Рішення
від 30.06.2015 по справі 903/416/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

30 червня 2015 р. Справа № 903/416/15

за позовом в.о. прокурора Горохівського району в інтересах держави в особі Горохівської райдержадміністрації

третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача відділ Держземагенства у Горохівському районі Волинської області

до Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства ім. Івана Франка, с.Губин Перший, Горохівський район

про внесення змін до договору оренди землі від 25.03.2010р.

Суддя Пахолюк В.А.

за участю представників сторін:

від позивача: не прибув,

від відповідача: не прибув,

від третьої особи: не прибув,

У судовому засіданні взяв участь старший прокурор відділу прокуратури Волинської області Лебедюк-Гудкова Т.В. (посвідчення №031572 від 26.01.2015р.).

Спір розглянуто відповідно до ч.3 ст.63 ГПК України з продовженням строку її розгляду.

У судовому засіданні з 02.06.2015 р. до 04.06.2015 р. було оголошено перерву для долучення прокурором та позивачем документів, витребуваних згідно п.3 ухвали суду від 12.05.2015 р.

Суть спору:

Виконуючий обов'язки прокурора Горохівського району, звернувшись з позовом в інтересах Горохівської райдержадміністрації до Приватно - орендного сільськогосподарського підприємства ім. Івана Франка, просить внести зміни до договору оренди землі від 25.03.2010р., на загальну площу 5, 22 га, зареєстрованого у Горохівському реєстраційному відділі Волинської регіональної філії ДП "Центр ДЗК", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 30.03.2010 р. за № 041008300002, укладеного між Горохівською райдержадміністрацією та ПОСП ім..Івана Франка, а саме:

- п.5 договору оренди землі від 25.03.2010 р. викласти в такій редакції: " 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 256 315,68 грн.";

- п.9 договору оренди землі від 25.03.2010 р. викласти в такій редакції: " 9. Орендна плата вноситься у формі та розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок та становить 7 689,47грн." в рік".

Позовні вимоги обґрунтовані наступним:

25.03.2010р. між Горохівською райдержадміністрацією та ПОСП ім. І.Франка укладено договір оренди земельної ділянки, згідно якого орендодавець надав, а орендар прийняв у строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення, яка знаходяться за межами населеного пункту на території Жабченської сільської ради (за рахунок земель невитребуваних земельних часток (паїв) загальною площею 5,22 га.

Нормативно-грошова оцінка на вказану земельну ділянку виготовлена та затверджена розпорядженням голови Горохівської райдержадміністрації №147 від 11.04.2000 р.

Відповідно до п. 5 договору нормативна грошова оцінка земельної ділянки на момент укладення договору становила 36 518,8 грн., а п. 9 передбачає, що орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 522 грн. в рік (100 грн. за 1 га).

Договір укладено строком на 10 років.

Згідно п. 11 договору орендна плата сплачується відповідачем у рівних частинах щомісячно.

Відповідно до п. 13 договору розмір орендної плати переглядається щороку у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін, тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.

Згідно довідки про грошову оцінку сільськогосподарських угідь №10-305-0.11-1910/2-15 від 06.04.2015р. проіндексована вартість єдиного масиву з 2 невитребуваних земельних часток (паїв) площею 5,22 га, що знаходиться на території Жабченської сільської ради, за межами населеного пункту, якими користується ПОСП ім. І.Франка станом на 06.04.2015р., складає 256 315,68 грн.

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачено обчислення розміру орендної плати з урахуванням індексації (п.10), а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, то законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду розміру орендної плати, встановленої умовами договору (Постанова Верховного Суду України від 04.07.2011 у справі №41/81пд).

22.01.2015р. на адресу відповідача направлено лист про укладення додаткової угоди про зміну орендної плати у зв'язку з набранням чинності змін, внесених Законом України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні" до Податкового кодексу України, зокрема, до підпункту 288.5.1 пункту 288.5 статті 288 ПКУ.

Станом на 31.03.2015 року відповідач до Горохівської райдержадміністрації не з'явився, відповіді на листи не надіслав.

Ухвалою суду від 17.04.2015р. порушено провадження у справі. Зобов'язано подати суду: прокурора - поштову квитанцію до опису вкладень у цінний лист від 09.04.2015р., обгрунтування залучення відділу Держземагенства у Горохівському районі в якості третьої особи відповідно до вимог ст. 27 ГПК України, вказавши як рішення з господарського спору може вплинути на її права або обов'язки щодо однієї з сторін; відповідача - письмові обґрунтовані доводи та заперечення по суті позовних вимог.

Прокурор на виконання вимог ухвали суду клопотанням від 06.05.2014р. долучив до матеріалів справи поштові квитанції до цінного листа від 09.04.2015р.

В обґрунтування залучення відділу Держземагенства у Горохівському районі в якості третьої особи згідно ст. 27 ГПК України зазначає, що відповідно до Положення про Державне агентство земельних ресурсів України відділ Держземагенства у Горохівському районі являється органом виконавчої влади, що уповноважений надавати довідки про нормативну грошову вартість земельних ділянок з урахуванням коефіцієнту індексації.

У зв'язку з цим, для належного обгрунтування поставлених у позовній заяві вимог, прокуратурою району витребувано інформацію з територіального управління Держземагенства у Горохівському районі щодо розрахунку вартості даної земельної ділянки. Вказаний розрахунок являється підставою для внесення змін у договір оренди щодо вартості земельної ділянки та розміру орендної плати за її використання.

В судовому засіданні прокурор підтримав клопотання про залучення третьої особи.

Ухвалою суду від 12.05.2015 р. розгляд справи було відкладено на 02.06.2015р., у відповідності із ст. 27 ГПК України залучено до участі у розгляді справи в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні позивача відділ Держземагентства у Горохівському районі Волинської області (45700, м. Горохів, вул. Шевченка, 17, код ЄДРПОУ 38366414); зобов'язано третю особу надати суду письмові пояснення по суті позовних вимог; зобов'язано відповідача надати суду письмові пояснення (доводи, заперечення) по суті пред'явлених позовних вимог, документи в їх обґрунтування, відповідь на лист Горохівської райдержадміністрації від 22.01.2015 р.; зобов'язано прокурора та позивача надати суду витяг з технічної документації про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею 5,22 га, яка знаходиться на території Жабченської сільської ради, розпорядження Горохівської райдержадміністрації про затвердження нормативно-грошової оцінки визначеної земельної ділянки, розрахунки розміру орендної плати.

На виконання вимог ухвали від 12.05.2015р. відділ Держземагентства у Горохівському районі Волинської області листом №9-305-0.9-2433/2-15 від 22.05.2015р. надав суду пояснення з посиланням на нормативні акти щодо розміру орендної плати та нормативної грошової оцінки землі, зазначив, що вартість земельної частки (пай) по Жабченській сільській раді Горохівського району Волинської області станом на 01.01.2015р. становить 128 157,84 грн., а земельної ділянки площею 5, 22 га (2 земельні частки (паї) - 256 315, 68 грн., позовні вимоги підтримав та заявив клопотання про розгляд справи за відсутності свого представника.

02.06.2015 р. Горохівською РДА на адресу суду подано повідомлення (вх.. № 01-54/5289/15) відповідно до якого зазначає, що 08.05.2015 р. ПОСП "ім.Івана Франка" звернулось до райдержадміністрації з пропозицією внести зміни до договорів оренди землі від 25.03.2010 р. на території Жабченської сільської ради (копія клопотання додається). На даний час пропозиція вивчається та опрацьовується. Посилаючись на зазначене, просить розгляд справи відкласти.

В судовому засіданні з 02.06.2015 р. до 04.06.2015 р. було оголошено перерву для долучення прокурором та позивачем документів, витребуваних згідно п.3 ухвали суду від 12.05.2015 р.

Відповідач у відзиві № 42 від 02.06.2015 р. (вх.. № 01-54/5365/15) проти позову заперечує, посилаючись на наступне.

Відповідно до умов договору (п.36) та вимог чинного законодавства (ч.1 ст.651 ЦК України, ст.654 ЦК України) зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін та вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється.

Між тим, жодних домовленостей, розгляду пропозицій з орендодавцем щодо згоди між двома сторонами про внесення змін до договору не проходило. Тому, вважає про відсутність підстав для розгляду питання про перегляд розміру орендної плати у договорі оренди землі у судовому порядку.

Крім того, вважає, що посилання позивача, як на підставу законодавчої зміни розміру орендної плати на п.288.5 Податкового кодексу України, який вступив у силу з 01.01.2011 р., суперечать приписам ст.58 Конституції України, оскільки зворотної сили в часі не має, а тому не відноситься до договорів, які укладені в минулому.

04.06.2015 р. прокурором Горохівського району подано клопотання (вх..№01-66/89/15) про продовження строку вирішення даного спору, в обґрунтування якого зазначає про необхідність додаткового часу для подання витребуваних судом доказів.

На підставі ухвали суду від 04.06.2015 р. розгляд даної справи було відкладено. Строк вирішення спору продовжено до 30.06.2015 р. Розгляд справи відкладено на 30.06.2015 р. на 12.00 год. Прокурора та позивача зобов'язано: виконати вимоги ухвали суду від 12.05.2015 р. - надати витяг з технічної документації про нормативно - грошову оцінку земельної ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею 5,22 га, яка знаходиться на території Жабченської сільської ради, розпорядження Горохівської райдержадміністрації про затвердження нормативно-грошової оцінки визначеної земельної ділянки, розрахунки розміру орендної плати; додаткові письмові пояснення з врахуванням відзиву відповідача.

Клопотанням №116-1419 від 24.06.2015 року прокуратурою Горохівського району до матеріалів справи долучено розрахунок розміру орендної плати, копію розпорядження Горохівської РДА № 147 від 11.04.2000 р. про затвердження розрахунку вартості земельних часток (паїв), копію витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки загальною площею 5, 22 га.

В письмових поясненнях № 116-1418 від 24.06.2015 р. до заперечення проти позовної заяви прокурор повідомляє, що 22.01.2015 р. Горохівською РДА до відповідача направлено листа про укладення додаткової угоди у зв'язку з набранням чинності змін, внесених Законом України «Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні» до Податкового кодексу України, зокрема до п.п.288.5.1 пункту 288.5 ст.288 ПКУ, на що відповідач відповіді не надав.

Крім того, на клопотання відповідача від 08.05.2015 р. Горохівською РДА було підготовлено додаткові угоди про внесення змін до договорів оренди земельних ділянок на території Жабченської сільської ради Горохівського району, в т.ч. і на площу 5, 22 га, які 11.06.2015 р. надіслані відповідачу рекомендованим листом.

Щодо доводів відповідача відносно того, що посилання позивача як на підставу законодавчої зміни розміру орендної плати на п.288.5 Податкового кодексу України, який вступив в силу з 01.01.2011 р. суперечать приписам ст.58 Конституції України, вважає безпідставними. При цьому посилається на приписи п.14.1.147 ст.14 Податкового кодексу України, ст.ст.632, 759 та 762 ЦК України, ст.21 Закону України «Про оренду землі» та п.13 договору оренди від 25.03.2010 р.

Прокурор в судовому засіданні позовні вимоги підтримала повністю.

Дослідивши наявні матеріали справи, заслухавши пояснення прокурора, господарський суд, встановив.

25.03.2010 року між позивачем - Горохівською районною державною адміністрацією, як орендодавцем та відповідачем - Приватно-орендним сільськогосподарським підприємством імені Івана Франка, як орендарем було укладено договір оренди землі згідно з п.п. 1, 2 якого орендодавець надає, а орендар приймає в строкове платне користування земельну ділянку сільськогосподарського призначення, площею 5, 22 га, яка знаходиться на території Жабченкької сільської ради.

Договір оренди землі від 25.03.2010 року зареєстровано у Горохівському реєстраційному відділі Волинської регіональної філії ДП"Центр ДЗК", про що в Державному реєстрі земель вчинено запис від 30.03.2010 року за №041008300002.

Згідно з п. п. 5, 8 договору оренди землі від 25.03.2010 року нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 36 518 грн. 80 коп.

Договір укладено на 10 років до 30.12.2019 року (у разі укладання договору оренди землі для ведення товарного сільськогосподарського виробництва - з урахуванням ротації культур згідно з проектом землеустрою).

Згідно з п.п. 9, 11 договору оренди землі орендна плата вноситься орендарем у грошовій формі в розмірі 522 грн. (100 грн. за 1 гектар), Орендна плата вноситься у такі строки: щомісячно рівними частинами.

Згідно з п. 13 договору оренди землі розмір орендної плати переглядається щороку у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; в інших випадках, передбачених законом.

Відповідно до акту прийому-передачі земельної ділянки від 25.03.2010 року за договором оренди позивач передав земельну ділянку площею 5,22 га ріллі, розташовану на території Жабченської сільської ради, а відповідач прийняв вищевказану земельну ділянку в оренду.

Крім того, до матеріалів справи долучено акт визначення меж земельної ділянки в натурі, підписаний сторонами.

Листом №180/35/2-15 від 22.01.2015 року Горохівська районна державна адміністрація у зв'язку із змінами до Податкового кодексу України щодо розміру орендної плати просила ПОСП імені Івана Франка не пізніше ніж в двадцятиденний термін звернутися до райдержадміністрації (або письмово повідомити про результати розгляду листа) для укладення додаткових угод до договорів оренди. Крім того, в листі зазначено, що у разі заперечень чи незгоди будуть вживатися дії з пред'явлення органами прокуратури позовів щодо приведення умов договорів в частині розміру орендної плати у відповідність до Податкового кодексу України у судовому порядку.

Відповідач жодної відповіді на відповідний лист не надав.

Відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України використання землі в Україні є платним. Об'єктом плати за землю є земельна ділянка. Плата за землю справляється відповідно до закону.

Як визначено ч.ч. 1, 8 ст. 93 Земельного кодексу України право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі строкове платне володіння і користування земельною ділянкою, необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої діяльності.

Відносини, пов'язані з орендою землі, регулюються законом.

Згідно із ст. 15 Закону України „Про оренду землі" однією з істотних умов договору оренди землі є орендна плата із зазначенням її розміру, індексації, форм платежу, строків, порядку її внесення і перегляду та відповідальності за її несплату.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 21 Закону України „Про оренду землі" орендна плата за землю - це платіж, який орендар вносить орендодавцеві за користування земельною ділянкою.

Розмір, форма і строки внесення орендної плати за землю встановлюються за згодою сторін у договорі оренди (крім строків внесення орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, які встановлюються відповідно до Податкового кодексу України).

Відповідно до ч. 1 ст. 124 Земельного кодексу України в редакції чинній на момент укладення договору оренди землі від 25.03.2010 року передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди) шляхом укладення договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до п. 288.1. Податкового кодексу України підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки.

Згідно із п. 289.1 даного Кодексу для визначення розміру податку та орендної плати використовується нормативна грошова оцінка земельних ділянок.

Відповідно до пп. 288.5.1, п. 288.5, ст.288 Податкового кодексу розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу не може бути меншою 3 відсотків нормативної грошової оцінки.

Відповідно до ч.ч. 1, 2 ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом.

Згідно із статтею 632 Цивільного кодексу України ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.

Відповідно до п. 13 договору оренди землі розмір орендної плати переглядається один раз в рік у разі: зміни умов господарювання, передбачених договором; зміни розмірів земельного податку, підвищення цін і тарифів, зміни коефіцієнтів індексації, визначених законодавством; погіршення стану орендованої земельної ділянки не з вини орендаря, що підтверджено документами; в інших випадках, передбачених законом.

Статтею 30 Закону України „Про оренду землі" визначено, що зміна умов договору здійснюється у письмовій формі за взаємною згодою сторін, а у разі недосягнення згоди щодо зміни умов договору спір вирішується у судовому порядку.

Отже, нормами чинного законодавства передбачена можливість зміни умов договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у випадках, встановлених договором або законом.

Оскільки сторонами в договорі оренди передбачена можливість зміни розміру орендної плати, а орендна плата за земельні ділянки державної та комунальної власності є регульованою ціною, тому законодавча зміна граничного розміру цієї плати є підставою для перегляду встановленого умовами договору розміру орендної плати (постанова Верховного Суду України від 06.12.2010р. по справі №2-1/10068-2008).

Відтак, є необґрунтованим твердження відповідача про те, що посилання прокуратури та Горохівської райдержадміністрації як на підставу законодавчої зміни розміру орендної плати на п. 288.5 ПК України є безпідставним, оскільки відповідні положення вступили в силу з 01.01.2011 року, зворотної сили в часі не мають, а тому не відносяться до договорів, які укладені в минулому.

Крім того, відповідач стверджує, що ПОСП імені Івана Франка у відповідь на лист-пропозицію Горохівської райдержадміністрації від 22.01.2015 року щодо перегляду спірного договору в частині розміру орендної плати, своєї позиції не висловлювало та відмови у приведенні такого розміру орендної плати у відповідність до вимог законодавства не надавало, тому підстав для розгляду відповідного питання у судовому порядку немає.

Рішенням Конституційного Суду України від 9 липня 2002 року № 15-рп/2002 (справа про досудове врегулювання спорів) визначено, що положення ч. 2 ст. 124 Конституції України стосовно поширення юрисдикції судів на всі правовідносини, що виникають у державі, необхідно розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Встановлення законом або договором досудового врегулювання спору за волевиявленням суб'єктів правовідносин не є обмеженням юрисдикції судів і права на судовий захист.

Верховний Суд України в постанові від 20.11.2012 року №3-53гс12 зазначив: надсилання відповідачу пропозицій про внесення змін до спірного договору оренди є виключно правом, а не обов'язком позивача, тому недотримання позивачем вимог ч. 2 ст. 188 ГК України щодо обов'язку надсилання іншій стороні пропозицій про зміну умов договору оренди земельної ділянки не позбавляє його права звернутися до суду з позовом до відповідача про зміну умов договору за наявності спору, тобто відсутності згоди на зміну умов договору.

Відповідач отримання листа Горохівської райдержадміністрації від 22.01.2015 року не заперечує, проте будь-якої відповіді не надав. Факту надання відповідачем згоди на внесення змін до договору оренди землі станом на день звернення прокуратури до суду з відповідним позовом судом не встановлено, відповідачем таких доказів суду також не надано.

Твердження ПОСП імені Івана Франка про те, що станом на 01.01.2015 року по момент одержання відповідачем листа від 22.01.2015 року у Горохівській райдержадміністрації було відсутнє керівництво, а саме посади голови та його заступника були вакантними не може бути підставою для відмови у позові.

За таких обставин вимога прокурора в інтересах позивача про внесення змін до пунктів 5 та 9 договору оренди землі від 25.03.2010 року та викладення їх в редакції:

- " 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 256 315,68 грн.";

- " 9. Орендна плата вноситься у формі та розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок та становить 7 689,47грн." в рік", - підлягає до задоволення.

Відповідно до ч. 3 ст. 653 Цивільного кодексу України у разі зміни або розірвання договору зобов'язання змінюється або припиняється з моменту досягнення домовленості про зміну або розірвання договору, якщо інше не встановлено договором чи не обумовлено характером його зміни. Якщо договір змінюється або розривається у судовому порядку, зобов'язання змінюється або припиняється з моменту набрання рішенням суду про зміну або розірвання договору законної сили.

Також, у відповідності із ч.5 ст.188 ГК України, якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду.

У зв'язку із задоволенням позову на відповідача відповідно до ст. ст. 44, 49 Господарського процесуального кодексу України слід покласти судові витрати по справі.

Керуючись ст.ст. 632, 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, ст.ст. 93, 124, 206 Земельного кодексу України, ст.ст. 288, 289 Податкового кодексу України, ст.ст. 14, 15, 21, 30 Закону України "Про оренду землі", ст.ст. 44, 49, 82-85 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд, -

в и р і ш и в:

1. Позов задовольнити .

2. Внести зміни до договору оренди землі від 25.03.2010р., на загальну площу 5, 22 га, зареєстрованого у Горохівському реєстраційному відділі Волинської регіональної філії ДП "Центр ДЗК", про що у Державному реєстрі земель вчинено запис від 30.03.2010 р. за № 041008300002, укладеного між Горохівською райдержадміністрацією та ПОСП ім..Івана Франка, а саме:

- п.5 договору оренди землі від 25.03.2010 р. викласти в такій редакції: " 5. Нормативна грошова оцінка земельної ділянки становить 256 315,68 грн.";

- п.9 договору оренди землі від 25.03.2010 р. викласти в такій редакції: " 9. Орендна плата вноситься у формі та розмірі 3% від нормативної грошової оцінки земельних ділянок та становить 7 689,47грн." в рік".

3. Стягнути з Приватно-орендного сільськогосподарського підприємства "імені Івана Франка" (с.Губин Перший, Горохівський район, Волинська область, код ЄДРПОУ 03373842) в доход державного бюджету (отримувач коштів - УДКСУ у м. Луцьку Волинської області, код за ЄДРПОУ - 38009628, банк отримувача - ГУДКСУ у м. Луцьку Волинської області, код банку отримувача (МФО) - 803014, рахунок отримувача - 31219206783002, код класифікації доходів бюджету - 22030001 "Судовий збір (Державна судова адміністрація України, 050)" 1 218 грн. судового збору.

Згідно ч.5 ст.85 ГПК України рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.

Повне рішення складено 02.07.2015 р.

Суддя В.А.Пахолюк

СудГосподарський суд Волинської області
Дата ухвалення рішення30.06.2015
Оприлюднено07.07.2015
Номер документу46035125
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —903/416/15

Судовий наказ від 21.07.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Пахолюк Валентина Анатоліївна

Рішення від 30.06.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Пахолюк Валентина Анатоліївна

Ухвала від 04.06.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Пахолюк Валентина Анатоліївна

Ухвала від 12.05.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Пахолюк Валентина Анатоліївна

Ухвала від 17.04.2015

Господарське

Господарський суд Волинської області

Пахолюк Валентина Анатоліївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні