Ухвала
від 25.06.2015 по справі 22/70б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ 61022, м. Харків, проспект Леніна, б.5, inbox@lg.arbitr.gov.ua


Іменем України

УХВАЛА

25 червня 2015 року Справа № 22/70б.

Розглянувши матеріали справи, порушеної за заявою

кредитора - Управління Пенсійного фонду України в Перевальському районі

Луганської області

до боржника - Відкритого акціонерного товариства «Комісарівський завод

торгового машинобудування», смт. Комісарвіка

Перевальського району Луганської області

Про банкрутство

Суддя М.Ю. Ковалінас

Секретар судового засідання Ногін С.М.

У засіданні брали участь:

від кредиторів та комітету кредиторів - не прибули;

від банкрута - ліквідатор Дейнегіна В.М.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ: банкрутство, ліквідаційна процедура за нормами Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" в редакції від 22.12.2011 №4212-VI (далі за текстом - Закон №4212), розгляд клопотання ліквідатора банкрута Дейнегіної В.М. від 22.06.2015 №02-01/31 про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута; розгляд підсумкового звіту ліквідатора від 11.06.2014 б/н та звіту арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б від 11.06.2014 б/н.

Розглянувши матеріали справи та додатково надані, вислухавши ліквідатора, суд

в с т а н о в и в :

Постановою господарського суду Луганської області від 18.06.2013 у справі №22/70б боржника - Відкрите акціонерне товариство «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області, визнано банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру строком на 12 місяців, тобто до 18.06.2014; ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Дейнегіну В.М. (свідоцтво №116 від 07.02.2013 видане Міністерством юстиції України, місцезнаходження офісу арбітражного керуючого: вул. Поштова, буд. 28, офіс18, м. Луганськ, адреса для листування: 91001, м. Луганськ, а/с 75), на яку покладено повноваження та обов'язки по проведенню ліквідаційної процедури, встановлені ст. ст. 41, 98 Закону №4212.

У виконання вимог ч.ч. З, 4 ст. 38 Закону №4212 та п. 4 постанови господарського суду Луганської області від 18.06.2013, з метою виявлення кредиторів з вимогами боржника, визнаного банкрутом, що виникли під час проведення процедур банкрутства, в газеті «Голос України» від 05.07.2013 за №122 (5622) здійснено офіційне оприлюднення повідомлення про визнання ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури.

Судом було розглянуто вимоги поточних кредиторів, які звернулися до суду з відповідними заявами, та ухвалою господарського суду Луганської області від 17.04.2014 у справі №22/70б затверджено реєстр вимог кредиторів ВАТ "Комісарівський завод торгового машинобудування" у складі вимог наступних кредиторів:

- УПФУ в Перевальському Луганської області (ініціюючий кредитор), в сумі 1352558грн. 65коп., в тому числі 26504грн. 86коп. заборгованість зі страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, які підлягають сплаті у зв'язку з припиненням трудових відносин з працівниками банкрута (1 черга); 335270грн. 12коп. - заборгованість по внескам на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування (2 черга); 9939грн. 36коп. - заборгованість зі сплати боржником фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком №1 (3 черга); 452088грн. 93коп. - заборгованість зі сплати боржником фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком №2 (3 черга); 204144 грн. 97 коп. - недоїмка зі сплати єдиного внеску (2 черга); 12193 грн. 26 коп. - регресні вимоги (3 черга); 152869 грн. 45 коп. - несвоєчасно заявлена недоїмка зі сплати страхових внесків (6 черга); 159547 грн. 70 коп. - фінансові санкції та пеня (6 черга);

-Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Перевальському районі Луганської області, в сумі 1394671 грн. 25 коп., в тому числі 20066 грн. 37 коп. - недоїмка по сплаті страхових внесків (2 черга); 1364 174 грн. 73 коп. - капіталізація платежів (2 черга); 6076грн. 17коп. - пеня та штрафні санкції (6 черга); 1382 грн. 19 коп. (6 черга);

- Перевальський районний центр зайнятості у сумі 41135 грн. 70 коп., у тому числі 26367 грн. 28 коп. - недоїмка зі сплати страхових внесків (2 черга); 5109 і рн. 34 коп. - сума страхових внесків, строк сплати яких не настав (2 черга); 2146 грн. 62 коп. - недоїмка зі сплати страхових внесків за період з 08.09.2010 по 31.12.2010 (2 черга) та пеня 7512 грн. 46 коп. - пеня (6 черга);

- Виконавча дирекція Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності у сумі 19 597 грн. 08 коп. - основного боргу (2 черга);

-ВАТ «Укртелеком» в особі Луганської філії, в сумі 805 грн. 65 коп., в тому числі 632 грн. 35 коп. - основний борг , інфляційні - 24 грн. 05 грн., 3% річних - 06 грн. 02 коп., всього 680 грн. 65 коп. (4 черга); 125 грн. 00 грн. - судові витрати (1 черга) й 18 грн. 23 коп. - пеня (6 черга);

- Алчевська ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області, в сумі 97661грн. 07коп. - вимоги, заявлені з пропуском строку (6 черга).

Відповідно до ухвал господарського суду Луганської області від 24.06.2014 та від 17.07.2014 у справі №22/70б, ліквідатором банкрута Дейгнегіною В.М. відповідно до приписів ст.46 Закону №4212 було надано до суду за супровідним листом від 11.06.2014 вих. №79 підсумковий звіт ліквідатора з додатками до нього, ліквідаційний баланс банкрута та протокол зборів комітету кредиторів від 11.06.2014 №3, а також до суду надійшла довідка виконавчого комітету Комісарівської селищної ради Перевальського району Луганської області від 20.06.2014 №754 про прийняття документації банкрута на зберігання до архівного підрозділу.

Оскільки обсяг наданих ліквідатором за підсумковим звітом документів мав значний обсяг, розгляд справи було відкладено на 14.08.2014, але у призначений час засідання суду не відбулося, у зв'язку з проведенням АТО на території Луганської області.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції", у зв'язку з неможливістю здійснювати правосуддя окремими судами в районі проведення антитерористичної операції змінити територіальну підсудність судових справ, підсудних розташованим в районі проведення антитерористичної операції таким судам, та забезпечити розгляд господарських справ, підсудних господарським судам, розташованим в районі проведення антитерористичної операції, - господарськими судами, що визначаються головою Вищого господарського суду України.

У п.1 розпорядження голови Вищого господарського суду України від 02.09.2014 №28-р визначено, що розгляд господарських справ, підсудних господарським судам, розташованим в районі проведення антитерористичної операції, здійснюється такими судами: господарських справ, підсудних господарському суду Луганської області - господарським судом Харківської області.

Ухвалою господарського суду Харківської області від 20.04.2015 справу №22/70б було призначено до розгляду у засіданні суду та зобов'язано ліквідатора надати суду належні докази виконання вимог постанови господарського суду Луганської області від 18.06.2013 та звіт про здійснені нею заходи щодо ліквідації банкрута та документи підтвердження цього, в тому числі докази списання сільгосптехніки, що обліковується за банкрутом - відповідні акти списання, погоджені комітетом кредиторів, відомості щодо передачі до комунальної власності відповідної територіальної громади об'єктів житлового фонду та комунальної інфраструктури ВАТ "Комісарівський завод торгового машинобудування".

Згідно ст. 3 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції" державна судова адміністрація України на підставі прийнятих в установленому законом порядку рішень про зміну меж або завершення антитерористичної операції в разі відновлення належних умов діяльності місцевих судів, апеляційних судів, які знаходяться в районі, де проводилася антитерористична операція, направляє до відповідного вищого спеціалізованого суду подання про можливість відновлення роботи відповідного місцевого, апеляційного суду. Голова відповідного вищого спеціалізованого суду видає розпорядження про відновлення роботи визначеного в поданні Державної судової адміністрації України місцевого або апеляційного суду.

Розпорядженням від 02.04.2015 № 18-р Вищий господарський суд України відповідно до частини першої статті 3 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції", Указу Президента України від 12.11.2014 № 868/2014 "Про внесення змін до мережі господарських судів України" та на підставі подання Державної судової адміністрації України від 27.03.2015 № 8-5754/15 про можливість відновлення роботи господарського суду Луганської області, керуючись статтею 34 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" відновив роботу господарського суду Луганської області з 06.04.2015 за адресою: м. Харків, проспект Леніна, 5 .

Згідно розпоряджень Голови Вищого господарського суду України від 02.04.2015 №18-р та від 24.04.2015 №20-р, за ухвалою від 07.05.2015 господарського суду Харківської області, передано за територіальною підсудністю до господарського суду Луганської області матеріали відновленої справи №22/70б.

У довідці господарського суду Луганської області від 28.04.2015 №177 зазначено, що справа №22/70б порушена за заявою УПФУ в Перевальському районі Луганської області, до ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» про банкрутство, вважається втраченою, про що складено Акт експертної комісії від 03.04.2015 №1 «Про нестачу архівних справ (документів)» внаслідок настання обставин непереборної сили - проведенням АТО».

Ухвалою від 25.05.2015 господарського суду Луганської області прийнято до провадження матеріали справи №22/70б про банкрутство ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» та призначено її до розгляду у засіданні суду.

Ч.3 ст. 1 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції", передбачено, що у разі неможливості передачі матеріалів справи відповідно до встановленої згідно з цим Законом підсудності вчинення необхідних процесуальних дій здійснюється за документами і матеріалами, поданими учасниками судового процесу, за умови, що такі документи і матеріали є достатніми для ухвалення відповідного судового рішення.

При цьому господарський суд може на підставі статті 30 ГПК України викликати для дачі пояснень посадових осіб та інших працівників підприємств, установ, організацій державних та інших органів і/або зобов'язати зазначених осіб подати відповідні пояснення в письмовій формі. За необхідності господарський суд вчиняє також дії, зазначені в пунктах 3 - 7 статті 65 ГПК України, або витребовує необхідні документи і матеріали в порядку, передбаченому статтею 38 ГПК України.

Розгляд заяви про відновлення справи здійснюється за правилами ГПК з урахуванням особливостей, зазначених у цьому пункті.

Заява про відновлення втраченої справи про банкрутство або окремих її матеріалів подається до господарського суду, який припинив провадження у справі або у провадженні якого перебуває справа про банкрутство, незалежно від судової процедури, яка застосовується до боржника.

До заяви про відновлення справи додаються документи або їх копії, що збереглися у заявника або у справі (навіть якщо вони не посвідчені в установленому порядку), і докази надіслання копій заяви іншим відомим заявникові учасникам судового процесу, а за неможливості такого надіслання в заяві має бути зазначено і обґрунтовано поважну причину (причини), з якої відповідну копію неможливо надіслати.

Відповідно до постанови Пленуму Вищого господарського суду України від 26.12.2011 №18 «Про деякі питання практики застосування Господарського процесуального кодексу України судами першої інстанції» зі змінами та доповненнями внесеними постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 24.11.2014 №2, господарський процесуальний кодекс не містить положень щодо відновлення втраченої справи, однак це не може бути підставою для відмови в прийнятті чи залишені без розгляду заяви, клопотання чи іншого передбаченого ГПК звернення учасника судового процесу до господарського суду.

Втрачена (у т.ч. частково, - наприклад окремі томи) справа може бути відновлена за заявою особи, що була учасником відповідного судового процесу і звернулася до того місцевого суду, який розглянув справу по суті або припинив повноваження в ній чи залишив позов без розгляду, а також зазначеним господарським судом із своєї ініціативи.

Відновлення втраченої справи здійснюється місцевим господарським судом незалежно від того на якій стадії розгляду вона перебувала.

Приймаючи до уваги вищевикладене, суд вважає за необхідне за власною ініціативою відновити втрачені матеріали справи №20/70б про банкрутство боржника ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування».

На адресу господарського суду Луганської області надійшла заява від ініціюючого кредитора - УПФУ в Перевальському районі Луганської області, від 08.06.2015 №234/09-21, у якій зазначено про те, що на його думку, ліквідатором завершено ліквідаційну процедуру у справі №22/70б про банкрутство ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», підсумковий звіт ліквідатора було розглянуто та схвалено комітетом кредиторів (протокол зборів кредиторів №3 від 11.06.2014), та кредитор просить суд винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», й провести розгляд справи 25.06.2015 без участі представника УПФУ в Перевальському районі Луганської області.

Ліквідатор Дейнегіна В.М. за супровідним листом - поясненням від 22.06.2015 №02-01/30, відповідно до приписів ст. 32 Закону та ст.46 Закону №4212, подала до суду наступні матеріали, які свідчать про вжиті нею заходи під час здійснення ліквідаційної процедури, у тому числі: підсумковий звіт ліквідатора від 11.06.2014 б/н про виконану роботу (у копії) та ліквідаційний баланс банкрута станом на 11.06.2014; Звіт ліквідатора - арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б (у копії); копію постанови господарського суду Луганської області від 18.06.2013 у справі №22/70б про визнання боржника банкрутом; протоколи зборів комітету кредиторів у справі №22/70б (у копіях) від 19.05.2014 №1, від 02.06.2014 №2, від 11.06.2014 №3 з доказами дотримання приписів ст.26 Закону щодо порядку їх організації та проведення; реєстр непогашених вимог кредиторів у справі №22/70б про банкрутство ВАТ«Комісарівський завод торгового машинобудування»; оригінал Інформаційної довідки з Реєстру прав власності на нерухоме майно №13927412 від 04.12.2013 реєстраційної служби Перевальського РУЮ; Інформаційні довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна №№ 39139220, 39138305, 39138803 від 16.06.2015; лист ліквідатора до голови Коміссарівської селищної ради Перевальського району Луганської області від 18.06.2014 №06/08 із запитом щодо видачі довідки про прийняття на зберігання архівної документації банкрута ВАТ«Комісарівський завод торгового машинобудування».

У поясненні ліквідатора банкрута Дейнегіної В.М. від 22.06.2015 №02-01/30, зазначено, що ліквідаційну процедуру у справі нею проведено у повному обсязі, реалізовано всю ліквідаційну масу банкрута, отримані грошові кошти розподілено відповідно до вимог ст.45 Закону №4212.

У зв'язку з проведенням АТО на території Луганської області та м. Луганська ліквідатор не має можливості надати всі документи, витребувані судом, оскільки вони залишилися в офісі арбітражного керуючого у м. Луганську, на території, яка контролюється незаконними збройними формуваннями, тому ліквідатор надає лише копії документів, які у неї наявні.

Архівну документацію банкрута ліквідатором здано до архіву на зберігання, підсумковий звіт ліквідатора від 11.06.2011 в оригіналі з усіма додатками в оригіналах було здано до господарського суду Луганської області за супровідним листом від 11.06.2014 вих. №79, у тому числі оригінал протоколу зборів комітету кредиторів від 11.06.2014 №3, якими було розглянуто та схвалено підсумковий звіт ліквідатора від 11.06.2014 й звіт ліквідатора про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б, й вирішено звернутися до суду з клопотанням про винесення ухвали про затвердження підсумкового звіту ліквідатора, звіту ліквідатора про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б, ліквідаційного балансу банкрута та про ліквідацію ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446; щодо списання з балансу банкрута сільськогосподарської техніки, зазначено про те, що до початку ліквідаційної процедури було реалізовано причеп 2ПТС-4, зав.№274, держ.№1435 УФ, але його не було знято з обліку в Державній інспекції сільського господарства у зв'язку з відсутністю грошових коштів нам ці цілі; трактор колісний Т-40АМ, зав. №445740, держ. №3793 ВЧ та причеп 2 ПТС-4. ЗАВ. №2905, держ. №1411 УФ оцінені та реалізовані з аукціону 07.02.2014.

Відповідно до листа Регіонального відділення Фонду державного майна України по Луганській області від 13.09.2013 №18-01-4661, повідомлено , що станом на 12.09.2013 на балансі ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» об'єктів державної власності не значиться.

За даними бухгалтерського обліку за ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» не значаться об'єкти житлового фонду та комунальної інфраструктури, які б підлягали передачі до комунальної власності територіальної громади.

У зв'язку з цим ліквідатором подано до суду клопотання від 22.06.2015 №02-01/31 про винесення ухвали відповідно до ст.46 Закону №4212 про затвердження підсумкового звіту, звіту про витрати та ліквідаційного балансу банкрута та ліквідацію ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування».

З матеріалів наявних у справі №22/70б та додатково наданих до суду ліквідатором Дейнегіною В.М. за поясненням від 22.06.2015 №02-01/30, у тому числі з її підсумкового звіту від 11.06.2014 б/н, звіту арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б, ліквідаційного балансу банкрута станом на 11.06.2014, а також інших документів, вбачається, що під час проведення ліквідаційної процедури ліквідатором було виявлено та сформовано ліквідаційну масу, оцінено та реалізовано майно банкрута, витрачено кошти в порядку, встановленому рішеннями комітету кредиторів та нормами Закону№4212, зокрема встановлено наступне.

На час затвердження реєстру кредиторських вимог згідно ухвали суду від 17.04.2014 було погашено частину кредиторських вимог, а саме:

- УПФУ в Перевальському районі Луганської області - 26504грн. 86 коп. - заборгованість зі страхових внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, які підлягають сплаті у зв'язку з припиненням трудових відносин з працівниками банкрута (1 черга);

- заборгованість по заробітній платі за 2008-2009 р.р. - 10721грн. 66коп. (погашено в процедурі санації);

- депонована заробітна плата за 2003-2008 р.р. - 17076,02 грн.;

- заборгованість по оплаті лікарняних за 2005-2009 р.р. - 3917грн. 52 коп.;

- компенсація за несвоєчасну виплату заробітної плати - 19763грн. 73 коп.;

всього: 51478грн. 93 коп.

- заборгованість по заробітній платі, яка виникла підчас процедури банкрутства та заявлена в ліквідаційній процедурі - 304566грн. 52 коп.;

- заборгованість по аліментах - 819грн.10 коп.

19.05.2014 відбулись загальні збори кредиторів у справі про банкрутство ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», на яких у склад комітету кредиторів у справі про банкрутство ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», обрано 3-х кредиторів, які мають найбільшу кількість голосів, а саме: УПФУ в Перевальському районі Луганської області, кількість голосів - 1040; Перевальський районний центр зайнятості Луганської області, кількість голосів - 33; Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Перевальському районі Луганської області, кількість голосів - 1384.

З метою виявлення майна, належного ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», ліквідатором були направлені запити до відповідних органів та установ, на які отримано наступні відповіді.

Згідно листа Державної інспекції сільського господарства в Луганській області від 10.07.2013 №11-25/2318, за банкрутом ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», зареєстровано 3 одиниці техніки.

Згідно листа Державної авіаційної служби України від 17.07.2013 №20.01.19-8259 за банкрутом повітряних суден не зареєстровано .

Згідно листа Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті від 17.07.2013 №284-06/1/2-13, Укррічморінспекцією ведеться електронна версія Суднової книги України та Державного суднового реєстру України по місту Києву, відповідно до яких записи щодо суден, власником або судновласником яких є ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», відсутні .

Згідно довідки ВРЕР м. Алчевська та Перевальського району Луганської області від 16.07.2013 №954, за банкрутом ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» зареєстровано 9 одиниць транспортних засобів.

Згідно довідки Державної інспекції промислової безпеки та охорони праці в котлонагляді та підйомним спорудам №10-23/221 від 27.09.2013, за банкрутом зареєстровано 9 одиниць об'єктів котлонагляду та підйомні споруди;

Згідно довідки Управління держземагентства у Перевальському районі Луганської області №01-06/1622 від 25.12.2013, за даними державного земельного кадастру, реєстру землекористувачів та власників земельних ділянок в межах Перевальського району підприємство має земельну ділянку загальною площею 8,4192 га, розташовану в межах смт. Комісарівка.

З метою виявлення майна, яке не увійшло до статного фонду та не підлягає включенню до ліквідаційної маси, а також з'ясування питання наявності на балансі банкрута майна, яке є об'єктами цивільного захисту, ліквідатором були направлені запити, на які отримані наступні відповіді:

- лист Регіонального відділення ФДМ України по Луганській області, №18-01-04661 від 13.09.2013 відповідно до якого, за даними Реєстру державного майна, яке не увійшло до статутних капіталів господарських товариств створених в процесі приватизації, але не перебуває на їх балансі, станом на 12.09.2013, на балансі ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», об'єктів державної власності не значиться ;

- лист Головного управління МНС в Луганській області, №02-3047/162 від 16.09.2013, у якому повідомлено, що ведення документального обліку захисних споруд цивільного захисту на території області виконується управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської облдержадміністрації, на електронному обліку в Головному управлінні за ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» за вищезазначеною адресою захисні споруди не перебувають .

- лист Управління з питань надзвичайних ситуацій Луганської облдержадміністрації, №04-03/1241 від 24.09.2013, у якому повідомлено, що захисні споруди цивільного захисту (цивільної оборони) за ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» не обліковуються .

Ліквідатором згідно наказу №10/39 проведено повну інвентаризацію активів ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» станом на 01.07.2013, нестачі за результатами інвентаризації не виявлено , та виявлено надлишки -192 одиниці саморобних металоконструкції, залишки списаного обладнання, й встановлено знаходження у приміщеннях підприємства - банкрута 13 найменувань майна у кількості 1433 одиниці, зазначене майно відображено в окремій відомості. Документація, яка підтверджує придбання та/або виробництво заводом зазначеного майна, та будь-яка документація, яка була б підставою знаходження зазначеного майна на території підприємства (договір оренди, договір відповідального зберігання тощо), відсутня.

Відповідно до ст. 42 Закону, все майно, виявлене в ході ліквідаційної процедури включено до ліквідаційної маси .

На зборах комітету кредиторів, які відбулись 16.07.2013 розглянуто результати інвентаризації майна банкрута та прийнято рішення затвердити результати інвентаризації та сформувати ліквідаційну масу з усіх активів, виявлених підчас проведення інвентаризації майна банкрута станом на 01.07.2013; щодо майна, яке виявлено у приміщеннях банкрута - зазначене майно може бути виключено з ліквідаційної маси за заявою особи, якій належить таке майно за відповідною заявою та за наявності відповідного рішення комітету кредиторів у справі (протокол зборів комітету кредиторів №19), 20.02.2014 до ліквідатора звернувся гр.-н Петров С.І. із заявою про виключення з ліквідмаси належного йому майна, яке знаходиться на території ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», до цієї заяви додано документи, що підтверджують належність заявнику зазначеного майна, у зв'язку з чим на зборах комітету кредиторів, які відбулись 25.03.2014 прийнято рішення про виключення майна, яке належить гр. Петрову С.І., з ліквідаційної маси.

Зборами комітету кредиторів від 08.08.2013 погоджено укладання ліквідатором наступних договорів: про надання послуг з оцінки майна з ТОВ «Консалтинговою фірмою «Експерт»; про проведення аукціону з продажу майна ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» з ТОВ «Правове агентство «Статус», якому провести аукціон з продажу майна банкрута у відповідності до вимог ст.ст. 49-76 Закону №4212, а також зборами комітету кредиторів від 16.07.2013, від 04.09.2013, погоджено залучення на договірних засадах спеціалістів.

За результатами обстеження документації банкрута встановлено, що до передачі в архівні установи підлягають більш ніж 600 справ, 16.03.2014 ліквідатору надано заяву від ФОП Кулік В.В. з пропозицією надання послуг з обробки архівних документів ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», вартість яких складе 37500грн. 00коп., рішенням комітету кредиторів від 25.03.2014 погоджено укладення договору з ФОП Кулік В.В.

Рішенням комітету кредиторів від 08.08.2013 погоджено укладення ліквідатором договору про надання послуг з оцінки майна з ТОВ «Консалтинговою фірмою «Експерт», ліквідатором укладено договір №01/10-13 з ТОВ «Консалтинговою фірмою «Експерт» про надання послуг з експертної оцінки майна, незалежним оцінювачем здійснено незалежну оцінку майна банкрута, яку було погоджено зборами комітету кредиторів 15.10.2013, 06.11.2013.

На зборах комітету кредиторів 15.10.2013 було прийнято рішення про списання з балансу банкрута 74 одиниць майна, згідно цього рішення незалежним оцінювачем визначено вартість ліквідації такого майна, яку погоджено комітетом кредиторів 14.01.2014.

Комітетом кредиторів 17.06.2013 затверджено результати інвентаризації майна банкрута, сформовано ліквідаційну масу до якої включені виявлені підчас інвентаризації надлишки - 192 одиниці саморобних металоконструкції, залишки списаного обладнання, а також встановлено порядок реалізації металобрухту, виявленого на території банкрута, внаслідок цього 19.07.2013 ліквідатором укладено договір №103/13 купівлі-продажу лому чорних металів.

Від реалізації металобрухту на ліквідаційний рахунок ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» надійшло 143608грн.70коп.

На виконання рішення комітету кредиторів від 16.07.2013, з метою роз'яснення питання щодо порядку реалізації майна та застосування вимог ст.ст. 43-44 Закону №4212, ліквідатор звернулась із запитом до Міністерства юстиції України, згідно листа Міністерства юстиції України №12653-0-33/132 від 09.08.2013, цілісний майновий комплекс в понятті Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» є сукупність всіх майнових активів підприємства, які включені до складу ліквідаційної маси. Також Міністерство повідомило про обов'язковість першочергового виставлення майна банкрута цілісним майновим комплексом з дотриманням порядку, встановленого ст. 43, ч. 5 ст. 44 Закону №4212. Крім того, Міністерство визначило, що основним способом продажу майна в процедурі ліквідації згідно до Закону є проведення аукціону. Вибір ліквідатором такого способу продажу майна банкрута, як безпосередній продаж юридичній або фізичній особі, можливий лише щодо активів, визначених частиною шостою статті 44 Закону, та якщо цей спосіб, порівняно з проведенням аукціону, забезпечить відчуження таких за найвищою ціною.

Враховуючи це та керуючись рішенням комітету кредиторів від 08.08.2013 про залучення організатора торгів - ТОВ «Правове агентство «Статус», 12.08.2013 ліквідатором укладено договір про організацію та проведення торгів з продажу цілісного майнового комплексу ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування». На веб-сайті державного органу з питань банкрутства та в газеті «XXI - век» №78 від 11.09.2013 оприлюднене оголошення про проведення аукціону з продажу ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» як цілісного майнового комплексу, торги призначено на 04.10.2013, у встановлений строк, заяв на участь у торгах з продажу ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» як цілісного майнового-комплексу до організатора торгів не надійшло. У зв'язку з тим, що аукціон з реалізації майна банкрута цілісним майновим комплексом не відбувся, зборами комітету кредиторів 15.10.2013 встановлено порядок реалізації майна банкрута, схвалено результати незалежної оцінки частини майна банкрута - 27 одиниць обладнання та прийняте рішення про його реалізацію.

Комітетом кредиторів 06.11.2013 погоджено результати незалежної оцінки 74 одиниць обладнання банкрута та договір на проведення незалежної оцінки з ТОВ «Консалтингової фірми «Експерт», встановлено порядок реалізації цього майна.

11.12.2013 відбулися аукціонні торги з продажу майна ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування», частково реалізоване майно банкрута на суму 412831грн. 03 коп. без ПДВ, вартість послуг організатора торгів склала 37154грн. 79коп., кошти за реалізоване майно надійшли на ліквідаційний рахунок у повному обсязі.

Комітетом кредиторів 17.12.2013 затверджено результати аукціону від 11.12.2013, погоджено укладення договорів купівлі-продажу з ТОВ «Компанією «Максимет» за результатами аукціонних торгів від 11.12.2013, щодо майна, яке залишилось нереалізованим за результатами першого аукціону, прийняті рішення щодо порядку його реалізації на повторному аукціоні. 14.01.2014 відбулись збори комітету кредиторів, на яких погоджено результати незалежної оцінки рухомого та нерухомого, майна банкрута, встановлено порядок його реалізації.

На підставі рішення комітету кредиторів від 17.12.2013, ліквідатором укладено договір з організатором торгів ТОВ «ПА «Статус», інформація про проведення повторного аукціону оприлюднена на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України, торги заплановано на 07.02.2014. 07.02.2014 відбулись аукціонні торги з реалізації майна банкрута, за результатом яких реалізоване майно банкрута. 17.02.2014 зборами комітету кредиторів погоджено результати проведення аукціону. 14.02.2014р. відбувся аукціон з реалізації майна банкрута.

За результатами аукціону від 07.02.2014 частина майна банкрута залишилася нереалізованою вдруге, а 14.02.2014 - за результатами першого аукціону більшість майна залишилась нереалізованою, тому зборами комітету кредиторів від 17.02.2014 прийнято рішення встановити порядок подальшої реалізації майна банкрута.

На зборах комітету кредиторів від 17.02.2014 затверджено результати аукціонних торгів від 07.02.2014 та 14.02.2014, за результатами яких майно банкрута реалізовано на загальну суму 322427грн. 52 коп., на ліквідаційний рахунок від реалізацій майна банкрута фактично надійшли 192227грн. 52 коп. (за винятком вартості нереалізованих ножниць).

Державне агентство автомобільних доріг у Луганській області, листом від 13.03.2014 №13-03/376 повідомило, що зазначені у запиті ліквідатора автодороги входять до складу мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення та являються ділянками автодоріг С131118 Зоринськ - Оленівка - ст. Баронська та 0131106 Брянка-Комісарівка (Знам'янка-Луганськ-Ізварине). Відповідно до вимог Закону України «Про автомобільні дороги», дороги загального користування знаходяться в державній власності. Балансоутримувачем цих доріг є служба автомобільних доріг у Луганській області, реалізація доріг не можлива .

26.03.2014 відбувся повторний аукціон з продажу нерухомого та рухомого майна, що належить ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування». За результатами другого повторного аукціону майно реалізовано у повному обсязі на суму 49756,15 грн.

На зборах комітету кредиторів від 07.04.2014 схвалено результати аукціонів та погоджено укладення договорів купівлі-продажу майна банкрута, за результатами аукціонних торгів від 26.03.2014 та від 28.03.2014, встановлено подальший порядок реалізації майна банкрута.

11.04.2014 відбувся аукціон з реалізації ножниць МСе 3 100/16-20 (інв. № 583), за результатами аукціону ножниці реалізовані за ціною 85680грн.00 коп. без ПДВ. Зборами комітету кредиторів від 16.04.2014 схвалено укладення договору купівлі-продажу ножниць за ціною 85680,00 грн. без ПДВ.

На виконання рішення комітету кредиторів від 07.04.2014 укладено договори з організатором торгів - ТОВ «ПА «Статус» про проведення другого повторного аукціону з реалізації транспортних засобів, обладнання та об'єктів нерухомості, які залишились нереалізованими за результатами аукціону від 26.03.2014.

11.04.2014 оголошення про проведення другого повторного аукціону оприлюднене на сайті Вищого господарського суду України та на сайті Міністерства юстиції України, а аукціонні торги призначено на 15.05.2014 й 15.05.2014 відбувся другий повторний аукціон з реалізації майна банкрута, за результатами якого майно банкрута було реалізоване у повному обсязі.

Комітетом кредиторів 25.03.2014, розглянуто переліки ТМЦ, запасів, МБП, готової продукції на загальну суму 64599грн.18 коп., вартість одиниці більшої частини майна менш ніж 1,0 грн., з 446 найменувань ТМЦ: 112 найменувань не мають залишкової вартості, ціна 98 найменувань за одиницю складає від 0,0 грн до 1,0 грн., 153 найменування мають ціну від 1,0 грн. до 50 грн., 63 найменування - від 50,0 грн. до 100,00 грн., 20 найменувань мають балансову вартість від 100,0 до 900,0 грн., у зв'язку з тривалим зберіганням без дотримання необхідних умов зберігання більшість ТМЦ прийшли у непридатність; крім того, матеріальні цінності морально та фізично зношені та не мають економічної привабливості. Незалежний оцінювач повідомив, що орієнтовна вартість послуг з проведення незалежної оцінки 446 найменувань ТМЦ складе 18440,0 грн. (600,00 грн. - написання звіту, оцінка одного найменування майна - 40,00 грн.), у зв'язку з економічною недоцільністю здійснення оцінки зазначеного вище дрібного майна, зборами комітету кредиторів встановлено порядок реалізації ТМЦ банкрута.

У виконання рішення комітету кредиторів від 25.03.2014 щодо порядку реалізації ТМЦ банкрута, 02.04.2014 в газеті «Експрес клуб» №13 (1065) від 02.04.2014 опубліковано оголошення про реалізацію ТМЦ банкрута та прийом заяв від осіб, які бажають придбати майна, за результатами розгляду заяви гр. Гнібеда В.Г., зборами комітету кредиторів від 16.04.2014 погоджено договір купівлі-продажу матеріальних цінностей, а також прийнято рішення вдруге реалізувати ТМЦ, заяв на придбання якого не надійшло, відповідно до порядку, встановленому рішенням комітету кредиторів 25.03.2014.

На виконання рішення комітету кредиторів від 25.03.2014 щодо порядку реалізації ТМЦ банкрута, 23.04.2014 в газеті «Експрес клуб» №16(1068) опубліковано оголошення про реалізацію ТМЦ банкрута та прийом заяв від осіб, які бажають придбати майно, зборами комітету кредиторів від 19.05.2014 прийнято рішення про доцільність укладення договору купівлі - продажу матеріальних цінностей з гр. Карбушевою Р.В.

Таким чином, на даний час майно банкрута реалізоване у повному обсязі.

Дебіторська заборгованість у банкрута відсутня .

20.12.2013 ліквідатором направлено заяву про зупинення обігу акцій ВАТ «Комісаріський завод торгового машинобудування». Листом Донбаського територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, №03/01/3/501 від 29.01.2014, суду повідомлено про винесення розпорядження від 29.01.2014 №3-ДО-1-3 щодо зупинення обігу акцій ВАТ «Комісарівський завод торгового машинобудування» (код ЄДРПОУ 14307446), у зв'язку з ліквідацією.

У зв'язку з відсутністю особи для передачі активів в управління, яка б надала згоду на прийняття зобов'язань про вжиття заходів щодо продовження погашення заборгованості кредиторів боржника за рахунок отриманих активів, ліквідатором доведено комітету кредиторів та суду про неможливість надати відповідне клопотання.

Залишок грошових коштів на ліквідаційному рахунку банкрута станом на 01.07.2013 складав - 2941грн. 65коп., надходження за договорами відповідального зберігання) - 78827грн. 46коп та від реалізація майна на аукціоні, реалізації надлишків та ТМЦ - 1151581грн. 78коп., всього надходжень - 1417821грн. 42коп., всього: 1420763грн. 07коп.

Витрачання з 01.07.2013 по 13.06.2014, всього 488180грн. 06коп., погашення кредиторської заборгованості 1-ї черги - 372772грн. 69коп.; погашення заборгованості 2-ї черги - 559810грн. 32коп., всього: 1420763грн. 07коп.

За результатами ліквідаційної процедури майно банкрута реалізоване у повному обсязі. Грошові кошти витрачені в порядку, встановленому ст. 45 Закону України №4212. Ліквідаційний рахунок закрито .

За результатами ліквідаційної процедури: у повному обсязі погашено заборгованість 1-ї черги; частково погашено заборгованість 2-ї черги.

Непогашеною залишилась наступна заборгованість:

1. заборгованість 2-ї черги у сумі 1417066грн.19 коп ., в тому числі:

- перед УПФУ в Перевальському районі Луганської області: - зі сплати страхових внесків у сумі 240328грн. 24 коп.; - зі сплати єдиного соціального внеску у сумі 146335грн.77 коп.;

- перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Перевальському районі Луганської області: - зі сплати страхових внесків у сумі 14384грн.27 коп. та зі сплати сум капіталізації платежів - 977867грн. 85 коп.;

- перед Перевальським районним центром зайнятості Луганської області, по сплаті внесків - у сумі 24102грн.19 коп.;

- перед Виконавчою дирекцією Луганського обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, по сплаті внесків у сумі 14047грн.87 коп.

2. заборгованість 3-ї черги у сумі 474221грн.55 коп. , в тому числі:

- перед УПФУ в Перевальському районі Луганської області, заборгованості зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком №1 - 9939грн. 36 коп., заборгованості зі сплати фактичних витрат на виплату та доставку пільгових пенсій за списком №2 - 452088грн. 93 коп., регресних вимогах - 12193грн.26 коп.;

3.заборгованість 4-ї черги у сумі 662грн. 42 коп. перед ПАТ «Укртелеком»;

4.Заборгованість 5-ї черги - відсутня ;

5. Заборгованість 6-ї черги у сумі 425067грн. 27 коп ., в тому числі:

- перед УПФУ в Перевальському районі Луганської області: з несвоєчасно заявленої недоїмки зі сплати страхових внесків - 152869грн. 45 коп., фінансові санкції та пеня - 159547грн. 70 коп.;

- перед Відділенням виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Пєревальському районі Луганської області: - штрафні санкції та пеня - 6076грн.17 коп.; - несвоєчасно заявлені вимоги - 1382грн.19 коп.;

- перед ПАТ «Укртелеком» - 18грн. 23 коп. - пеня;

- перед Перевальським районним центром зайнятості Луганської області - пеня - 7512грн. 46 коп.;

- перед Алчевською ОДПІ ГУ Міндоходів у Луганській області: несвоєчасно заявлені вимоги у сумі 97661грн. 07 коп.

Всього не погашено вимог кредиторів: 2317017грн. 43 коп.

На зборах комітету кредиторів, які відбулися 11.06.2014, за протоколом №3 від 11.06.2014 з доказами дотримання приписів ст.26 Закону щодо порядку їх організації та проведення, комітетом кредиторів було прийнято рішення: схвалити підсумковий звіт ліквідатора, звіт про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат й ліквідаційний баланс банкрута, керуючись ст.46 Закону №4212 звернутися до господарського суду з клопотанням про винесення ухвали про затвердження підсумкового звіту ліквідатора, звіту про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат й ліквідаційного балансу банкрута та ліквідацію Відкритого акціонерного товариства «Комісарівський завод торгового машинобудування».

У даному засіданні, заслухавши пояснення ліквідатора Дейнегіної В.М., оцінивши матеріали надані нею за підсумковим звітом від 11.06.2014 б/н та поясненням від 22.06.2015 №02-01/30, враховуючи рішення комітету кредиторів від 11.06.2014 №3, суд дійшов висновку, що ліквідатором здійснено необхідні заходи щодо проведення ліквідаційної процедури, тому задовольняє клопотання ліквідатора Дейнегіної В.М. від 22.06.2015 №02-01/31 та ініціюючого кредитора - УПФУ в Перевальському районі Луганської області, від 08.06.2015 №234/09-21.

Відповідно до ст.115 Закону №4212 грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень керуючого санацією, ліквідатора складається з основної та додаткової грошових винагород. Витрати арбітражного керуючого, пов'язані з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство, відшкодовуються в порядку, передбаченому цим Законом. Сплата грошової винагороди та відшкодування витрат арбітражного керуючого у зв'язку з виконанням ним повноважень у справі про банкрутство здійснюються за рахунок наявних у боржника коштів, одержаних у результаті господарської діяльності боржника, або коштів, одержаних від продажу майна (майнових прав) боржника. Ліквідатор щомісяця звітує перед комітетом кредиторів про нарахування та виплату основної та додаткової грошових винагород арбітражного керуючого, здійснення та відшкодування витрат. Звіт арбітражного керуючого про нарахування і виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат доводиться кредиторам до відома та повинен бути схвалений або погоджений комітетом кредиторів. Звіт про нарахування та виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат за підсумками процедури ліквідації подається арбітражним керуючим до господарського суду за п'ять днів до закінчення відповідної процедури, розглядається судом та затверджується ухвалою, що може бути оскаржена у встановленому порядку.

З огляду на викладене, суд вважає за можливе затвердити підсумковий звіт ліквідатора від 11.06.2014 б/н, звіт арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б від 11.06.2014 б/н, та ліквідаційний баланс банкрута Відкритого акціонерного товариства «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області, за станом на 11.06.2014.

Відповідно до ч.ч. 1,2 ст.46 Закону №4212 звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу. Якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Оскільки встановлено, що станом на даний час у банкрута відсутні активи , за рахунок реалізації яких можливо задовольнити решту грошових вимог кредиторів, відповідно до п.2 ст.46 Закону №4212, банкрут - Відкрите акціонерне товариство «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області, підлягає ліквідації, як юридична особа.

Згідно з п.4 ст.83 Закону №4212, вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

Відповідно до п.7 ст.46 Закону №4212 арбітражному керуючому Дейнегіній В.М. слід виконувати повноваження ліквідатора банкрута до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи банкрута.

За таких обставин, провадження у справі припиняється, мораторій на задоволення вимог кредиторів скасовується.

Керуючись ст. 1 Закону України "Про здійснення правосуддя та кримінального провадження у зв'язку з проведенням антитерористичної операції", п. 1 розпорядження голови Вищого господарського суду України від 02.09.2014 №28-р, ст. ст. 1, 9, 19, 37-46, 49-76, 83 п.6, 98, 114 -115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» в редакції від 22.12.2011 №4212-VI, ст. ст. 80, 85-86 ГПК України, суд

у х в а л и в:

1.Відновити втрачену справу №22/70б, порушену за заявою кредитора - УПФУ в Перевальському районі Луганської області, про банкрутство боржника - ВАТ «Комісаріський завод торгового машинобудування».

2.Затвердити підсумковий звіт ліквідатора від 11.06.2014 б/н, звіт арбітражного керуючого Дейнегіної В.М. про нарахування й виплату грошової винагороди, здійснення та відшкодування витрат у справі №22/70б від 11.06.2014 б/н, та ліквідаційний баланс банкрута Відкритого акціонерного товариства «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області, за станом на 11.06.2014.

3.Ліквідувати банкрута - Відкрите акціонерне товариство «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області, як юридичну особу.

4.Провадження у справі припинити та скасувати мораторій на задоволення вимог кредиторів.

5.У зв'язку з ліквідацією банкрута, зобов'язати:

- Головне управління статистики у Луганській області - виключити банкрута із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;

- Державного реєстратора Перевальської районної державної адміністрації Луганської області - в порядку ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" провести державну реєстрацію припинення юридичної особи - Відкритого акціонерного товариства «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області.

6.Вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом №4212 строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

7.Арбітражному керуючому Дейнегіній В.М. - виконувати повноваження ліквідатора банкрута до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи Відкритого акціонерного товариства «Комісарівський завод торгового машинобудування», ідентифікаційний код 14307446, вул. Асфальтна, буд. 37, смт. Комісарівка Перевальського району Луганської області, надати до господарського суду докази здійснення відповідного запису.

8.Дану ухвалу надіслати :

- кредиторам за реєстром;

- банкруту;

- ліквідатору Дейнегіній В.М.;

- Державному реєстратору Перевальської районної державної адміністрації Луганської області;

- ВДВС Перевальського районного управління юстиції у Луганської області;

- відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Луганській області;

- РВ ФДМУ по Луганській області;

- засновникам (за адресою банкрута).

Дана ухвала за своєю правовою природою є рішенням, на яке розповсюджується приписи ст. 85 ГПК України.

У судовому засіданні оголошено вступну та резолютивну частини ухвали.

Повний текст ухвали складено і підписано 30.06.2015.

Суддя М.Ю. Ковалінас

Дата ухвалення рішення25.06.2015
Оприлюднено08.07.2015
Номер документу46072347
СудочинствоГосподарське
Сутьбанкрутство

Судовий реєстр по справі —22/70б

Ухвала від 12.03.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 28.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 20.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 19.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 01.02.2024

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 14.02.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 11.02.2022

Господарське

Господарський суд Луганської області

Драгнєвіч О.В.

Ухвала від 16.12.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 30.11.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

Ухвала від 19.10.2021

Господарське

Господарський суд Луганської області

Ковалінас М.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні