ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
12 лютого 2015 року Справа № 804/1870/15
Суддя Дніпропетровського окружного адміністративного суду Жукова Є.О., розглянувши клопотання Дніпропетровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про відстрочення сплати судового збору, -
ВСТАНОВИВ:
28.01.2015 р. до Дніпропетровського окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Дніпропетровського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку до Приватного акціонерного товариства «ІНТЕР КАПІТАЛ», в якому позивач просить стягнути з Приватного акціонерного товариства «ІНТЕР КАПІТАЛ» штраф у розмірі 2 550,00 грн., до державного бюджету України, який слід перерахувати на рахунок, відкритий в управлінні Державної казначейської служби України за балансовим рахунком 3111 «Надходження до загального фонду державного бюджету», по коду бюджетної класифікації 21081100 «Адміністративні штрафи та інші санкції», символ звітності 106.
Разом з адміністративним позовом було надано клопотання позивача про звільнення від сплати судового збору від 28.01.2015 р. в задоволені якого ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28.01.2015 р. було відмовлено обґрунтовуючи тим, що сам факт наявності наданого тимчасового кошторису позивача на 1 квартал 2015 рік, згідно до якого позивач посилається на тяжкий фінансовий стан, не є беззаперечним доказом в розумінні ст.70 КАС України та підтвердженням наявності обставин щодо звільнення позивача від сплати судового збору в порядку ст.88 КАС України.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 28 січня 2015 р. даний адміністративний позов було залишено без руху з огляду на невідповідність зазначеного адміністративного позову вимогам ст.106 КАС України, та надано позивачу строк до 12 лютого 2015 року для усунення зазначених в ухвалі недоліків, а саме: надати до суду документ про сплату судового збору у розмірі 182,70 грн., за позовні вимоги майнового характеру.
11.02.2015 р. за вх.№9344/15, позивачем, через канцелярію Дніпропетровського окружного адміністративного суду було надано клопотання про відстрочку сплати судового збору до ухвалення судового рішення у справі, мотивоване наступним.
У відповідності до пп.1 п.11 Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2014 р. №65 «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» державній казначейській службі належить здійснювати платежі:
- у першочерговому порядку в повному обсязі - за видатками загального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв, оплату видатків, пов’язаних з реалізацією проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій і виконанням зобов’язань сторін Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату ; забезпечення роботи спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги (забезпечення пально-мастильними матеріалами, запасними частинами, послугами зв’язку); обслуговування державного боргу; поточні трансферти населенню; поточні трансферти місцевим бюджетам; оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; дослідження і розробки, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та трансферти підприємствам, установам та організаціям в частині оплати праці з нарахуваннями, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв; видатками за рахунок коштів резервного фонду бюджету; видатками спеціального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв;
- за іншими видатками, крім видатків, зазначених в абзаці першому цього підпункту, та наданням кредитів державного бюджету - з урахуванням ресурсної забезпеченості загального фонду державного бюджету, наявних та прогнозних залишків коштів на єдиному казначейському рахунку, зареєстрованих бюджетних зобов’язань та пріоритетності проведення видатків і надання кредитів.
З урахуванням вищевикладеного, заявник зазначає, що здійснення таких платежів як сплата судового збору, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів №65 від 01.03.2014 р. «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» не відносяться до платежів позачергового порядку, що підлягає здійсненню Державною казначейською службою України.
Враховуючи те, що платіж судового збору не є обов’язковим для органів казначейства та через недофінансування управління сплатити судовий збір на даним час є неможливим.
Також заявник посилається на ч.1 ст.88 КАС України згідно якої суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк.
Отже, позивач просить суд відстрочити сплату судового збору Дніпропетровському територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за його адміністративним позовом до Приватного акціонерного товариства «ІНТЕРНЕТ КАПІТАЛ» про стягнення штрафу за порушення законодавства на ринку цінних паперів у розмірі 2 550,00 грн.
У відповідності до ст.5 Закону України «Про судовий збір» від сплати судового збору звільняються державні органи, підприємства, установи, організації, громадські організації та громадяни, які звернулися у випадках, передбачених законодавством, із заявами до суду щодо захисту прав та інтересів інших осіб.
Відповідно до ст.88 КАС України суд, враховуючи майновий стан сторони, може своєю ухвалою зменшити розмір належних до оплати судових витрат чи звільнити від їх оплати повністю або частково, чи відстрочити або розстрочити сплату судових витрат на визначений строк. Якщо у строк, встановлений судом, судові витрати не будуть оплачені, позовна заява залишається без розгляду або витрати розподіляються між сторонами відповідно до судового рішення у справі, якщо оплату судових витрат розстрочено або відстрочено до ухвалення судового рішення у справі.
Враховуючи пояснення позивача, наданні в обґрунтування заявленого клопотання, а також зважаючи на те, що Дніпропетровське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку є органом державної влади і бюджетною установою, суд приходить до висновку про можливість відстрочення сплати судового збору до ухвалення рішення по справі.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст.88, 160, 165 КАС України суд, -
УХВАЛИВ:
Відстрочити сплату судового збору Дніпропетровському територіальному управлінню Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку при подачі позовної заяви за позовом до Приватного акціонерного товариства «ІНТЕР КАПІТАЛ» про стягнення штраф за порушення законодавства на ринку цінних паперів у розмірі 2 550,00 грн. до ухвалення судового рішення у справі.
Ухвала суду набирає законної сили відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України та може бути оскаржена в порядку та у строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.
Суддя ОСОБА_1
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.02.2015 |
Оприлюднено | 02.07.2015 |
Номер документу | 45702744 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Жукова Євгенія Олексіївна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні