Рішення
від 23.06.2015 по справі 902/728/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ


ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

23 червня 2015 р. Справа № 902/728/15

за позовом : Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ"

до : Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1

про стягнення 33818,65 грн.

Господарський суд Вінницької області у складі

Головуючого судді Говор Н.Д.

Cекретар судового засідання Мовчан Г.М.

Представники

позивача : Бейлик А. Б. (довіреність № 11 від 07.04.15р.)

відповідача : не з'явився

ВСТАНОВИВ :

До господарського суду Вінницької області подана позовна заява про стягнення з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ" 33818,65 грн., в т. р. 18989 грн. заборгованості за пошкоджений вантаж, 944,25 грн. 3% річних, 13885,40 грн. інфляційних втрат.

Відповідач відзиву на позов не надав, повноважного представника у судове засідання не направив.

Ухвала про порушення провадження у справі від 26.05.2015р. та про відкладення розгляду справи від 11.06.2015р. направлені відповідачу рекомендованими листами на адресу, вказану в позовній заяві, а саме: АДРЕСА_1. Органом поштового зв'язку кореспонденція до суду не повернута. Згідно ст. 64 ГПК України ухвала про порушення провадження у справі надсилається сторонам за повідомленою ними господарському суду поштовою адресою. У разі ненадання сторонами інформації щодо їх поштової адреси, ухвала про відкриття провадження у справі надсилається за адресою місцезнаходження (місця проживання) сторін, що зазначена в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. У разі відсутності сторін за такою адресою, вважається, що ухвала про порушення провадження у справі вручена їм належним чином. Таким чином, суд вжив всі залежні від нього заходи для повідомлення відповідача про час і місце судового розгляду справи за його участю.

З огляду на подані в справу докази, суд приходить до висновку про те, що неявка представника відповідача в судове засідання не перешкоджає вирішенню спору у його відсутність. Спір відповідно до положень ст. 75 ГПК України підлягає вирішенню за наявними в справі матеріалами.

Заслухавши пояснення представника позивача, повно, всебічно і об'єктивно дослідивши в сукупності надані в справу докази, надавши їм юридичну оцінку суд встановив наступне.

02.04.2012р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфі Трейд" (Замовник) та Товариство з обмеженою відповідальністю "Корса" (Виконавець) уклали договір про надання послуг № 41204 (надалі Договір 1).

Відповідно до п. 1.1 Договору 1 Замовник доручає, а Виконавець бере на себе зобов'язання протягом строку дії цього Договору надавати комплекс послуг (далі - «Послуги»), щодо приймання, зберігання, обробки, передпродажної підготовки та відвантаження товару Замовника (аудіо-, відео-, побутова-, техніка та аксесуари, що реалізуються Замовником; рекламна продукція)(далі - «Товар»), а Замовник зобов'язується оплачувати надані Послуги на умовах, визначених цим Договором.

Згідно з п. 1.3. Договору 1 послуги за цим Договором надаватимуться виключно у складських приміщеннях, що розташовані за адресами, АДРЕСА_2, Київська область, АДРЕСА_3, АДРЕСА_4 (далі - «Склади», а кожний окремо «Склад»).

Відповідно до п. 1.6 Договору 1 Виконавець самостійно забезпечує себе витратними та іншими необхідними матеріалами для формування (комплектування) Товару, за виключенням контейнерів та палет, які використовуються для транспортування товарів. Виключенням з цього правила є обов'язок Замовника забезпечити Виконавця гарантійними талонами до Товарів, засобами захисту від крадіжок, та іншими видатковими брендовими матеріалами, що використовує Замовник в мережі своїх магазинів а також палетами та контейнерами.

Відповідно до п. 2.1.15.5 Договору 1 у випадку виявлення під час приймання (розвантаження) автомобіля будь-яких ознак пошкодження цілісності кузова, пломби, тенту та/або втрати, нестачі, псування або пошкодження Товару, Виконавцем за участю перевізника (водія перевізника) складається акт із зазначенням виду та кількості втраченого, зіпсованого або пошкодженого Товару та характеру збитків, порушення або відсутність пломб на кузові автомобіля або контейнері, невідповідність між найменуванням, масою і кількістю місць вантажу в натурі і тими даними, які зазначені у товарно-транспортній накладній, інші обставини (пошкодження упаковки, вантажу), які можуть служити підставою для матеріальної відповідальності Сторін. У разі відмови перевізника (водія) від складання акта або від внесення записів у товарно-транспортну накладну у випадках недостачі, псування або ушкодження вантажу акт складається за участю представника незацікавленої сторони, з обов'язковим терміновим повідомленням Замовника. Крім цього співробітниками Виконавця складається акт про відмову представника перевізника підписати акт про підтвердження факту нестачі, пошкодження або псування вантажу відповідно до положень "Правил та процедур по здійсненню складських операцій та обліку товару ТОВ "КОМФІ ТРЕЙД' та положень Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженими Наказом Міністерства Транспорту України № 363 від 14.10 1997 року.

Згідно п. 2.1.15.6 Договору 1 у випадку виявлення втрати, нестачі, надлишків, псування або пошкодження Товару під час його обробки в ході надання Послуг, Виконавцем складається відповідний акт із зазначенням виду та характеру невідповідності (кількості втраченого, зіпсованого або пошкодженого Товару та/або надлишків Товару), з обов'язковим залученням для складання.

Відповідно до п. 2.1.15.7 Договору 1 Виконавець зобов'язаний повідомляти Замовника про кожен факт виявлення надлишків, втрати, нестачі, псування або пошкодження Товару, що мав місце під час розвантаження автомобіля та в процесі подальшої обробки Товару. Таке повідомлення здійснюється Виконавцем засобами електронної пошти менеджеру Замовника, відповідального за поставку, у строк не пізніше 24 годин з моменту виявлення відповідного факту.

Відповідно до п. 2.2.1 Договору 1 за попередньою згодою Замовника Виконавець має право залучати до надання Послуг за цим договором інших осіб, залишаючись відповідальним за їх дії перед Замовником як за свої власні.

30.10.2012р. Товариство з обмеженою відповідальністю "Корса" (Експедитор) та Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ" (Перевізник) уклали договір про надання транспортних послуг № 30-10/12-2 (надалі Договір 2).

Відповідно до п. 1.2 Договору 2 Перевізник зобов'язаний надати Експедитору транспортні послуги для здійснення перевезення вантажів/товарів клієнта автомобільним транспортом на території України, забезпечити схоронність вантажів/товарів з моменту їх отримання для перевезення та до моменту передачі їх вказаній в заявці уповноваженій особі в пункті доставки, здійснювати оформлення товарно-транспортних документів по даним перевезенням вантажів клієнта, а Експедитор зобов'язаний прийняти та оплатити надані Перевізником послуги у відповідності з умовами даного договору.

Відповідно до п. 5.9 Договору 2 Перевізник зобов'язаний забезпечити схоронність вантажу який перевозиться на протязі всього періоду перевезення, вказаного в п. 3.3 договору: з моменту завантаження вантажу в транспортний засіб Перевізника, що встановлюється датою і часом (години, хвилини), зафіксованого при підписанні акту опломбування запірних приладів транспортного засобу (фургона, кузова, тента або іншого вантажного відсіку, в якому перевозиться вантаж клієнта відповідно до умов договору) в графі зазначення дати Перевізником, і закінчується в момент передачі вантажу Перевізником вантажоотримувачу в пункті доставки вказаному в заявці - визначається датою та часом (години, хвилини) закінчення розвантажувальних робіт, що підтверджується підписанням товарно-транспортної накладної вантажоодержувачем, та відповідати за псування, втрату, знищення вантажу в розмірі дійсної вартості вантажу, вказаної в товарно-транспортних документах, а саме в товарних накладних.

Згідно п. 7.5 Договору 2 Перевізник несе повну матеріальну відповідальність перед Експедитором за вантаж/товар, що перевозиться, його псування, пошкодження, знищення, втрату, крадіжку, якщо не буде належним чином доведено, що такі псування, пошкодження, знищення, втрата, крадіжка вантажу/товару, стали наслідком форс-мажорних обставин, або умисних злочинних дій Експедитора, та зобов'язаний відшкодувати Експедитору вартість такого зіпсованого, пошкодженого, втраченого, вкраденого вантажу/товару на протязі 14-ти (чотирнадцять) днів з моменту отримання вимоги (претензії) Експедитора про таке відшкодування, відповідно до заявленої ДІЙСНОЇ вартості такого вантажу, вказаної в супроводжувальних документах, а саме в накладних на товар/вантаж, номери яких вказані в графі 8 товарно-транспортних накладних.

Відповідно до пп.7.5.1 Договору 2 Перевізник, відшкодовує Експедитору збитки/ шкоду, яка виникла внаслідок такого псування, пошкодження,знищення, втрати, крадіжки вантажу, в тому рахунку, у разі: навмисних або необережних дій Перевізника та/або, інших пов'язаних з Перевізником осіб, осіб, які залучені Перевізником до виконання окремих зобов'язань або доручень Перевізника за даним Договором, на підставі субпідрядних або інших договорів, незалежно від того, чи стало це прямою чи непрямою причиною виникнення збитків.

11.09.2013р. Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ" (Замовник) та Фізична особа-підприємець ОСОБА_3 (Перевізник) уклали Договір на перевезення вантажів м. Хмельницький № БІ-1169 (надалі Договір 3).

Відповідно до п. 1.1 Договору 3 Перевізник надає Замовнику послуги з перевезення вантажів згідно наступних умов:

Маршрут перевезення: м.Дніпропетровськ-Вінниця-Львів-Вінниця-Дніпропетровськ.

Назва, вага, об'єм вантажу: побутова техніка. 20т., 86мЗ

Тип кузова та особливі умови: Цілий тент, обов'язкова наявність пломбувального тросу (!!!).

Адреса завантаження: АДРЕСА_2

Дата і час завантаження: 11.09.2013р.

Адреса розвантаження: Згідно ТТН

Дата і час розвантаження: 12.09.2013р.

Контактна особа Перевізника, телефон:

Автомобіль марка, номер автомобіля: Сканія НОМЕР_4 НОМЕР_5

П.І.Б. водія, телефон водія : ОСОБА_4 т.НОМЕР_6

Відповідно до п. 1.2 Договору 3 вартість перевезення, порядок розрахунків: 11400 грн. СОФТ

Відповідно до п. 4.1 Договору 3 Замовник здійснює оплату послуг Перевізника шляхом перерахування грошей на розрахунковий рахунок Перевізника на протязі 10 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених товарно-транспортних документів, актів виконаних робіт, податкової накладної і рахунку до оплати.

Відповідно до п. 5.1 Договору 3 Перевізник несе мовну матеріальну відповідальність за втрату, недостачу, пошкодження, псування вантажу - в розмірі даної вартості втраченого, відсутнього, пошкодженого та зіпсованого вантажу.

З матеріалів справи вбачається, що автомобілем Сканія НОМЕР_4 було здійснено перевезення вантажу за товарно-транспортними накладними № 0143994 від 11.09.2013р., № 0143996 від 11.09.2013р., згідно з якою Автопідприємством є Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ", Замовником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Корса», Вантажовідправником є Товариство з обмеженою відповідальністю «Корса», Вантажоодержувачем є Товариство з обмеженою відповідальністю "Комфі Трейд", водієм є ОСОБА_4.

13.09.2013р. на 510 км. + 700 м д Київ-Чоп відбулось ДТП за участю автомобіля Сканія НОМЕР_4, внаслідок чого був пошкоджений автомобіль та вантаж. Факт ДТП підтверджується протоколом про адміністративне правопорушення від 13.09.2013р., довідкою МВС, поясненням від 13.09.2013р., схемою місця ДТП.

Факт пошкодження вантажу підтверджується Актами прийому вантажу від Вантажоперевізника (експедитора) №1 та №2 від 13.09.2013р. та актом про пошкодження/відсутності пломб від 13.09.2013р. Виходячи з оголошеної цінності (оголошеної вартості) пошкодженого вантажу (загальний розмір 419 783, 69), зазначеної в накладних на вантаж та Актах прийому вантажу від Вантажоперевізника (експедитора) № 1 та № 2 від 13 вересня 2013 року сума збитків становила 31192 грн. (30 943 грн. + 249 грн.).

В подальшому комісією Вантажоотримувача у складі: Управляючого магазином. Кладовищка, Сервісного менеджера, Начальника охорони був складений акт № 10/52 оцінки некондиційного товару.

З урахуванням складеного Акту № 10/52 сума відшкодування за пошкоджений товар була зменшена з 31192 грн. до 21107 грн.

28.03.2013р. Акціонерне товариство «Акціонерна Страхова компанія «ІНГО Україна» (Страховик) та Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ" (Страхувальник) уклали договір страхування відповідальності транспортного оператора № 202000313.13 (надалі Договір страхування).

Відповідно до п. 1 р. 3 Договору страхування предметом Договору є майнові інтереси Страхувальника, що не суперечать чинному законодавству України й пов'язані з відшкодуванням збитків, що виникли внаслідок неналежного виконання своїх зобов'язань згідно договорів про надання транспортно-експедиторських послуг, відповідних конвенцій і законодавства, що застосовуються стосовно діяльності Страхувальника.

Відповідно до п. 1 р. 4 Договору страхування страховим випадком за Договором є виникнення відповідальності Страхувальника:

- За збитки, що виникли в результаті неналежного .виконання зобов'язань, що виникають із договорів про надання своїх послуг з обробки вантажів і відповідних конвенцій і законодавства, що застосовуються стосовно діяльності Страхувальника, а саме:

- За збитки у результаті повної або часткової втрати, псування, пошкодження або нестачі вантажу (далі за текстом - "Ризик "Втрата й/або пошкодження вантажу"), внаслідок: дорожньо-транспортної пригоди; крадіжки вантажу.

Відповідно до р. 5 Договору страхування відповідальність Страховика по кожному страховому випадку обмежена сумами:

- за ризиком "Втрата й/або пошкодження вантажу" - 600 000 гривень, але не більше 8,33 ХОР. за 1 кг. брутто ваги ушкодженого, зіпсованого або втраченого вантажу;

- по Витратах - 10 000 гривень.

Загальна відповідальність Страховика по всіх вимогах по одному страховому випадку обмежена сумою - 600 000 гривень.

Загальна відповідальність Страховика по всіх вимогах за Договором обмежена сумою - 800000 гривень.

Безумовна франшиза по кожному страховому випадку становить:

- за ризиком "Втрата й/або пошкодження вантажу" - 10 000 гривень;

- по Витратах - франшиза не застосовується.

У зв'язку з настанням дорожньо-транспортної пригоди Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛ ПОСТ» звернулося із заявою про здійснення страхового відшкодування до страхової компанії «Акціонерна Страхова Компанія «ІНГО Україна»

За результатами розгляду даного звернення ПрАТ «АСК «ІНГО Україна» здійснило страхове відшкодування у розмірі 2 118,00 грн., що підтверджується платіжним дорученням № 1489 від 03.2015 року.

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛ ПОСТ» відповідно до Угоди про зарахування зустрічних однорідних вимог від 30 листопада 2013 року відшкодувало ТОВ «Корса» грошову суму у розмірі 21107 грн., що стверджується платіжним дорученням № 2912 від 28.11.2013р.

Відповідно до змісту статті 909 Цивільного кодексу України сторонами за договором перевезення вантажу є відправник вантажу та перевізник, який зобов'язується доставити довірений їй другою стороною (відправником) вантаж до пункту призначення та видати його особі, яка має право на одержання вантажу (одержувачеві).

Відповідно до ч. 3 ст. 909 ЦК України укладення договору перевезення вантажу підтверджується складенням транспортної накладної (коносамента або іншого документа, встановленого транспортними кодексами (статутами).

Відповідно до ст. 924 ЦК України Перевізник відповідає за збереження вантажу, багажу, пошти з моменту прийняття їх до перевезення та до видачі одержувачеві, якщо не доведе, що втрата, нестача, псування або пошкодження вантажу, багажу, пошти сталися внаслідок обставин, яким перевізник не міг запобігти та усунення яких від нього не залежало.

Перевізник відповідає за втрату, нестачу, псування або пошкодження прийнятих до перевезення вантажу, багажу, пошти у розмірі фактичної шкоди, якщо не доведе, що це сталося не з його вини.

Перевізником - відповідачем у справі не надано доказів того, що пошкодження вантажу сталося не з його вини.

Відповідно до п. 16.1 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 N 363 перед поданням вантажовідправником або вантажоодержувачем позову на Перевізника обов'язково треба пред'явити йому претензію.

29.09.2014р. Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕЛ ПОСТ» звернулося до Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 з претензією про сплату коштів в сумі 31192 грн., що стверджується описом вкладення у цінний лист (а.с. 26).

Відповідно до п. 16.14 Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом України, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.97 N 363 Перевізник зобов'язаний розглянути заявлену претензію і повідомити заявника про її задоволення або відхилення протягом трьох місяців.

Дана претензія в строк передбачений Правилами залишена відповідачем без задоволення.

Відповідно до р. 2 Нормативів та нормативних строків пересилання поштових відправлень та поштових переказів, затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2013 № 958, максимальний строк доставки поштового відправлення з 29.09.2014р. становить 6 днів - до 06.10.2014 року.

Позовні вимоги в частині стягнення збитків за пошкоджений вантаж стверджуються договорами № 41204 від 02.04.2012р., № БІ-1169 від 11.09.2013р., № 202000313.13 від 28.03.2013р., № 30-10/12-2 від 30.10.2012р., платіжними дорученнями № 2912 від 28.11.2013р., № 1489 від 11.03.2015р., угодою від 30.11.2013р., товарно-транспортними накладними, розрахунком, актами приймання по якості № 1 від 13.09.2013р., № 2 від 13.09.2013р., актом оцінки некондиційного товару № 10/52 від 13.09.2013р., іншими матеріалами справи і підлягають задоволенню судом в сумі 18989 грн. на підставі ст. 924 ЦК України.

Крім суми збитків що виникли внаслідок пошкодження вантажу, позивач просить стягнути з відповідача 13 885,40 грн. інфляційних втрат за період з 14.09.2013 р. по 12.05.2015 р. та 3% річних в сумі 944,25 грн. за період з 14.09.2013 р. по 12.05.2015 р.

Відповідно до ст. 625 Цивільного кодексу України - боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора, зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також 3 % річних від простроченої суми, якщо інший розмір процентів не встановлений договором або законом.

Відповідно до правового висновку Верховного Суду України у справі про стягнення матеріальної і моральної шкоди (Постанова ВС України від 1 жовтня 2014 р.) будь-яке зобов'язання, яке зводиться до сплати грошей, є грошовим зобов'язанням незалежно від правових підстав його виникнення і в разі його порушення підлягає застосуванню ч.2 ст.625 ЦК України.

За змістом цієї норми закону нарахування інфляційних втрат на суму боргу та трьох процентів річних входять до складу грошового зобов'язання і є особливою мірою відповідальності боржника за прострочення грошового зобов'язання, оскільки виступають способом захисту майнового права та інтересу, який полягає у відшкодуванні матеріальних втрат кредитора від знецінення грошових коштів унаслідок процесів та отриманні компенсації (плати) від боржника за користування утримуваними ним грошовими коштами, належними до сплати кредиторові.

Тобто, у разі неналежного виконання боржником грошового зобов'язання виникають нові додаткові зобов'язання, які тягнуть за собою втрату матеріального характеру.

За своїми ознаками, індекс інфляції є збільшенням суми основного боргу у зв'язку з девальвацією грошової одиниці України, а 3% річних є платою за користування чужими коштами в цей період прострочки виконання відповідачем його договірного зобов'язання, і за своєю правовою природою вони є самостійними способами захисту цивільних прав і забезпечення виконання цивільних зобов'язань.

При цьому, індекс інфляції (індекс споживчих цін) це показник, що характеризує динаміку загального рівня цін на товари та послуги, які купуються населенням для невиробничого споживання, який визначається виключно Держкомстатом і його найменший період визначення становить місяць, а тому прострочка платежу за менший період не тягне за собою нарахування і інфляційних втрат, а розмір боргу з урахуванням індексу інфляції визначається виходячи з суми боргу, що мала місце протягом повного календарного місяця, помноженої на індекс інфляції, визначений Держкомстатом, за період прострочки. Розрахунки індексу інфляції за квартал, період з початку року і т. п. проводяться "ланцюговим" методом, тобто шляхом множення: місячних (квартальних і т. д.) індексів (наказ Держкомстату від 27.07.2007 № 265 "Про затвердження Методики розрахунку базового індексу споживчих цін").

Крім того, згідно п. 2 Інформаційного листа Вищого господарського суду України від 17.07.2012 № 01-06/928/2012, сума боргу з урахуванням індексу інфляції повинна розраховуватися, виходячи з індексу інфляції за кожний місяць (рік) прострочення, незалежно від того, чи був в якийсь період індекс інфляції менше одиниці (тобто мала місце не інфляція, (дефляція) (постанова Вищого господарського суду України від 05.04.2011 № 23/466 та лист Верховного Суду України "Рекомендації щодо порядку застосування індексів інфляції при розгляді судових справ" від 03.04.1997 № 62-97р).

При застосуванні індексу інфляції слід мати на увазі, що індекс розраховується не на кожну дату місяця, а в середньому на місяць і здійснюється шляхом множення суми заборгованості на момент її виникнення на сукупний індекс інфляції за період прострочення платежу. При цьому сума боргу, яка сплачується з 1 по 15 день відповідного місяця, індексується з врахуванням цього місяця, а якщо сума боргу сплачується з 16 по 31 день місяця, розрахунок починається з наступного місяця. Аналогічно, якщо погашення заборгованості здійснено з 1 по 15 день відповідного місяця, інфляційні втрати розраховуються без врахування цього місяця, а якщо з 16 по 31 день місяця, то інфляційні втрати розраховуються з врахуванням даного місяця (постанова Вищого господарського суду України від 01.02.2012 № 52/30).

Враховуючи термін на розгляд претензії, передбачений Правилами перевезення вантажів автомобільним транспортом України та строк пересилання поштової кореспонденції, прострочення почалося 07.01.2015р., а тому розрахунок інфляційних втрат слід здійснювати з 01.01.2015р. по 30.04.2015р., а розрахунок 3% річних - з 07.01.2015р. по 12.05.2015р.

Позовні вимоги в частині стягнення 3% річних, інфляційних втрат підтверджуються договорами № 41204 від 02.04.2012р., № БІ-1169 від 11.09.2013р., № 202000313.13 від 28.03.2013р., № 30-10/12-2 від 30.10.2012р., платіжними дорученнями № 2912 від 28.11.2013р., № 1489 від 11.03.2015р., угодою від 30.11.2013р., товарно-транспортними накладними, розрахунком, іншими матеріалами справи, а тому підлягають частковому задоволенню в сумі 196,65 грн. 3% річних за період з 07.01.2015р. по 12.05.2015р., та частково в сумі 7050,57 грн. інфляційних втрат за період з 01.01.2015р. по 30.04.2015р. відповідно до розрахунку, здійсненого судом в системі «Ліга.Закон» на підставі ст. 625 Цивільного кодексу України.

З урахуванням викладеного, оцінивши подані сторонами докази та матеріали справи у їх сукупності, суд дійшов висновку, що позов підлягає частковому задоволенню відповідно до чинного законодавства в сумі 26236,22 грн., з яких:

збитки за пошкоджений вантаж - 18989 грн.;

3% річних - 196,65 грн.;

інфляційні втрати - 7050,57 грн.

Відповідно до ст. 49 ГПК України судовий збір підлягає покладенню на відповідача пропорційно розміру задоволених позовних вимог.

Керуючись ст. 32, 33, 34, 43, 49, 69, 82-85, 115 Господарського процесуального кодексу України

ВИРІШИВ :

1. Позов задовольнити частково в сумі 26236,22 грн.

2. Стягнути з Фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (АДРЕСА_1, ідентифікаційний код НОМЕР_3) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "ДЕЛ ПОСТ" (вул. Північна, 97, м. Хмельницький, 29000, ідентифікаційний код 37098256) 18989 грн. заборгованості за пошкоджений вантаж, 196,65 грн. 3% річних, 7050,57 грн. інфляційних втрат, 1417,37 грн. судового збору.

3. Видати наказ після набрання рішенням законної сили.

4. В позові в частині стягнення 6834,83 грн. інфляційних втрат, 747,60 грн. 3% річних відмовити.

5. Копію рішення направити сторонам рекомендованим листом.

Повне рішення складено 26 червня 2015 р.

Суддя Говор Н.Д.

віддрук 3. прим.:

1 - до справи

2 - позивачу (вул. Північна, 97, м. Хмельницький, 29000)

3 - відповідачу (АДРЕСА_1)

СудГосподарський суд Вінницької області
Дата ухвалення рішення23.06.2015
Оприлюднено03.07.2015
Номер документу45844587
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —902/728/15

Рішення від 23.06.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Говор Н.Д.

Ухвала від 11.06.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Говор Н.Д.

Ухвала від 26.05.2015

Господарське

Господарський суд Вінницької області

Говор Н.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні