Постанова
від 01.07.2009 по справі 2а-19739/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-19739/09/1270

Справа

№ 2а-19739/09/1270

Категорія №2.11

 

 

    ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

П О С Т А Н О В А

Іменем України

 

01

липня 2009 року.

    Луганський окружний адміністративний суд у

складі:

    судді                                Качуріної Л.С.

    при секретарі                  Смішливій І.М.,

 

в

присутності сторін:

від позивача:                              Пастернак О.Г.;

від відповідача:                          Калінін А.Ю.,

довіреність №11/9/10 від 08.01.08.

 

Розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за

адміністративним позовом Громадської організації «Луганська обласна молодіжна

культурна суспільна організація «Євроклуб» до Державної податкової інспекції в

Артемівському районі м. Луганська про визнання незаконним податкового

повідомлення-рішення, -  

 

В С Т А Н О В И В:

    28 січня 2009 року до Луганського окружного

адміністративного суду звернулася Громадська організація «Луганська обласна

молодіжна культурна суспільна організація «Євроклуб» з адміністративним позовом

до Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська про

визнання незаконним податкового повідомлення-рішення.

У позовній заяві позивач просив суд визнати незаконним

податкове повідомлення-рішення форми «р» №0000351510/0 від 26.01.2009 року

винесене ДПІ у Артемівському районі м. Луганська про застосування штрафу у сумі

170 грн. за порушення п.16.4 ст.16 Закону України  від 22.05.1997 року №283/97-ВР «Про

оподаткування прибутку підприємств».

У судовому засіданні позивач підтримав свої позовні

вимоги та пояснив, що 26 січня 2009 року керівником ДПІ у Артемівському районі

м. Луганська було винесене податкове повідомлення-рішення форми «р»

№0000351510/0 від 26.01.2009 року про застосування штрафу у сумі 170 грн. за

порушення п.16.4 ст.16 Закону України 

від 22.05.1997 року №283/97-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств»,

а саме за неподання декларації з податку на прибуток за 11 місяців 2008 року до

22.12.2008 року.

Позивач вважає прийняте податкове повідомлення-рішення

необґрунтованим і незаконним та таким, що порушує його права та інтереси,

оскільки Громадська організація «Луганська обласна молодіжна культурна

суспільна організація «Євроклуб» є неприбутковою організацією і неповинна

подавати декларації з податку на прибуток.

09 квітня 2009 року у судовому засіданні позивач надав

уточнений позов, в якому просив суд: 1) визнати неправомірними дії державної

податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська; 2) визнати незаконним

податкове повідомлення-рішення №0000351510/0 від 26.01.2009 року винесене ДПІ у

Артемівському районі м. Луганська про застосування штрафу у сумі 170 грн. за

порушення п.16.4 ст.16 Закону України 

від 22.05.1997 року №283/97-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств»;

3) відмінити податкове повідомлення-рішення №0000351510/0 від 26.01.2009 року

ДПІ у Артемівському районі м. Луганська.

Відповідно до частині 1 ст. 51 Кодексу адміністративного

судочинства України позивач має право змінити підставу або предмет

адміністративного позову, збільшити або зменшити розмір позовних вимог або

відмовитися від адміністративного позову в будь-який час до закінчення судового

розгляду.

Відповідач у судовому засіданні проти адміністративного

позову заперечував та просив суд відмовити позивачеві в задоволенні позовних

вимог у повному обсязі, обґрунтовуючи свої заперечення вимогами листа ДПА

України від 07.12.2007 року №15310/5/15-0516 «Щодо окремих питань

оподаткування» щодо зобов'язання і подання податкової звітності з податку за 11

місяців 2007 року постійними представництвами нерезидентів в Україні;

неприбутковими установами та організаціями; виробниками сільськогосподарської

продукції, особами, уповноваженими вести облік суспільної діяльності.

Заслухавши пояснення сторін, вивчивши

матеріали справи, дослідивши надані сторонами докази, суд вважає, що позов

підлягає частковому задоволенню з наступних підстав.

В судовому засіданні встановлено, що позивач - суб'єкт

господарювання Громадська організація «Луганська обласна молодіжна культурна

суспільна організація «Євроклуб» (надалі - ГО «ЛОМКСО «Євроклуб») зареєстрована

виконавчим комітетом Луганської міської ради 22.02.2008 року, номер запису в

Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців - 1 382

102 0000 014603, ідентифікаційний код юридичної особи 35773337, адреса

місцезнаходження: 91493, м. Луганськ, селище міського типу Ювілейне, вул.

Генерала Дідоренка, буд. 4, взято на податковий облік ДПІ у Артевівському

районі м. Луганська.

Згідно з Положенням про Реєстр неприбуткових організацій

та установ рішенням ДПІ у Артемівському районі м. Луганська №13 від 06.03.2008

року на підставі п. 7.11. ст.7 Закону України «Про оподаткування прибутку

підприємств» та реєстраційної заяви за формою 1-РН ГО «ЛОМКСО «Євроклуб»

внесена до Реєстру неприбуткових організацій (установ).

22 січня 2009 року старшим державним податковим

інспектором управління оподаткування юридичних осіб ДПІ у Артемівському районі

м. Луганська Шишкіною О.І. на підставі п.1 ст.11 Закону України від 04.12.1990

року №509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» проведена невиїзна

документальна перевірка Громадської організації «Луганська обласна молодіжна

культурна суспільна організація «Євроклуб» з питання неподання або

несвоєчасного подання податкової звітності з податку на прибуток за 11 місяців

2008 року.

За результатами перевірки був складений акт

№17/15-00/35773337 від 22.01.2009 року, в якому зазначено, що на порушення п.п.

4.1.4. п. 4.1. ст. 4 Закону України від 21.12.2000 року №2181-ІІІ «Про порядок

погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними

цільовими фондами», п. 16.4. ст.16 Закону України від 28.12.1994 року

№334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» не

поданий податковий звіт про використання коштів неприбутковими установами й організаціями.

За неподання податкової декларації у строки, визначені

законодавством, або її затримку відповідальність платника податку передбачена

п.п. «а» п. 4.2.2. п. 4.2. ст.4 та абзацом 1 п.п. 17.1.1. п. 17.1. ст.17 Закону

№2181-ІІІ.

26 січня 2009 року на підставі акту №17/15-00/35773337

від 22.01.2009 року керівником ДПІ у Артемівському районі м. Луганська було

винесене податкове повідомлення-рішення форми «р» №0000351510/0 від 26.01.2009

року про застосування до ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» штрафу у сумі 170 грн. за

порушення п.16.4 ст.16 Закону України від 28.12.1994 року №334/94-ВР «Про

оподаткування прибутку підприємств», а саме за неподання декларації з податку

на прибуток за 11 місяців 2008 року до 22.12.2008 року.

Суд погоджується з позивачем, що вказане податкове

повідомлення-рішення було прийнято не обґрунтовано та  без урахування всіх обставин, що мали

значення для його прийняття.

Втім, суд сприяв сторонам, які брали участь у справі, у

доказуванні шляхом витребування та надання доказів, уточнення з урахуванням

гіпотези норми матеріального права, яка підлягає застосуванню, кола фактів, які

необхідно доказати.

Відповідно до частини 1 ст. 71 Кодексу адміністративного

судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких

ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього

Кодексу.

Стаття 86 Кодексу адміністративного судочинства України

встановлює право і обов'язок суду оцінювати докази за своїм внутрішнім

переконанням, що ґрунтується на всебічному і повному дослідженні всіх обставин

справи в їх сукупності.

Вирішуючи дану справу суд виходить з того, що спірні

правовідносини, які вирішуються у справі, врегульовані Законом України від

21.12.2000 року №2181-ІІІ «Про порядок погашення зобов'язань платників податків

перед бюджетами та державними цільовими фондами» (надалі - Закон №2181-ІІІ),

який є спеціальним законом з питань оподаткування, який установлює порядок

погашення зобов'язань юридичних або фізичних осіб перед бюджетами та державними

цільовими фондами з податків і зборів (обов'язкових платежів), включаючи збір

на обов'язкове державне пенсійне страхування та внески на загальнообов'язкове

державне соціальне страхування, нарахування і сплати пені та штрафних санкцій,

що застосовуються до платників податків контролюючими органами, у тому числі за

порушення у сфері зовнішньоекономічної діяльності, та визначає процедуру

оскарження дій органів стягнення, а також нормами інших законодавчих актів.

Згідно з п.п. 4.1.4 підпункту 4.1. ст.4 Закону №2181-ІІІ

передбачено, що податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний)

період, що дорівнює:

а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних

авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім

календарним днем звітного (податкового) місяця;

б) календарному кварталу або календарному півріччю (у

тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом

40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного

(податкового) кварталу (півріччя);

в) календарному року, крім випадків, передбачених

підпунктом “г” підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів за

останнім календарним днем звітного (податкового) року;

г) календарному року для платників податку на доходи

фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного

за звітним.

Якщо податкова декларація за квартал, півріччя, три

квартали або рік розраховується наростаючим підсумком на підставі показників

базових податкових періодів, з яких складаються такі квартал, півріччя, три

квартали або рік (без урахування авансових внесків) згідно з відповідним

законом з питань оподаткування, така декларація подається у строки, визначені

цим пунктом для такого базового податкового періоду. Для цілей підпункту 4.1.4

цього пункту під терміном “базовий податковий період” слід розуміти перший

податковий період звітного року, визначений відповідним законом з питань

оподаткування, зокрема календарний квартал для цілей оподаткування прибутку

підприємств.

Платник податку звільняється від обов'язку подавати

податкову декларацію за звітний (податковий) період протягом поточного року у

разі, якщо його податкові зобов'язання були відображені у річній податковій

декларації на поточний рік відповідно до закону з питань окремого податку, збору

(обов'язкового платежу).

Суд установив, що Громадська організація «Луганська

обласна молодіжна культурна суспільна організація «Євроклуб» будучи внесеною

згідно з рішенням ДПІ у Артемівському районі м. Луганська №13 від 06.03.2008

року до Реєстру неприбуткових організацій (установ), з урахуванням Положення

про Реєстр неприбуткових організацій та установ, в продовж 2008 року подавала

до ДПІ у Артемівському районі м. Луганська податкові звіти про використання

коштів неприбутковими організаціями згідно з п.п. 4.1.4 «б» п.4.1. ст. 4 Закону

2181-ІІІ.

За перший квартал 2008 року ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» надано

податковий звіт про використання коштів неприбутковими організаціями, в якому в

рядках показників звітності маються прочерки, що свідчить про відсутність

бюджетного фінансування організації або отримання організацією інших видів

фінансової допомоги чи послуг.

 За другий квартал

2008 року ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» надано податковий звіт про використання коштів

неприбутковими організаціями, в якому в рядках показників звітності маються

прочерки, що свідчить про відсутність бюджетного фінансування організації або

отримання організацією інших видів фінансової допомоги чи послуг.

За третій квартал 2008 року ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» надано

податковий звіт про використання коштів неприбутковими організаціями, в якому в

рядках показників звітності маються прочерки, що свідчить про відсутність

бюджетного фінансування організації або отримання організацією інших видів

фінансової допомоги чи послуг.

За четвертий квартал 2008 року ГО «ЛОМКСО «Євроклуб»

надано податковий звіт про використання коштів неприбутковими організаціями, в

якому в рядках показників звітності маються прочерки, що свідчить про

відсутність бюджетного фінансування організації або отримання організацією інших

видів фінансової допомоги чи послуг.

Згідно з п.п. 2.1.1. п.2.1. ст.2 Закону України від

28.12.1994 року №334/94-ВР «Про оподаткування прибутку підприємств» (в редакції

Закону України від 22.05.1997 року №283/97-ВР із змінами та доповненнями),

(надалі Закон №334/94-ВР) платниками податку на прибуток є: з числа резидентів

- суб'єкти господарської діяльності, бюджетні, громадські та інші підприємства,

установи та організації, які здійснюють діяльність, спрямовану на отримання

прибутку як на території України, так і за її межами.

Згідно з п.3.1. ст.3 Закону №334/94-ВР передбачено, що

об'єктом оподаткування є прибуток, який визначається шляхом зменшення суми

скоригованого валового доходу звітного періоду, визначеного згідно з пунктом

4.3 цього Закону на:

суму валових витрат платника податку, визначених статтею

5 цього Закону;

суму амортизаційних відрахувань, нарахованих згідно із

статтями 8 і 9 цього Закону.

Суд установив, що ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» в продовж 2008

року діяльність, спрямовану на отримання прибутку як на території України, так

і за її межами - не здійснювала, у звязку з чим організація не є платником

податку на прибуток і не зобовязана подавати декларації з податку на прибуток.

У відповідності до пункту 22.13. ст. 22 Закону

№334/94-ВР (з урахуванням положень ч.2 п.7 розділу І Закону України «Про

внесення змін до деяких законодавчих актів України» від 03.06.2008 року

№309-VІ), встановлено, що у 2008 році платники податку за результатами

одинадцяти місяців 2008 року зобов'язані подати декларацію, складену за

правилами, встановленими для повного податкового періоду, з урахуванням

приросту (убутку) матеріальних запасів за одинадцять місяців 2008 року, суми

амортизаційних відрахувань, нарахованих за три квартали поточного року, та двох

третин амортизаційних відрахувань четвертого кварталу цього року і сплатити

податкове зобов'язання, нараховане згідно із зазначеною декларацією у строки,

встановлені законом для місячного податкового періоду.

Таким чином, з огляду на встановлені у справі обставини

дія вищезазначеного пункту 22.13. ст. 22 Закону №334/94-ВР розповсюджувалася

виключно на платників податку на прибуток, тобто на суб'єкти господарської

діяльності, бюджетні, громадські та інші підприємства, установи та організації,

які здійснювали діяльність, спрямовану на отримання прибутку як на території

України, так і за її межами.

Але, згідно Рішення Конституційного Суду України у

справі за конституційними поданнями Верховного Суду України щодо відповідності

Конституції України (конституційності) окремих положень статті 65 розділу I,

пунктів 61, 62, 63, 66 розділу II, пункту 3 розділу III Закону України «Про

Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких

законодавчих актів України» від 28 грудня 2007 року N107-VI (Відомості Верховної

Ради України, 2008 р., NN 5-8, ст. 78) і 101 народного депутата України щодо

відповідності Конституції України (конституційності) положень статті 67 розділу

I, пунктів 1-4, 6-22, 24-100 розділу II Закону України «Про Державний бюджет

України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України»

Положення Закону України «Про Державний бюджет України на 2008 рік та про

внесення змін до деяких законодавчих актів України», визнані неконституційними

та втратили чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього

Рішення.

Рішення Конституційного Суду України у цій справі має

преюдиціальне значення для судів загальної юрисдикції при розгляді ними позовів

у зв'язку з правовідносинами, які виникли внаслідок дії положень Закону України

«Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких

законодавчих актів України», визнаних неконституційними.

Це Рішення Конституційного Суду України є обов'язковим

до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене.

В обгрунтування цієї позиції в Рішенні зазначено, що

закони, які впливають на формування доходної частини бюджетів, повинні бути

офіційно оприлюднені до 15 серпня року, що передує плановому (частина 3 ст. 27

Бюбджетного кодексу України №2542-ХІV), зміни і доповнення до законів України

про оподаткування стосовно надання пільг, зміни податків, зборів (обовязкових

платежів), механізму їх сплати мають вноситися до них не пізніше, ніж за шість

місяців до початку нового бюджетного року (частини 8, 9 ст.1 Закону України

«Про систему оподаткування» №1251-ХІІ).

Отже, з наведеного суд приходить до висновку, що ГО

«ЛОМКСО «Євроклуб» не зобов'язано було подавати декларацію з податку на

прибуток за 11 місяців 2008 року.

Оскільки  ГО

«ЛОМКСО «Євроклуб» відповідно до п.п. 7.11.1. п. 7.11. ст. 7 Закону №334/94-ВР

має статус не прибуткової організації, а у відповідності до приписів п. 2.1.

Положення про реєстр неприбуткових організацій, затвердженого наказом ДПА

України від 11.07.1997 року №232, зареєстрованого в Міністерстві юстиції

України 06.08.1997 року за номером №291/2095 неприбуткові організації

звільняються від сплати податку на прибуток, ГО «ЛОМКСО «Євроклуб» правильно

подавало податкову звітність за правилами та в строки, визначені п.п. 4.1.4 «б»

п. 4.1. ст.4 Закону 2181-ІІІ.

Таким чином, відповідач не навів доказів в обґрунтування

законності прийняття податкового повідомлення-рішення №0000351510/0 від

26.01.2009 року, в той час як відповідно до приписів ч.2 ст.71 КАС України в

адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності

суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого

рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує

проти адміністративного позову.

Тому, з огляду на викладене, суд вважає, що вимоги

позивача в частині визнання незаконним податкового повідомлення-рішення

№0000351510/0 від 26.01.2009 року ДПІ у Артемівському районі м. Луганська та

його відміни такими, що засновані на нормах чинного законодавства з питань

оподаткування і підлягають задоволенню.

Що стосується вимоги позивача визнання неправомірними

дій державної податкової інспекції у Артемівському районі м. Луганська, суд

вважає, що дана вимога задоволенню не підлягає з огляду на наступне.

Відповідно до ст.2 Закону України від 04.12.1990 року

№509-ХІІ «Про державну податкову службу в Україні» (надалі - Закон №509-ХІІ)

передбачено, що завданнями органів державної податкової служби, зокрема є

здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення,

повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків

і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених

законодавством.

У відповідності до п.1 ст.10 Закону №509-ХІІ Державні

податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах  у 

містах,  міжрайонні  та 

об`єднані  державні податкові

інспекції, зокрема виконують функції зі здійснення контролю за своєчасністю,

достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових

платежів), та у відповідності до п.3 ст.10 цього ж Закону - виконують функції з

контролю своєчасності подання платниками податків бухгалтерських звітів і

балансів, податкових декларацій, розрахунків та інших документів, пов'язаних з

обчисленням податків, інших платежів, а також перевіряють достовірність цих

документів щодо правильності визначення об'єктів оподаткування і обчислення

податків, інших платежів.

    У звязку з цим

суд вважає, що дії податкового органу щодо проведення невиїзної документальної

перевірки Громадської організації «Луганська обласна молодіжна культурна

суспільна організація «Євроклуб» з питання неподання або несвоєчасного подання

податкової звітності з податку на прибуток за 11 місяців 2008 року таким, що

відповідають вимогам чинного законодавства з питань оподаткування.

За таких підстав, враховуючи встановлені у судовому

засіданні обставини суд дійшов висновку, що позовні вимоги позивача щодо

визнання неправомірними дій державної податкової інспекції в Артемівському

районі м. Луганська та визнання незаконним і відміни податкового

повідомлення-рішення №0000351510/0 від 26.01.2009 року винесеного ДПІ у

Артемівському районі м. Луганська, частково відповідають чинному законодавству

України, документально обґрунтовані, підтверджені матеріалами справи та

підлягають частковому задоволенню.

Відповідно ч.3 ст. 94 КАС України якщо адміністративний

позов задоволено частково, судові витрати, здійснені позивачем, присуджуються

йому відповідно до задоволених вимог, а відповідачу - відповідно до тієї

частини вимог, у задоволенні яких позивачеві відмовлено.

Згідно квитанції №1 від 28.01.2009 року Громадською

організацією «Луганська обласна молодіжна культурна суспільна організація

«Євроклуб» сплачено до державного бюджету судовий збір у сумі 3,40 грн. за

надання адміністративного позову до Державної податкової інспекції в

Артемівському районі м. Луганська. Адміністративний позов задоволений частково.

Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства

України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи, оголошено

вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представників сторін

про те, що постанову у повному обсязі буде виготовлено протягом 5-денного

строку.

    На підставі викладеного, керуючись ст. ст.

2, 17, 87, 94, 98, 158, - 163 Кодексу адміністративного судочинства України,

суд

 

П О С Т А Н О В И В:

Адміністративний позов Громадської організації

«Луганська обласна молодіжна культурна суспільна організація «Євроклуб» до

Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська про визнання

незаконним податкового повідомлення-рішення, задовольнити частково.

Визнати незаконним податкове повідомлення-рішення

Державної податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська

№0000351510/0 від 26.01.2009 року про визначення Громадській організації

«Луганська обласна молодіжна культурна суспільна організація «Євроклуб» штрафу

у сумі 170 грн. за порушення п.16.4 ст.16 Закону України  від 22.05.1997 року №283/97-ВР «Про оподаткування

прибутку підприємств».

Відмінити податкове повідомлення-рішення Державної

податкової інспекції в Артемівському районі м. Луганська №0000351510/0 від

26.01.2009 року.

Стягнути частково з Державного бюджету України на

користь Громадської організації «Луганська обласна молодіжна культурна суспільна

організація «Євроклуб», державне мито у сумі 1,70 грн.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до

Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції

шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня

проголошення постанови, а в разі складення постанови у повному обсязі

відповідно до ст..160 цього Кодексу-з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20 днів

після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути

подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга

подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

    Постанова суду набирає законної сили після

закінчення строку апеляційного оскарження.

    Постанову складено у повному обсязі та

підписано 06 липня 2009 року.

 

 

СУДДЯ

Дата ухвалення рішення01.07.2009
Оприлюднено18.09.2009
Номер документу4624612
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-19739/09/1270

Постанова від 01.07.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Качуріна Л.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні