ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 січня 2010 року Справа № 2а-6834/09/0870
Запорізький окружний адміністративний суд у складі:
головуючого - судді О.В. Конишева,
при секретарі судового засідання С.А. Данилова,
розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя до Товариства з обмеженою відповідальністю «Анна» про стягнення податкового боргу у розмірі 341,43 грн.
ВСТАНОВИВ:
До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя до Товариства з обмеженою відповідальністю «Анна» про стягнення податкового боргу у розмірі 341,43 грн.
Позивач у судовому засіданні підтримав вимоги позовної заяви та просить стягнути з відповідача штрафну санкцію по податку на прибуток у розмірі 341,43 грн. Позовні вимоги обґрунтовує п.п.3.1.1 п.3.1 ст. 3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» від 21.12.2000 №2181-ІІІ, (далі - Закон № 2181), Законом України «Про державну податкову службу в Україні» №509-ХІІ від 04.12.1990 (із змінами та доповненнями). Просить позов задовольнити.
Відповідач у судове засідання вдруге не з'явився, витребувані документи не направив, про причину неявки суду не повідомив. Докази сплати податкового боргу повністю або частково не надав.
Розглянувши та дослідивши матеріали справи, заслухавши представника позивача, суд вважає, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Анна» Шевченківською районною адміністрацією Запорізької міської ради 22.10.1996, що підтверджується довідкою про включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Станом на 10.12.2009 у відповідача, відповідно довідки від 16.11.2009, існує заборгованість перед бюджетом на загальну суму 341,43 грн.
Зазначена заборгованість виникла в результаті проведеної невиїзної документально перевірки своєчасності подання податкової звітності, про що складено акт № 723 від 24.05.2007, якою встановлено: порушення пп. 4.1.4 п.4.1 ст. 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», п.16.4 ст. 16 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств», а саме : платником податку не подано до ДПІ звітність - декларацію з податку на прибуток підприємств за 1 півріччя 2004 року та 1 квартал 2005 року.
На підставі зазначеного ДПІ винесено податкове повідомлення-рішення № 0015131502/0 від 24.05.2007, яким визначено суму штрафної (фінансової) санкції у розмірі 340 грн.
Загальна заборгованість склала 345 грн. з яких по декларації з податку на прибуток підприємств за 1 півріччя 2004 року - 340 грн. та по декларації з податку на прибуток підприємств за 1 квартал 2005 року - 5 грн.
Таким чином, з урахуванням у відповідача існуючої переплати на рахунку в сумі 1,43 грн., загальна суму штрафної (фінансової) санкції складає 341,43 грн.
Крім того, залишок несплаченої пені у відповідача складає 1,43 грн.
У зв'язку із несплатою підприємством податкового зобов'язання ДПІ було направлено податкові вимоги (№1/458 від 06.07.2007 та №2/582 від 20.08.2007.
Визначена сума штрафних санкцій відповідачем не оскаржувалась та на час розгляду справи не сплачена.
Відповідно до Закону України «Про державну податкову службу в Україні» від 04.12.1990р. №509-ХІІ, податкові органи здійснюють контроль за своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), контролю за валютними операціями, контролю за додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, а також контролю за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності та ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, торгових патентів.
Податкове зобов'язання та податковий борг згідно п.п.1.2., 1.3 ст.1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», є зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, або у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Згідно п.п.5.2.1. п.5.2. ст.5 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом відповідно до пунктів 4.2. та 4.3. статті 4 цього Закону, вважається узгодженим у день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків, визначених підпунктом 5.2.2. цього пункту.
У разі коли платник податків вважає, що контролюючий орган невірно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв інше рішення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межі його компетенції, встановленої законом, такий платник податків має право звернутися до контролюючого органу із скаргою про перегляд цього рішення, яка подається у письмовій формі та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, які платник податків вважає за потрібне надати. Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днів, наступних за днем отримання платником податків податкового повідомлення або іншого рішення контролюючого органу, що оскаржується.
Відповідно до п.п.6.2.4 п.6.2 ст.6 закону №2181, у разі коли податковий орган або пошта не може вручити платнику податків податкове повідомлення або податкові вимоги у зв'язку з незнаходженням посадових осіб, їх відмовою прийняти податкове повідомлення або податкову вимогу, незнаходженням фактичного місця розташування (місцезнаходження) платника податків, податковий орган розміщує податкове повідомлення або податкові вимоги на дошці податкових оголошень, встановленій на вільному для огляду місці біля входу до приміщення податкового органу. При цьому день розміщення такої податкової вимоги вважається днем її вручення.
Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» активами платника податків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній або фізичній особі за правом власності або повного господарського відання.
Згідно п.п.3.1.1. п.3.1.ст.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду. В інших випадках платники податків самостійно визначають черговість та форми задоволення претензій кредиторів за рахунок активів, вільних від заставних зобов'язань забезпечення боргу. У разі, якщо такого платника податків визнано банкрутом, черговість задоволення претензій кредиторів визначається законодавством про банкрутство.
Отже, суд приходить до висновку, що позовні вимоги Державної податкової інспекції у Заводському районі м. Запоріжжя про стягнення з приватного підприємства «Захарченко» податкового боргу у розмірі 341,43 грн., що утворився внаслідок попереднього узгодження податкових зобов'язань, підлягає задоволенню.
Керуючись ст.ст. 2, 4, 7-12, 69-71, 158, 160- 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
Адміністративний позов Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м. Запоріжжя до Товариства з обмеженою відповідальністю «Анна» про стягнення податкового боргу у розмірі 341,43 грн. - задовольнити у повному обсязі.
Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю «Анна» (код ЄДРПОУ 13627373) на користь Державного бюджету Шевченківського району м. Запоріжжя податковий борг з податку на прибуток у розмірі 341,43 (триста сорок одна) грн. на р/р 31111002700009, код платежу 11020100, код одержувача 34676911 в ГУДКУ у Запорізькій області, МФО 813015.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження протягом 10 днів з моменту проголошення або складання постанови у повному обсязі, якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови.
Апеляційна скарга на постанову Запорізького окружного адміністративного суду подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження, також апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Постанова виготовлена у повному обсязі 01.02.2010.
Суддя /підпис/ ОСОБА_1
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.01.2010 |
Оприлюднено | 10.07.2015 |
Номер документу | 46186921 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Конишева Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні