Ухвала
від 23.06.2015 по справі 369/6534/15-к
КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 369/6534/15

Провадження № 1-кс/369/1354/15

УХВАЛА

Іменем України

23.06.2015 року м. Київ

Слідчий суддя Києво-Святошинського районного суду Київської області ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , за участю слідчого ОСОБА_3 , розглянувши клопотання слідчого СВ Києво-Святошинського РВ ГУ МВС України в Київській області ОСОБА_3 про отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії у кримінальному провадженні № 12015110200001980 від 28.05.2015 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 191 КК України,-

ВСТАНОВИВ:

До суду звернувся слідчий СВ Києво-Святошинського РВ ГУ МВС України в Київській області ОСОБА_4 з клопотанням, погодженим із прокурором прокуратури Києво-Святошинського району Київської області ОСОБА_5 , про отримання дозволу на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності у 2010-2015 р.р. Чабанівської селищної ради Київської області та зустрічних перевірок у кримінальному провадженні № 12015110200001980 від 28.05.2015 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.1 ст. 191 КК України.

Своє клопотання мотивує тим, що слідчим відділом Києво-Святошинського РВ ГУМВС України в Київській області здійснюється розслідування кримінального правопорушення, зареєстрованого 28.05.2015 за № 12015110200001980 за фактом розтрати бюджетних коштів посадовими особами Чабанівської селищної ради.

Так, до СВ Києво-Святошинського РВ ГУ МВС України в Київській області надійшло звернення депутата Чабанівської селищної ради ОСОБА_6 щодо нецільового використання бюджетних коштів посадовими особами Чабанівської селищної ради.

Допитана як свідок ОСОБА_6 пояснила, що з 2010 року до грудня 2013 року вона була секретарем земельної комісії Чабанівської селищної ради. Крім того, є депутатом Чабанівської селищної ради VI скликання з 2010 року. Засідання сесій рад не пропускає, тому володіє інформацією в повному обсязі. Вона повідомила що у 2011 (з 01.01.2008 по 01.05.2011- № 22-31/55 від 05.08.2011) та 2013 році (з 01.05.2011 по 01.07.2013 - № 22-31/124від 23.08.2013) проведена ревізія виконання бюджету Чабанівської селищної ради. Натомість, деякі факти під час минулих ревізій не перевірялися або перевірялися неналежним чином.

Так, відсутні акти звірок виконання робіт за договорами про співпрацю від 21.04.2004 між Чабанівською селищною радою і ТОВ ПБО «Будівельник Київщини» (код ЄДРПОУ 31907442) та додатковими угодами до нього (будівництво по вул. Машинобудівників) за договором по визначенню фактичної пайової участі забудовника у розвитку інфраструктури: визначення розміру коштів на розвиток та передачі раді безкоштовно у власність житла. З цим підприємством повинні були проводитися акти звірок, які не досліджувалися під час ревізії. Крім того, відповідно до п. 2.2.1 додаткової угоди від 24.08.2007 до вказаного договору фінансування об`єктів на розвиток соціальної інфраструктури проводиться через ТОВ «Чабаниміськбуд» згідно з рішенням селищної ради про затвердження ТОВ «Чабаниміськбуд» генеральним замовником по розвитку соціальної сфери смт. Чабани. Це питання також не перевірялося. Згідно з відповіддю селищного голови депутату ради за № 568 від 16.09.2010 ТОВ ПБО «Будівельник Київщини» не надав селищній раді квартир, оскільки підприємство перевиконало договірні зобов`язання на 3500 тис. грн., однак акти звірки відсутні.

Також свідок пояснила, що 04.12.2006 Чабанівською селищною радою укладено договір про співробітництво з ТОВ «Чабаниміськбуд» (код ЄДРПОУ 33661291) по будівництву 529-квартирного житлового будинку по вул. Юність на площі 3,2 га. Відповідно до цього договору будівельник зобов`язався передати раді безкоштовно у власність 6% квартир і перерахувати раді 4000 тис. грн. на будівництво школи. У подальшому цей розмір пайової участі був зменшений на розмір вартості виконаних будівельником робіт на суму 2517 тис. грн. Фактично вказані роботи не проводились, школа не побудована, відсутні туалети тощо. Генеральний замовник ТОВ «Чабаниміськбуд» перевірявся під час ревізії у 2013 році неналежним чином лише в частині витрат 2517 тис. грн., однак порушень ревізією не виявлено.

Відповідно до відповіді № 539 від 26. 08.2010 голові Києво-Святошинської РДА за період каденції ради 5 скликання квартири надавалися у власність 12 громадянам, за відповіддю депутату ради 10 (дописана ОСОБА_7 ), відповідно до зведеної відомості по виконанню договірних зобов`язань 3, а саме громадянам ОСОБА_8 , ОСОБА_9 , ОСОБА_10 . Начальник КП «Новосілки» ОСОБА_11 отримав службову квартиру за адресою: АДРЕСА_1 , а ОСОБА_7 (дружина ОСОБА_11 ) за адресою: АДРЕСА_2 . Зараз виконкомом селищної ради передано у приватну власність службові квартири за рахунок пайових коштів громадянам ОСОБА_12 , ОСОБА_8 , ОСОБА_10 . Чи перебували ці особи на квартирному обліку та чи були у них інші квартири, невідомо.

З акту ревізії 2013 року видно несплату 1592 тис. грн. за продаж земельної ділянки площею 2,6956 га ВАТ «Київсільмаш». Земельна ділянка і на цей час у приватній власності, претензійно-позовна робота селищною радою не ведеться.

Також свідок повідомила, що 26 лютого 2015 року рішенням Чабанівської селищної ради виведено бюджетні кошти у розмірі 2500 тис. грн. на розвиток КП «Новосілки» і КП «Чабани» кожному без відповідних розрахунків, фактично перераховано по 2000 тис. грн., 23 квітня 2015 року повторно по 2500 тис. грн. КП «Новосілки» без скасування попереднього рішення. Таким чином, КП «Новосілки» виділено бюджетних коштів на загальну суму 5000 тис. грн. без відповідних розрахунків.

Таким чином, під час досудового розслідування виникла необхідність у проведенні позапланової виїзної ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Чабанівської селищної ради Київської області (місцезнаходження: 08162, Київська область, Києво-Святошинський район, смт. Чабани, вул. Машинобудівників, 4, код ЄДРПОУ 04362160), зокрема у частині усунення недоліків і порушень, виявлених попередніми ревізіями, витрачання бюджетних коштів, використання інших активів, їх збереження, правильність формування та використання коштів від надходжень, які мають цільове призначення, в тому числі коштів цільових фондів, економне використання коштів сільського бюджету тощо.

Згідно зі ст. 2 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі - Закон) головними завданнями органу державного фінансового контролю є: здійснення державного фінансового контролю за використанням і збереженням державних фінансових ресурсів, правильністю визначення потреби в бюджетних коштах та взяттям зобов`язань, ефективним використанням коштів і майна, станом і достовірністю бухгалтерського обліку і фінансової звітності в бюджетних установах, а також на підприємствах, в установах та організаціях, які отримують кошти з бюджетів усіх рівнів, або використовують державне чи комунальне майно, та інше.

Згідно з ч.ч. 6-8 ст. 11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» позапланові виїзні ревізії суб`єктів господарської діяльності незалежно від форми власності, які не віднесені цим Законом до підконтрольних установ, проводяться органами державного фінансового контролю за рішенням суду, ухваленим на підставі клопотання слідчого, прокурора для забезпечення розслідування під час кримінального провадження. Орган державного фінансового контролю, прокурор або слідчий, який ініціює проведення позапланової виїзної ревізії, подає до суду письмове обґрунтування підстав такої ревізії та дати її початку і закінчення, документи, які відповідно до частин п`ятої і сьомої цієї статті свідчать про виникнення підстав для проведення такої ревізії, а також на вимогу суду - інші відомості.

Аналізуючи викладене, слідчий вважає, що призначення та проведення позапланової виїзної ревізії можливе виключно на підставі судового рішення.

Метою ревізії є встановлення, чи забезпечено дотримання чинних нормативно-правових актів щодо складання, розгляду та виконання бюджету Гнідинської сільської ради; достовірність звітності та перевірка дотримання законодавства з фінансових питань та, через ініціювання передбачених законодавством заходів, сприяння дотриманню законності та економності в процесі складання і затвердження кошторису, витрачання бюджетних коштів, використання інших активів, їх збереження, ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності.

Згідно ч.1 ст.107 КПК України фіксування судового засідання технічними засобами не здійснювалось.

У судовому засіданні слідчий клопотання підтримав, просив задовольнити у повному обсязі

Вивчивши клопотання, додані до клопотання документи, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню, оскільки питання, які планується з`ясувати у ході ревізії, необхідні для повного, всебічного та об`єктивного розслідування даного кримінального провадження, потребують спеціальних знань.

На підставі викладеного і керуючись ст.11 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», суд, -

УХВАЛИВ:

Клопотання задовольнити.

Надати дозвіл в рамках кримінального провадження, внесеного 28.05.2015 року до Єдиного реєстру досудових розслідувань за № 12015110200001980, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 191 КК України, на проведення позапланової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності у 2010-2015 рр. Чабанівської селищної ради Київської області (місцезнаходження: 08162, Київська область, Києво-Святошинський район, смт. Чабани, вул. Машинобудівників, 4, код ЄДРПОУ 04362160) та зустрічних звірок в ТОВ «Чабаниміськбуд» (код ЄДРПОУ 33661291, 08162, с. Чабани, вул. Машинобудівників, 1), ТОВ ПБО «Будівельник Київщини» (код ЄДРПОУ 31907442, м. Біла Церква, вул. Сквирське шосе, 29), ВАТ «Київсільмаш» (код ЄДРПОУ 00238196, 08162, смт. Чабани, вул. Машинобудівників, 1), КП «Новосілки» (код ЄДРПОУ 25655972, Новосілки, вул. Озерна, 20) і КП «Чабани» (код ЄДРПОУ 05392105, смт. Чабани, вул. Машинобудівників, 2А), необхідних для проведення позапланової ревізії.

Проведення ревізії доручити службовим особам Державної фінансової інспекції у Київській області.

В ході ревізії дослідити:

- договірні відносини Чабанівської селищної ради з ТОВ «Чабаниміськбуд» (код ЄДРПОУ 33661291) та ТОВ ПБО «Будівельник Київщини» (код ЄДРПОУ 31907442) в частині виконання, повноти розрахунків та оприбуткування матеріальних цінностей та надходження коштів від пайової участі до селищного бюджету;

- законність передачі селищною радою службових квартир у приватну власність;

- правильність формування та використання коштів від надходжень, які мають цільове призначення, в тому числі коштів цільових фондів, зокрема коштів пайової участі у розвитку соціальної інфраструктури;

- законність та правильність виконання ТОВ «Чабаниміськбуд» будівельних робіт на суму 2517,0 тис. грн.;

- повнота та законність надходження коштів від продажу земельної ділянки площею 2,8 га заводу «Київсільмаш» у приватну власність, проведення претензійно-позовної роботи;

- законність виділення бюджетних коштів на розвиток КП «Новосілки» і КП «Чабани» та їх цільове використання;

- повноту надходження та цільового використання коштів від продажу земельних ділянок комунальної власності.

Надати можливість інспекторам Державної фінансової інспекції у Київській області в ході проведення позапланової ревізії Чабанівської селищної ради та зустрічних звірок ознайомлюватися з оригіналами нормативних, фінансово-господарських, бухгалтерських, інших документів та робити їх копії, які будуть надані інспекторам на підтвердження проведення фінансово-господарської діяльності.

Визначити термін проведення позапланової виїзної ревізії п`ятнадцять робочих днів, починаючи з 07.07.2015 року.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Слідчий суддя: ОСОБА_1

СудКиєво-Святошинський районний суд Київської області
Дата ухвалення рішення23.06.2015
Оприлюднено17.03.2023
Номер документу45727376
СудочинствоКримінальне

Судовий реєстр по справі —369/6534/15-к

Ухвала від 23.06.2015

Кримінальне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Хрипун С. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні