Постанова
від 02.07.2015 по справі 817/1643/15
РІВНЕНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 817/1643/15

02 липня 2015 року м. Рівне

Рівненський окружний адміністративний суд у складі судді Гломба Ю.О., за участю секретаря судового засідання Маринич В.М., сторін та інших осіб, які беруть участь у справі:

позивача: представник не прибув,

відповідача: представник не прибув,

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом

Державної податкової інспекції у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області

до ПП "Транспортно-експедиційна компанія Дебют-Транс"

про стягнення заборгованості,

ВСТАНОВИВ :

Державна податкова інспекція у Рівненському районі ГУ ДФС у Рівненській області (далі - ДПІ у Рівненському районі) звернулася з адміністративним позовом до ПП "Транспортно-експедиційна компанія Дебют-Транс" (далі - ПП "ТЕК Дебют-Транс") про стягнення заборгованості по єдиному податку з юридичних осіб в сумі 1870,00грн., яка виникла на підставі податкових повідомлень-рішень від 05.11.2014 №0010151500 та від 06.01.2015 №0000051500.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що станом на 22.06.2015 за ПП "ТЕК Дебют-Транс" рахується податковий борг з єдиного податку перед бюджетом в сумі 1870,00грн. Вказаний борг у добровільному порядку відповідачем не сплачений.

У судове засідання представник позивача не прибув, у поданому суду клопотанні просив розглянути справу за відсутності представника.

Відповідач заперечень суду не надав, у судове засідання не прибув, про причини неприбуття суд не повідомив, про дату, час і місце судового розгляду повідомлений з урахуванням вимог ст.ст.33, 35 КАС України належним чином.

Судом не визнавалася обов'язковою участь сторін у судовому засіданні. За таких обставин суд вважає за можливе вирішити спір без участі сторін на підставі наявних у справі доказів.

Враховуючи неявку в судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, відповідно до положень ч.6 ст.12 КАС України, повне фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не забезпечується.

Повно і всебічно з'ясувавши всі обставини справи в їх сукупності на підставі чинного законодавства, перевіривши їх дослідженими у судовому засіданні доказами, суд вважає, що позов підлягає до задоволення повністю з огляду на наступне.

ПП "ТЕК Дебют-Транс" зареєстроване як юридична особа 21.06.2006, перебуває на обліку, як платник податків по спрощеній системі оподаткування в органі доходів і зборів з 01.01.2012.

Станом на 22.06.2015 за ПП "ТЕК Дебют-Транс" рахується податковий борг з єдиного податку з юридичних осіб в сумі 1870,00грн., який виник на підставі :

- податкового повідомлення-рішення форми "Р" від 05.11.2014 №0010151500, винесеного на підставі акта перевірки від 05.09.2014 №92/15/34488242, згідно з яким відповідачу збільшено грошове зобов'язання з єдиного податку в сумі 850,00грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами);

- податкового повідомлення-рішення форми "Р" від 06.01.2015 №0000051500, винесеного на підставі акта перевірки від 28.11.2014 №132/15/34488242, згідно з яким відповідачу збільшено грошове зобов'язання з єдиного податку в сумі 1020,00грн. за штрафними (фінансовими) санкціями (штрафами).

З метою погашення податкового боргу ДПІ у Рівненському районі для ПП "ТЕК Дебют-Транс" було сформовано і вручено податкову вимогу форми "Ю" від 11.02.2015 №23-23 на суму податкового боргу 850,00грн.

Вказані податкові повідомлення-рішення та податкова вимога вважаються врученими відповідачу в силу вимог п.58.3 ст.58 Податкового кодексу України, у встановленому законом порядку ним не оскаржувалися.

Ці обставини підтверджені дослідженими у судовому засіданні доказами: витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців від 16.04.2015 №20438742 (а.а.с.5-6), довідками про стан розрахунків з бюджетом від 16.04.2015 №2424/23-01 та від 30.06.2015 №4529/23-01 (а.а.с.7, 26), витягами з картки особового рахунку (а.а.с.9-10), розрахунком виникнення податкового боргу від 16.04.2015 №2423/23-01 (а.с.11), актами перевірки від 05.09.2014 №92/15/34488242, від 28.11.2014 №132/15/34488242, поштовими відправленнями, фіскальним чеком від 29.09.2014 №6786 та актом від 05.11.2014 №209/15/34488242 про неможливість вручення актів перевірки (а.а.с.12-15), корінцем податкового повідомлення-рішення форми "Р" від 05.11.2014 №0010151500, поштовим відправленням та актом від 10.12.2014 №287/15/34488242 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення (а.с.16), корінцем податкового повідомлення-рішення форми "Р" від 06.01.2015 №0000051500, поштовим відправленням та актом від 10.02.2015 №84/15/34488242 про неможливість вручення податкового повідомлення-рішення (а.с.17), корінцем податкової вимоги форми "Ю" від 11.02.2015 №23-23 та поштовим відправленням (а.с.18), свідоцтвом платника єдиного податку серії Б №596219 та корінцем даного свідоцтва (а.с.27), заявою про застосування спрощеної системи оподаткування від 25.01.2012 (а.а.с.28-29).

Згідно зі ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Статтею 10 Податкового кодексу України встановлено, що єдиний податок належать до місцевих податків та зборів та встановлюється місцевими радами в обов'язковому порядку.

Відповідно до п.16.1.4. ст.16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний сплачувати податки та збори в строки та у розмірах, встановлених цим Кодексом.

Стаття 19-1 Податкового кодексу України визначає функції органів доходів і зборів, до яких зокрема відноситься здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування і сплати податків та зборів, своєчасністю подання податкової звітності, здійснення контролю за погашенням податкового боргу з податків та зборів платників податків, у тому числі тих, майно яких перебуває у податковій заставі, організовує роботу та здійснює контроль за застосуванням арешту майна платника податків, що має податковий борг, та/або зупинення видаткових операцій на його рахунках у банку, здійснює інші функції, визначені цим Кодексом та законами України.

Згідно з п.54.1 ст.54 Податкового кодексу України, крім випадків, передбачених податковим законодавством, платник податків самостійно обчислює суму податкового та/або грошового зобов'язання та/або пені, яку зазначає у податковій (митній) декларації або уточнюючому розрахунку, що подається контролюючому органу у строки, встановлені цим Кодексом.

Відповідно до п.57.1 ст.57 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний самостійно сплатити суму податкового зобов'язання, зазначену у поданій ним податковій декларації, протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем відповідного граничного строку, передбаченого цим Кодексом для подання податкової декларації, крім випадків, встановлених цим Кодексом.

За змістом п.57.3 ст.57 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом з причин, пов'язаних з порушенням податкового законодавства (за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1-54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу), платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Згідно з п.59.1 ст.59 Податкового кодексу України, у разі коли платник податків не сплачує узгодженої суми грошового зобов'язання в установлені законодавством строки, орган державної податкової служби надсилає (вручає) йому податкову вимогу в порядку, визначеному для надсилання (вручення) податкового повідомлення-рішення.

Оскільки відповідач не оскаржував податкові повідомлення-рішення та податкової вимоги, то загальна сума податкового боргу є узгодженою і підлягає сплаті.

Відповідно до пп.14.1.175 п.14.1 ст.14 Податкового кодексу України, податковий борг - сума узгодженого грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), але не сплаченого платником податків у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Згідно з пп.41.1.1 п.41.1 ст.41 Податкового кодексу України, органи доходів і зборів є контролюючими органами щодо податків, які справляються до бюджетів та державних цільових фондів, крім зазначених у підпункті 41.1.2 цього пункту, а також стосовно законодавства, контроль за дотриманням якого покладається на органи доходів і зборів.

Підпунктом 41.2 статті 41 Податкового кодексу України передбачено, що органами стягнення є виключно контролюючі органи, уповноважені здійснювати заходи щодо забезпечення погашення податкового боргу та недоїмки зі сплати єдиного внеску у межах повноважень, а також державні виконавці у межах своїх повноважень.

За наведених обставин, позовні вимоги підтверджені належними та допустимими доказами і підлягають до задоволення повністю.

Підстави для застосування ст.94 КАС України у суду відсутні.

Керуючись статтями 160-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства "Транспортно-експедиційна компанія Дебют-Транс" (код ЄДРПОУ 34488242) до місцевого бюджету Клеванської сільської ради Рівненського району Рівненської області податковий борг з єдиного податку в сумі 1870,00грн. (одна тисяча вісімсот сімдесят гривень).

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга подається до Житомирського апеляційного адміністративного суду через Рівненський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Житомирського апеляційного адміністративного суду.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя                                                                       Гломб Ю.О.

          

СудРівненський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення02.07.2015
Оприлюднено13.07.2015
Номер документу46281285
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —817/1643/15

Постанова від 02.07.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 10.06.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

Ухвала від 10.06.2015

Адміністративне

Рівненський окружний адміністративний суд

Гломб Ю.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні