ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2; e-mail: inbox@adm.lv.court.gov.ua; тел.: (0322)-61-58-10 У Х В А Л А
про повернення позовної заяви
22 червня 2015 року № 813/3122/15
Суддя Львівського окружного адміністративного суду Сидор Н.Т., ознайомившись з позовною заявою філії державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна "Львівський регіональний науково-технічний центр" до державної податкової інспекції у Залізничному районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення,
в с т а н о в и в:
На розгляд Львівського окружного адміністративного суду надійшла позовна заява філії державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна "Львівський регіональний науково-технічний центр" до державної податкової інспекції у Залізничному районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення.
Відповідно до п.6 ч.1 ст.107 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України), суддя після одержання позовної заяви з'ясовує чи немає інших підстав для повернення позовної заяви, залишення її без розгляду чи відмови у відкритті провадження в адміністративній справі, встановлених цим Кодексом.
У відповідності до положень п. 3 ч. 3 ст. 108 КАС України позовна заява повертається позивачеві якщо позовну заяву подано особою, яка не має адміністративної процесуальної дієздатності.
Відповідно до ст. 50 КАС України сторонами в адміністративному процесі є позивач та відповідач. Позивачем в адміністративній справі можуть бути громадяни України, іноземці чи особи без громадянства, підприємства, установи, організації (юридичні особи), суб'єкти владних повноважень.
Частиною 1 ст. 48 КАС України визначено, що здатність мати процесуальні права та обов'язки в адміністративному судочинстві (адміністративна процесуальна правоздатність) визнається за громадянами України, іноземцями, особами без громадянства, органами державної влади, іншими державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування, їхніми посадовими і службовими особами, підприємствами, установами, організаціями (юридичними особами).
Частина 3 ст. 48 КАС України говорить, що здатність особисто здійснювати свої адміністративні процесуальні права та обов'язки, у тому числі доручати ведення справи представникові (адміністративна процесуальна дієздатність), належить органам державної влади, іншим державним органам, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування, їхнім посадовим і службовим особам, підприємствам, установам, організаціям (юридичним особам).
Правові засади створення і діяльності відокремлених підрозділів регулюються нормами Цивільного кодексу України і Господарського кодексу України.
Відповідно до ст. 95 ЦК України філією є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює всі або частину її функцій, а представництвом є відокремлений підрозділ юридичної особи, що розташований поза її місцезнаходженням та здійснює представництво і захист інтересів юридичної особи. Філії та представництва не є юридичними особами. Вони наділяються майном юридичної особи, що їх створила, і діють на підставі затвердженого нею положення. Керівники філій та представництв призначаються юридичною особою і діють на підставі виданої нею довіреності. Відомості про філії та представництва юридичної особи включаються до єдиного державного реєстру.
Згідно із ч. 4 ст. 64 ГК України підприємство має право створювати філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи, погоджуючи питання про розміщення таких підрозділів підприємства з відповідними органами місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Такі відокремлені підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють на основі положення про них, затвердженого підприємством. Підприємства можуть відкривати рахунки в установах банків через свої відокремлені підрозділи відповідно до закону.
Як вбачається з матеріалів позовної заяви, позивач є філією державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна "Львівський регіональний науково-технічний центр", котра у свою чергу не є юридичною особою.
Відтак, оскільки позивач по справі не є юридичною особою, так як такий є філією, відповідно такий не наділений адміністративно-процесуальною дієздатністю, а тому дану позовну заяву слід повернути позивачеві у відповідності до п. 3 ч. 3 ст. 108 КАС України.
Згідно до п. 2 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір», сплачена сума судового збору повертається за ухвалою суду в разі повернення заяви або скарги.
Тому, вирішуючи питання сплаченого позивачем судового збору згідно квитанції від 12.06.2015 року №47 в розмірі 182,70 грн, такий слід повернути філії державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна "Львівський регіональний науково-технічний центр".
Керуючись ст. ст. 106, 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суддя,
в с т а н о в и в:
Позовну заяву філії державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна "Львівський регіональний науково-технічний центр" до державної податкової інспекції у Залізничному районі м. Львова Головного управління Державної фіскальної служби у Львівській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення, повернути позивачеві.
Повернути з Державного бюджету України філії державного дорожнього науково-дослідного інституту імені М.П. Шульгіна "Львівський регіональний науково-технічний центр" (79018, м. Львів, вул. Голубовича, 20 , код ЄДРПОУ 26413225) судовий збір у розмірі 182,70 грн (сто вісімдесят дві грн. 70 коп.), сплаченого згідно квитанції від 12.06.2015 року №47.
Копію ухвали про повернення позовної заяви невідкладно надіслати позивачу, разом із позовною заявою й усіма доданими до неї матеріалами.
Повернення позовної заяви не позбавляє права повторного звернення до адміністративного суду в порядку, встановленому законом.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Львівського апеляційного адміністративного суду. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом 5 днів з дня проголошення ухвали. Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку не було подано.
Суддя Сидор Н.Т.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 22.06.2015 |
Оприлюднено | 25.06.2015 |
Номер документу | 45361728 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Сидор Наталія Теодозіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні