Постанова
від 10.08.2009 по справі 2а-3386/09/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

  

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

справа №2а-3386/09/1370

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

                                                                                                                

 

10

серпня 2009 року         Львівський окружний

адміністративний суд у складі:

 

головуючої-судді                                                                

Потабенко В.А.

при

секретарі судового засідання                                   Бредіхіній

Н.О.,

 

з

участю:

представника

прокурора - Шубка К.П.,

представника

позивача  - Територіального управління

Головної інспекції на автомобільному транспорті 

у Львівській області - Кріль А.Ю.,

 

розглянувши

у відкритому судовому засіданні у м. Львові адміністративну справу за позовом

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті та її структурного

підрозділу Територіального управління Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті у Львівській області, в інтересах яких звернулась

прокуратура м. Львова до Товариства з обмеженою відповідальністю

"Метгал" про стягнення фінансових санкцій,-

 

ВСТАНОВИВ:

 

прокуратура

м. Львова в інтересах держави в особі Головної державної інспекції на

автомобільному транспорті та її структурного підрозділу Територіального

управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у

Львівській області  звернулась до

адміністративного суду із позовом, в якому просить стягнути з ТзОВ

"Метгал" в  користь

облдержбюджету фінансові санкції в сумі 1700 грн.  

    В обґрунтування своїх вимог покликається на

те, що постановою про застосування фінансових санкцій № 030109 від 11.11.2008

року заступником  начальника

Територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному

транспорті у Львівській області було застосовано фінансові санкції до ТзОВ

"Метгал" за порушення ст. ст. 39, 48 Закону України "Про

автомобільний транспорт" в сумі 1700 грн. 

Дана постанова не оскаржувалась, в установлений термін сума фінансових

санкцій сплачена не була. Відтак, цю суму слід стягнути з відповідача в користь

облдержбюджету.  

    В судовому засіданні представник прокурора

позов підтримав повністю, просить задовольнити.

В судовому засіданні представник позивача позов

підтримав, посилаючись на обставини викладені в позовній заяві. Просить позов

задовольнити.  

    Представник відповідача в судове засідання

повторно не з'явився, хоча належним чином був повідомлений про час та місце

розгляду справи, про причини неявки суд не повідомив. Суд вважає, що справу

можливо розглядати без участі відповідача на підставі наявних в матеріалах

справи доказів.

Заслухавши представника прокурора, представника

позивача,  розглянувши матеріали справи,

дослідивши надані докази, суд прийшов до висновку, що позов підлягає до

задоволення з наступних підстав.  

В судовому засіданні було встановлено, що за

результатами перевірки 05.11.2008 року працівниками територіального управління

Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Львівській області

складено акт № 109166 про порушення вимог законодавства про автомобільний

транспорт під час здійснення перевезень пасажирів та вантажів  автомобільним транспортом.

    Відповідно до абз. 3 ст. 60 ЗУ "Про

автомобільний транспорт", на підставі вищевказаного акту, заступником

начальника територіального управління Головавтотрансінспекції у Львівській

області винесено постанову № 03109 від 11.11.2008 року про застосування

фінансових санкції до Товариства з обмеженою відповідальністю  "Метгал" за порушення ним ст.ст.

39, 48 вказаного Закону, а саме, за неоформлення дорожнього листа.  Сума фінансових санкцій складає 1700 грн. При

розгляді даного порушення в Головавтотрансінспекції був присутній заступник

директора ТзОВ ОСОБА_1 Зі слів представника позивача дана постанова не

оскаржувалась.

Статтею 60 Закону України "Про автомобільний

транспорт" в ред. від  23.02.2006

року № 3492-IV, з наступними змінами, 

встановлюється відповідальність за порушення законодавства про

автомобільний транспорт. Від імені центрального органу виконавчої влади з

питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді

штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи

урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному

транспорті.

Станом на момент розгляду справи сума застосованих

фінансових санкцій відповідачем в добровільному порядку не сплачена, а, відтак,

підлягає примусовому стягненню на користь облдержбюджету.

Пунктом 4 ст. 94 КАС України встановлено, що у справах,

в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідач - фізична чи

юридична особа, судові витрати з відповідача не стягуються.  

На підставі ст. 39, 48, 60 Закону України "Про

автомобільний транспорт" в ред. від 

23.02.2006 року № 3492-IV, з наступними змінами, ст. ст. 30, 36-1 Закону

України "Про прокуратуру" та керуючись ст.ст. 7-14, 18, 19, 71, 86,

94, 128, 158, 159, 160, 161, 162, 163, 167 КАС України, суд -  

П О С Т А Н О В И В :

 

позов задовольнити.  

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю

"Метгал", юридична адреса: 79031 м. Львів, вул. Стрийська, 197,  код ЄДРПОУ 32053069,  в користь обласного державного бюджету (р/р

31117106700005, УДК У Львівській області, 

код платежу 21081100, МФО 825014, ЗКПО 22406168) суму фінансових санкцій

в розмірі 1700 (одна тисяча сімсот) гривень рівно.

 Постанова набирає

законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження,

встановленого КАС України, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано

заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк,

встановлений цим Кодексом, постанова набирає законної сили після закінчення

цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не

скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова

суду не набрала законної сили.

Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга

подаються до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої

інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги

одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається

протягом десяти днів з дня її проголошення. Апеляційна скарга на постанову суду

першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про

апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього

подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк,

встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

Текст

постанови виготовлений в одному примірнику в нарадчій кімнаті             

Суддя                           Потабенко В.А.

 

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.08.2009
Оприлюднено11.09.2009
Номер документу4568633
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3386/09/1370

Постанова від 10.08.2009

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Потабенко В.А.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні