Постанова
від 26.08.2009 по справі 2а-6188/09/0570
ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Україна

ДОНЕЦЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІ НІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

26 серпня 2009 р. сп рава № 2а-6188/09/0570

час прийняття постанови : 09.50

Донецький окружний адмін істративний суд в складі:

головуючого судді Могиль ницького М.С.

при секретарі Асмановій Е .Е., Фенделєвій В.Є.

за участю:

представника позивача - Є фимова В.В.

представника відповідача 1 - не з' явився

представника відповідача 2 - Рубльової М.В.

розглянувши у відкритому с удовому засіданні адміністр ативну справу за позовом Тов ариства з обмеженою відповід альністю «БіК» до Державної інспекції з контролю за вико ристанням і охороною земель у Донецькій області, Управлі ння земельних ресурсів Донец ької міської ради про визнан ня дій по складанню приписів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 в ід 1 квітня 2009 року, складанню а ктів перевірки дотримання ви мог земельного законодавств а від 23 лютого 2009 року та 1 квітня 2009 року неправомірними та про скасування приписів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квіт ня 2009 року,

В С Т А Н О В И В:

Товариство з обмеженою ві дповідальністю «БіК» зверну лось до суду з адміністратив ним позовом до Державної інс пекції з контролю за викорис танням і охороною земель у До нецькій області про визнання дій по складанню приписів № 02 8475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квітня 2009 року, винесенню поп ередження № 04-09/001 від 3 березня 2009 року, складанню протоколу пр о адміністративне правопору шення № 012747 від 1 квітня 2009 року, с кладанню актів перевірки дот римання вимог земельного зак онодавства від 23 лютого 2009 року та 1 квітня 2009 року, винесенню п останови про накладення адмі ністративного стягнення № 63-05 від 2 квітня 2009 року неправомір ними та про скасування припи сів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квітня 2009 року, попередж ення № 04-09/001 від 3 березня 2009 року, п ротоколу про адміністративн е правопорушення № 012747 від 1 кві тня 2009 року, актів перевірки до тримання вимог земельного за конодавства від 23 лютого 2009 рок у та 1 квітня 2009 року, постанови про накладення адміністрати вного стягнення № 63-05 від 2 квіт ня 2009 року.

Ухвалою від 19 травня 2009 року б уло роз' єднано у самостійне провадження позов Товариств а з обмеженою відповідальніс тю «БіК» до Державної інспек ції з контролю за використан ням і охороною земель у Донец ькій області в частині визна ння дій по складанню протоко лу про адміністративне право порушення № 012747 від 1 квітня 2009 ро ку та винесенню постанови пр о накладання адміністративн ого стягнення № 63-05 від 2 квітня 2009 року неправомірними та ска сування протоколу адміністр ативного правопорушення № 01274 7 від 1 квітня 2009 року та постано ви про накладання адміністра тивного стягнення № 63-05 від 2 кв ітня 2009 року. В цій частині позо вних вимог адміністративний позов був надісланий до Калі нінського районного суду м. Д онецька для розгляду по суті .

Ухвалою суду від 24 липня 2009 ро ку у якості другого відповід ача у справі залучено Управл іння земельних ресурсів Доне цької міської ради.

Ухвалою суду від 26 серпня 2009 р оку було роз' єднано у самос тійне провадження позовні ви моги Товариства з обмеженою відповідальністю «БіК» до Де ржавної інспекції з контролю за використанням і охороною земель у Донецькій області, У правління земельних ресурсі в Донецької міської ради про визнання дій по складанню пр иписів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квітня 2009 року, вине сенню попередження № 04-09/001 від 3 березня 2009 року, складанню акт ів перевірки дотримання вимо г земельного законодавства в ід 23 лютого 2009 року та 1 квітня 2009 року та про скасування припи сів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квітня 2009 року, попередж ення № 04-09/001 від 3 березня 2009 року, а ктів перевірки дотримання ви мог земельного законодавств а від 23 лютого 2009 року та 1 квітня 2009 року в частині визнання дій Державної інспекції з контр олю за використанням і охоро ною земель у Донецькій облас ті про визнання дій при винес енні попередження № 04-09/001 від 3 б ерезня 2009 року неправомірними та скасування попередження № 04-09/001 від 3 березня 2009 року.

Ухвалою суду від 26 серпня 2009 р оку провадження у справі за п озовом Товариства з обмежено ю відповідальністю «БіК» до Державної інспекції з контро лю за використанням і охорон ою земель у Донецькій област і, Управління земельних ресу рсів Донецької міської ради про визнання дій по складанн ю приписів № 028475 від 23 лютого 2009 р оку та № 029205 від 1 квітня 2009 року, с кладанню актів перевірки дот римання вимог земельного зак онодавства від 23 лютого 2009 року та 1 квітня 2009 року, неправомір ними та про скасування припи сів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квітня 2009 року, актів пе ревірки дотримання вимог зем ельного законодавства від 23 л ютого 2009 року та 1 квітня 2009 року в частині позовних вимог Тов ариства з обмеженою відповід альністю «БіК» до Державної інспекції з контролю за вико ристанням і охороною земель у Донецькій області про скас ування актів перевірки дотри мання вимог земельного закон одавства від 23 лютого 2009 року т а 1 квітня 2009 року, закрито.

В обґрунтування позовних в имог позивач посилається на те, що рішенням Донецької міс ької ради від 19.09.2008 року ТОВ «Бі К» був затверджений проект з емлеустрою для відводу земел ьної ділянки загальною площе ю 3.0429 га для експлуатації наявн их приміщень та споруд по вул иці Новоросійській, 9 у м. Доне цьку, в оренду строком на 5 рок ів. Позивач 21.10.2008 року звернувся до Донецької міської ради з п роханням внести зміни в п. 3 за значеного рішення у зв' язку з чим відповідні зміни були в несені. 29.01.2009 року позивач знов звернувся до Донецької міськ ої ради з заявою про внесення відповідних змін до рішення Донецької міської ради від 19. 09.2008 року. Проте зміни до тепері шнього не внесені.

Позивач зазначає, що він пов ідомляв інспектора Донецько го регіонального відділу з к онтролю за використанням та охороною земель про те, що пра вовстановлюючі документи на земельну ділянку не з його пр овини знаходяться тривалий ч ас на розгляді в Донецькій мі ській раді.

Використання позивачем за значеної ділянки здійснюєть ся на підставі рішення Донец ької міської ради № 23/113 від 19.09.2008 р оку.

Тому просить суд позовні ви моги задовольнити.

Представник відповідача 1 у судовому засіданні позовн і вимоги не визнав, просив у за доволенні позову відмовити.

У подальшому до суду не з' я вився; про дату, час та місце р озгляду справи був повідомле ний належним чином. Причини н еявки суду не повідомив. Клоп отань про відкладення розгля ду справи суду не надав.

Представник відповідача 2 у судовому засіданні позовні вимоги не визнав, просив у зад оволенні позову відмовити.

Розгляд справи здійснював ся із фіксуванням судового п роцесу за допомогою звукозап исувального пристрою «Камер тон».

Враховуючі надані у судово му засіданні пояснення предс тавника позивача, представни ка відповідача 1 та представн ика відповідача 2, дослідивши та оцінивши подані докази за своїм внутрішнім переконанн ям, суд встановив наступне.

Відповідно до ст. 6 Закону Ук раїни «Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель» до повноважень сп еціально уповноваженого орг ану виконавчої влади з питан ь земельних ресурсів у сфері державного контролю за вико ристанням та охороною земель належать здійснення державн ого контролю за використання м та охороною земель у частин і:

додержання органами держа вної влади, органами місцево го самоврядування, юридичним и та фізичними особами вимог земельного законодавства Ук раїни та встановленого поряд ку набуття і реалізації прав а на землю;

виконання вимог щодо викор истання земельних ділянок за цільовим призначенням;

додержання вимог земельно го законодавства в процесі у кладання цивільно-правових у год, передачі у власність, над ання у користування, в тому чи слі в оренду, вилучення (викуп у) земельних ділянок;

ведення державного обліку і реєстрації земель, достові рності інформації про земель ні ділянки та їх використанн я;

розміщення, проектування, б удівництва та введення в дію об'єктів, що негативно вплива ють або можуть вплинути на ст ан земель;

виконання комплексу необх ідних заходів щодо захисту з емель від ерозії, селів, підто плення, заболочування, втори нного засолення, переосушенн я, ущільнення, псування, забру днення, засмічення відходами , заростання бур'янами, чагарн иками та дрібноліссям;

дотримання строків своєча сного повернення тимчасово з айнятих земельних ділянок та обов'язкового виконання зах одів щодо приведення їх у ста н, придатний для використанн я за призначенням;

виконання умов зняття, збер еження і використання родючо го шару ґрунту під час провед ення гірничодобувних, геолог орозвідувальних, будівельни х та інших робіт, пов'язаних з порушенням ґрунтового покри ву, своєчасного проведення р екультивації порушених земе ль в обсягах, передбачених пр оектом рекультивації земель ;

дотримання правил, установ леного режиму експлуатації п ротиерозійних, гідротехнічн их споруд, збереження захисн их насаджень і межових знакі в;

додержання встановленого законодавством порядку визн ачення та відшкодування втра т сільськогосподарського та лісогосподарського виробни цтва;

додержання строків розгля ду заяв чи клопотань щодо наб уття і реалізації прав на зем лю.

Відповідно до ст. 10 Закону Ук раїни «Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель» державні інспекто ри у сфері державного контро лю за використанням та охоро ною земель і дотриманням вим ог законодавства України про охорону земель, зокрема, мают ь право складати акти переві рок чи протоколи про адмініс тративні правопорушення у сф ері використання та охорони земель і дотримання вимог за конодавства про охорону земе ль та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопоруш ення, а також подавати в устан овленому законодавством Укр аїни порядку до відповідних органів матеріали перевірок щодо притягнення винних осі б до відповідальності.

23 лютого 2009 року Державною ін спекцією з контролю за викор истанням і охороною земель у Донецькій області була здій снена перевірка Товариства з обмеженою відповідальністю «БіК» щодо дотримання вимог земельного законодавства, я кою було встановлено, що на ча с перевірки ТОВ «БіК» в особі директора Абраменко В.П. вико ристовується земельна ділян ка площею 3.0429 га під розміщення існуючих будівель та споруд , під проїзди, проходи та площа дки, під зелені насадження по вулиці Новоросійській, 9 у Киї вському районі м. Донецька бе з правовстановлюючих докуме нтів та без державної реєстр ації, за наслідками якої був с кладений Акт перевірки та пр ийнятий припис № 028475 відносно Т овариства з обмеженою відпов ідальністю «БіК» /а.с. 13, 12/.

20 березня 2009 року позивач на а дресу Управління земельних р есурсів Донецької міської ра ди направив лист за вих. № 20/30/2009-2, яким повідомив управління п ро те, що на стадії підписання проекту договору оренди вин икли зміни у площі земельної ділянки у зв' язку з чим підп риємство звернулось з листом до Голови Донецької міської ради з проханням внести певн і зміни в рішення Донецької м іської ради від 19.09.2008 року (а.с. 24).

Також, 1 квітня 2009 року Держав ною інспекцією з контролю за використанням і охороною зе мель у Донецькій області бул а здійснена друга перевірка Товариства з обмеженою відпо відальністю «БіК» щодо дотри мання вимог земельного закон одавства, якою було встановл ено, що на час перевірки вимог и припису від 23 лютого 2009 року № 028475 не виконано, порушення не у сунуті, що підтверджується в ідповідним Актом. За результ атами даної перевірки відпов ідачем 1 був прийнятий припис № 029205 /а.с. 9, 8/.

Відповідно до ст. 58 Конститу ції України закони та інші но рмативно-правові акти не маю ть зворотної дії в часі, крім в ипадків, коли вони пом'якшуют ь або скасовують відповідаль ність особи.

Відповідно до ч. 1 ст. 123 Земель ного кодексу України (в редак ції від 04.06.2008 року) надання земе льних ділянок юридичним особ ам у постійне користування з дійснюється на підставі ріше нь органів виконавчої влади та органів місцевого самовря дування за проектами відведе ння цих ділянок.

Відповідно до ч. 5 ст. 123 Земель ного кодексу України відпові дна районна державна адмініс трація або сільська, селищна , міська рада розглядає клопо тання у місячний строк і дає з году на розроблення проекту відведення земельної ділянк и.

Рішенням Донецької місько ї ради № 23/113 від 19.09.2008 року затверд жено Товариству з обмеженою з відповідальністю «БіК» пр оект землеустрою щодо відвед ення земельної ділянки загал ьною площею 3.0429 га, в тому числі : 0.2302 га в межах земельного серв ітуту, для експлуатації існу ючих будівель та споруд по ву лиці Новоросійській, 9, у Київс ькому районі та надано Товар иству з обмеженою з відповід альністю «БіК» земельну діля нку загальною площею 3.0429 га, в т ому числі: 0.2302 га в межах земель ного сервітуту, в оренду стро ком на 5 років із земель промис ловості, транспорту, зв' язк у, енергетики, оборони та іншо го призначення для експлуата ції існуючих будівель та спо руд (промисловий цех, прольот и № 8 та №9 будівлі формувально го цеху, та прольоту № 8 цеху ко мплектації та відвантаження ) по вулиці Новоросійській, 9 у Київському районі /а.с. 23/.

26 січня 2009 року Товариство з о бмеженою відповідальністю « БіК» звернулось до Голови До нецької міської ради з заяво ю про внесення змін до п. 3 Ріше ння Донецької міської ради № 23/113 від 19.09.2008 року у зв' язку із з міною площі комерційного при значення, коефіцієнта індекс ації грошової оцінки та викл асти у такій редакції: «Встан овити річну орендну плату за земельну ділянку, кадастров ий номер 1410136900:00:011::0068, у розмірі 12.0 ві дсотків від грошової оцінки землі для 5.6 відсотків земельн ої ділянки (комерція), та 3.0 відс отка від грошової оцінки зем лі для 94.4 відсотків земельної ділянки (КВЕД27.54.0)» /а.с. 17/.

Як встановлено судом та не с простовується сторонами, від повідь на зазначену заяву То вариству з обмеженою відпові дальністю «БіК» до теперішнь ого часу Донецькою міською р адою не надано.

Відповідно до статті 2 Зак ону України «Про плату за зем лю» використання землі в Укр аїні є платним. Плата за землю справляється у вигляді земе льного податку або орендної плати, що визначається залеж но від грошової оцінки земел ь. Розміри податку за земельн і ділянки, грошову оцінку яки х не встановлено, визначають ся до її встановлення в поряд ку, визначеному цим Законом.

Власники земельних діляно к, земельних часток (паїв) та з емлекористувачі, крім оренда рів та інвесторів - учасників угоди про розподіл продукці ї, сплачують земельний подат ок.

Об'єктом плати за землю є зе мельна ділянка, яка перебува є у власності або користуван ні. Суб'єктом плати за землю (п латником) є власник землі і зе млекористувач (ст. 5 Закону Укр аїни «Про плату за землю»).

Підтвердженням сплати поз ивачем земельного податку сл угують надані ним платіжні д оручення /а.с. 24-26/ та довідка з Де ржавної податкової інспекці ї у Київському районі м. Донец ька від 23.07.2009 року № 19976/10/19-013, в якій з азначено, що станом на 23.07.2009 рок у у ТОВ «БіК» заборгованість перед бюджетом відсутня /а.с. 45/.

Як вбачається з матеріалів справи, земельна ділянка яка розташована по вулиці Новор осійській, 9 у м. Донецьку, Това риству з обмеженою відповіда льність «БіК» не передавалас ь та договір оренди не уклада вся (в матеріалах справи наяв них лише його проект), але пози вач відповідно до вимог Земе льного кодексу України корис тався земельною ділянкою та на підставі ст. 2 Закону Україн и «Про плату за землю» здійсн ював сплату земельного подат ку.

Таким чином, вищенаведене с відчить про те, що правовстан овлюючі документи на земельн у ділянку не з вини позивача з находяться на розгляді в Дон ецькій міській раді з 29.01.2009 року і крім того, позивач повідоми в по це відповідача, що підтве рджується наданими поясненн ями у протоколі про адмініст ративне правопорушення від 0 1.10.2009 року № 012747, тому, суд вважає, щ о позивачем правомірно здійс нювалось користування земел ьною ділянкою по вулиці Ново російській, 9 у м. Донецьку та с плата земельного податку.

Щодо позовних вимог в части ні визнання дій про складанн я актів перевірки дотримання вимог земельного законодавс тва від 23 лютого 2009 року та 1 квіт ня 2009 року неправомірними, суд зазначає наступне.

Згідно із статтею 9 Закону У країни «Про державний контро ль за використанням та охоро ною земель» державний контро ль за використанням та охоро ною земель у системі централ ьного органу виконавчої влад и з питань земельних ресурсі в здійснює Державна інспекці я з контролю за використання м та охороною земель і її тери торіальні органи.

Згідно із пунктом 3 Порядку планування та проведення пер евірок з питань здійснення д ержавного контролю за викори станням та охороною земель, з атвердженого наказом Держав ного комітету України по зем ельних ресурсах від 12.12.2003 N 312 і за реєстрованого в Міністерств і юстиції України 25.12.2003 за № 1223/8544 (д алі - Порядок), Держземінспекц ія та її територіальні орган и проводять планові, позапла нові та оперативні перевірки .

Державний інспектор, керую чись пунктом 4.2 Порядку, при пр оведенні перевірки: установл ює особу, яка є власником земе льної ділянки чи землекорист увачем; при встановленні фак ту зміни власника чи користу вача об'єкта нерухомості ужи ває заходів для з'ясування ос оби фактичного власника чи к ористувача; установлює право мірність використання земел ьних ділянок іншими землекор истувачами, яким вони не нада ні у власність чи користуван ня; перевіряє наявність доку ментів, що посвідчують право власності чи право користув ання земельною ділянкою; пер евіряє дотримання режиму вик ористання земельної ділянки відповідно до цільового при значення; уточнює відповідні сть місця розташування та ме ж земельної ділянки, мір ліні й, визначених у документах, як і посвідчують право користув ання земельною ділянкою, фак тичним мірам ліній на місцев ості.

Відповідно до статті 10 Зако ну України «Про державний ко нтроль за використанням та о хороною земель» державні інс пектори мають право безпереш кодно обстежувати в установл еному законодавством порядк у земельні ділянки, що перебу вають у власності чи користу ванні юридичних і фізичних о сіб, перевіряти документи що до використання та охорони з емель.

Згідно із пунктом 5.1 Порядку державний інспектор при про веденні всіх видів перевірок складає акт перевірки дотри мання вимог земельного закон одавства.

Відповідно до п. 5.4 Порядку в акті державний інспектор заз начає:

дату та місце складання акт а;

посаду та прізвище інспект ора (інспекторів), який (які) пр оводив (проводили) перевірку ;

посади та прізвища осіб, які були залучені до перевірки;

посаду та прізвище предста вника юридичної особи чи прі звище фізичної особи, які бул и присутні при перевірці;

місцезнаходження юридично ї чи фізичної особи, які перев іряються;

місце розташування земель ної ділянки, її площу згідно і з земельно-кадастровою докум ентацією та фактичну площу, я ка використовується;

категорію земель та склад у гідь;

цільове призначення та фак тичний стан використання (ос воєння) земельної ділянки;

наявність документів, які п освідчують право власності ч и право користування земельн ою ділянкою;

обставини порушення земел ьного законодавства;

суть порушення з посилання м на акти чинного законодавс тва, вимоги яких порушені.

Відповідно до п. 5.5 Порядку ак т підписується державним інс пектором (інспекторами), який (які) проводить (проводять) пе ревірку, представником юриди чної особи чи фізичною особо ю, що використовують земельн і ділянки, свідками (за їх наяв ності).

Відповідно до п. 5.6 Порядку в акті наводиться план-схема м ісця розташування земельної ділянки (схематичний абрис ч и викопіювання з картографіч них матеріалів планів земель ної ділянки з прив'язкою до мі сцевості та зазначенням сумі жних землекористувачів). На п лані-схемі вказується загаль на площа земельної ділянки т а площа, на якій виявлено пору шення (забруднення, самовіль не зайняття тощо).

Судом під час дослідження м атеріалів справи були огляну ті акти Державної інспекції з контролю за використанням і охороною земель у Донецькі й області від 23 лютого 2009 року т а від 1 квітня 2009 року та встано влено, що вони підписані пози вачем без заперечень або зау важень, зміст та порядок скла дання відповідають вимогам ч инного законодавства Україн и.

Таким чином, суд вважає, що п озовні вимоги Товариства з о бмеженою відповідальністю « БіК» в частині визнання дій в ідповідача щодо складання ак тів перевірки дотримання вим ог земельного законодавства від 23 лютого 2009 року та 1 квітня 2009 року неправомірними, не під лягають задоволенню.

У відповідності до ст. 19 Конс титуції України органи дер жавної влади та органи місце вого самоврядування, їх поса дові особи зобов' язані діят и лише на підставі, в межах пов новажень та у спосіб, що перед бачені Конституцією та закон ами України.

Враховуючи вищенаведене, с уд дійшов висновку, що позовн і вимоги Товариства з обмеже ною відповідальністю «БіК» п ідлягають частковому задово ленню.

У відповідності до ст. 94 КАС У країни, з Державного бюджету України суд стягує на корист ь позивача понесені судові в итрати у розмірі 1.70 грн.

Керуючись ст. ст. 2-15, 17-18, 33-35, 41-42, 47-51, 56- 59, 69-71, 79, 86, 87, 94, 99, 104-107, 110-111, 121, 122-143, 151-154, 158, 162, 163, 167, 185-186, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальніст ю «БіК» до Державної інспекц ії з контролю за використанн ям і охороною земель у Донець кій області, Управління земе льних ресурсів Донецької міс ької ради про визнання дій по складанню приписів № 028475 від 23 л ютого 2009 року та № 029205 від 1 квітня 2009 року, складанню актів перев ірки дотримання вимог земель ного законодавства від 23 люто го 2009 року та 1 квітня 2009 року неп равомірними та про скасуванн я приписів № 028475 від 23 лютого 2009 р оку та № 029205 від 1 квітня 2009 року - з адовольнити частково.

Визнати неправомірними ді ї Державної інспекції з конт ролю за використанням і охор оною земель у Донецькій обла сті щодо складання приписів № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 в ід 1 квітня 2009 року відносно Тов ариства з обмеженою відповід альністю «БіК».

Скасувати приписи Державн ої інспекції з контролю за ви користанням і охороною земел ь у Донецькій області № 028475 від 23 лютого 2009 року та № 029205 від 1 квіт ня 2009 року, прийнятих відносно Товариства з обмеженою відп овідальністю «БіК».

В решті позовних вимог - ві дмовити.

Стягнути з Державного бюдж ету України на користь Товар иства з обмеженою відповідал ьністю «БіК» (83023, м. Донецьк, вул . Лабутенка, 8, код ЄДРПОУ 25341952) вит рати по сплаті судового збор у у розмірі 1.70 грн.

Постанова постановлена у н арадчій кімнаті та проголоше на її вступна та резолютивна частини у судовому засіданн і 26 серпня 2009 року в присутност і представника позивача та п редставника відповідача 2. По вний текст постанови складен ий 31 серпня 2009 року.

Заяву про апеля ційне оскарження постанови с уду може бути подано протяго м десяти днів з дня складення постанови в повному обсяі до Донецького апеляційного адм іністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд.

Апеляційна скарга на постанову суду подається до Донецького апеляційного адм іністративного суду через До нецький окружний адміністра тивний суд протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.

Апеляційна скарга мо же бути подана без попереднь ого подання заяви про апеляц ійне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановле ний для подання зяви про апел яційне оскарження.

Суддя Могильницький М.С .

СудДонецький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення26.08.2009
Оприлюднено12.11.2009
Номер документу4598623
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-6188/09/0570

Постанова від 26.08.2009

Адміністративне

Донецький окружний адміністративний суд

Могильницький М.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні