Постанова
від 07.07.2009 по справі 2а-22896/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-22896/09/1270

                                                                                                       

Справа № 2а-22896/09/1270

                                                                                                     

Категорія № 2.11.9

 

 

П О С Т А Н О В А

Іменем України

 

 

«07» липня 2009 р.                         

Луганський окружний адміністративний суд у складі:

судді:                                                    

Смішливої Т.В.  

при секретарі:                                       Попові М.Г.,

за участю представників

позивача:    

Черепенін С.С., дов. № 1532/32-241 від 01.07.2009р.

відповідача:    

Нікішина О.О.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні

адміністративну справу за позовом Регіонального управління Департаменту

контролю за виробництвом  та обігом

спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Луганській області

до приватного підприємства „Ніка” про стягнення застосованих фінансових

санкцій, -

 

                                                 

          ВСТАНОВИВ:

 

21.05.2009 року Регіональне управління Департаменту

контролю за виробництвом  та обігом

спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Луганській області

звернулось до суду з позовом, в якому зазначило, що приватне підприємство

„Ніка” зареєстровано, як суб'єкт підприємницької діяльності Виконавчим

комітетом Луганської міської ради Луганської області,  свідоцтво за 

№ 1 376 120 0000 000425 від 05.06.2007р.

02 січня 2009р. працівниками регіонального управління

Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і

тютюнових виробів ДПА України у Луганській області було здійснено перевірку

щодо додержання   приватним підприємством „Ніка”.   За результатами перевірки встановлено

факт здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від

встановлених мінімальних роздрібних цін на горілку   та тютюновими виробами, про що складено акт №

120336-29-0208/32-251 від 02 січня 2009 року.

На підставі зазначеного акту перевірки 12.01.2009 року

регіональним управлінням Департаменту контролю за виробництвом  та обігом спирту, алкогольних напоїв і

тютюнових виробів ДПА України в Луганській області прийнято рішення про

застосування фінансових санкцій до приватне підприємство „Ніка”, а саме: 1000

грн. за роздрібну торгівлю коньяком, горілкою та лікеро-горілчаними виробами за

цінами, нижчими від встановлених мінімальних роздрібних цін на коньяк, горілку

та  лікеро-горілчані вироби.

Вказане рішення своєчасно було направлено на адресу

відповідача та згідно повідомлення про вручення поштового відправлення рішення

про застосування фінансових санкцій відповідачем отримано 15.01.2009 року

(а.с.8)  

Рішення про застосування фінансових санкцій в судовому

порядку відповідачем не оскаржувалось.

Відповідачем на дату звернення до суду з позовом

фінансові санкції не сплачені.

Тому позивач просив стягнути з відповідача штрафні

санкції у сумі 1000   грн.

У судовому засіданні представник позивача надав суду

заяву про зменшення розміру позовних вимог та просив стягнути з приватного

підприємства „Ніка”   фінансові санкції у вигляді штрафу у розмірі

400 грн.

Представник відповідача у судовому засіданні позовні

вимоги визнав в повному обсязі.

Вислухавши пояснення сторін, дослідивши матеріали справи

суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.    

02 січня 2009р. працівниками регіонального управління

Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і

тютюнових виробів ДПА України у Луганській області було здійснено перевірку

щодо додержання приватним підприємством „Ніка” у магазині, що розташований за

адресою: Луганська область, Станично-Луганський район, с. Валуйське,

вул.Совєтська, вимог Закону України від 19 грудня 1995р. № 481/95-ВР "Про

державне регулювання виробництва та обігу спирту етилового, коньячного та

плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів" та іншого

законодавства, що регулює виробництво та обіг алкогольних напоїв та тютюнових

виробів. Перевіркою була встановлена реалізація 1 пляшки горілки „Біленька” та

1 пачки сигарет "LМ".

            Факт здійснення реалізації 1 пляшки

горілки „Біленька” та 1 пачки сигарет "LМ" за цінами, нижчими

встановлених мінімальних роздрібних цін доведено матеріалами перевірки.

            Згідно акта перевірки від 02 січня 2009р.

№ 120336-29-0208/32-251   та додатку до нього в реалізації в магазині

знаходилось алкогольних напоїв та тютюнових виробів на загальну суму 410 грн.

80 коп.

            На підставі акта перевірки від 02

січня 2009 року   № 120336-29-0208/32-251   регіональним

управлінням Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних

напоїв і тютюнових виробів ДПА України у Луганській області було прийнято

рішення від 12 січня 2009 року. № 1202971229-32 про застосування фінансових

санкцій до приватного підприємства „Ніка” у розмірі:

            -1000 грн. за роздрібну торгівлю

коньяком, горілкою та лікеро-горілчаними виробами за цінами, нижчими від

встановлених мінімальних роздрібних цін на коньяк, горілку та  лікеро-горілчані вироби.

            Вказане рішення своєчасно було направлено на

адресу відповідача та згідно повідомлення про вручення поштового відправлення

рішення про застосування фінансових санкцій відповідачем отримано 15.01.2009

року.

            Рішення відповідачем не оскаржене, воно

є чинним на час розгляду справи.

Відповідачем на дату звернення до суду з позовом

фінансові санкції не сплачені, однак на час розгляду справи приватним

підприємством „Ніка” сплачено 600 грн. штрафних санкцій, у зв'язку з чим

позивачем зменшено позовні вимоги.

Повноваження органів державної податкової служби України

визначені Законом України “Про державну податкову службу в Україні” від

04.12.1990р. № 509/-ІІ  (із змінами та

доповненнями).

Відповідно до статті 1 цього Закону до системи органів

державної податкової служби віднесено Державну податкову адміністрацію України,

державні податкові адміністрації в Автономній республіці Крим, областях, містах

Києві та Севастополі, державні податкові інспекції в районах, містах (крім міст

Києва та Севастополя), районах у містах (далі - органи державної податкової

служби).

Згідно з пунктом 1 статті 8 Закону України “Про державну

податкову службу в Україні” на Державну податкову адміністрацію України

покладено функцію безпосереднього виконання, а також організації роботи

державних податкових адміністрацій та державних податкових інспекцій, пов'язану

з проведенням роботи по боротьбі з незаконним обігом алкогольних напоїв та

тютюнових виробів, веденням реєстрів імпортерів, експортерів, оптових та

роздрібних торговців, місць зберігання алкогольних напоїв та тютюнових виробів;

застосування у випадках, передбачених законодавством, фінансових санкцій до

суб'єктів підприємницької діяльності за порушення законодавства про виробництво

та обіг спирту етилового, коньячного, плодового, алкогольних напоїв та

тютюнових виробів; здійснення заходів щодо вилучення, знищення або передачі на

промислову переробку алкогольних напоїв, знищення тютюнових виробів, що були

незаконно вироблені чи знаходилися у незаконному обігу.

За порушення норм Закону України “Про державне

регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового,

алкогольних напоїв та тютюнових виробів” щодо виробництва і торгівлі спиртом

етиловим, коньячним і плодовим, спиртом етиловим ректифікованим виноградним,

спиртом етиловим ректифікованим плодовим, спиртом-сирцем виноградним,

спиртом-сирцем плодовим, алкогольними напоями та тютюновими виробами статтею 17

цього Закону встановлено, що посадові особи і громадяни притягаються до

відповідальності згідно з чинним законодавством.

Статтею 17 ЗУ „Про державне регулювання виробництва і

обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових

виробів” передбачена відповідальність за здійснення оптової або роздрібної

торгівлі коньяком алкогольними напоями, виготовленими коньячною коньячною

технологією, горілкою та горілчаними виробами за цінами, нижчими від

встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін на коньяк,

алкогольні напої, виготовлені за коньячною технологією, горілку та

лікеро-горілчані вироби - 100 відсотків вартості отриманої партії товару,

розрахованої виходячи з мінімальних оптово-відпускних або роздрібних цін, але

не менше 1000 гривень.

Питання по судових витратах не вирішується, оскільки

позивач звільнений від їх сплати у встановленому порядку, а ст. 94 Кодексу

адміністративного судочинства України не передбачено їх стягнення у даних

випадках.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 15, 17 Закону

України “Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового,

коньячного і плодового, алкогольних напоїв та тютюнових виробів”, ст.ст. 8, 11

Закону України “Про державну податкову службу в Україні”,   ст. ст. 17, 18, 94, 158-163 Кодексу

адміністративного судочинства України, суд

 

ПОСТАНОВИВ:

 

Позовні вимоги Регіонального управління Департаменту

контролю за виробництвом  та обігом

спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА України в Луганській області

задовольнити повністю.

Стягнути з відповідача, приватного підприємства „Ніка”,

ідентифікаційний код 32079752, 93652, Луганська область, Станично-Луганський

район, с. Макарове, вул.. Крупської,43 в доход Державного бюджету України суму

штрафних санкцій у розмірі 400 грн. ( чотириста грн.)

Постанова  набирає

законної сили після  закінчення строку

подання заяви про апеляційне оскарження, 

встановленого Кодексом адміністративного судочинства України, якщо таку

заяву не було подано.

Про апеляційне оскарження рішення  суду 

першої  інстанції спочатку  подається 

заява.  Обґрунтування  мотивів 

оскарження  і вимоги до суду

апеляційної інстанції  викладаються  в 

апеляційній скарзі. Заява  про  апеляційне 

оскарження  та  апеляційна 

скарга подаються до адміністративного суду  апеляційної 

інстанції  через суд  першої 

інстанції,  який  ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія

апеляційної скарги одночасно 

надсилається  особою,  яка  її

подає, до суду апеляційної інстанції.

Заява  про  апеляційне 

оскарження  постанови  суду першої інстанції подається протягом

десяти днів з дня її проголошення,  а в

разі   складення   постанови 

у  повному  обсязі 

відповідно  до статті 160 цього

Кодексу -  з  дня 

складення  в  повному 

обсязі. Апеляційна  скарга  на 

постанову  суду першої інстанції

подається протягом  двадцяти  днів 

після  подання  заяви  

про   апеляційне оскарження.

Апеляційна  

скарга  може  бути 

подана  без  попереднього подання заяви про апеляційне

оскарження,  якщо скарга подається  у строк, встановлений для подання заяви про

апеляційне оскарження.

 

 

 

Суддя   

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.07.2009
Оприлюднено17.09.2009
Номер документу4610545
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-22896/09/1270

Постанова від 07.07.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Матвєєва В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні