Ухвала
від 30.06.2015 по справі 804/12014/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

і м е н е м У к р а ї н и

30 червня 2015 рокусправа № 804/12014/14

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Чепурнова Д.В.

суддів: Нагорної Л.М. Сафронової С.В.

за участю секретаря судового засідання: Олійник Р.І.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Дніпропетровську апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління ДФСу м. Києві

на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 вересня 2014 року у справі за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю «Стронг Компані» до Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління ДФС у м. Києві про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії, -

ВСТАНОВИВ:

ТОВ «Стронг Компані» звернулось з вищевказаним позовом до суду в якому, просило визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічних звірок ТОВ»Стронг Компані», за результатами яких складено Акт від 16 травня 2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані»(код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 1 грудня 2013 року по 31 березня 2014 року» та Акт від 26 травня 2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 1 квітня 2014 року по 30 квітня 2014 року»; визнати протиправними дії відповідача щодо визнання правочинів, укладених ТОВ «Стронг Компані» з контрагентами вказаними у Акті від 16 травня 2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 1 грудня 2013 року по 31 березня 2014 року» та Акті від 26 травня 2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 1 квітня 2014 року по 30 квітня 2014 року» нікчемними в силу припису закону; визнати протиправними дії відповідача щодо коригування показників податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Стронг Компані», в тому числі, дії з виключення з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України», АІС «Податковий блок» та інших податкових баз сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «Стронг Компані», здійснені на підставі акту від 16 травня 2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 1 грудня 2013 року по 31 березня 2014 року» та акту від 26 травня 2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 1 квітня 2014 року по 30 квітня 2014 року; зобов'язати відповідача вилучити з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України», АІС «Податковий блок» та інших податкових баз інформацію, внесену на підставі Акту від 16 травня 2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 1 грудня 2013 року по 31 березня 2014 року» та Акту від 26 травня 2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 1 квітня 2014 року по 30 квітня 2014 року»; зобов'язати відповідача відновити показники податкової звітності ТОВ «Стронг Компані», у тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України», АІС «Податковий блок» та інших податкових баз суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість за період з 1 грудня 2012 року по 31 березня 2013 року та з 1 квітня 2014 року по 30 квітня 2014 року.

В обґрунтування позовних вимог посилається на те, що на момент проведення зустрічної звірки податковим органом порушено п. 73.5 ст. 73 ПК України, щодо наслідків її проведення, а саме прийняття за її наслідками не довідки, як це передбачено законодавством а акту перевірки. Акт перевірки не є підставою для коригування в електронній базі податкової звітності задекларованих платником податків показників, а тому відповідач безпідставно провів коригування показників, задекларованих у податковій декларації.

Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 вересня 2014 року позов задоволено частково. Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві, які полягають у проведенні зустрічних звірок ТОВ «Стронг Компані», за результатами яких складено Акт від 16.05.2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 01.12.2013 року по 31.03.2014 року» та Акт від 26.05.2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 01.04.2014 року по 30.04.2014 року». Визнано протиправними дії Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві щодо коригування показників податкової звітності з податку на додану вартість ТОВ «Стронг Компані», в тому числі, дії з виключення з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України», АІС «Податковий блок» та інших податкових баз сум податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «Стронг Компані», здійснені на підставі Акту від 16.05.2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 01.12.2013 року по 31.03.2014 року» та Акту від 26.05.2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 01.04.2014 року по 30.04.2014 року». Зобов'язано Державну податкову інспекцію у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві вилучити з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПА України», АІС «Податковий блок» та інших податкових баз інформацію, внесену на підставі Акту від 16.05.2014 року №315/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання Товариства з обмеженою відповідальністю «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 01.12.2013 року по 31.03.2014 року» та Акту від 26.05.2014 року №358/22-03/38930939 «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 01.04.2014 року по 30.04.2014 року». Зобов'язано Державну податкову інспекцію у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві відновити показники податкової звітності ТОВ «Стронг Компані», у тому числі зобов'язати відобразити в електронній базі даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України» , АІС «Податковий блок» та інших податкових баз суми податкового кредиту та податкових зобов'язань з податку на додану вартість за період з 01.12.2012 року по 31.03.2013 року та з 01.04.2014 року по 30.04.2014 року. В задоволенні решти позовних вимог було відмовлено.

Не погодившись з прийнятим рішенням ДПІ у Дарницькому районі Головного управління ДФС у м. Києві подала апеляційну скаргу в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права просила постанову суду першої інстанції скасувати та прийняти нове рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

В письмових запереченнях на апеляційну скаргу ТОВ « Стронг Компані» просить відмовити у її задоволенні та залишити без змін постанову суду першої інстанції.

В судове засідання апеляційної інстанції сторони не з'явились, про час та місце слухання справи повідомлялися належним чином, а тому відповідно до ст. 41 КАС України фіксування судового засідання не здійснюється.

Перевіривши матеріали справи, законність і обґрунтованість постанови суду в межах доводів апеляційної скарги і заявлених позовних вимог, колегія суддів приходить до висновку, що апеляційна скарга задоволенню не підлягає виходячи з наступного.

Судом встановлено та матеріалами справи підтверджено, що податковим органом 16.05.2014 року та 26.05.2014 року складені два акти: «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період з 1 грудня 2013 року по 31 березня 2014 року» №315/22-03/38930939 та «Про неможливість проведення зустрічної звірки суб'єкта господарювання ТОВ «Стронг Компані» (код за ЄДРПОУ 38930939) за період діяльності з 1 квітня 2014 року по 30 квітня 2014 року» №358/22-03/38930939, якими встановлено:

- ДПІ у Дарницькому районі Головного управління Міндоходів у м. Києві на підставі пункту 73.5 статті 73 Податкового кодексу України проведено зустрічну звірку ТОВ «Стронг Компані»;

- зустрічну звірку неможливо провести, у зв'язку з тим, що підприємство не знаходиться за юридичною адресою;

- при проведенні аналізу наявної в органі ДПС інформації та її документального підтвердження співробітниками ОУ ДПІ у Дарницькому районі м. Києва службовими записками №1112/7/26-51-07-03 від 13.05.2014 року та №1190/7/26-51-07-03 від 22.05.2014 року було надано висновок про результати відпрацювання ризикового платника податків оперативним підрозділом ГУ Міністерства доходів і зборів України, в якому зазначено:

а) місцезнаходження ТОВ «Стронг Компані» не встановлено. За адресою: м. Київ, вул. Вербицького, 28-А, вказаною в реєстраційних документах, як адреса реєстрації, підприємство не знаходиться;

б) за результатами відпрацювання підприємства не можливо встановити легітимність підприємства та його службових осіб, підприємство має ознаки фіктивності;

- місце знаходження ТОВ «Стронг Компані» та його службових осіб не встановлено, запит про надання підтверджуючих документів директору вручити не надалось можливим, відповідно підтверджуючі документи відсутні;

- також за результатами здійсненого працівниками ОУ ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві відрядження до Дніпропетровської області, з метою встановлення місцезнаходження засновника/директора ТОВ «Стронг КомпаніВ»» ОСОБА_1 та встановлено, що за адресою реєстрації: Дніпропетровська область, Магдалинівський район, с. Гупалівка, вул. Шаповала, 17-А, остання не проживає, де вона фактично перебуває сусідам не відомо;

- у зв'язку з відсутністю документів не можливо встановити реальність здійснюваних фінансово-господарських операцій. Також за результатами відпрацювання встановлено, що у підприємства ТОВ «Стронг Компані» фактично відсутні основні фонди (не встановлено місце знаходження підприємства), технічний персонал (при відпрацюванні не встановлено наявність працюючих, згідно звітності підприємства - значилось кількість працюючих 1 особа), виробничі активи, складські приміщення, транспортні засоби та інші умови для ведення господарської діяльності, що може свідчити про відсутність реального факту здійснення господарської діяльності та нікчемність угод укладених між підприємством ТОВ «Стронг Компані» та підприємствами - постачальниками та покупцями.

Згідно актів, операції за перевірений період, по яких виписані податкові накладні, відображені в реєстрі виданих податкових накладних, які відповідають даним додатка 5 до податкових декларацій з ПДВ за розглянутий період не підтвердились.

Контролюючий орган, в актах зазначив, що згідно частин 1, 5 статті 201, пункту 1,2 статті 215, статті 228 Цивільного кодексу України, зазначена угода має ознаки нікчемності. Яка саме угода має ознаки нікчемності не зазначено. Акт не містить посилання на жодну угоду, укладену платником податків, лише перелічує відображені в податковому обліку операцій.

За наслідками перевірки податкове-повідомлення рішення не приймалось.

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Згідно з п. 73.3 ст. 73 цього Кодексу органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження. Запит вважається врученим, якщо його надіслано поштою листом з повідомленням про вручення за податковою адресою або надано під розписку платнику податків або іншому суб'єкту інформаційних відносин або його посадовій особі. Платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит.

Порядок отримання органами державної податкової служби податкової інформації за запитами визначений п. п. 9-15 «Про затвердження Порядку періодичного подання інформації органам державної податкової служби та отримання інформації зазначеними органами за письмовим запитом» затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1245.

Згідно з п. п. 1-4, 6, 7 Порядку проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 № 1232, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків; зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту; орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку; у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку; за результатами проведеної зустрічної звірки складається довідка, яка підписується суб'єктом господарювання (законним чи уповноваженим представником) і посадовими особами органу державної податкової служби та особисто вручається суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку або надсилається суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом із повідомленням про вручення.

Аналізуючи наведені норми, можна зробити висновок про відсутність у податкового органу повноважень по здійсненню в рамках проведення зустрічних звірок контролю за додержанням податкового законодавства. Зустрічна звірка є заходом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби, в той час як функція податкового органу щодо контролю за дотриманням податкового та іншого законодавства реалізується шляхом проведення перевірок платників податків в порядку, визначеному Податковим кодексом України.

Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Судом першої інстанції вірно встановлено, що в даному випадку звірка фактично не проводилась, про що свідчить акт про неможливість проведення зустрічної звірки. Однак, в даному акті податковим органом, без витребування інформації та з'ясування відомостей щодо факту здійснення господарських операцій, зроблено висновок про їх нікчемність.

Підпунктом 62.1.3 пункту 6.1 статті 62 Податкового кодексу України передбачено, що податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

Відповідно до ст. 74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань.

Відповідно до п. 86.1 ст. 86 Податкового кодексу України результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Згідно із п. 58.1 ст. 58 та п. 86.8 ст. 86 Податкового кодексу України на підставі акта перевірки податковим органом приймається податкове повідомлення-рішення.

Тобто, до інформаційних баз даних органів доходів і зборів мають включатися дані, задекларовані платником податків (самостійно узгоджені) або показники, визначені контролюючим органом, але які пройшли відповідну процедуру узгодження в адміністративному порядку.

Будь-які зміни до облікових даних платника податків, а також до інформаційних баз, мають визнаватися протиправними, якщо відповідні дані не співпадають із узгодженими сумами грошових зобов'язань.

Як вірно встановлено судом першої інстанції за наслідками даної перевірки податкові повідомлення-рішення не приймались і відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались.

В зв'язку з чим колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що дії відповідача щодо самостійного коригування показників податкової звітності ТОВ «Стронг Компані» шляхом виключення з електронної бази даних «Деталізована інформація по платнику податку на додану вартість щодо результатів автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту у розрізі контрагентів на рівні ДПА України» та автоматизованих інформаційних систем АІС «Система автоматизованого співставлення податкових зобов'язань та податкового кредиту в розрізі на рівні ДПІ України», АІС «Податковий блок» сум податкового кредиту з податку на додану вартість, які визначені ТОВ «Стронг Компані» в податкових деклараціях за період з 01.12.2012 р. по 31.03.2013 р. та з 01.04.2014 р. по 30.04.2014 р. є протиправними.

Колегія суддів апеляційного суду вважає, що в межах апеляційної скарги порушень судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права при вирішенні цієї справи не допущено. Правова оцінка обставин у справі дана вірно, а тому апеляційну скаргу слід відхилити, а оскаржуване судове рішення залишити без змін.

Керуючись п.1 ч.1 ст. 198, ст.ст. 200, 205, 206 КАС України, суд, -

УХВАЛИВ:

Апеляційну скаргу Державної податкової інспекції у Дарницькому районі Головного управління ДФС у м. Києві - залишити без задоволення.

Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 18 вересня 2014 року - залишити без змін.

Ухвала Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України протягом двадцяти днів з дня набрання законної сили.

Головуючий: Д.В. Чепурнов

Суддя: Л.М. Нагорна

Суддя: С.В. Сафронова

СудДніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.06.2015
Оприлюднено08.07.2015
Номер документу46039696
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/12014/14

Постанова від 06.12.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 28.11.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Голубєва Г.К.

Ухвала від 30.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 05.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Ухвала від 10.11.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Чепурнов Д.В.

Постанова від 18.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 14.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

Ухвала від 13.08.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Верба Ірина Олександрівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні