передаються цим підрозділом до підрозділів з обліку платників податків.

11.4. Щодо кожного платника податків за яким виявлена відсутність його за місцезнаходженням (місцем проживання) та не з'ясоване його фактичне місце розташування (місцезнаходження), підрозділи з обліку платників податків або інші підрозділи органу державної податкової служби готують та передають підрозділам податкової міліції запит на встановлення місцезнаходження (місця проживання) платника податків за формою, що затверджується центральним органом державної податкової служби. Щодо кожного встановлюваного платника податків оформляється один окремий запит незалежно від кількості порушень та несплачених видів податків. До Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Реєстру фізичних осіб відповідного рівня вносяться дані про подання запиту.

До матеріалів, що передаються підрозділу податкової міліції, включаються акт перевірки місцезнаходження платника податків, інформація про вжиті заходи щодо з'ясування фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, усі отримані відомості про платника податків (у тому числі і про фактичне місцезнаходження), про допущені порушення податкового законодавства, суму податкового боргу, анкетні дані відповідальних, афілійованих осіб, розширені реєстраційні відомості про платника податків (код, назва, дата реєстрації (перереєстрації), відомі адресні дані, відомості про відкриті/закриті банківські рахунки, види діяльності та всі інші наявні реквізити із відповідного рівня Єдиного банку даних про платників податків - юридичних осіб та Реєстру фізичних осіб).

З матеріалів справи вбачається, що відповідач перебуває на обліку в ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя, подає до ДПІ податкову звітність, заборгованість перед бюджетом відсутня. Крім цього, податковим органом не надано доказів необхідності та фактичного проведення планової чи позапланової перевірки відповідача, а також доказів для виконання яких саме інших службових обов'язків у ДПІ з'явилася необхідність перевірки місцезнаходження відповідача, як і доказів вжиття ДПІ інших заходів, передбачених вищенаведеним Порядком, для з'ясування фактичного місцезнаходження відповідача.

Таким чином, суд приходить до думки, що позивачем не доведено підстав для припинення діяльності ТОВ «Віпон"

На підставі викладено, ст.ст. 94, 158, 161-163 КАС України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

У позові відмовити.

Постанова набирає законної сили після закінчення строків подання заяви про апеляційне оскарження та апеляційної скарги, якщо вони не були подані у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги постанова , якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня проголошення постанови, а у разі складання постанови в повному обсязі - з дня складання в повному обсязі, заяви про апеляційне оскарження і подання після цього протягом 20 днів апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Постанову виготовлено в повному обсязі та підписано 16 жовтня 2009 року.

Суддя І.В.Батрак

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.10.2009
Оприлюднено26.06.2015
Номер документу45336597
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-5271/09/0870

Ухвала від 22.09.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Постанова від 12.10.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак Інна Володимирівна

Ухвала від 22.09.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак І.В.

Ухвала від 22.09.2009

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Батрак І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні